En ben je er al uit?quote:Op zondag 15 april 2007 22:14 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer mijn maten vrij kunnen nemen.
Bij mij maakt het niet uit, student he![]()
Mooie avatar![]()
Thanks Italiaan.
Als jij aankomt, dan kunnen wij alweer bijna naar huisquote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef j_bos het volgende:
Nog mensen die naar appartement Akrogialli gaan deze zomer?
Daar zit ik met een paar vrienden van 13 tot 24 juli
Ik las op vakantiereiswijzer/zoover dat het een relaxte appartementen en eigenaren zijn..
Iemand nog (negatieve danwel positieve) ervaringen?
Welke appartementen zit jij ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Als jij aankomt, dan kunnen wij alweer bijna naar huis![]()
Het aftellen is zo langzamerhand al begonnen.
ssttt anders wordt ons mooie plekje straks nog een fokker-ontmoetingsplaatsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik dit zo lees dan ben ik toch wel blij dat ik 175 km verderop op het eiland zit![]()
Ik gedraag me altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jups, en ik neem Duuvelke mee. Als ze zich gedraagt tenminste.....
Dan zijn we in de zelfde periode daar, wij vertrekken 2 juli t/m 16 juliquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wij gaan met zijn zessen, van 6 tot 16 juli geloof ik. Om de nabij 10 dagen iig.
want?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik dit zo lees dan ben ik toch wel blij dat ik 175 km verderop op het eiland zit![]()
bang voor een fok-orgiequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ze wil zo ver mogelijk weg van Fok ....
Ze?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ze wil zo ver mogelijk weg van Fok ....
Eens, op het laatste na. Lekker op het strand met een dikke pot bier.... en een frikandel speciaal. Of een groot bord met hollandse andijviestampot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze?![]()
Ik wil zo ver weg mogelijk van Heineken, VW-golfjes en hun bestuurders, en frikandel speciaal![]()
Wat heb ik fout gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze?![]()
Ik wil zo ver weg mogelijk van Heineken, VW-golfjes en hun bestuurders, en frikandel speciaal![]()
lange vakantiequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef Gemistry het volgende:
TeVettePlek om vakantie te vieren! Dit jaar wordt mijn eerste keer in het buitenland (zonder schoolexcursies meegeteld) en ik ga met 3 maten van me van 31 augustus t/m 10 augustus. We komen 's avonds aan en vertrekken ook weer 's avonds.
We zitten in appartementencomplex 'Sylvia'
Misschien leuk om in de OP de namen, tijden, locatie etc... te zetten van de FOKkers die gaan?
Sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze?![]()
Dat kun je alleen de eerste 24 uur. Nu kan ik dat nog wel voor je doen als dat noodzakelijk isquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
-----------hoe komt het dat ik de OP niet kan veranderen??
nah offtopic, maar er was de vraag of er in de OP een lijstje kon komen, met wie waar en wanneer heenging. Maar dat gaat niet werken dus?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kun je alleen de eerste 24 uur. Nu kan ik dat nog wel voor je doen als dat noodzakelijk is
Als jij het lijstje maakt, bijhoudt en naar mij PM't, zet ik het erinquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
nah offtopic, maar er was de vraag of er in de OP een lijstje kon komen, met wie waar en wanneer heenging. Maar dat gaat niet werken dus?!
Kerel dan ben ik er ook man!quote:
Oh dat was ik al vergetenquote:
Ik heb geen interesse in een datequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef endr0me het volgende:
Zo redeneer ik ook altijd
Hoe oud ben je ?
Wel mooie foto's waard....van jeugd die kotsend op straat ligt. Priceless enzoquote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef endr0me het volgende:dude..
Ging mij er meer om dat je geen 16 of 17 was, vorig jaar was 80% van het volk die leeftijd, niet tof kan ik je melden
Maar jij dan? En ik ken het 16 jarige gepeupel van vorig jaar ook nog wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef endr0me het volgende:dude..
Ging mij er meer om dat je geen 16 of 17 was, vorig jaar was 80% van het volk die leeftijd, niet tof kan ik je melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |