Je bedoelt als er 1 van de twee uitligt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een amsterdamse keten.
Ik geloof dat er ook in Utrecht een is maar verder dacht ik niet, dus zo raar is het niet
nee, niet de schepperquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
verwacht niet dat huub zich altijd aan zijn woord zal houden, hij is geen padvinderm volgens mij hebben sommige mensen echt het idee dat huub de schepper is
wie zegt dat eric ze niet backedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef lady1 het volgende:
nou als hij sylvia of huub immuniteit geeft stop ik met kijken
Ik heb het door ondertussenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In Nederland zijn er wel meerdere hoor.
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
misschien moet het zijn systematischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zegt Nasty nou de hele tijd?!
"Ik word er moeder van" ?
Ze bedoelt neem ik aan "moedeloos" ofzo?
Overigens, Lieve Natasja, moeder ben je al, hoewel je dat zelf schematisch lijkt te vergeten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap:"iemand heeft mij proberen om te kopen voor 100 CP dus bij deze krijgt deze persoon zijn immuniteit "
dude ... tis nog geen 21:00 uur .... maar het zou een prachtige zin wezenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef obezzi het volgende:
[..]
hahahaha echt? cool! nu kunne ze natasia eruit stemme als amanda ook meestemt
Ook in Zwolle en Groningen staan een Febo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |