quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Riann, dat is wel vervelend, maar waarom vond je leidinggevende dan dat je niet goed functioneerde? Ik neem tenminste aan dat ze met voorbeelden is gekomen.
Tja, en over je moeder meenemen naar je functioneringsgesprek, daar ga ik maar niets over zeggen.
P-etr-a, waar haal je vandaan dat je je eten in die verhoudingen moet eten? En waar meet je dat na?
denk het niet petra, maar als je wel minder koolhydraten wil gaan eten, ga dan kijken naar het south beach dieet, daar zit je met geen koolhydraten in het begin, en later alleen met langdurige (volgens mij)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb de gewenste verhoudingen gevonden op women-running.com, onder advies--> voeding. En met calorieteller.nl kan je het uitrekenen (er staan getallen die ik zelf met de rekenmachine heb omgezet naar procenten).
Maar volgens jullie is het dus niet zo'n big deal?
Ik denk dat je met gezond verstand al een heel eind komt in het bepalen wat wel en geen goede voeding isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb de gewenste verhoudingen gevonden op women-running.com, onder advies--> voeding. En met calorieteller.nl kan je het uitrekenen (er staan getallen die ik zelf met de rekenmachine heb omgezet naar procenten).
Meid, je zit zo dicht bij de ideale verhoudingen dat ik me daar helemaal niet druk om zou maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
ik heb er zelf geen last van maar weet wel dat dit niet goed isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe teer je op zo'n lunch? Ik vind het echt ontzettend weinig, 1 appel, dan zou ik hopeloos vervallen in snaaiwerk 's middags.
Dan neem je toch een krentenbol mee ofzo? Eet net zo makkelijk als een appel en is een stuk voedzamer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er zelf geen last van maar weet wel dat dit niet goed is
maar door stage en werk heb ik geen tijd om tussen door meer te eten
Mag ik hier even op inhaken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er zelf geen last van maar weet wel dat dit niet goed is
maar door stage en werk heb ik geen tijd om tussen door meer te eten
ja maar dan willen de kinderen ook weer brood (ik werk met kinderen)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan neem je toch een krentenbol mee ofzo? Eet net zo makkelijk als een appel en is een stuk voedzamer.
ik neem aan bij een fulltime baan dat je pauze hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik hier even op inhaken?
Ik vind dat niet echt een geldige reden, of wilde je als je straks fulltime werkt helemaal niks meer eten? Je hebt maar 10 minuten nodig om een paar boterhammen naar binnen te werken zonder de hik te krijgen, en die tijd kan je echt wel maken
Dan zeg je nee tegen de kinderenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dan willen de kinderen ook weer brood (ik werk met kinderen)
en tussendoor fruit gaat daarom makkelijker
maar goed ik kom er wel uit
en hoe wil je dat gaan uitleggen dat hun dat niet mogen maar ik wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zeg je nee tegen de kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |