Alles leuk een aardig maar waarom komt nou overal MC Gee bij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef Duuvelke het volgende:
Was even vanalles aan het opzoeken over Kreta en kwam terecht bij Strabeach...
Hier wordt elke Woensdagavond een feest gehouden....![]()
Dit is de line up:
4 juli: Chuckie, Ricky Rivaro, Showtek, MC Gee
11 juli: Roog, Tom de Neef, Technoboy, MC Gee
18 juli: Chuckie, Jean, The Prophet, MC Gee
25 juli: Erick E, Randy Katana, Zany, MC Gee
1 augustus: Chuckie, Benny Rodrigues, Luna, MC Gee
8 augustus: Chuckie, Don Diablo, Dana, MC Gee
15 augustus: Laidback Luke, Lucien Foort, Pavo, MC Gee
22 augustus: Chuckie, Sidney Samson, Zany, MC Gee
29 augustus: Chuckie, MC Gee
Gelukkig vlieg ik op vrijdag 13 juliquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als alles goed is komen we hier weer aan de grond....
Kreta = breezer je weet toch daarom ga je naar kreta voor de standaard dingen en de breezahfeestjesquote:Op maandag 28 mei 2007 12:51 schreef EDMAN- het volgende:
Kga 6 juli voor de 2e keer, 14 daagjes, appartement Porto Greco, met zn 8én... wordt weer keihard chillen op starbeach
oja, McGee is een aap idd. 2 jaar geleden mc'de hij ook die starbeach feestjes bij elkaar (wel geweldige feestjes hoor.), maar zei hij elke keer weer hetzelfde zinnetje. Serieus elke keer, gaat ie alle landen ter wereld af en dat soort dingen. Best vervelend maargoed.
Kut, hij heeft me doorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kreta = breezer je weet toch daarom ga je naar kreta voor de standaard dingen en de breezahfeestjes![]()
Dat zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
voor de mensen die naar Akrogiali gaan, ons pap en mam zijn net terug uit kreta en hebben van Akrogiali wat foto's gemaakt.. niet dat je er wat kan zien maar wat je kan zien is wel veelbelovend. Ik zal ze vanavond online zetten en zal evt. ook ff een plaatje van Google Earth maken om te laten zien waar het ligt en waar bijv. Starbeach vanaf daar ligt want het lag aardig centraal!
Ziet er inderdaad veel belovend uit, kan niet wachten tot het eindelijk zo ver isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:33 schreef endr0me het volgende:
Ziet er goed uit
Weet ik niet edman, zal het vanavond ff vragen aan de papi und di mami... miss ook nog wel een paar andere foto's online gooienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef EDMAN- het volgende:
Heee die rots sprong ik altijd af, dat is vlak bij Porto Greco of niet?
Die pics mag je ons besparen.... of je moeder moet een een hete MILF zijn...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
voorpret
We zitten al op deel 3quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom zijn er zo weinig mensen hier er gaan toch niet maar 5 mensen naar kreta ofzo
yepquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:07 schreef thewishmaster het volgende:
Heeft Chersonissos trouwens ook een hoog "Salou" gehalte? Dus met veel brallende Engelsen en met al die Hollandse apres-ski tenten?
Ww-wat, bedoel je dat..dat er veel gezopen wordt en het..er stikt van de briezers?quote:
Ik bedoel nietsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ww-wat, bedoel je dat..dat er veel gezopen wordt en het..er stikt van de briezers?
En geen hoog cultureel gehalte?![]()
Ja, jhet was een domme vraagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:43 schreef scarefreak het volgende:
Ik kwam er voor de oude griekse tempels....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |