Wordt veroorzaakt door bacterie, niet door kouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet ze maar eens normale kleren aantrekken ipv van de sletterige zooi
Er is echt 0% kans dat Natasia gaat winnen. Het publiek pikt dat niet en daar zijn de makers zéér gevoelig voor. Daarom mocht Tanja absoluut niet winnen, daarom mocht Willem (BB1) niet winnen en daarom wint Lex Luthor nooit. Maar die figuren heb je wel nodig om kijkers zo lang mogelijk vast te houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Idd maar we moeten het vooral hebben waar het over gaat. Het programma gaat ons wederom belazeren.
Eigenlijk maakt het ook niet uit wát dat kind zegt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
Amanda zag een keer in Jambers een meisje Belgisch praten.
fredje Eboquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Noordoost Nederland? Achteraf?
Geel met rood en even naar binnen? MMMMMMM geen MD
Als de huisarts zegt: 'warm houden' zet ze de verwarming hoger.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet ze maar eens normale kleren aantrekken ipv van de sletterige zooi
Afkorting?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja, achter, maar wat betekent die afkorting?
volgens mij..... had hij al een druiper voordat Amanda langskwam. Waar die jongen niet allemaal geweest is? Een hond heeft meer fatsoen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef agter het volgende:
Lees op WIki dat blaasontsteking ook door Chlamydia en Goneroe kan komen als je zonder condoom vrijt.
Daat is leuk voor Brian...heeft ie straks een druiper...haha!@
Goed opletten of hij al begint te krabben...
bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaasontsteking
Ook Chlamydia trachomatis en Neisseria gonorrhea kunnen urineweginfecties veroorzaken bij seksueel actieve mensen die zonder condoom vrijen met iemand die de bacterie draagt. Deze geven in het algemeen geen echte blaasontsteking maar alleen een infectie van de plasbuis (en bij vrouwen van het cervicale kanaal, het kanaaltje in de baarmoederhals).
ow. nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef Judah het volgende:
[..]
Afkorting?
Febo = cafetaria-keten in Nederland.
Achter werd ook wel 'de snackbar' genoemd.
![]()
Febo = FErdinand BOl ..... Daar stond de eerste Feboquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef Judah het volgende:
[..]
Afkorting?
Febo = cafetaria-keten in Nederland.
Achter werd ook wel 'de snackbar' genoemd.
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt 0% kans dat Natasia gaat winnen. Het publiek pikt dat niet en daar zijn de makers zéér gevoelig voor. Daarom mocht Tanja absoluut niet winnen, daarom mocht Willem (BB1) niet winnen en daarom wint Lex Luthor nooit. Maar die figuren heb je wel nodig om kijkers zo lang mogelijk vast te houden.
Het is niet het publiek bij dit programma die het voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt 0% kans dat Natasia gaat winnen. Het publiek pikt dat niet en daar zijn de makers zéér gevoelig voor. Daarom mocht Tanja absoluut niet winnen, daarom mocht Willem (BB1) niet winnen en daarom wint Lex Luthor nooit. Maar die figuren heb je wel nodig om kijkers zo lang mogelijk vast te houden.
Jup, en ik heb goede hoop dat Huub erik er NIET uit zou "flikkeren" ( no pun intended )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef Ashrak het volgende:
Huub heeft Eric al op de hoogte gebracht volgens mij.
Kwamen er net iets te laat in met de stream.
Dacht precies hetzelfde, alleen hoor ik liever belgisch dan dat ik naar Snollie kijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:48 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik zag eens een heel leuk meisje, echt leuk om te zien, maar toen ging ze belgisch praten zo, wat kan iemand er dan opeens anders uitzien.
Nou Amanda, dat hebben mensen nou ook bij jou zodra je je mond opendoet.
vaak moeten plassen.... alweer een symptoomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef CartWOman het volgende:
Amanda heeft een blaasontsteking? Ik zou maar ff een huisarts bellen als ik haar was.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
volgens mij..... had hij al een druiper voordat Amanda langskwam. Waar die jongen niet allemaal geweest is? Een hond heeft meer fatsoen.
En dan het idee dat ook Nena besmet kan zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
volgens mij..... had hij al een druiper voordat Amanda langskwam. Waar die jongen niet allemaal geweest is? Een hond heeft meer fatsoen.
En maar hopen dat dat ook andersom het geval is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, en ik heb goede hoop dat Huub erik er NIET uit zou "flikkeren" ( no pun intended )
Nee ....het geldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet het publiek bij dit programma die het voor het zeggen heeft.
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Eric gezegd hem er in te houden. Daar zal hij zich aan houden, verwacht ik.
Pleit voor je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Febo = FErdinand BOl ..... Daar stond de eerste Febo
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.quote:
Nee, niet de schepper, maar wel iemand die weet hoe hij staat in het huis. En aangezien de positie van Sylvia nog niet geheel zeker is werkt hij wel aan het pact met Eric. Volgens mij heeft hij hem daarom ook op scherp gezet door te zeggen dat hij hem nog niet helemaal vertrouwt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
Mooi DAT zou een actie zijn!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Lynn-Live het volgende:
Mocht Jaap voor Sylvia kiezen dan hoop ik wel dat hij, waar iedereen erbij zit, de 100 cp aan Brian vraagt![]()
Nee maar Huub heeft toch ook wel door dat als Japie Syl immuniteit geeft dat hij het van erik moet hebben en dan ook echt alleen Erik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze "schaker" lijkt meer aan zijn afvallen te denken, al wil hij blijkbaar ook winnen maar wed op een rat ipv een paard.
True.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet het publiek bij dit programma die het voor het zeggen heeft.
Yep ook in 030quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
Leiden ook,... en er zijn zeker wel meer!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
Ook in Groningen en Leeuwarden hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja om 21:00 houdt hij zijn preek als het goed is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef versteegrob het volgende:
Om 21 uur gaat jaap het toch bekend maken???
Ok danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Leiden ook,... en er zijn zeker wel meer!!
Nog 5 minutenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja om 21:00 houdt hij zijn preek als het goed is.
Er staan ook helemaal geen camera's. Niemand die streamt, dus ... no worries.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou scheld Nasty Radio Veronica uit...
Je bedoelt als er 1 van de twee uitligt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
nee, niet de schepperquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wie zegt dat eric ze niet backedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
Ik heb het door ondertussenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
misschien moet het zijn systematischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zegt Nasty nou de hele tijd?!
"Ik word er moeder van" ?
Ze bedoelt neem ik aan "moedeloos" ofzo?
Overigens, Lieve Natasja, moeder ben je al, hoewel je dat zelf schematisch lijkt te vergeten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
dude ... tis nog geen 21:00 uur .... maar het zou een prachtige zin wezenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef obezzi het volgende:
[..]
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemt
Ook in Zwolle en Groningen staan een Febo!quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Jaap tegen Brian, Ik moet wel de waarheid zeggen van achter. dus integer enzo
ECHT??????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Er is een pact, maar ja wat die waard is horen we later.quote:
ben geen dude :"Pquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
dude ... tis nog geen 21:00 uur .... maar het zou een prachtige zin wezen
En dan ook nog de kraan aanzetten, hoor je helemaal niks meerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Sonique het volgende:
En weer fluistert Natasia.
Kan ze nu echt eens een sanctie krijgen, dit is echt de zoveelste keer!
Hij kwam op mij gister intelligent genoeg over...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Nog een paar minuten en dan kan Jaap er zelf voor zorgen of hij de held van internet wordt of massaal zal worden uitgekotst en afgemaakt. Ik vraag me af of hij dat zelf door heeft.
Die bolle Japie zegt alles.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Jaap tegen Brian, Ik moet wel de waarheid zeggen van achter. dus integer enzo
Huh zei hij dat? over het omkopen dat had ik niet gehoord?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef Sonique het volgende:
Jaap tegen Brian: 'Ik moet open zijn, ook over het omkpen en alles'
Brian verbaast: 'O ja? Is goed joh....'
Precies, die zat daar op de hoek tegenover de Martinitoren, maar volgens mij zit ie daar nu niet meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het door ondertussenEn ik herinner me nu dat ik in groningen ook wel eens een febo kroketje heb getrokken in wat 'aangeschoten toestand'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |