Die hebben we niet, volgens mij konden we die aldaar regelen. Al zal dat niet gebeuren, veel slechte ervaringen daarover gevonden op internet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:24 schreef endr0me het volgende:
tegen die tijd 21..
Heb je trouwens all-in ? dat konden wij nemen maar hebben we niet gedaan

Wij gaan ook voor het eerst....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga voor het eerst naar Chersonissos, dus nee, ik kan je er niets over vertellen.

Wij hadden geinformeerd bij het reisbureau om een auto te huren voor een aantal dagen. Maar het reisbureau zei dat er in Kreta en met name in Chersonissos genoeg plaatse waren waar je een auto kunt huren.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
Samaria kloof blijkt een hel te wezen waar je dagen spierpijn aan overhoud. Die laten wij maar schieten, maar is het mogelijk scooters te huren ofzo. En zoja, wat heb je daar voor nodig? Rijbewijs of is enkel het laten zien van je paspoort genoeg?

Wij zijn met zijn zessen, 1 auto wordt krap dus. Maar voor scooter had je geen rijbewijs nodig volgens het reisbureau. We hebben namelijk nog één lamme tak zonder rijbewijsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Wij hadden geinformeerd bij het reisbureau om een auto te huren voor een aantal dagen. Maar het reisbureau zei dat er in Kreta en met name in Chersonissos genoeg plaatse waren waar je een auto kunt huren.
Het was echter wel slim om dit met de gastvrouw in het hotel te bespreken om je de voorwaarden vaak in het grieks krijgt voorgelegt.
Een auto huren kost ¤25,- per dag en een scooter ¤15,-, weet alleen dat je voor een auto een geldig rijbewijs moet hebben en deze minimaal een jaar moet bezitten.
Bij een scooter weet ik niet precies hoe dit zit, maar het reisbureau vertelde dat wij (Ik: 19 jaar en Beelzebub85: 21 jaar) gewoon een scooter kunnen huren daar.

Er bestaan ook grotere auto's hoor waar je wel met 6e inpastquote:Op maandag 14 mei 2007 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn zessen, 1 auto wordt krap dus. Maar voor scooter had je geen rijbewijs nodig volgens het reisbureau. We hebben namelijk nog één lamme tak zonder rijbewijs.

Daar zit wel wat in ja.......quote:Op maandag 14 mei 2007 21:03 schreef endr0me het volgende:
Hmm scooter huren is leuk voor 1 dagje.. prijs valt me ook nog reuze mee..
Maar vorig jaar is ook dat er niet van gekomen, voordat je eenmaal bijgekomen bent van de nacht ervoor is het alweer tijd om te gaan eten

Een quad is inderdaag ook wel erg leuk.... alleen heb ik daar niet zo'n hele goede ervaring mee, maar dat was dan ook een off-road parcours.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wij zijn er ook over aan het denken om quad's te huren of een Jeepje ofzo! lijkt me echt super tof om daar een beetje rond te tuffen!
mja we gaan redelijk laat, dus ik hoor graag hier jullie go's en no'go's op het gebied van jeeps/scooters/ quads huren!

Nou, hoe groot is dat eiland? 200km lang ofzo? Ligt er dus aan waar je heen wil en of dat te doen is met een scooter. Als ik met 35/40 graden de keuze heb tussen een scooter of een bus.... dan weet ik het wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef endr0me het volgende:
Squad is idd nog wel leuk om te doen ja, scooter ziek de toegevoegde waarde niet zo van
Ik heb er in ieder geval zin in, nog maar 1.5 maand

Maar dat ligt natuurlijk ook voor een groot deel bij de bestuurder lijkt me.....quote:Op maandag 14 mei 2007 22:12 schreef Typmuts het volgende:
Wil je vooral niet bang maken, maar elk jaar vallen er een aantal doden bij het gebruik van zo'n quad. Wees dus voorzichtig en huur ze juist daarom al via je reisorganisatie.

Het is quad lamlulquote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef endr0me het volgende:
Squad is idd nog wel leuk om te doen ja, scooter ziek de toegevoegde waarde niet zo van
Ik heb er in ieder geval zin in, nog maar 1.5 maand

Ow ja zeker!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar dat ligt natuurlijk ook voor een groot deel bij de bestuurder lijkt me.....

Schiphol, althans.. volgens mij wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vanaf waar vertrekken jullie eigenlijk? Wij vanaf Luik, België....

Quad ja, typfoutje is snel gemaakt..quote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is quad lamlul.
Verder, hier ook nog 1,5 maand.

Rose Marie, eentje die niet in de gidsen stond. Maar aangezien alles rond die tijd volgeboekt was heeft het reisbureau nog een paar hotels bijgeboekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Welk hotel/appartement?

Waar op Kreta? En welk appartement/hotel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zit ook op Kreta 29 juni t/m 12 juli met 4 vrienden.
Wordt dikke vakantie!!

Ik neem de 2 dames uit mijn avatar mee. Tenminste.... als je het goed vindt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:37 schreef kreuk050 het volgende:
Gaan er nog dames van FOK!?

En mij tenminste dat mag ik hopen.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik neem de 2 dames uit mijn avatar mee. Tenminste.... als je het goed vindt.

Wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:43 schreef kreuk050 het volgende:
Hmm lekker hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |