Gelijk heeft ze...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Syl houdt zich lekker op de vlakte.
Wat maakt het nou uit dat het op de radio te beluisteren valt als het op het internet gewoon te ZIEN is?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda krijgt nu te horen van Natasia dat het gehijg van haar en Brian te horen was op de radio...ze heeft een grijns van oor tot oor, ze heeft echt geen gene dat kind
Dat heeft hij de vorige ontslagronde ook al gedaan en toen wilde hij hem er ook echt niet uit hebben. Aan de situatie is wezenlijk niets veranderd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Huub graaft nu zijn eigen graf door te zeggen dat hij Eric er wel uit wil stemmen.
Ik denk dat het eerste wel degelijk een serieus doel van hem is, maar óók het winnen van de villa.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef havefun het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Jaap er alleen maar inzit om zijn reet weer normaal te kunnen keren in de keuken. Het is een schaker een strateeg die komt daar niet naar binnen voor zo'n domme reden.
Rofl..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh wacht, kwam dat onaardig over?
Zo was het niet bedoelt...![]()
Mijn excuses![]()
![]()
Ik word helemaal gek van dat 'hij is een schaker' 'onthou wel dat 't 'n schaker is he' 'ja maar 't is wel 'n schaker', so what, schaken is niet hetzelfde als de Gouden Kooi, ik zie gewoon 'n dikke onzekere jongen die graag wil afvallen daar en die slechts precies dezelfde theorieen/strategieen kan bedenken als ik, als jij, en als elke andere kneus die nooit schaken heeft geleerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef havefun het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Jaap er alleen maar inzit om zijn reet weer normaal te kunnen keren in de keuken. Het is een schaker een strateeg die komt daar niet naar binnen voor zo'n domme reden.
Die gozer hoort een eigen woordenboek te krijgen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
brian; netwerkweb !!
Omdat SHE niet in hun kaarten laten kijken msischien? net doen alsof ze meegaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is het eruit stemmen van Brian of Natasia al helemaal niet meer aan de orde. Weten ze al wie Jaap gaat noemen ofzo?
Hij is sinds gisterenavond nog nooit zo aan het lobbyen geweest...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Brian jullie maken jullie zo niet druk., ik ook niet.
neuh!!![]()
Hij graaft niet z'n eigen graf, Huub kan altijd afwijken 2 min. voor de stemming. Bovendien weet ik onderhand niet meer wat hij nou meent en wat nou speltactisch gelogen is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Huub graaft nu zijn eigen graf door te zeggen dat hij Eric er wel uit wil stemmen.
Koop dan een ruimere keuken. Let's do it the easy way.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste wel degelijk een serieus doel van hem is, maar óók het winnen van de villa.
Precies en nog nooit zo hyper nu hij denkt aan de winnende hand te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Hij is sinds gisterenavond nog nooit zo aan het lobbyen geweest...
( wat is een TT eigenlijk?)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Prachtige TT
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Koop dan een ruimere keuken. Let's do it the easy way.
Tsja,.. potje schaken is een stuk moeilijker dan een potje DGK'enquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van dat 'hij is een schaker' 'onthou wel dat 't 'n schaker is he' 'ja maar 't is wel 'n schaker', so what, schaken is niet hetzelfde als de Gouden Kooi, ik zie gewoon 'n dikke onzekere jongen die graag wil afvallen daar en die slechts precies dezelfde theorieen/strategieen kan bedenken als ik, als jij, en als elke andere kneus die nooit schaken heeft geleerd.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik wil ook wel dat het spel eindigt"
Huub: "Nu je nog jong en mooi bent? Voordat je er uit ziet als Natasia?"
De hele dag al.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Lynn-Live het volgende:
Wat blijft Brian ongelofelijk doorzeiken.....hij is bang en Natasia ook![]()
Brian maakt zich niet druk, jajajajaja![]()
Goed Gesproken!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van dat 'hij is een schaker' 'onthou wel dat 't 'n schaker is he' 'ja maar 't is wel 'n schaker', so what, schaken is niet hetzelfde als de Gouden Kooi, ik zie gewoon 'n dikke onzekere jongen die graag wil afvallen daar en die slechts precies dezelfde theorieen/strategieen kan bedenken als ik, als jij, en als elke andere kneus die nooit schaken heeft geleerd.![]()
Neehee, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Koop dan een ruimere keuken. Let's do it the easy way.
Haha geniaalquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik wil ook wel dat het spel eindigt"
Huub: "Nu je nog jong en mooi bent? Voordat je er uit ziet als Natasia?"
Lieve toch, Topic Titelquote:
Ik bedoel natuurlijk dat Eric dat misschien te horen krijgt en als er straks een stemming voor Huub wordt aangevraagd (en Sylvia dus immuun is en niet mag stemmen) hangt het blijven van Huub af van Eric.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij graaft niet z'n eigen graf, Huub kan altijd afwijken 2 min. voor de stemming. Bovendien weet ik onderhand niet meer wat hij nou meent en wat nou speltactisch gelogen is.
Ja inderdaad zo snel mogelijk in iemands reet kruipen en kijk wat voor moeite ze doen om in zo'n grote reet als Jaap te kruipen. Lekker veel ruimte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Tsja,.. potje schaken is een stuk moeilijker dan een potje DGK'en
DGK is een kwestie van zo snel mogelijk inlikken bij een clubje en dan lekker blijven zitten en hopen dat de rest na een jaartje zelf wegloopt en jij het het langste volhoudt!
Rustig maar, rustig maar... Zo vreselijk ingrijpend is het allemaal nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef PapiSanchez het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand, kan iemand mij dat uitleggen? moet zo al weg en snap er niks meer van.. iets met unnaniemiteit, begrijp ik niks van!
Idd maar we moeten het vooral hebben waar het over gaat. Het programma gaat ons wederom belazeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In je laatste 5 berichten zeg je steeds hetzelfde (dat NatasJa gaat winnen)...hoewel ik het inhoudelijk een beetje met je eens ben, mag je ook wel andere dingen posten hier hoor
Nog steeds kan ik 'm niet peilen, behalve dat hij labiel is. Ik denk dat hij het niet gaat volhouden en zelf opstapt, binnenkort. Hij is zó op z'n eigen dingen gefocust waardoor hij zich buiten de rest plaatst en geen aansluiting zal vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Lieve het volgende:
ik denk dat Jaap een sissie is. Ik hoop dat Jaap een held is.
Ik weet dat Jaap een prooi is en dat Jaap een vriend wil zijn.
lastig
Nu pas?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:40 schreef Charmian het volgende:
ik word nu een beetje misselijk van natasia
nopequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef anno-i-mus het volgende:
bart van veronica is toch .... dieenebart = BB1 bart ????
Dat is nog niet eens het punt, het is strategisch ook helemaal niet te vergelijken aangezien het hier om mensen gaat en er dus geen peil op te trekken is. "Het is een strateeg", so what, ik kan ook alle mogelijke theorieen bedenken die er zijn maar die kunnen allemaal in duigen vallen door het minste of geringste ruzietje of zelfs ongesteldheidswisselvalligheidje dus het maakt geen zak uit of die jongen schaakt of niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Tsja,.. potje schaken is een stuk moeilijker dan een potje DGK'en
DGK is een kwestie van zo snel mogelijk inlikken bij een clubje en dan lekker blijven zitten en hopen dat de rest na een jaartje zelf wegloopt en jij het het langste volhoudt!
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is gewoon Poëzie...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Lieve het volgende:
ik denk dat Jaap een sissie is. Ik hoop dat Jaap een held is.
Ik weet dat Jaap een prooi is en dat Jaap een vriend wil zijn.
lastig
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Idd maar we moeten het vooral hebben waar het over gaat. Het programma gaat is ons wederom (aan het) belazeren.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Waar is Jaap? Febo?
amandel zit er bijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Ashrak het volgende:
Sylvia gaat even roken met Huub. Lijkt me een goed plan.
Ik wil het dan ook wel zien.
schakers denken als geen ander in vele stappen vooruit. Hoe beter de schaker hoe meer stappen vooruit. Dat KAN weleens handig zijn. Alle mogelijkheden kennen en benutten. Zien dat je masterplan werkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan zegt ie tegen Eric dat ie uiteraard mee wilde gaan met de groep. Want ik denk dat ik niet de enige ben die niet meer weet wanneer Huub iets meent of wanneer het een leugentje is vanwege het spel, ook Eric zal daar vast in trappen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat Eric dat misschien te horen krijgt en als er straks een stemming voor Huub wordt aangevraagd (en Sylvia dus immuun is en niet mag stemmen) hangt het blijven van Huub af van Eric.
Eric ook, dus van een gesprek komt het nog even niet.quote:
Hij heeft tegen Eric gezegd hem er in te houden. Daar zal hij zich aan houden, verwacht ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij graaft niet z'n eigen graf, Huub kan altijd afwijken 2 min. voor de stemming. Bovendien weet ik onderhand niet meer wat hij nou meent en wat nou speltactisch gelogen is.
Deze "schaker" lijkt meer aan zijn afvallen te denken, al wil hij blijkbaar ook winnen maar wed op een rat ipv een paard.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef Lieve het volgende:
[..]
schakers denken als geen ander in vele stappen vooruit. Hoe beter de schaker hoe meer stappen vooruit. Dat KAN weleens handig zijn. Alle mogelijkheden kennen en benutten. Zien dat je masterplan werkt.
Maar dan heb je nog zoiets als erg domme labiele en onberekenbare spelers? Die je niet kunt berekenen?
Moet ze maar eens normale kleren aantrekken ipv van de sletterige zooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef CartWOman het volgende:
Amanda heeft een blaasontsteking? Ik zou maar ff een huisarts bellen als ik haar was.![]()
Precies!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft Amanda een honeymoondisease bezorgd
Het kind weet niet eens dat ze moet plassen na de sex
Plastische chirurgiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet ze maar eens normale kleren aantrekken ipv van de sletterige zooi
ja, achter, maar wat betekent die afkorting?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je weet niet wat de Febo is?![]()
Wordt veroorzaakt door bacterie, niet door kouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er is echt 0% kans dat Natasia gaat winnen. Het publiek pikt dat niet en daar zijn de makers zéér gevoelig voor. Daarom mocht Tanja absoluut niet winnen, daarom mocht Willem (BB1) niet winnen en daarom wint Lex Luthor nooit. Maar die figuren heb je wel nodig om kijkers zo lang mogelijk vast te houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Idd maar we moeten het vooral hebben waar het over gaat. Het programma gaat ons wederom belazeren.
Eigenlijk maakt het ook niet uit wát dat kind zegt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
Amanda zag een keer in Jambers een meisje Belgisch praten.
fredje Eboquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Noordoost Nederland? Achteraf?
Geel met rood en even naar binnen? MMMMMMM geen MD
Als de huisarts zegt: 'warm houden' zet ze de verwarming hoger.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Afkorting?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja, achter, maar wat betekent die afkorting?
volgens mij..... had hij al een druiper voordat Amanda langskwam. Waar die jongen niet allemaal geweest is? Een hond heeft meer fatsoen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef agter het volgende:
Lees op WIki dat blaasontsteking ook door Chlamydia en Goneroe kan komen als je zonder condoom vrijt.
Daat is leuk voor Brian...heeft ie straks een druiper...haha!@
Goed opletten of hij al begint te krabben...
bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaasontsteking
Ook Chlamydia trachomatis en Neisseria gonorrhea kunnen urineweginfecties veroorzaken bij seksueel actieve mensen die zonder condoom vrijen met iemand die de bacterie draagt. Deze geven in het algemeen geen echte blaasontsteking maar alleen een infectie van de plasbuis (en bij vrouwen van het cervicale kanaal, het kanaaltje in de baarmoederhals).
ow. nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef Judah het volgende:
[..]
Afkorting?
Febo = cafetaria-keten in Nederland.
Achter werd ook wel 'de snackbar' genoemd.
![]()
Febo = FErdinand BOl ..... Daar stond de eerste Feboquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef Judah het volgende:
[..]
Afkorting?
Febo = cafetaria-keten in Nederland.
Achter werd ook wel 'de snackbar' genoemd.
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt 0% kans dat Natasia gaat winnen. Het publiek pikt dat niet en daar zijn de makers zéér gevoelig voor. Daarom mocht Tanja absoluut niet winnen, daarom mocht Willem (BB1) niet winnen en daarom wint Lex Luthor nooit. Maar die figuren heb je wel nodig om kijkers zo lang mogelijk vast te houden.
Het is niet het publiek bij dit programma die het voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt 0% kans dat Natasia gaat winnen. Het publiek pikt dat niet en daar zijn de makers zéér gevoelig voor. Daarom mocht Tanja absoluut niet winnen, daarom mocht Willem (BB1) niet winnen en daarom wint Lex Luthor nooit. Maar die figuren heb je wel nodig om kijkers zo lang mogelijk vast te houden.
Jup, en ik heb goede hoop dat Huub erik er NIET uit zou "flikkeren" ( no pun intended )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef Ashrak het volgende:
Huub heeft Eric al op de hoogte gebracht volgens mij.
Kwamen er net iets te laat in met de stream.
Dacht precies hetzelfde, alleen hoor ik liever belgisch dan dat ik naar Snollie kijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik zag eens een heel leuk meisje, echt leuk om te zien, maar toen ging ze belgisch praten zo, wat kan iemand er dan opeens anders uitzien.
Nou Amanda, dat hebben mensen nou ook bij jou zodra je je mond opendoet.
vaak moeten plassen.... alweer een symptoomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef CartWOman het volgende:
Amanda heeft een blaasontsteking? Ik zou maar ff een huisarts bellen als ik haar was.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
volgens mij..... had hij al een druiper voordat Amanda langskwam. Waar die jongen niet allemaal geweest is? Een hond heeft meer fatsoen.
En dan het idee dat ook Nena besmet kan zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
volgens mij..... had hij al een druiper voordat Amanda langskwam. Waar die jongen niet allemaal geweest is? Een hond heeft meer fatsoen.
En maar hopen dat dat ook andersom het geval is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, en ik heb goede hoop dat Huub erik er NIET uit zou "flikkeren" ( no pun intended )
Nee ....het geldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet het publiek bij dit programma die het voor het zeggen heeft.
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Eric gezegd hem er in te houden. Daar zal hij zich aan houden, verwacht ik.
Pleit voor je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Febo = FErdinand BOl ..... Daar stond de eerste Febo
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.quote:
Nee, niet de schepper, maar wel iemand die weet hoe hij staat in het huis. En aangezien de positie van Sylvia nog niet geheel zeker is werkt hij wel aan het pact met Eric. Volgens mij heeft hij hem daarom ook op scherp gezet door te zeggen dat hij hem nog niet helemaal vertrouwt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
Mooi DAT zou een actie zijn!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Lynn-Live het volgende:
Mocht Jaap voor Sylvia kiezen dan hoop ik wel dat hij, waar iedereen erbij zit, de 100 cp aan Brian vraagt![]()
Nee maar Huub heeft toch ook wel door dat als Japie Syl immuniteit geeft dat hij het van erik moet hebben en dan ook echt alleen Erik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze "schaker" lijkt meer aan zijn afvallen te denken, al wil hij blijkbaar ook winnen maar wed op een rat ipv een paard.
True.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet het publiek bij dit programma die het voor het zeggen heeft.
Yep ook in 030quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
Leiden ook,... en er zijn zeker wel meer!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
Ook in Groningen en Leeuwarden hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja om 21:00 houdt hij zijn preek als het goed is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef versteegrob het volgende:
Om 21 uur gaat jaap het toch bekend maken???
Ok danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Leiden ook,... en er zijn zeker wel meer!!
Nog 5 minutenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja om 21:00 houdt hij zijn preek als het goed is.
Er staan ook helemaal geen camera's. Niemand die streamt, dus ... no worries.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou scheld Nasty Radio Veronica uit...
Je bedoelt als er 1 van de twee uitligt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
nee, niet de schepperquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wie zegt dat eric ze niet backedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
Ik heb het door ondertussenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
misschien moet het zijn systematischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zegt Nasty nou de hele tijd?!
"Ik word er moeder van" ?
Ze bedoelt neem ik aan "moedeloos" ofzo?
Overigens, Lieve Natasja, moeder ben je al, hoewel je dat zelf schematisch lijkt te vergeten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
dude ... tis nog geen 21:00 uur .... maar het zou een prachtige zin wezenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef obezzi het volgende:
[..]
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemt
Ook in Zwolle en Groningen staan een Febo!quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Jaap tegen Brian, Ik moet wel de waarheid zeggen van achter. dus integer enzo
ECHT??????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Er is een pact, maar ja wat die waard is horen we later.quote:
ben geen dude :"Pquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
dude ... tis nog geen 21:00 uur .... maar het zou een prachtige zin wezen
En dan ook nog de kraan aanzetten, hoor je helemaal niks meerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Sonique het volgende:
En weer fluistert Natasia.
Kan ze nu echt eens een sanctie krijgen, dit is echt de zoveelste keer!
Hij kwam op mij gister intelligent genoeg over...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Nog een paar minuten en dan kan Jaap er zelf voor zorgen of hij de held van internet wordt of massaal zal worden uitgekotst en afgemaakt. Ik vraag me af of hij dat zelf door heeft.
Die bolle Japie zegt alles.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Jaap tegen Brian, Ik moet wel de waarheid zeggen van achter. dus integer enzo
Huh zei hij dat? over het omkopen dat had ik niet gehoord?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef Sonique het volgende:
Jaap tegen Brian: 'Ik moet open zijn, ook over het omkpen en alles'
Brian verbaast: 'O ja? Is goed joh....'
Precies, die zat daar op de hoek tegenover de Martinitoren, maar volgens mij zit ie daar nu niet meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het door ondertussenEn ik herinner me nu dat ik in groningen ook wel eens een febo kroketje heb getrokken in wat 'aangeschoten toestand'
haha wat n debielquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef Sonique het volgende:
Jaap tegen Brian: 'Ik moet open zijn, ook over het omkpen en alles'
Brian verbaast: 'O ja? Is goed joh....'
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef Sonique het volgende:
gaat iemand dit opnemen, want ik voel een explosie aankomen
Waar zouden we zijn zonder HiDiHoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef Sonique het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef Sonique het volgende:
Ja, tot over 2 minutenquote:
verwacht ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef havefun het volgende:
Jaap gaat voor de safe way denk ik. Hij gaat voor amanda of Eric denk ik.
lulloquote:
ja daar wordt ik ook gek van nog een paar keer de trappen op en neer pffffffffffffffquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef Fast_Eddy het volgende:
die man is echt scary met dat gehijg
Bij iemand andersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder HiDiHo![]()
We hebben niets gezien. Orale seks al helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef agter het volgende:
En orale sex heb ik Brian wel zien bedrijven...
Zou hem toch aan het denken moeten zetten...
Volgens mij is hij stervenszenuwachtig...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:03 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap zit erbij alsof hij nog geen beslissing heeft gemaakt.
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Doen het altijd: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Net gecheckt, heb hem nog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
iemand anders is nu ook zijn account kwijt op youtube.![]()
wie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
iemand anders is nu ook zijn account kwijt op youtube.![]()
Safe is niemand immuniteit geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef havefun het volgende:
Jaap gaat voor de safe way denk ik. Hij gaat voor amanda of Eric denk ik.
welke stream ben je aan t doenquote:
is denk ik al te laat. Misschien zie ik het te negatief maar na gisteren. .........................quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Nu al kleine ruzie tussen Jap en Natasia. Net op tijd
Lees ff een paar minuutjes terugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:06 schreef Lynn-Live het volgende:
En natuurlijk begeven de streams het weer.........
Hij mag kiezen, hij hoeft niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
Japio mag kiezen. Leven of dood
Ja, hij noemt hem een prima gast.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Jaap begint positief over Brian![]()
Foute boel dus. jaap trapt erin.
hij schijt gewoon in zn broek en is bang vijhanden te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij mag kiezen, hij hoeft niet.
Hij kan het ook aan niemand geven.
Jaap vindt Brian een prima gast.![]()
![]()
![]()
![]()
onder capaciteitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:03 schreef Sonique het volgende:
waarom is het altijd dat als er IETS gebeuren gaat de streams beginnen te kutten?!
Huub zegt ook vaak dat Brian een prima gast is, merkwaardigerwijsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef itsme het volgende:
Hij heeft leuk met Brain gesproken. gaat voor de prijs.
ja hoor. brian is belangrijk voor sporten dus
prima gast.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou we weten nu al dat hij dus zeker syl kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |