Je bedoelt als er 1 van de twee uitligt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
nee, niet de schepperquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
wie zegt dat eric ze niet backedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
Ik heb het door ondertussenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
misschien moet het zijn systematischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zegt Nasty nou de hele tijd?!
"Ik word er moeder van" ?
Ze bedoelt neem ik aan "moedeloos" ofzo?
Overigens, Lieve Natasja, moeder ben je al, hoewel je dat zelf schematisch lijkt te vergeten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
dude ... tis nog geen 21:00 uur .... maar het zou een prachtige zin wezenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef obezzi het volgende:
[..]
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemt
Ook in Zwolle en Groningen staan een Febo!quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Jaap tegen Brian, Ik moet wel de waarheid zeggen van achter. dus integer enzo
ECHT??????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Er is een pact, maar ja wat die waard is horen we later.quote:
ben geen dude :"Pquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
dude ... tis nog geen 21:00 uur .... maar het zou een prachtige zin wezen
En dan ook nog de kraan aanzetten, hoor je helemaal niks meerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Sonique het volgende:
En weer fluistert Natasia.
Kan ze nu echt eens een sanctie krijgen, dit is echt de zoveelste keer!
Hij kwam op mij gister intelligent genoeg over...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Nog een paar minuten en dan kan Jaap er zelf voor zorgen of hij de held van internet wordt of massaal zal worden uitgekotst en afgemaakt. Ik vraag me af of hij dat zelf door heeft.
Die bolle Japie zegt alles.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Jaap tegen Brian, Ik moet wel de waarheid zeggen van achter. dus integer enzo
Huh zei hij dat? over het omkopen dat had ik niet gehoord?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef Sonique het volgende:
Jaap tegen Brian: 'Ik moet open zijn, ook over het omkpen en alles'
Brian verbaast: 'O ja? Is goed joh....'
Precies, die zat daar op de hoek tegenover de Martinitoren, maar volgens mij zit ie daar nu niet meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het door ondertussenEn ik herinner me nu dat ik in groningen ook wel eens een febo kroketje heb getrokken in wat 'aangeschoten toestand'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |