verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Eric gezegd hem er in te houden. Daar zal hij zich aan houden, verwacht ik.
Pleit voor je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Febo = FErdinand BOl ..... Daar stond de eerste Febo
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.quote:
Nee, niet de schepper, maar wel iemand die weet hoe hij staat in het huis. En aangezien de positie van Sylvia nog niet geheel zeker is werkt hij wel aan het pact met Eric. Volgens mij heeft hij hem daarom ook op scherp gezet door te zeggen dat hij hem nog niet helemaal vertrouwt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
Mooi DAT zou een actie zijn!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Lynn-Live het volgende:
Mocht Jaap voor Sylvia kiezen dan hoop ik wel dat hij, waar iedereen erbij zit, de 100 cp aan Brian vraagt![]()
Nee maar Huub heeft toch ook wel door dat als Japie Syl immuniteit geeft dat hij het van erik moet hebben en dan ook echt alleen Erik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze "schaker" lijkt meer aan zijn afvallen te denken, al wil hij blijkbaar ook winnen maar wed op een rat ipv een paard.
True.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet het publiek bij dit programma die het voor het zeggen heeft.
Yep ook in 030quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
Leiden ook,... en er zijn zeker wel meer!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
Ook in Groningen en Leeuwarden hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja om 21:00 houdt hij zijn preek als het goed is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef versteegrob het volgende:
Om 21 uur gaat jaap het toch bekend maken???
Ok danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Leiden ook,... en er zijn zeker wel meer!!
Nog 5 minutenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja om 21:00 houdt hij zijn preek als het goed is.
Er staan ook helemaal geen camera's. Niemand die streamt, dus ... no worries.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou scheld Nasty Radio Veronica uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |