quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Riann, dat is wel vervelend, maar waarom vond je leidinggevende dan dat je niet goed functioneerde? Ik neem tenminste aan dat ze met voorbeelden is gekomen.
Tja, en over je moeder meenemen naar je functioneringsgesprek, daar ga ik maar niets over zeggen.
P-etr-a, waar haal je vandaan dat je je eten in die verhoudingen moet eten? En waar meet je dat na?
denk het niet petra, maar als je wel minder koolhydraten wil gaan eten, ga dan kijken naar het south beach dieet, daar zit je met geen koolhydraten in het begin, en later alleen met langdurige (volgens mij)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb de gewenste verhoudingen gevonden op women-running.com, onder advies--> voeding. En met calorieteller.nl kan je het uitrekenen (er staan getallen die ik zelf met de rekenmachine heb omgezet naar procenten).
Maar volgens jullie is het dus niet zo'n big deal?
Ik denk dat je met gezond verstand al een heel eind komt in het bepalen wat wel en geen goede voeding isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb de gewenste verhoudingen gevonden op women-running.com, onder advies--> voeding. En met calorieteller.nl kan je het uitrekenen (er staan getallen die ik zelf met de rekenmachine heb omgezet naar procenten).
Meid, je zit zo dicht bij de ideale verhoudingen dat ik me daar helemaal niet druk om zou maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
ik heb er zelf geen last van maar weet wel dat dit niet goed isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe teer je op zo'n lunch? Ik vind het echt ontzettend weinig, 1 appel, dan zou ik hopeloos vervallen in snaaiwerk 's middags.
Dan neem je toch een krentenbol mee ofzo? Eet net zo makkelijk als een appel en is een stuk voedzamer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er zelf geen last van maar weet wel dat dit niet goed is
maar door stage en werk heb ik geen tijd om tussen door meer te eten
Mag ik hier even op inhaken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er zelf geen last van maar weet wel dat dit niet goed is
maar door stage en werk heb ik geen tijd om tussen door meer te eten
ja maar dan willen de kinderen ook weer brood (ik werk met kinderen)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan neem je toch een krentenbol mee ofzo? Eet net zo makkelijk als een appel en is een stuk voedzamer.
ik neem aan bij een fulltime baan dat je pauze hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik hier even op inhaken?
Ik vind dat niet echt een geldige reden, of wilde je als je straks fulltime werkt helemaal niks meer eten? Je hebt maar 10 minuten nodig om een paar boterhammen naar binnen te werken zonder de hik te krijgen, en die tijd kan je echt wel maken
Dan zeg je nee tegen de kinderenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dan willen de kinderen ook weer brood (ik werk met kinderen)
en tussendoor fruit gaat daarom makkelijker
maar goed ik kom er wel uit
en hoe wil je dat gaan uitleggen dat hun dat niet mogen maar ik wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zeg je nee tegen de kinderen
Je hebt de hele dag geen 10 minuten tijd om ff een hap te eten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik neem aan bij een fulltime baan dat je pauze hebt
en dat heb ik nu een maal van 11 uur tot 7 uur niet omdat ik werk maar net met stage kan combineren
niet uitleggen, maar gewoon zeggen dat zij niks krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoe wil je dat gaan uitleggen dat hun dat niet mogen maar ik wel?
ligt vooral aan je turk (oh dit klinkt ergquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef Faat het volgende:
Hihaho, vandaag een goede dag gehad![]()
Deels omdat ik het er met eten uitstekend vanaf heb gebracht en deels omdat ik zo heerlijk heb lopen
shoppen vandaag. Ik was godsgruwelijk verwend met mijn verjaardag en had nog wat uit te geven
Iemand hier trouwens een idee of een Turkse pizza mét döner, sla en saus iets is dat als avondmaal
in een dieet past. Tis qua calorieën een beetje moeilijk schatten en ik vraag me ook af hoeveel vet er
wel niet inzit. Ik wil op woensdag nog weleens een Turkse pizza eten, maar ik twijfel over morgen![]()
Niet als ik zelf kook, heb het laatst wel gehad bij de wokkiewokkie bezorgservicequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Dat je een half uur in de keuken staat, keurig prei hebt gesneden, paprika's in stukjes, ananas erbij yummie! Is het vlees heel erg smerigHet smaakte een beetje bedorven (niet over houdbaarheidsdatum heen) en de groente zat er al door.
Alles weggegooid en patat gehaald![]()
Dat valt best mee joh, ik eet genoeg en gezondquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Faat het volgende:
Oe Stormqueen en Miss_S, crackers, tomaatjes, appels en peren en cruesli met melk. Ik krijg
flashbacks van tijden dat ik ook zo asociaal streng aan het lijnen was. Heel effectief zolang
je in dat ritme zit, maar als je ooit meer gaat eten zullen de kilo's er weer aaaaaanvliegen![]()
Check my ass, ik lieg niet![]()
[insert kont-foto]...............whaha echt niet, geloof me maar gewoon
Wat trouwens wel weer erg dubbel is dat ik eigenlijk wel zou willen dat ik het weer zo volhield![]()
Ligt het aan de Turk? Whoehaha, tis best een lekker dingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:37 schreef gothic-blackie het volgende:
ligt vooral aan je turk (oh dit klinkt erg) is de doner van het spit of is het donner die in de pan gebakken word. is de pizza dun of dik belegd en welke saus neem je erbij
euhm denk op zich dat een turkse pizza gezonder is dan een diepvriespizza of een pizza van de pizzahut (en dergelijke consorten) maar dat is mijn mening. en bedoelde meer met de saus, is de knoflook op yoghurtbasis en dergelijkequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef Faat het volgende:
[..]
Ligt het aan de Turk? Whoehaha, tis best een lekker ding![]()
De döner komt van het spit, het is zo op het oog schattend toch wel een anderhalf ons??? Dat is echt
natte vingerwerk. Ik zou die pizza eens uit elkaar moeten slopen om het na te wegen, maar ik wil meestal
meteen mijn tanden erin zetten
De hoeveelheid rauwkost, uien, kool, sla, ui die erop zit is royaal, maar dat lijkt me geen probleem. De saus
daar zal 'em de kneep inzitten. Ik zeg altijd "alle sauzen met wat extra sambalsaus" Getuige de brui op mijn
pizza houdt dat in knoflooksaus (schatting 2 el) rode saus (schatting 2 el) sambalsaus (schatting 3 el)![]()
Tjonge zeg, nu ik dit intik weet ik het antwoord eigenlijk al. Het wordt niets hè met mijn woensdagpizzadag![]()
het gaat al 5 jaar goed dus het hoeft niet altijd weer fout te gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Faat het volgende:
Oe Stormqueen en Miss_S, crackers, tomaatjes, appels en peren en cruesli met melk. Ik krijg
flashbacks van tijden dat ik ook zo asociaal streng aan het lijnen was. Heel effectief zolang
je in dat ritme zit, maar als je ooit meer gaat eten zullen de kilo's er weer aaaaaanvliegen![]()
Vast nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef gothic-blackie het volgende:
...... is de knoflook op yoghurtbasis......
Je ziet mij zeker als dat mens met haar doomscenario's?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:00 schreef Miss_S het volgende:
het gaat al 5 jaar goed dus het hoeft niet altijd weer fout te gaan
De ultieme oplossing is natuurlijk door niet veel meer te gaan etenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef Faat het volgende:
[..]
Je ziet mij zeker als dat mens met haar doomscenario's?
Ik zei niet dat het absoluut fout gaat bij je hoor, maar slechts dat het lijnen zoals jij dat doet heel effectief is
zolang je in dat ritme zit, maar dat als je ooit meer gaat eten de kilo's er daardoor wel sneller aanvliegen
dat klopt daarom is het ook geen lijnen maar gewoon het ritme wat ik al een tijd heb en wil houdenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef Faat het volgende:
[..]
Je ziet mij zeker als dat mens met haar doomscenario's?
Ik zei niet dat het absoluut fout gaat bij je hoor, maar slechts dat het lijnen zoals jij dat doet heel effectief is
zolang je in dat ritme zit, maar dat als je ooit meer gaat eten de kilo's er daardoor wel sneller aanvliegen
ik moest even denken aan een crashdieet toen ik jouw dagmenu las. Exact op dat moment wordt op tv (bij mythbusters notabene) crashdiet gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat klopt daarom is het ook geen lijnen maar gewoon het ritme wat ik al een tijd heb en wil houden
heb daarna nog 4 crackers met roomkaas op en komkommer dus dat crash dieet valt wel meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik moest even denken aan een crashdieet toen ik jouw dagmenu las. Exact op dat moment wordt op tv (bij mythbusters notabene) crashdiet gezegd![]()
alvast welkom danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:44 schreef Elvi het volgende:
Ik ga morgen ook ff n accountje aanmakenDan weten jullie het alvast
![]()
![]()
welkomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:44 schreef Elvi het volgende:
Ik ga morgen ook ff n accountje aanmakenDan weten jullie het alvast
![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Dat je een half uur in de keuken staat, keurig prei hebt gesneden, paprika's in stukjes, ananas erbij yummie! Is het vlees heel erg smerigHet smaakte een beetje bedorven (niet over houdbaarheidsdatum heen) en de groente zat er al door.
Alles weggegooid en patat gehaald![]()
Hoi Levi, het wordt toch 17:30 vrees ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:09 schreef Levitation het volgende:
Even een tvp.
Vanavond ga ik weer zwemmen met Stormqueen!![]()
Ik hoop eigenlijk deze zomer onder de 90kg te komen, maar dan moet het afvaltempo wel flink omhoog.![]()
Je bent nooit echt alleen *knuffel* wij zijn altijd bij je! (teiltje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:16 schreef Troel het volgende:
Het is hier retedruk en ik ben helemaal alleen
En de rotcalls van mijn collega's staan nu op mijn naam
Zodat ik ze op kan pakken zodat de klanten niet te lang hoeven te wachten (het gaat tenslotte vaak om geld). Maarja, nu moet ik dus een hele dag klanten gaan bellen om dingen te regelen terwijl ik zelf ook al een behoorlijk waslijstje werk had liggen. Maarja, het zij zo. Morgen zijn er weer twee extra collega'squote:Op woensdag 28 februari 2007 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent nooit echt alleen *knuffel* wij zijn altijd bij je! (teiltje?)
En hoezo staan de calls van je collega's op jouw naam![]()
Dat is dus ongeveer het vetpercentage van je benen. Daar valt niet echt veel over te zeggen, aangezien het 'gevaarlijke' vet in je borst en buik zit. Maar volgens mij is dat voor een vrouw een aardig mooi vetpercentage. Ware het niet dat het nu alleen over je benen gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:
vanmorgen woog ik 75,5
en vetpercentage van 29,5 maar goed via een weegschaal is dat niet erg betrouwbaar maar wat is ongeveer een goed vetpercentage?
Geniet in ieder geval van de boterhamquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:30 schreef teigan het volgende:
Ik ga een experimentje doen... Kijken of ik ook duizelig word van een boterham met vruchtenhagel....(de suikers he..)
Ja, mijn collega is ziek. Mijn baas gaf al wel aan dat ze vanaf huis wel wilde helpen vanmiddag, maar daar ga ik maar geen gebruik van maken, want ik wil ook gewoon vrij zijn op mijn vrije dag. Maarja, tot vanavond dus maar ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Ah ja, ik begrijp het. Sterkte dan vandaag. (eh, is er dan niet gewoon te weinig personeel vandaag?)
quote:Wie de ingevallen gezichten van getrainde atleten ziet zal zich afvragen of dit wel allemaal gezond is. Minder vet is voor duursporters tot op een zekere hoogte gunstig voor de prestatie.
Met hardlopen en bergop fietsen is het zelfs zo dat 1 % gewichtsverlies een prestatie verbetering van bijna 1% kan geven. Dit gewichtsverlies moet dan wel in de vorm van vet zijn en niet in de vorm van spieren.
Bij zwemmers en sommige kracht- en vechtsporten kan het gunstig zijn om juist wat meer vet te hebben. Vet verhoogt het drijfvermogen namelijk wat.
Het percentage vet ten opzichte van het totale gewicht dat iemand heeft, is te meten met behulp van huidplooimetingen. Een gezond vetpercentage voor een jonge vrouw is 17-23%, voor een man 12-18 procent.Bij een man met meer dan 25% vet en een vrouw met meer dan 32% vet spreekt men van fors overgewicht. Overgewicht draagt risicofactoren met zich mee voor hart en vaatziekten.
In Nederland hebben steeds minder mensen een gezond vetpercentage, een gevolg dat een consumptiemaatschappij met zich meebrengt.Duursporters hebben vaak een veel lager vetpercentage. Sportende mannen hebben soms minder dan 6% vet en sportende dames soms minder dan 14%.
Er is een individueel kritische grens, waarbij een te laag vetpercentage niet meer gezond is. Op dat moment treden prestatieverlies, infecties, blessures en bij vrouwen menstruatiestoornissen op.
Op het eind van een wedstrijd, zoals bijvoorbeeld de Ronde van Frankrijk, hebben veel wielrenners deze kritische grens bereikt. Ondanks een enorme calorieinname van 5-6000 kcal per dag kunnen zij hun vetverbranding niet compenseren. Aan het eind van een etappe zijn ze ook nog wat uitgedroogd, waardoor de ingevallen wangen nog wat erger naar voor komen. Bij sommige sporters is er een drang om veel training te combineren met weinig eten.Zij willen kost wat het kost mager zijn om goed te presteren. Dit beeld is volledig te vergelijken met het bekende psychiatrische beeld anorexia nervosa, ofwel een ziekelijke neiging om niet te eten, bij niet sporters.
De sporters die dit overkomt vallen door de mand als de prestaties drastisch afnemen of als bij een keuring het vetpercentage wordt gemeten. Ofschoon duursport ideaal lijkt om af te vallen zullen de meeste mensen niet de tijd hebben om 6 uur per dag te fietsen. De belangrijkste manier om af te vallen is door minder te eten en daarbij wat te bewegen.Helaas is het zo dat hierdoor niet altijd het vet verdwijnt dat het liefst kwijt geraakt wordt. Bij veel vrouwen die intensiever gaan sporten zullen de heupen wat dat betreft minder vetafname vertonen dan de borsten en de wangen.
Bij mannen neemt het vet eerder in gelijke mate over het lichaam af. De reden zit hem waarschijnlijk in het vrouwelijk hormoon oestrogeen dat het vet rond heupen blijkbaar in stand wil houden.
Dames met reeds slanke heupen hebben een meer mannelijke vetverbranding. Het is een fabeltje dat het vet verbrand wordt op de plek waar de spieren arbeid verrichten.
Buikspieroefeningen zijn daarom hooguit zinvol om de buik in te houden, maar niet om het vet om en in de buik te verbranden.
Je weegschaal zendt een stroomstootje uit die de weerstand gaat meten om zo je vetpercentage vast te stellen. Alleen gaat dat stroomstootje via de snelste weg van je ene been naar je andere been en meet de rest van je lichaam dus niet. De handapparaatjes doen hetzelfde, maar dan van ene hand/arm naar andere hand/arm en meten zo de dikte van je armen en borstkas (en bij vrouwen borsten!). Volkomen ombetrouwbaar als je het vet in je hele lichaam wilt weten en vooral als je beseft dat buikvet (wat bij geen van die methodes wordt gemeten) het gevaarlijkste vet is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:36 schreef Miss_S het volgende:
op mijn benen zit ook het meeste vet
Welnee! Je krijgt mooie buikspieren en die trekken de boel strakkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Damn, al die situps waren dus redelijk zinloos
Nja, ik ben dus 1 van die vrouwen die vet ophoopt als een man: bijna alles in de buikzonequote:Op woensdag 28 februari 2007 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee! Je krijgt mooie buikspieren en die trekken de boel strakkerStrakker = ziet er slanker uit. Vet verdwijnt niet, maar het lijkt wel beter.
Hij was heerlijk.... Maar mijn lijf vind het niet zo leuk.... Niet meer doen dus voorlopig..quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geniet in ieder geval van de boterham![]()
Word je er beroerd van dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:46 schreef teigan het volgende:
Hij was heerlijk.... Maar mijn lijf vind het niet zo leuk.... Niet meer doen dus voorlopig..
Oh...da's kut. Ik ben een oestrogeenbom van bijna 100 kilo met een taillequote:Op woensdag 28 februari 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, ik ben dus 1 van die vrouwen die vet ophoopt als een man: bijna alles in de buikzone
Om een platte buik te krijgen zal ik 30 kilo moeten afvallen denk ikDus die droom heb ik allang laten varen
![]()
ja maar jij hebt wel weer flinke benenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh...da's kut. Ik ben een oestrogeenbom van bijna 100 kilo met een taille![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja maar jij hebt wel weer flinke benen![]()
het is allebei kut, maar ik vind jouw figuur mooier![]()
Ja, ik word een beetje misselijk en duizelig... Erg vervelend is dat... Ik had het eerder ook al, maar toen vrat ik zoveel snoep, dus toen leek me dat logisch... Maar nu kan ik dus nog minder hebben..quote:
Vandaar dat 'oestrogeenbom'quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
ja maar jij hebt wel weer flinke benen![]()
het is allebei kut, maar ik vind jouw figuur mooier![]()
daar was ik dus ook al bang voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaar dat 'oestrogeenbom'Dat artikel zegt dat vrouwen met meer vrouwelijke hormonen stoppen het vet in de benen en houden dat ook vast. Nooit slanke benen voor mij dus
![]()
Worden ze dan niet nòg dikker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef Miss_S het volgende:
daar was ik dus ook al bang voor
dan maar proberen ze gespierder te krijgen
ach ik vind een taille veel mooier, maar ik betwijfel of ik dat ooit krijg. Maar dit valt wel een beetje in de categorie steil wil krullen en krullen wil steilquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaar dat 'oestrogeenbom'Dat artikel zegt dat vrouwen met meer vrouwelijke hormonen stoppen het vet in de benen en houden dat ook vast. Nooit slanke benen voor mij dus
![]()
die kans is er wel jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Worden ze dan niet nòg dikker?(grapje!)
wat liefquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stond zo gisteren mijn crackertjes te smeren in de keuken, staan er 2 mannelijke collega's te mompelen: "volgens mij is die aan de lijn" Dus ik zeg: "ja klopt, er moet een kilootje of 15 vanaf"
Waarom een van die collega's zegt: 15 kilo?! Dan weeg je nog maar 50 ofzo!
Heerlijk dat inschattingsvermogen![]()
zo heb grote voetenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
De enige constante factoren in mijn lichaam zijn mijn dikke tetten en mijn grove bouw (stevige polsen, enkels, etc)
Het ligt ook behoorlijk aan je lengte.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
wat lief![]()
maar het is echt zo hoor: veel mensen schijnen het niet eens te zien dat iemand overgewicht heeft. Ik ben benieuwd of ik na mijn WLS te horen krijg " maar jij was toch helemaal niet zo dik?"
Maar als je het over mensen (zoals ik) hebt van bijna 120 kilo dan denkt men weer meteen dat dat formaat zeecontainer is![]()
Maar als jij al zeecontainer bent, ben ik dan gewoon een oceaan geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
wat lief![]()
maar het is echt zo hoor: veel mensen schijnen het niet eens te zien dat iemand overgewicht heeft. Ik ben benieuwd of ik na mijn WLS te horen krijg " maar jij was toch helemaal niet zo dik?"
Maar als je het over mensen (zoals ik) hebt van bijna 120 kilo dan denkt men weer meteen dat dat formaat zeecontainer is![]()
neeeehheeeee je snapt me niet. Mensen (Fokkers vooral) hebben altijd het beeld van zeecontainer bij iemand van 120 kilo. Terwijl ik met dat gewicht helemaal niet zo zeecontainer ben. hoogstens zeekoequote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als jij al zeecontainer bent, ben ik dan gewoon een oceaan geweest![]()
welkomquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Hoi,
ik heb ook een account aangemaakt op dieet-web![]()
oew, ik wil best een takelwagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
neeeehheeeee je snapt me niet. Mensen (Fokkers vooral) hebben altijd het beeld van zeecontainer bij iemand van 120 kilo. Terwijl ik met dat gewicht helemaal niet zo zeecontainer ben. hoogstens zeekoe
bij mensen van 160 kilo hebben ze het idee dat je uit je huis getakeld moet worden![]()
dat heb ik ook met mijn moeder maar net het tegenovergesteldequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik was afgevallen tot 70 kilo ws mijn moeder net van 70 naar 55 kilo gegaan.
Handig, heb d'r halve garderobe kunnen adopteren
nou ik wil graag weer terug naar normaal gewicht, en normale maat borsten. schrok me dit weekeind echt lam. had weer een nieuwe bh nodig, en ging dus richting livera in deventer (goeie service, en nog beetje normale prijs). blijkt dus dat ik nu de grootste maat van hun winkel heb, en de volgende keer naar een speciale winkel toe moet voor bh's (want ze blijven maar groeien die krengenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef teigan het volgende:
Ik zat dus net een paar oude foto's in te scannen, en werd met mijn neus op de feiten gedrukt, mocht ik ooit dat gewicht weer bereiken, dan houd ik geen tieten meer over zo te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |