Stel je niet zo aan ik bedoel gewoon dat het me wel lachen lijkt om elkaar daar ff een hand te gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dan wel een meet waarbij het woord Fok! niet voorbij komt en we elkaar gewoon tegen komen als stappende mensen die een praatje met elkaar maken.
Het kan mij niet verrotten maar mijn vrienden weten ook dat ik op fok zit en ik ga ook samen met iemand die op fok zit, namelijk m'n broertje en mijn vrienden kennen fok allang dus ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik schaam me dood. Hé gasten, ik ga ff daar en daar heen. Ik heb afgesproken met een paar mensen van Fok!.
Zat jij niet in zelfde appartementencomplex als waar ik zat, de naam is me ff ontschoten..quote:
Wij met zijn zessen. Lol @ foboquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga met Sjoerd, en nog 2 vrienden = 4 totaal
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij met zijn zessen. Lol @ fobo.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dan wel een meet waarbij het woord Fok! niet voorbij komt en we elkaar gewoon tegen komen als stappende mensen die een praatje met elkaar maken.
Is dat juli of augustus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk aanwezig tussen de 1e en de 20e ongeveer?
Paultjuhhh
Beelzebub85
Duuvelke
LudoSanders
Verder?
8 t/m 23 juliquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Paultjuhhh
Beelzebub85
Duuvelke
LudoSanders
Verder?
Wat, geen naamboordjes?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
tja ik kan de OP niet meer aanpassen ,en toen ik em opende was er nog niet heel veel bekend van wie er gingenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
Voor het volgende topic moet er ff een fatsoenlijke OP met daarin de Chersonissosgangers en de data's trouwens. Ik hou me niet aanbevolen.
8 juli tot de 18dequote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Paultjuhhh
Beelzebub85
Duuvelke
LudoSanders
Verder?
Porto Village kerolquote:
Klein aanpassingetje wegens overboeking zit ik nu in appartementen cretan viewquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef Duuvelke het volgende:
Miss.cutie4you: Alle zomermaanden werk.
Hmmmz: 4 Juni
Plasterk: 10 Juni
Kreuk050 29 Juni
Thewishmaster 1 Juli
Beelzebub85& Duuvelke: 2 Juli Akrogialli
Paultjuhhh & Sjoerdjuhhh: 2 Juli Sylvia
Endrome 4 Juli Porto Village
LudoSanders: 6 Juli Porto Village
EDMAN- 6 Juli Porto Greco
LeTow: 6 Juli
Scarefreak: 7 Juli Rose Marie
Radjesh 8 Juli
Mrcool: Juli Rethymnon
STING 11 Juli Hersonissos Park
j_bos: 13 Juli Akrogialli
ewaldinho: 15 Juli Anatoli
Bullut_tooth 18 Juli
Dutch_Courage: 22 Juli
Kos_met_de_snor: 26 Juli App elmi
shiNinG_staR: 31 Juli
InnocentFR: 1 Aug.
Chatgek 2 Aug Constantin
Pipo de Clown: 5 Aug Akrogialli
JapieGijs: 6 Aug
Italiaan1987 8 Aug. Pela Maria
Hartstyle_babbels: 14 Aug App elmi
Joyna: Half aug. Alia Club
Gemistry: 31 Aug Sylvia
Hier alvast een lijstje met naam, datum en hotel/appartement van dit topic![]()
Echt waar hee dacht dat het een onbewoonbare planeet wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:15 schreef EDMAN- het volgende:
tering hey er zitten gewoon al mensen trouwens, zou starbeach of uitgaan al volle bak zijn?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef moemoe het volgende:
Hmmmm potentiële vakantie bestemming.
Ik ben steeds meer blij dat ik aan de andere kant van het eiland zitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, jhet was een domme vraag. Ik wilde het gewoon ff weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |