abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:05:46 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_46766915
Tja, ik ben weer terug naar een goede C. Ben ik errug blij mee!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46767910
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef octopussy het volgende:

Maar als je het over mensen (zoals ik) hebt van bijna 120 kilo dan denkt men weer meteen dat dat formaat zeecontainer is
Ik had iets meer dan een week geleden een familiegesprek en de dochters wilden mij uitleggen dat moeder wel héél veel was afgevallen. De ene dochter maakte een groot gebaar met haar armen, zo een die vissers ook gebruiken om de lengte van de gevangen vis te overdrijven en wist mij te vertellen dat moeder wel zeker 100 kilo had gewogen!! Ze was héél dik geweest. Ik kreeg even de neiging om te zeggen dat ik ook 100 kilo was. Maar toch maar niet gedaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46767947
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Hoi,

ik heb ook een account aangemaakt op dieet-web
Hey hoi, hallo! En welkom En mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe je bij die nickname komt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46768405
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey hoi, hallo! En welkom En mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe je bij die nickname komt?
euh... ik moest een nickname verzinnen en toen zag ik een glas appelsap van m'n nichtje staan... niks bijzonders dus eigenlijk
pi_46769296
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef teigan het volgende:
g-b dat lijkt mij inderdaad ook wel heel vervelend....
Ik vond het toen ook al erg dat ik een E cup had, daar was toen ook zo weinig in te krijgen...
is ook heel vervelend, leuke bh's zijn er eigenlijk niet te vinden, het is of vol met kant (en ik haat kant) of het is gewoon 2 luiers aan elkaar geplakt met een beugel erin (bij wijze van spreken) maar ik zal wel moeten om geen rugpijn te krijgen. misschien maar eens tijd om met de huisarts in overleg te gaan en zo. kijken of het ook verkleind kan worden, en wat de risico's daarvan zijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:31:04 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_46769620
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

is ook heel vervelend, leuke bh's zijn er eigenlijk niet te vinden, het is of vol met kant (en ik haat kant) of het is gewoon 2 luiers aan elkaar geplakt met een beugel erin (bij wijze van spreken) maar ik zal wel moeten om geen rugpijn te krijgen. misschien maar eens tijd om met de huisarts in overleg te gaan en zo. kijken of het ook verkleind kan worden, en wat de risico's daarvan zijn.
Liejannuh heeft dan denk ik nog wel tips voor je. Die heeft mooie borsten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46770414
quote:

[..]

Leuke beha's zijn wel te vinden, ook in grotere maten. Kijk eens naar Prima Donna. Die hebben model Satin, kost 50 euro, is een glad model en zit geweldig.
Overigens zal de gemiddelde plastisch chirurg of huisarts ook zeggen dat je eerst wat gewicht moet verliezen voordat ze gaan beginnen aan een borstverkleinende operatie. Vaak worden je borsten ook een stuk kleiner als je een stuk afvalt.
Ik ben bijna 4 jaar geleden geopereerd en het is nog steeds een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen. Ik kan nu namelijk springen en rennen zonder dat het pijn doen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:55:43 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_46770496
Ik heb ook een BH van PD. Kostte me 80 euro en om nou te zeggen dat ik hem erg mooi vind, neuh, dat niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:57:41 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_46770583
Ik heb huismerk Livera, de fijnste en stevigste tietenhijsers die ik ooit heb gehad.
Simpel zwart satijn, niet bijzonder, wel goedkoop: 19 euro
disclaimer
pi_46770694
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Leuke beha's zijn wel te vinden, ook in grotere maten. Kijk eens naar Prima Donna. Die hebben model Satin, kost 50 euro, is een glad model en zit geweldig.
Overigens zal de gemiddelde plastisch chirurg of huisarts ook zeggen dat je eerst wat gewicht moet verliezen voordat ze gaan beginnen aan een borstverkleinende operatie. Vaak worden je borsten ook een stuk kleiner als je een stuk afvalt.
Ik ben bijna 4 jaar geleden geopereerd en het is nog steeds een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen. Ik kan nu namelijk springen en rennen zonder dat het pijn doen!
hmm groot groot wil ik nou niet zeggen, volgende keer zal ik op H of I zitten, en hun gaan maar tot H. maar op zich thanks voor de tip. en ja ik moet gewicht verliezen, maar zoveel gewicht om weer op mijn cup D te komen (oftewel begin middelbare school) gaat me echt niet lukken.
pi_46770696
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Liejannuh heeft dan denk ik nog wel tips voor je. Die heeft mooie borsten
Dank je wel!
Daar heeft trouwens wel een goede chirurg aan meegeholpen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:03:49 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_46770785
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dank je wel!
Daar heeft trouwens wel een goede chirurg aan meegeholpen.
Anders had je net van die flubbers als ik gehad he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46771760
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:03 schreef Troel het volgende:

[..]

pi_46771788
Ik ga morgen eens een BBB-les volgen op de sportschool (tenzij het regent - ik hou niet van nat aankomen bij de sportschool.. ik word daar al nat genoeg.. ). Heeft iemand hier ervaring mee???
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:37:14 #115
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_46771972
Bij mij sportschool hebben ze ook een BBBles (al heeft ie al 4 verschillende namen gehad, de inhoud blijft hetzelfde). Die begint altijd met een aerobics stuk (met lekker ingewikkelde pasjes af en toe, al hangt dat ook erg van de lerares af) en daarna speirversterkende oefeningen, soms ook met een dynaband of gewichtjes.
Ik vind het erg leuk en doe het nu 2 keer per week.
pi_46772012
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Ik ga morgen eens een BBB-les volgen op de sportschool (tenzij het regent - ik hou niet van nat aankomen bij de sportschool.. ik word daar al nat genoeg.. ). Heeft iemand hier ervaring mee???
Regenpak aandoen! Regen mag geen excuus zijn om niet te sporten .
Geen ervaring trouwens met alleen een BBB les. Wel met steps en aerics in de eerste half uur en daarna oefeningen. In het begin kan het wel pittig zijn maar het went
pi_46772165
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Regenpak aandoen! Regen mag geen excuus zijn om niet te sporten .
Geen ervaring trouwens met alleen een BBB les. Wel met steps en aerics in de eerste half uur en daarna oefeningen. In het begin kan het wel pittig zijn maar het went
Normaal ook niet, dan kan ik gewoon met de auto gaan (uhuh, ik ben ook zo'n luilak die 't liefst met de auto naar de sportschool gaat ), maar die moet morgen naar de garage...
pi_46772226
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Jojogirl het volgende:
Bij mij sportschool hebben ze ook een BBBles (al heeft ie al 4 verschillende namen gehad, de inhoud blijft hetzelfde). Die begint altijd met een aerobics stuk (met lekker ingewikkelde pasjes af en toe, al hangt dat ook erg van de lerares af) en daarna speirversterkende oefeningen, soms ook met een dynaband of gewichtjes.
Ik vind het erg leuk en doe het nu 2 keer per week.
Mooi, klinkt alsof het goed te doen is! Ik ga 't morgen gewoon eens proberen, als het niks is, kan ik altijd nog even op een crosstrainer gaan staan
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:46:22 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_46772322
Als ik op de fiets naar de sportschool ging, dan vond ik altijd dat ik de tijd die ik nodig had om te fietsen mocht aftrekken van de tijd die ik wilde sporten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46772462
Bij onze sportschool werken ze met een puntensysteem.. Je doet eerst een fietstest en dan bepalen ze wat jouw ideale hartslagzone is (waarin je optimaal traint) en hoe fit je bent en aan de hand van je fitheidsniveau maken ze een bepaalt schema met hoeveel punten je "moet" halen elke week.. Als ik nou heel snel fiets, zit ik vast wel in m'n zone.. scheelt al week anderhalve punt
pi_46772722
quote:

[..]

Zo ongeveer idd! Ik had de potloodtest voor mijn operatie echt nooit doorstaan!

GB, ik denk dat het heel verstandig is om een afspraak te maken met je huisarts en door te gaan naar de plastisch chirurg. Je BMI zit onder de 30, dus als je 10 kg afvalt dan zit je waarschijnlijk op een best wel goede BMI en die 10 kilo scheelt echt geen 3 cupmaten. Als je een operatie gepland hebt staan, dan is het misschien zelfs wel een extra motivatie om 10 kilo af te vallen!

Als ik aankwam dan werden mijn borsten groter, maar als ik afviel dan werden ze nou niet echt kleiner ofzo. De reden voor mij om te kiezen voor een operatie was trouwens wel dat ik er echt last van had; pijlijke rug en schouders en best wel beperkt worden in mijn bewegingsvrijheid. Nu kan ik tenminste springen en rondjes rennen zonder dat het pijn doet. En weet je wat al helemaal tof is? Ik kan gewoon van de trap af rennen zonder dat ik mijn borsten hoef te ondersteunen.
pi_46773106
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En weet je wat al helemaal tof is? Ik kan gewoon van de trap af rennen zonder dat ik mijn borsten hoef te ondersteunen.
* octopussy ziet het al helemaal voor zich hoe lianne met haar borsten in haar handen de trap af rent
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:13:14 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_46773267
Deed ik ook regelmatig hoor

Nu houd ik alleen nog maar mijn buikfladders vast.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:18:42 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_46773479
Ik ren en spring gewoon helemaal niet, scheelt een hoop tettenleed
disclaimer
pi_46773530
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zo ongeveer idd! Ik had de potloodtest voor mijn operatie echt nooit doorstaan!

GB, ik denk dat het heel verstandig is om een afspraak te maken met je huisarts en door te gaan naar de plastisch chirurg. Je BMI zit onder de 30, dus als je 10 kg afvalt dan zit je waarschijnlijk op een best wel goede BMI en die 10 kilo scheelt echt geen 3 cupmaten. Als je een operatie gepland hebt staan, dan is het misschien zelfs wel een extra motivatie om 10 kilo af te vallen!

Als ik aankwam dan werden mijn borsten groter, maar als ik afviel dan werden ze nou niet echt kleiner ofzo. De reden voor mij om te kiezen voor een operatie was trouwens wel dat ik er echt last van had; pijlijke rug en schouders en best wel beperkt worden in mijn bewegingsvrijheid. Nu kan ik tenminste springen en rondjes rennen zonder dat het pijn doet. En weet je wat al helemaal tof is? Ik kan gewoon van de trap af rennen zonder dat ik mijn borsten hoef te ondersteunen.
lol ik ren geeneens de trap af, dat gaat me veels te veel pijn doen. maar ik heb altijd gezegt: sinds ik van b naar d vloog: als het ooit g word is het afgelopen met het gezeik, dan gaan ze deraf. maar ben gewoon bang met de nadelen ten opzichte van bv borstvoeding en dergelijke.

en mijn rug/schouders staan al zo lang verkeerd door dat gewicht, nog niet dat het altijd pijn doet, maar wel soms ongelovelijke steken en dergelijke.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:20:47 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_46773566
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

lol ik ren geeneens de trap af, dat gaat me veels te veel pijn doen. maar ik heb altijd gezegt: sinds ik van b naar d vloog: als het ooit g word is het afgelopen met het gezeik, dan gaan ze deraf. maar ben gewoon bang met de nadelen ten opzichte van bv borstvoeding en dergelijke.
Ik zou mijn eigen fysieke gezondheid toch wel voorrang geven aan het eventueel kunnen geven van borstvoeding hoor
disclaimer
pi_46773696
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zou mijn eigen fysieke gezondheid toch wel voorrang geven aan het eventueel kunnen geven van borstvoeding hoor
dat zo wie zo wel, maar ja, wil niet dat euhm... er wel melk uit komt maar dat het dan zo pijnlijk is dat het niet meer leuk is (nu weet ik verder niets van borstvoeding, wel dat je mag/kan kolven en dergelijke (vaak genoeg gezien bij zus en schoonzus, die beide geen echte borstvoeding hebben gegeven, en alleen gekolfd hebben
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:26:09 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_46773775
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat zo wie zo wel, maar ja, wil niet dat euhm... er wel melk uit komt maar dat het dan zo pijnlijk is dat het niet meer leuk is (nu weet ik verder niets van borstvoeding, wel dat je mag/kan kolven en dergelijke (vaak genoeg gezien bij zus en schoonzus, die beide geen echte borstvoeding hebben gegeven, en alleen gekolfd hebben
Als je niet kolft houdt je lichaam vanzelf op met melk produceren.
Mijn broertje is op Nutricia grootgebracht en mijn moeder heeft alleen in het eerste begin last gehad van "lekken"
disclaimer
pi_46773890
Kijk hier eens GB:
[Centraal] Borstverkleining
en [Centraal] Borstverkleining deel 2
Staat heel veel informatie in.

Overigens geloof ik graag dat borstvoeding geven heel bijzonder en speciaal is, maar geen last van je rug meer hebben is ook wel heel erg prettig kan ik je vertellen. Overigens schijnt het vaak wel te lukken om borstvoeding te geven na een borstverkleining, maar hoe dat allemaal zit kan een plastisch chirurg je vast vertellen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:37:32 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_46774222
Geef je werk op voor gratis tompoezen:

www.skyradio.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46777212
Nja.. ik had altijd kleine borsten.. tot ik aankwam.. Nu heb ik een flinke C-cup. Best tevreden mee, maar ik vermoed dat dat er wel weer afgaat als ik afval *zucht*

Ik wil trouwens nog een klacht indienen: de AH tot go op het station. Hoe vaak trap ik daar wel niet in als ik vertraging heb?? ZUCHT
pi_46777264
In Eindhoven is vandaag een Biologische supermarkt geopend... midden in 't centrum. Dus ik daar naar toe gewandeld om eens te gaan kijken. Best een aardige winkel, hebben allerlei dingen die je in andere supermarkten niet of amper ziet en dus alles biologisch. Wel wat duurder dan de gemiddelde supermarkt, maar dat was te verwachten.
Een ding was wel jammer: er was een cameraman aan het filmen... en ik zag dat pas toen hij me al gefilmd had. Bah... ik hoop echt dat 't niet ergens op tv komt, zit ik echt niet op te wachten.

Oja, klacht: de biologische rijstwafels met pure chocolade zijn veel te lekker!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_46777329
En trouwens ook tegen lang in de trein zitten in het algemeen.. wat word je daar lui van! Vandaag ruim 4 uur in de trein gezeten, omdat ik vanuit utrecht via roosendaal naar nijmegen moest. En dus ook nog vertraging had.
Dan maar even fitnessen nu! JEUJ.. Vraagje trouwens.. wat doen jullie zoal op de sportschool? Ik merk namelijk dat ik nogal moeite heb met loopband/crosstrainer/stepding. Voel dan al heel snel mijn knieen, dat heeft denk ik ook wel met mijn gewicht te maken. Maar ja, alleen fietsen is ook zowat. Tips?
pi_46777449
quote:
Kan je daar nou eigenlijk ook wat aan laten doen? Ik vind het zo ontzettend lelijk.
pi_46777635
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:57 schreef Lentigo het volgende:
En trouwens ook tegen lang in de trein zitten in het algemeen.. wat word je daar lui van! Vandaag ruim 4 uur in de trein gezeten, omdat ik vanuit utrecht via roosendaal naar nijmegen moest. En dus ook nog vertraging had.
Dan maar even fitnessen nu! JEUJ.. Vraagje trouwens.. wat doen jullie zoal op de sportschool? Ik merk namelijk dat ik nogal moeite heb met loopband/crosstrainer/stepding. Voel dan al heel snel mijn knieen, dat heeft denk ik ook wel met mijn gewicht te maken. Maar ja, alleen fietsen is ook zowat. Tips?
Uhhh... wel betalen en niet gaan?

Ok, als ik ging dan deed ik: 20 minuten "ligfiets", 20 minuten crosstrainer, 15 minuten roeien en verder wat spieroefeningen. Heb alleen ook het probleem dat 't me allemaal niet zo gemakkelijk afgaat. Heb spier/gewrichtsproblemen en heb daarom besloten maar te stoppen met fitnessen. Vind het eigenlijk wel leuk om te doen, maar ben vrijwel nooit fit genoeg om te gaan. 't Is dus gewoon zonde van m'n geld.

Was eigenlijk ook gewoon eigenwijsheid dat ik naar die sportschool ging, de fysiotherapeut raadde het af, ik moet low-impact bewegen... zwemmen, wandelen en fietsen, niet meer, niet minder...
***Levi was here***
pi_46777695
En nu ga ik zwemmen... tot later!
***Levi was here***
pi_46778522
quote:

[..]

uhh dat probleem ken ik eigenlijk niet??? Ik heb zelf ook 80E en kan prima leuke vlotte BH's kopen. Zelf koop ik heel veel setjes van de Hunkemoller. En die hebben er ook genoeg zonder kant en dergelijke in de collectie?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_46780013
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

uhh dat probleem ken ik eigenlijk niet??? Ik heb zelf ook 80E en kan prima leuke vlotte BH's kopen. Zelf koop ik heel veel setjes van de Hunkemoller. En die hebben er ook genoeg zonder kant en dergelijke in de collectie?
euhm ik heb wel 2 maten groter dan jou he in de E heb je nog soms varatie, maar in de G bijna niet, en F ook heel erg weinig.
pi_46780084
voor de mensen die dachten dat ik een crash dieet deed hier wat ik tot nu to heb gegeten:

ontbijt
cruesli light en melk
peer

lunch
2 bruine boterhammen met appelstroop

tussendoor
zo'n kersen snoepje

avond eten
andijviestamppot en kip

vanmorgen heb ik 20 minuten gesport en zo meteen maar weer 40 minuten
pi_46780776
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm ik heb wel 2 maten groter dan jou he in de E heb je nog soms varatie, maar in de G bijna niet, en F ook heel erg weinig.
Ik heb maat F en ik koop altijd bh's van Prima Donna. Echt een geweldig merk! Wel duur, maar ze zijn echt stevig. Daarnaast zijn ze gewoon mooi
It is your friends who make your world!
pi_46783566
Zwemmen ging lekker, we hebben 50 baantjes gezwommen.
Alleen wel jammer dat je er zo'n honger van krijgt.
***Levi was here***
pi_46783783
heb maar 15 minuten gesport
daarna viel mijn dvdspeler uit (zat een dvd te kijken) en toen had ik geen zin meer
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:16:07 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46783945
Ik ben een beetje laat met mijn reactie, maar is het niet zo dat er een bepaald maximumgewicht is dat je mag hebben als je een borstverkleining wilt ondergaan? Ik zou mijn D-cup nog eens terug willen brengen naar C, maar ik zag dat ik max 72 kg mag wegen bij mijn lengte (1,72) om in aanmerking te komen. Bovendien verwacht ik dat er door het afvallen ook nog wel wat vanaf gaat en misschien vind ik een borstverkleing dan ook wel niet meer nodig.
Niet meer actief op Fok!
pi_46784291
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een beetje laat met mijn reactie, maar is het niet zo dat er een bepaald maximumgewicht is dat je mag hebben als je een borstverkleining wilt ondergaan? Ik zou mijn D-cup nog eens terug willen brengen naar C, maar ik zag dat ik max 72 kg mag wegen bij mijn lengte (1,72) om in aanmerking te komen. Bovendien verwacht ik dat er door het afvallen ook nog wel wat vanaf gaat en misschien vind ik een borstverkleing dan ook wel niet meer nodig.
Bij mij is er niets gezegd over eventueel overgewicht. Volgens mij zat mijn BMI toen ergens rond de 26.
Heb je veel last van je D-cup?
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:36:45 #145
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46784784
Vermoeiende post van Faatje hier. Goede dag qua eten gehad, zeker omdat het op mijn werk
erg saai was vandaag een uitstekende prestatie. Toen het moeilijke gedeelte om op het station
de Turk te vermijden. Ik had me goed voorbereid en liep met een bruine boterham met kaas

De geur was overweldigend toen ik langs de pizzaboer liep, maar ik was stoer en liep door

Mijn bus bleek net 1 minuut daarvoor weggereden te zijn dus ik liep nog even terug naar de
kiosk voor een kopje koffie. Sta ik daar, vraagt de dame achter de counter wat mag het zijn?

Zeg ik...........doe mij maar een zakje Haribo

*zucht*

Morgen weer een dag
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_46784945
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef Faat het volgende:
Vermoeiende post van Faatje hier. Goede dag qua eten gehad, zeker omdat het op mijn werk
erg saai was vandaag een uitstekende prestatie. Toen het moeilijke gedeelte om op het station
de Turk te vermijden. Ik had me goed voorbereid en liep met een bruine boterham met kaas [afbeelding]

De geur was overweldigend toen ik langs de pizzaboer liep, maar ik was stoer en liep door

Mijn bus bleek net 1 minuut daarvoor weggereden te zijn dus ik liep nog even terug naar de
kiosk voor een kopje koffie. Sta ik daar, vraagt de dame achter de counter wat mag het zijn?

Zeg ik...........doe mij maar een zakje Haribo

*zucht*

Morgen weer een dag
Op het zakje snoep na dus een prima dag!
Morgen maak je er gewoon nog een betere dag van!
't Komt wel goed... focus je op de dingen die je goed hebt gedaan. Als je een goed gevoel over jezelf hebt, kun je verleidingen ook veel beter weerstaan.
***Levi was here***
pi_46785147
Haha, Faat.. ZO herkenbaar. Stations zijn gevaarlijke plaatsen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:56:47 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46785541
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bij mij is er niets gezegd over eventueel overgewicht. Volgens mij zat mijn BMI toen ergens rond de 26.
Heb je veel last van je D-cup?
Nee, dat valt wel mee. Bij perioden wel last van m'n rug, maar ik weet niet of dat daarvan komt. Ik zou het eerder om esthetische redenen doen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:01:07 #149
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46785750
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Lentigo het volgende:
Haha, Faat.. ZO herkenbaar. Stations zijn gevaarlijke plaatsen!
Voor mij ook ja

En nog niet eens alleen qua eten, maar ik heb er ook nogal een handje van om mijn verdiende bonussen
om te zetten in dvdtjes bij de Free Record Shop. Die ik dan soms al etende uitzoek

AH to go heb ik het trouwens iets makkelijker, las net dat jij daar in de verleiding komt, maar ze hebben
ook nog weleens gezonde dingen die er soms wel eetbaar uitzien. Worteltjes, fruit, dat soort shit
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:04:37 #150
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46785892
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben aan mijn borsten geopereerd toen ik 80 kilo woog en ben 1.65, dus het lijkt me niet te kloppen
wat je zegt. Ik zou overigens dolgraag 1.72 zijn en 72 kilo wegen. Dat zal ik echt nooit meer klagen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:14:38 #151
4177 Jojogirl
pi_46788909
* Jojogirl was ooit 1.72 en 72 kilo en toen vond ik mezelf dik *zucht* wijsheid komt met de jaren, dat blijkt maar weer eens

Net heerlijk gebodyshapet op de sportschool. Het is zo lekker om te merken dat ik weer steeds fitter word
pi_46789543
Jammer.. maar noodzakelijk.. Hard geleerd voor tentamen van morgen. Sporten is er daardoor bij in geschoten. Morgen weer een dag.
Ik ga morgen ontbijten! HAH!
pi_46789915
AAAH! Caloriecount vandaag: 2365 kcal. Dankjewel vriendin die zei: "kom je bij mij eten? Ik kook wel!" en vervolgens pannenkoeken maakte.. *snif*
pi_46789970
Mórgen maak ik een account aan! Ik zweer het je! Nog even moed verzamelen om op de weegschaal te staan Heb er al zo lang niet opgestaan eigenlijk...
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:38:13 #155
4177 Jojogirl
pi_46789976
Zo dramatisch is dat toch niet, Lentigo. Heel af en toe zo'n dagje kan vast wel.
pi_46790242
Haha, ja is ook zo.. Ben gewoon chagrijnig. Opvrolijkend; gisteren was bizar weinig: 1230. Compensatie Dan ga ik nu maar slapen. Slapen is gezond enzo!
pi_46790618
2300 valt wel mee toch. Lijkt me heel normaal, dat is ongeveer je gewone verbruik als ik het goed heb. Dus je bent niet afgevallen daarmee, maar ook niet aangekomen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:54:59 #158
4177 Jojogirl
pi_46790678
Ik maak mezelf altijd wijs dat af en toe zo'n dag goed is om te voorkomen dat je lichaam in de spaarstand springt. Geen idee of dat ook echt zo is, maar het werkt goed tegen een schuldgevoel
pi_46790783
Haha, goed punt! *schuldgevoel wordt minder* Morgen weer een dag!!
pi_46791826
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Jojogirl het volgende:
Net heerlijk gebodyshapet op de sportschool. Het is zo lekker om te merken dat ik weer steeds fitter word
Lekker he? Kom net ook van de sportschool na weer een uur RPM/BIking. Ben moe maar voel me wel ontzettend voldaan. Lekker slapen vanavond en morgenochtend weer terug om een uurtje Crew Class (roeien) te proberen. Jammer genoeg moet ik daarna wel naar kantoor om te werken en daarna is er nog een borrel... hmz, ga liever sporten... Volgens mij ben ik een beetje verslaafd aan de sportschool aan het raken... het is daar zo gezellig en lichamelijke vermoeidheid voelt heerlijk in vergelijking met geestelijke vermoeidheid (voor mijn sportschoolavontuur was ik alleen maar geestelijk moe, nu kan ik mijn lange stressvolle werkdagen heerlijk afreageren...hmmmmm)

Nog even een reactie op dat borstenverhaal... ben eigenlijk wel jaloers op jullie formaten! Kom ik aankakken met mijn 1.68m, overgewicht en cup 80B (dat was mijn maat na de groei en het is nooit veranderd). Nu mag ik toch hopen dat ze niet verdwenen zijn als ik mijn streefgewicht heb bereikt. Ga dan toch wel heel hard gillen!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_46797091
Zo, vandaag was het weer weegdag.

Het resultaat van deze maand, van 81,7 naar 80,5, dus 1,2 kilo afgevallen..
Dat is voor mijn doen best wel netjes....
Volgende maand onder de 80 hoop ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:18:12 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46797402
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 07:22 schreef teigan het volgende:
Zo, vandaag was het weer weegdag.

Het resultaat van deze maand, van 81,7 naar 80,5, dus 1,2 kilo afgevallen..
Dat is voor mijn doen best wel netjes....
Volgende maand onder de 80 hoop ik...
he wat goed .
Ik zit momenteel op 82,1 (gisteren nog op 81,7) en ik verheug me ook op de dag dat ik onder de 80 kom . Daarna zet ik mijn zinnen op 75 kilo (als ik ongeveer 77 kilo ben wil ik gaan hardlopen) en vervolgens hoop ik nog op 70 kilo te komen. Dan heb ik een gezond BMI en wat er dan nog meer afgaat is mooi meegenomen, maar dat zal niet heel veel zijn, schat ik zo.
Niet meer actief op Fok!
pi_46797453
ik weet nog wel dat ik afgelopen zomer zei dat ik erg blij zou zijn als ik 75 woog
zo te zien ga ik dat deze zomer wel halen
maar dan gaan we voor de 70 en uiteindelijk (ooit eens ) 65
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:33:33 #164
47102 Elvi
miemkwien
pi_46797566
Oh lord! Ik ben nog zwaarder dan ik dacht! Ik snap trouwens dat registreren ff niet... Is de "login" je wachtwoord of je nickname?
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:44:31 #165
4177 Jojogirl
pi_46797701
Volgens mij zijn je login en je profielnaam allebei je nickname. Alleen is de login datgene dat je intikt als je inlogt en je profielnaam datgene wat iedereen in de lijstjes ziet staan. Dat kan dus verschillen als je dat wilt.
pi_46797880
Goedemorgen Is altijd balen als de weegschaal meer aangeeft dan je had verwacht, Elvi. Maar als het goed is dan wordt dat ook weer steeds minder

Ik weet best waarom ik dik ben. Ik weet ook wat ik wel en niet zou moeten eten om af te vallen. Mijn moeder beweert dat ze niet kan afvallen en (och hemel) haar huisarts heeft ooit gezegd dat ze niet hoeft af te vallen. Ik gok zo'n 30 kilo geleden dat hij dat gezegd heeft. Onder het eten gisteravond vertelt ze me nog even duidelijk dat ze niet kan afvallen en dat ze al zo gezond mogelijk eet en weer begint ze (voor de 20ste keer) haar riedeltje af te gaan dat ze 's morgens alleen yoghurt met muesli eet en dan 's middags 1 boterham etc etc etc. Ik merk nog op dat het volle yoghurt is en dat ze beter magere kan nemen. Ook neemt ze wel héél erg veel cruesli. 's Avonds gaat er flink was jus over de aardappels. Als vlees vette karbonade. Als toetje appeltaart (geen grapje) en 's avonds flink wat toastjes dik belegd met paté. Op een woensdagavond terwijl ze me net vertelde dat ze alleen in het weekend 's avonds iets eet.

Hoe is het toch mogelijk dat iemand zelf echt gelooft dat het anders is dan het is. Goed, dat waren mijn frustraties voor vandaag en dan ga ik nu een leuke verjaardag van mijn neefje hebben (oh, en daar wil ik niet mee gefeliciteerd worden )
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:00:53 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_46797916
Zo!
Heerlijk gezwommen met levitation gisteren Vriendje wil gelukkig ook wel eens mee gaan zwemmen met mij (kantoorbaan, elke dag met auto heen, dus beweegt nauwelijk )
Meteen een passepartoutkaart aangeschaft dus ik ga nu minstens 2 keer per week
disclaimer
pi_46797966
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zo!
Heerlijk gezwommen met levitation gisteren Vriendje wil gelukkig ook wel eens mee gaan zwemmen met mij (kantoorbaan, elke dag met auto heen, dus beweegt nauwelijk )
Meteen een passepartoutkaart aangeschaft dus ik ga nu minstens 2 keer per week
Oh ja, zo'n passepartout heb ik ook nog Maar de bejaarden gingen gewoon met z'n drieën naast elkaar rustig de afgelopen tv-avond doornemen en ik kon er dan steeds niet langs. Nee, voor mij geen baantjes meer trekken tussen de 70+ ers.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:05:40 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_46797982
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, zo'n passepartout heb ik ook nog Maar de bejaarden gingen gewoon met z'n drieën naast elkaar rustig de afgelopen tv-avond doornemen en ik kon er dan steeds niet langs. Nee, voor mij geen baantjes meer trekken tussen de 70+ ers.
Moet je 's avonds gaan, dan is er geen bejaarde te bekennen hoor
disclaimer
pi_46797985
ik wil eigenlijk nog wel weer een 12 badenkaart kopen, maar ik ben bang dat ie weer niet opkomt..

Dus ik houd het wel bij losse kaartjes de komende tijd denk ik. en hopen op droog skateweer, dat zou het beste zijn
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:07:59 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_46798023
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:05 schreef teigan het volgende:
ik wil eigenlijk nog wel weer een 12 badenkaart kopen, maar ik ben bang dat ie weer niet opkomt..

Dus ik houd het wel bij losse kaartjes de komende tijd denk ik. en hopen op droog skateweer, dat zou het beste zijn
Bij ons kost een passepartout 27 euro, en daarmee kun je een jaar lang voor 2 euro naar binnen. Normaal is de entree 6 euro Dus met 7 keer heb je het er al uit, en dat haal ik wel in een jaar
disclaimer
pi_46798026
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:05 schreef Stormqueen het volgende:

Moet je 's avonds gaan, dan is er geen bejaarde te bekennen hoor
Ik heb een passepartout voor alleen 's morgens, dat scheelde bijna de helft qua prijs
En dat trekt zo te zien ook de bejaarden aan.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:09:45 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_46798054
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een passepartout voor alleen 's morgens, dat scheelde bijna de helft qua prijs
En dat trekt zo te zien ook de bejaarden aan.
Jep, bejaarden zijn dol op baantjes trekken om 10 uur 's morgens. Heb die fout in het verleden tijdens schoolvakanties nog wel eens gemaakt
disclaimer
pi_46798070
Ja, bejaarden zijn best irritant, wat ik hier de beste tijd vond om te zwemmen was vrijdagmorgen rond een uurtje of 11, 12, dan werd het echt rustig...

Hier kost het 3,90 per kaartje, en een 12 badenkaart is 39 euro.. Maar die is maar iets van 1 jaar geldig, en dat redt ik niet altijd...
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:11:28 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_46798085
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef teigan het volgende:
Ja, bejaarden zijn best irritant, wat ik hier de beste tijd vond om te zwemmen was vrijdagmorgen rond een uurtje of 11, 12, dan werd het echt rustig...

Hier kost het 3,90 per kaartje, en een 12 badenkaart is 39 euro.. Maar die is maar iets van 1 jaar geldig, en dat redt ik niet altijd...
Ja, want dan gaan alle bejaarden naar de kapper

Maar wij hebben hier de Tongelreep, het meest uitgebreide zwembad van Nederland!
Enige nadeel is wel dat je vaak enorm wordt lastig gevallen door jongemannen met licht getinte huidskleur als je naar het recreatiebad gaat Daar staat de Tongelreep dan ook om bekend
disclaimer
pi_46798096
Ik zi took net te denken, volgens mij is die 12 badenkaart minder dan een jaar geldig.. Het is iig best stom, je moet redelijk vaak zwemmen om het te redden.
Was met aquarobic ook zo, en als de zomervakantie ertussen zat had je mooi pech, want dan was je kaart al verlopen..
pi_46798098
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef teigan het volgende:

Ik kan niet om 11, 12 uur.

Maar teigan, jij kon gewoon lid worden van de aclo (kost geen druif) en dan kon je een paar keer in de week in Kardinge gratis zwemmen met allemaal mensen die juist heel hard en gedisciplineerd baantjes trekken
pi_46798180
Kardinge vind ik weer te ver weg.... En meestal zijn het van die rottijden dat het zou kunnen... En eerlijk gezeg vind ik Kardinge ook niet zo'n fijn zwembad....

Ik zit nu wel ff t ekijken en er zijn nu wel veel meer zwemuren als eerder.... MAarja, ik ben niet zo fanatiek...
pi_46798252
Het 25-meter bad in Kardinge is niet fijn? Het is wel praktisch gratis. Wat kost een aclo-kaart nu per jaar? En dan kan je er direct ook mee BOM-men en fitnessen en gratis squashen en etc etc. (en je proberen op te geven voor al die gratis cursussen zoals golfen, paardrijden, wandklimmen, boxen etc) Ik zou willen dat ik in Groningen woonde; dan had ik dat ding al jaren gehad.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:40:04 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46798533
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Het 25-meter bad in Kardinge is niet fijn? Het is wel praktisch gratis. Wat kost een aclo-kaart nu per jaar? En dan kan je er direct ook mee BOM-men en fitnessen en gratis squashen en etc etc. (en je proberen op te geven voor al die gratis cursussen zoals golfen, paardrijden, wandklimmen, boxen etc) Ik zou willen dat ik in Groningen woonde; dan had ik dat ding al jaren gehad.
voor fitnessen moet je nog zo'n 50 euro bij betalen hoor . Maar dan nog is het goedkoop vergeleken met normale sportscholen. 100 euro per jaar.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:47:55 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_46798694
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

voor fitnessen moet je nog zo'n 50 euro bij betalen hoor . Maar dan nog is het goedkoop vergeleken met normale sportscholen. 100 euro per jaar.
Mja, ik wou al zeggen, voor een jaar naar mijn sportschool betaalde ik ruim 800 euro.
En een jaar zwemmen kost 200 euro
disclaimer
pi_46798704
Ik heb geloof ik een jaar of 3 de aclokaart gehad, en toen gebruikte ik hem al weinig..
En toen de hanzehogeschoolstudenten ook konden sporten met de ACLO kaart was ik weg, het werd zo gruwelijk druk... Ik vond het helemaal niets, vooral niet omdat ik meestal inmijn eentje ging, en ik me dan hopeloos alleen voelde tussen al die kliekjes..

Ik weet niet hoe het nu is, maar voor fitness moest je toen geloof ik nog wel eens een uurtje wachten voordat er plek was..
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:51:49 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_46798758
Dat had ik inderdaad ook toen ik nog op de TU/e sportte, dat er 2 crosstrainers waren en dat je alleen kans had op een apparaat als je om 22:00 ging ofzo
Was wel goedkoop, 125 gulden p/j, maar echt veel had je er niet aan.
disclaimer
pi_46799247
http://www.nu.nl/news/992(...)ulp_verlenen%27.html

Geldt dit voor jou ook Isa? Jij hebt er tochn iet zo'n moeite mee dacht ik..
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:29:14 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46799480
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:48 schreef teigan het volgende:
Ik heb geloof ik een jaar of 3 de aclokaart gehad, en toen gebruikte ik hem al weinig..
En toen de hanzehogeschoolstudenten ook konden sporten met de ACLO kaart was ik weg, het werd zo gruwelijk druk... Ik vond het helemaal niets, vooral niet omdat ik meestal inmijn eentje ging, en ik me dan hopeloos alleen voelde tussen al die kliekjes..

Ik weet niet hoe het nu is, maar voor fitness moest je toen geloof ik nog wel eens een uurtje wachten voordat er plek was..
ze hebben de fitnessruimte uitgebreid en ze hebben de cursussen stopgezet. Weet niet of dat nu nog zo is, maar dat was 1 á 2 jaar geleden zo. Ik hoefde in ieder geval nooit te wachten. Fitness is echter niets voor mij. Misschien dat ik het ooit nog eens ga doen, maar nu niet.
Elk jaar 100 euro betalen en misschien 2 á 3 keer ernaartoe. Laat maar dan .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:09:17 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_46804130
Ook hier maar even:

Bloeduitslag is kloterig. Niet vooruit gegaan, ondanks supplementen (sommige dingen zelfs achteruit). Vitamine D, foliumzuur en selenium veel te laag. Men gaat nu kijken naar injecties enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:10:29 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_46804189
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:09 schreef Troel het volgende:
Ook hier maar even:

Bloeduitslag is kloterig. Niet vooruit gegaan, ondanks supplementen (sommige dingen zelfs achteruit). Vitamine D, foliumzuur en selenium veel te laag. Men gaat nu kijken naar injecties enzo.
Is dat te herleiden naar je operatie? Dat je lichaam niet meer voldoende voedingsstoffen opneemt ofzo?
disclaimer
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:11:20 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_46804217
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is dat te herleiden naar je operatie? Dat je lichaam niet meer voldoende voedingsstoffen opneemt ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:13:27 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_46804298
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Hm ja, da's dan weer een van de keerzijdes van de medaille
Wordt dat op den duur wel beter?
disclaimer
pi_46804500
ga toch even mijn zenuwachtige ik hier vrij gooien. moet straks naar een uitzendbureau toe voor een gesprek. ging echt super raar. gisteren belden ze, dat ze me graag wouden spreken, en wel met spoed. of ik morgen (vandaag dus) langs kon komen.

heb de hele tijd zitten denken hoe ze aan mijn gegevens waren gekomen, totdat ik me bedacht dat ik in januari op een vacature had gereageerd op monsterboard. had helemaal niet verwacht dat ze die zelfs zouden lezen maar ben er wel verdomde zenuwachtig door
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:20:49 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_46804580
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef gothic-blackie het volgende:
ga toch even mijn zenuwachtige ik hier vrij gooien. moet straks naar een uitzendbureau toe voor een gesprek. ging echt super raar. gisteren belden ze, dat ze me graag wouden spreken, en wel met spoed. of ik morgen (vandaag dus) langs kon komen.

heb de hele tijd zitten denken hoe ze aan mijn gegevens waren gekomen, totdat ik me bedacht dat ik in januari op een vacature had gereageerd op monsterboard. had helemaal niet verwacht dat ze die zelfs zouden lezen maar ben er wel verdomde zenuwachtig door
Super toch, meteen gaan, weinig tijd om je op te naaien!
Succes
disclaimer
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:24:25 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_46804709
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hm ja, da's dan weer een van de keerzijdes van de medaille
Wordt dat op den duur wel beter?
Nouja, ik had al meteen aangegeven dat slikken niet echt zou helpen, maar dat wilden ze eerst proberen.

Vitamine D wordt aangemaakt door ultraviolette straling. Een juiste zonnebank zou dus ook kunnen helpen dan toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:25:28 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_46804748
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, ik had al meteen aangegeven dat slikken niet echt zou helpen, maar dat wilden ze eerst proberen.

Vitamine D wordt aangemaakt door ultraviolette straling. Een juiste zonnebank zou dus ook kunnen helpen dan toch?
Ja, volgens mij kun je zelfs UV-lampen kopen, maar pin me er niet op vast. En natuurlijk zoveel mogelijk buiten zijn, zeker in de zomer straks
disclaimer
pi_46804818
Wat ontzettend vervelend Troel, dit was niet wat je had willen horen denk ik..
pi_46805100
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Super toch, meteen gaan, weinig tijd om je op te naaien!
Succes
ja maar ik heb dat gesprek pas om 3 uur dus moet nog wel even wachten. ben daarom maar weer opnieuw begonnen in de harry potter boeken, engelstalig, als voorbereiding voor het laatste boek
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:51:23 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_46805719
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ja maar ik heb dat gesprek pas om 3 uur dus moet nog wel even wachten. ben daarom maar weer opnieuw begonnen in de harry potter boeken, engelstalig, als voorbereiding voor het laatste boek
Nog 4 maanden
disclaimer
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:05:07 #197
4177 Jojogirl
pi_46806257
Voor het maken van vitamine D heeft je lichaam inderdaad zonlicht nodig, maar ook de grondstoffen voor vitamine D. En van die grondstoffen moet je dus ook genoeg hebben.

* Jojogirl heeft net heerlijk met Finn door de stad gewandeld. Het waait hard maar verder is het heerlijk. En het was zo leuk om met hem bij de V&D te zitten, hij met stukjes boterham en ik met een muffin en wat te drinken (ok, niet een supergezonde lunch, maar het was zo leuk)
pi_46810147
heb vandaag al meer gegeten dan normaal en heb nog steeds honger
pi_46811944
Hoeveel kcal zou je eigenlijk minimaal moeten eten om een beetje verantwoord bezig te zijn.. Ik ga vandaag niet boven de 1200 uitkomen... :S Beetje weinig?
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:41:31 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_46812005
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:39 schreef Lentigo het volgende:
Hoeveel kcal zou je eigenlijk minimaal moeten eten om een beetje verantwoord bezig te zijn.. Ik ga vandaag niet boven de 1200 uitkomen... :S Beetje weinig?
Rond de 1200 is wel aan te raden, maar het is natuurlijk niet schadelijk om een keer een dag wat minder te eten. Net als dat een keer een dag wat meer eten niet veel kwaad kan
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')