Dat beloof ik.quote:
Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Rot op met die overbodige interpunctie![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het mijn verbeelding of gaf Van Nieuwkerk, onder het mom van een grapje, Postema de ene steek onder water na de andere?![]()
Daar heb ik al eens gegrasduind, ook door een linkje van jou, geloof ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Arcee het volgende:
Wat beweegt de punctuele smiley-neuker? [afbeelding]
Hij 'plaagt' de meeste gasten, zoals hij zelf zegt. Dat is ook zijn taak, als presentator, om scherpe vragen te stellen en dingen niet voor zoete koek aan te nemen. Geen problemen mee. Het afzeiken van tafelheren/dames is van een andere orde.quote:
Dat deed hij toch alleen bij het stuk over Iggy Pop? (Al viel het zelfs toen nog wel mee.) En volgens mij deed hij dat alleen maar omdat hij eindelijk eens iemand tegenkwam die nog dieper in de muziekgeschiedenis is blijven hangen dan hijzelf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Het afzeiken van tafelheren/dames is van een andere orde.
Viel wel mee hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef broer het volgende:
Wat zong dat meisje lelijk!
Tja, ik ben nu eenmaal allergisch voor zangeressen die tien tonen in één lettergreep proppen. Nodeloos vertoon van zangtalent vind ik dat, omdat het alle emotie uitbant.quote:
en daarom gaat ze ook direct daar een contract tekenen en niet hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:35 schreef YPrue het volgende:
Dat meisje zong wel redelijk, alleen dat gezicht dat ze erbij trok was apart. Een beetje dat Amerikaans overdreven gedoe.
Daar ben ik het mee eens. Ze heeft wel een goeie stem, maar gebruikt 'm verkeerd. Ze zou eens langs een goeie zanglerares moeten gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef broer het volgende:
Wat zong dat meisje lelijk!
Afmakenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Presentator Jack Spijkerman (Tien) is vanavond te gast in de VARA-talkshow De wereld draait door, om 19.30 uur op Nederland 3. Het is voor het eerst sinds alle ophef rond zijn vertrek naar Tien dat Spijkerman weer bij de VARA te gast is in een televisieprogramma. De start van het nieuwe seizoen van Jacks Koppen- snellers scoorde zaterdag 325.000 kijkers. Matthijs van Nieuwkerk praat met Jack over zijn programma en de commotie rondom zijn overstap.
Ook te gast in De wereld draait door zijn Hans Klok en Loes Luca en Pierre Bokma. Klok gaat naar Las Vegas: vanaf half mei heeft hij zijn eigen show op ‘The Strip’. Loes Luca en Pierre Bokma vertellen over ‘t Schaep met de 5 pooten. De dvd met alle afleveringen van de komedieserie wordt maandag gepresenteerd.
klik
Ik ben benieuwd vanavond met Jack Spijkerman![]()
Inderdaad, past daar wel tussen ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom gaat ze ook direct daar een contract tekenen en niet hier.
Nee, jij bent niet in de warquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:24 schreef milagro het volgende:
alweer LL ? of ben ik nu in de war met P & W ?
Dat wordt lachen!! Niet door Spijkerman natuurlijk, maar OM Spijkermanquote:Jack Spijkerman in VARA-talkshow De wereld draait door
Presentator Jack Spijkerman (Tien) is vanavond te gast in de VARA-talkshow De wereld draait door, om 19.30 uur op Nederland 3. Het is voor het eerst sinds alle ophef rond zijn vertrek naar Tien dat Spijkerman weer bij de VARA te gast is in een televisieprogramma. De start van het nieuwe seizoen van Jacks Koppen- snellers scoorde zaterdag 325.000 kijkers. Matthijs van Nieuwkerk praat met Jack over zijn programma en de commotie rondom zijn overstap.
Ook te gast in De wereld draait door zijn Hans Klok en Loes Luca en Pierre Bokma. Klok gaat naar Las Vegas: vanaf half mei heeft hij zijn eigen show op ‘The Strip’. Loes Luca en Pierre Bokma vertellen over ‘t Schaep met de 5 pooten. De dvd met alle afleveringen van de komedieserie wordt maandag gepresenteerd.
In de VARA-talkshow Pauw en Witteman is om 23.00 uur op Nederland 1 is onder meer de kersverse minister van Binnenlandse zaken, Guusje ter Horst, te gast. Ook zakenvrouw Sylvia C. Tóth schuift aan bij Jeroen Pauw en Paul Witteman. Zij ging onlangs op zoek naar een waardige opvolger van dirigent Valery Gergiev. Tot slot is ook Paul de Leeuw te gast. “Hij zal vanavond nieuws brengen“, aldus een zegsman.
Mark Marie gaat 'm afmaken!quote:
hij gaat ze opschrijven en morgen weer laten zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:35 schreef pberends het volgende:
En hoe zal hij reageren op de hilarische fragmenten van andere tv-zenders? Oh oh oh!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij gaat ze opschrijven en morgen weer laten zien
Wie weet wat zo'n intree kaartje kostquote:
In Vegas betaal je daar iets van 100$ voor. Niet extreem veel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet wat zo'n intree kaartje kost![]()
Hans heeft wel een mooie show heb weleens op tv gezien.![]()
intree?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet wat zo'n intree kaartje kost![]()
Hans heeft wel een mooie show heb weleens op tv gezien.![]()
ah, nu is het ineens entreequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als mensen naar zijn show toe willen moeten ze wel entree betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |