Kippebot-splinters.......Suri's hakken een kippepootje in 6 stukken......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:52 schreef BwennieBren het volgende:
Wat zit die Jaap nou de hele tijd uit te spugen?
Al vanaf dat hij met jaap in gesprek kwam en hij aan de winnende hand lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:57 schreef Charmian het volgende:
Waarom is Brainless zo ontzettend druk?
Hij heeft weer een actie uitgezet .... omkopen van Jaap ... slijm slijm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:57 schreef Charmian het volgende:
Kan makkelijk als je nagaat dat hij normaliter 6000 kcal per dag tot zich neemtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:47 schreef kleinzusje het volgende:
Eet Jaap nu ook pindasoep ?
Dat komt door al die gevoelens die hij voelt, hij is namelijk een gevoelsmens. Dat heb ik hem tenminste twaalf keer horen zeggen vandaag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:57 schreef Charmian het volgende:
VOODOO !!! Ik wist het wel !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Kippebot-splinters.......Suri's hakken een kippepootje in 6 stukken......![]()
Die is in zijn nopjes omdat ie Jaap in zijn zak heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:57 schreef Charmian het volgende:
Jaap ook denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:53 schreef Missy_1974 het volgende:
zijn vriendin hete cora ? dan denk ik meteen aan mora.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
VOODOO !!! Ik wist het wel !![]()
Op A-0 formaat zeker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Brian gaat gedichten over Jaap schrijven
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:01 schreef Sonique het volgende:
Natasia is uit haar shirt gescheurd...
Vanwege de zender...
jaja..... we weten beter
Ik hoop het voor m, zo'n bordje pindasoep is ook niks.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:01 schreef kleinzusje het volgende:
Is Jaap naar de Febo`?
Ja, die las hij buitenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:01 schreef itsme het volgende:
Heeft Huub ook post?
yep naar de snackbarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:01 schreef kleinzusje het volgende:
Is Jaap naar de Febo`?
Ach, sommige weten het verschil niet tussen minuten en seconden. En die leven al meer dan 30 jaar!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom verbaasd het me niet dat Amanda het verschil tussen links en rechts niet weet. En dan heb ik het niet eens over politiek.
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, sommige weten het verschil niet tussen minuten en seconden. En die leven al meer dan 30 jaar!
Ik zag wel net Natasia met een hele grote pan soep naar de snackbar lopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop het voor m, zo'n bordje pindasoep is ook niks.![]()
Nu lijkt het alsof ze er zelf achter kwam dat ze links en rechts door elkaar haalde, maar dat was pas na de hint van een ander 'wat bedoel je nu eigenlijk', oh eh ik bedoel rechtsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef Jm4nski het volgende:
amanDEL : daar in de koelkast links links ... ownee ik bedoel rechts ... LOL
Waarom ben je er niet doorgekomen en zou je uberhaupt nog willen???????????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef nibbieworld het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Wie is dat blonde vrouwke met die mobiel aan haar oor?
beetje laat, maar zag bij het doorlezen van de cossen de bovenstaande vraag staan.
antwoord: is een mooi vrouwtje genaamd Ylla. Zij heeft mij ook eens geinterviewd en er mede voor gezorgd dat ik door de eerste ronde heen kwam. En misschien was zij ook wel diegene die er mede voor heeft gezorgd heeft dat ik een weekendje in de kooi mocht vakantie vieren voor dat het programma begon. En dat was natuurlijk super!![]()
[afbeelding]
met zijn koppie is niets mis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Toch wel leuke vent om te zien die Huub
Brian dacht dat het een kauwgumpje wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
Carlaa. gefeliciteerd trouwens. Volgens mij krijgt Amanda je brief niet. Ze hebben allemaal post ontvangen maar zit geen condoom post bij.
Ik heb hem zondag in de bus gegooid, dus vandaag of morgen zou hij binnen moeten komen. Hij is geadresseerd aan Brian en Amoebe, en Brian is nog met zijn post bezig... dus ik hoop dat de visite nog effe weg blijftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
Carlaa. gefeliciteerd trouwens. Volgens mij krijgt Amanda je brief niet. Ze hebben allemaal post ontvangen maar zit geen condoom post bij.
haha ja inddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ze er zelf achter kwam dat ze links en rechts door elkaar haalde, maar dat was pas na de hint van een ander 'wat bedoel je nu eigenlijk', oh eh ik bedoel rechts![]()
Je bent geweldig. Bedanktquote:
Ik geef hem persoonlijk graag een paar dagen de kans. Lijkt me niet makkelijk daarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Raise your hand when you think Jaap is boring
YWquote:
Je ze moet gevult worden....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
Huh wat zeuren ze (amanda ) nu dat ze geen post krijgen?
Natasia heeft weer een uitstapje. Lekker naar de tandarts waar Wilgo ook is.
Wat is die Japio stil
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Raise your hand if you think Jaap is boring
Ik laat mijn gehele mening afhangen van wat hij doet om 9 uur.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef hem persoonlijk graag een paar dagen de kans. Lijkt me niet makkelijk daar![]()
zdnwhmgitfpquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat is zdathtz stil vanavond.
(en voor de mensen die het zich afvragen: zij die al thuis hoort te zitten)
I say yeah.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Raise your hand if you think Jaap is boring
niet van eten redactie !!!, hdnkkk heeft er slaappillen in gegooit, hij gaat met zdngmw de show over nemenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag wel net Natasia met een hele grote pan soep naar de snackbar lopen.
kan niet stil genoeg zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
ik denk dat ze toch wel geschrokken is na die waarschuwingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef hem persoonlijk graag een paar dagen de kans. Lijkt me niet makkelijk daar![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
jaap ik moet iemand immuun maken. niet waar dombo.![]()
Brian: O ja dat is ook zo.![]()
21.00
net als ondergetekende.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik laat mijn gehele mening afhangen van wat hij doet om 9 uur.
Lieve jongen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef robert2006 het volgende:
hoe die jaap kijkt, ik ga het niet zeggen, maar hij lijkt ergens verdacht veel op een...
Dat is Natasia. Ik doelde op Amanda. Of begreep je dat wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef itsme het volgende:
[..]
zdnwhmgitfp
Zij die nooit weg had moeten gaan in the first place![]()
is toch zo, aangezien we hier ook het woord aap niet mogen zeggen, zeg ik het andere woord ook niet als ik aan jaap denkquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
Is er een topic voor al die afkortingen ? Ik ken er mog maar 2 maar als ik vraag wie en wat zdnwhmgitfp (en meerdere)
betekend krijg het halve forum over me heen waarom ik niet teruglees.![]()
Echt waar? Dan ben ik toch verkeerd bezig want dat is echt niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
Godsamme wat kan ik me soms aan je irriteren (BB6)![]()
omdat brian een blanke neger isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had het er wel bijgeschreven
al weet ik het nu niet meer
zij die nooit weg had moeten gaan in the first place![]()
Jaap wil nog even met rat praten.
waarom krijg ik nooit op mijn kop als ik brian een rat noem maar anderen wel als ze natasia een aap noemen?![]()
Als Gert er niet is mag het welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had het er wel bijgeschreven
al weet ik het nu niet meer
zij die nooit weg had moeten gaan in the first place![]()
Jaap wil nog even met rat praten.
waarom krijg ik nooit op mijn kop als ik brian een rat noem maar anderen wel als ze natasia een aap noemen?![]()
Oops nee. Maar ik snap je punt.. kan voor beidequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Natasia. Ik doelde op Amanda. Of begreep je dat wel?
Lastig hè, al die afkortingen. Ik houd het maar weer bij de gewone namen.
Hij denkt dat ie Billie in zijn zak heeft, we zullen het straks zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef LiisaB het volgende:
die Brian heeft het naar zijn zin, is helemaal hyper
Volgens mij heb ik je zelf eens genoemd toen ik een fotoboek op fok opende (waar ik nooit kom)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar? Dan ben ik toch verkeerd bezig want dat is echt niet de bedoeling.
Beter laat dan nooit. Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef nibbieworld het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Wie is dat blonde vrouwke met die mobiel aan haar oor?
beetje laat, maar zag bij het doorlezen van de cossen de bovenstaande vraag staan.
antwoord: is een mooi vrouwtje genaamd Ylla. Zij heeft mij ook eens geinterviewd en er mede voor gezorgd dat ik door de eerste ronde heen kwam. En misschien was zij ook wel diegene die er mede voor heeft gezorgd heeft dat ik een weekendje in de kooi mocht vakantie vieren voor dat het programma begon. En dat was natuurlijk super!![]()
[afbeelding]
Tsja, ik persoonlijk vind dat wat vergezocht idd. Ik vind Nasty namelijk het proto-type BRULaap. Heeft niets met racisme te maken maar met haar karakter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef itsme het volgende:
[..]
<knip>
hmmm, als ik daar nou eens een goed antwoord op gekregen had. Maar dat hebben ze helaas niet gedaan. Ik ben trouwens maar door een screening, fotoshoot, camera intervieuw heengekomen. Maar mocht wel een weekje voor aanvang van het programma met 9 anderen (mensen die wel bij de laatste 30 waren maar uiteindelijk niet meer wilde of niet meer mochten) het huis testen. Was wel vreemd, doordat de rest wel veel verder was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom ben je er niet doorgekomen
ik vind dat slimmer als de hele dag bij te hem lopen slijmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef LiisaB het volgende:
ik heb huub niet veel bij jaap gezien vandaag
Getverdemme... Jaap! Mijn huub, wat doe je!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
Jaap over de stemming zo.
Hij heeft het er ok met carlos er over, dus hij wil huub er uit.![]()
![]()
![]()
Jaap kan geen verleiding aan dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
Huub is een gevaar voor jaap zegt hij door alcohol.
Jaap is een klootzak dus.![]()
zeker weten alleen wil Jaap niet eerst eric maar Huub weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft Jaap in de zak. Zo lijkt het tenminste wel.
dat vindt hij ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Wat zit die Jaap weer bij Brian te slijkmen?
Gister noemde hij het clubje van Brian nog teringlijers
Ik hoop nog steeds dat hij die driedubbele bodem heeft...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Wat zit die Jaap weer bij Brian te slijkmen?
Gister noemde hij het clubje van Brian nog teringlijers
Is Jaap nou bezig met een sneaky plannetje!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
Jaap denk dat Sylvia hem verkiest boven Erik, want zoals Jaap zegt 'die jaap is toch wel goud waard'.
Nou Jaap, als jij Huub eruit stemt moet ik het nog zien dat ze jou uitkiest als maatje.
deze info krijgt huub en eric en sylvia ook wel (hoop ik) voor de stemrondequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
Jaap denk dat Sylvia hem verkiest boven Erik, want zoals Jaap zegt 'die jaap is toch wel goud waard'.
Nou Jaap, als jij Huub eruit stemt moet ik het nog zien dat ze jou uitkiest als maatje.
Ik denk dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat hij die driedubbele bodem heeft...![]()
Ben bang van niet ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Jaap nou bezig met een sneaky plannetje!?
Dat had ik al door toen Jaap gisteravond zijn vette reet in die stoel probeerde te duwen en de manier waarop hij zich presenteerde. Nee, geen beste aanwinst!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
Huub is een gevaar voor jaap zegt hij door alcohol.
Jaap is een klootzak dus.![]()
Dat geloof ik ook zo langzamerhand...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij ziet jaap huub ook als bedreiging voor het grote geld want naast het afvallen wil hij volgens mij ook het grote geld
of hij zou hebben moeten afgesproken met zijn studenten vriendjes dat hij brain gaat naaien maar nee. Hij wil Huub er uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Jaap nou bezig met een sneaky plannetje!?
Hij gaf anders vanmorgen nog tips aan Natas over caloriearme drankjes, citroenjenever met seven up enzo...dat ging maar door over light, omega, maagwand, optimel etc..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef robert2006 het volgende:
ja, jaap wil flink wat kilootjes afvallen, dan is alcohol natuurlijk niet al te best
ZIEKquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Darklight het volgende:
Streams gaan weer uit, hoop dat die vetklep een hartaanval krijgt
Waarom? Hij wil Huub weg hebben!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben Jaap fan
ik heb ook een schurft al aan hem maar vind dat een beetje ver gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Darklight het volgende:
Streams gaan weer uit, hoop dat die vetklep een hartaanval krijgt
Het is erop of eronder vanavond......Of Jaap wordt op handen gedragen, of hij kan de tering krijgen.......hangt ervan af of ie zich laat inpalmen door gladde Brian, of dat ie zich houd aan wat ie gisteren heeft besproken in het Huub-camp......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat hij die driedubbele bodem heeft...![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Missy_1974 het volgende:
misschien speelt jaap wel een spel, ik trek geen conclusies tot de stemming
Ach arme Jaap, wie speelt hier nu ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef LiisaB het volgende:
Ik denk dat Jaap een spelletje speelt
Grapje ) maar ik geef hem een kans'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarom? Hij wil Huub weg hebben!
![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook zo langzamerhand...
Als Jaap DAT doet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Jaap jullie straks allemaal van jullie stoel laat vallen door Brian immuniteit te geven.
Uiteindelijk zitten ze er toch allemaal voor de winst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil trouwens niet lullig doen, maar die laffe rat (ik bedoel uiteraard "lieve Brian") heeft wel een punt. Als dat afvallen voor Jaap echt belangerijk is kan hij daar geen Huub bij gebruiken die zakken chips voor hem gaat bestellen...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef LiisaB het volgende:
Ik denk dat Jaap een spelletje speelt
Dat is ook mijn twijfel. Ja een amanda, oke, maar deze jongen is toch niet zo dom?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:26 schreef 2live het volgende:
ik moet brian nageven hij bespeeld jaap perfect, hij weet precies wat jaap wil horen.
Maar ik kan niet geloven dat iemand brian serieus neemt. Hoe wanhopig kun je zijn.
Moet je eens lezen wat er over Brian geschreven wordt, dat is pas echt respectloos. Echt hartverscheurend om te lezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef bitwizard het volgende:
waar is het respect mensen??? "vuile dikkop, klootzak, vetklep" heel triest hoor...
Hij mot gewoon met zijn potuh van Huub afblijvuhquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef bitwizard het volgende:
waar is het respect mensen??? "vuile dikkop, klootzak, vetklep" heel triest hoor...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Naar vrouwen....hahahaha
eigenlijk na die teleurstelling van gisteravond dat Amanda alleen maar een waarschuwing heeft gekregen vrees ik dat de trent doorzet en hij vanavond Syl immuniteit geeft...maar we wachten afquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Jaap jullie straks allemaal van jullie stoel laat vallen door Brian immuniteit te geven.
Zeker weten. Dat zei ik net al. Dan was het zitten met samen geknpepen billen de halve dag toch de moeite waard.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Jaap DAT doet...
Dan is Jaap mijn nieuwe favoriet![]()
Ja. Leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
Zoek ws..... 'k vind het ook jammer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef bitwizard het volgende:
Ik hoop nogsteeds dat dit een grote hoax is van Japiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Carlaa het volgende:
Ik ga het somber inzien met Jaap. Gister leek hij nog iemand met intelligentie en humor. Vandaag heeft hij een hele andere kant laten zien, laat zich inpakken door Brainless en loopt rond met een heel grumpy gezicht.
Brian heeft mensen zwaar gekwetst, gedreigd met geweld en vernederd, dat heb ik bij Jaap nog niet gezien toch wel heel iets andersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je eens lezen wat er over Brian geschreven wordt, dat is pas echt respectloos. Echt hartverscheurend om te lezen.![]()
De blondjes van BB06quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef agter het volgende:
Van welke bewoner is dit het stopwoordje?
"Weet je.."
hoop hoop hoop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef havefun het volgende:
Mensen Jaap speelt een spelletje met Brian. Zag je hem gisteren niet nee knikken na het persoonlijke gesprek met Brian. Hij walgt van die Brian en probeerd nu zijn tactiek uit hem te krijgen om hem daar genadeloos op af te rekenen!
Ben ik niet met je eens.... Als je Huub kunt weerstaan kun je de hele wereld aan....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil trouwens niet lullig doen, maar die laffe rat (ik bedoel uiteraard "lieve Brian") heeft wel een punt. Als dat afvallen voor Jaap echt belangerijk is kan hij daar geen Huub bij gebruiken die zakken chips voor hem gaat bestellen...
Na dat gesprek van gister denken ze net als Brian dat ze Jaap nu in de zak hebben... weet echt niet waar die gast mee bezig isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef LiisaB het volgende:
huub en sylvia maken zich niet druk om de stemming heb ik het idee
Ik hoop 't...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef havefun het volgende:
Mensen Jaap speelt een spelletje met Brian. Zag je hem gisteren niet nee knikken na het persoonlijke gesprek met Brian. Hij walgt van die Brian en probeerd nu zijn tactiek uit hem te krijgen om hem daar genadeloos op af te rekenen!
Dat denk ik ook,, tenminste dat hoop ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef havefun het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we straks echt fun hebben havefunquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef havefun het volgende:
yep, helemaal weg, en weer terugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef BBW het volgende:
Streams knallen eruit
hier idem. tijd voor tvquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
eeeeeen buffer
Dát bedoel ik maar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef Kinga het volgende:
Aan de andere kant, als hij Brian vertrouwt is ie een oelewapper.
Gelukkig, begon al aan mijn pc te twijfelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef BBW het volgende:
Streams knallen eruit
Moet wel anders zou hij daar toch niet zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop nogsteeds dat dit een grote hoax is van Japie
D'r is een wijziging in het script van aankomend uur, en dat moet even met de acteurs worden doorgenomen... Ze hebben hier op Fok toch betere scenario's gevonden dan wat ze zelf hadden bedacht...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
GVD gaan we weer met de streams, ik zeg sabotage![]()
Het laatstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
In het dagelijkse leven zou iemand als Brainless Jaap gewoon uitlachen, denk niet dat Jaap zo dom is door zich door een rat als Brainless in te laten pakken, vooral niet met de voorkennis van het internet die hij heeft. Of hij speelt een spelletje, of hij heeft instructies van "achter"...
Huub is toch het kijkcijfer kanon, op die twee dubbel d's van Amanda draait een programma niet hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef marky het volgende:
En ik geloof inmiddels dat Jaap er ook gewoon met een opdracht is in gezet. Achter heeft hem gewoon verteld je hoeft geen 10000 te betalen als je maar meewerkt aan het eruit werken van Huub op een legale manier zo kunnen we zonder gezichtsverlies Huub er er toch uitwerken en is de weg voor de overwinning van Natasia erg dichtbij.
hm dus Huub is dus wel degelijk aan het oplettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Ashrak het volgende:
Volgens mij reageerde Huub erg laconiek, omdat hij eerst de actie van Jaap wil afwachten.
Vanmiddag gaf hij namelijk ook al aan dat Jaap zichzelf af en toe tegenspreekt.
Op zich wel een slimme zet ...
Ik gok zo dat Huub het probleem niet gaat worden. Amanda daarentegen moet één keer ja zeggen en één keer nee schudden maar op de één of andere manier haalt ze die door elkaar en schudt en zegt het steeds op het verkeerde moment. Die Amanda toch!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r is een wijziging in het script van aankomend uur, en dat moet even met de acteurs worden doorgenomen... Ze hebben hier op Fok toch betere scenario's gevonden dan wat ze zelf hadden bedacht...![]()
Nou maar hopen dat huub zijn teksten snel uit zijn hoofd kan leren![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef marky het volgende:
En ik geloof inmiddels dat Jaap er ook gewoon met een opdracht is in gezet. Achter heeft hem gewoon verteld je hoeft geen 10000 te betalen als je maar meewerkt aan het eruit werken van Huub op een legale manier zo kunnen we zonder gezichtsverlies Huub er er toch uitwerken en is de weg voor de overwinning van Natasia erg dichtbij.
Laten we het hopen ... ben ook maar een simpele streamerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm dus Huub is dus wel degelijk aan het opletten
Ze wordt gespeeld door Bonnie St. Claire toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Huub het probleem niet gaat worden. Amanda daarentegen moet één keer ja zeggen en één keer nee schudden maar op de één of andere manier haalt ze die door elkaar en schudt en zegt het steeds op het verkeerde moment. Die Amanda toch!
Ik hoop dat ik straks met je mee kan dansenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio gaat vanavond in geuren en kleuren in de groep gooien hoe Brian zich heeft proberen in te likken, zijn hele strategie zal op tafel worden gegooid hij gaat zwaar voor schut![]()
![]()
![]()
Of Huub weet dat hij er toch niet uit gaat. Dat de redactie daar wel voor zorgt. Dat heeft hij zelfs al meerdere keren uitgesproken als hij weer eens flink gezopen had. Net als Natasia dus. Beide zijn wel veilig denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef 2live het volgende:
mss maken syl en huub zich wel niet druk, omdat ze van achter de toezegging hebben dat jaap hen niet kiest!
Ikke ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik straks met je mee kan dansen![]()
De uitslag van de bloedtest?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Laten we het hopen ... ben ook maar een simpele streamer
Vind trouwens nog steeds dat Huub nog steeds niet zichzelf is. Er speelt iets op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Huub weet dat hij er toch niet uit gaat. Dat de redactie daar wel voor zorgt. Dat heeft hij zelfs al meerdere keren uitgesproken als hij weer eens flink gezopen had. Net als Natasia dus. Beide zijn wel veilig denk ik.
JEMIG WAT is DITquote:
Dat zie je echt absoluut verkeerd. Natasia moet er zo lang mogelijk inblijven (net als Tanja bij BB5 -> kijkcijfers) maar moet zeer zeker NIET winnen. Ook de makers weten dat een populair figuur altijd moet winnen in dit soort programma's.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef marky het volgende:
Bij de DGK draait het alleen maar om de winst van Natasia. Natasia moet winnen. John wil daar mooie sier mee maken. Natasia is straks een rijke vrouw heeft allelij dingen gedaan aan zichzelf om zich te verbeteren en dat kan John mooi verkopen. zie eens hoe goed dit programma kan zijn voor de mensen die eraan deelnemen.
De rest zijn idd figuranten
Ik geloof dat die uitspraken meer voortkomen uit Huubs arrogantie. In zijn ogen draait de hele show om hem, en zonder hem is het dood. Zijn weekje surfen op het internet heeft dat bevestigd, iedereen gilde dat Huub terug moest.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Huub weet dat hij er toch niet uit gaat. Dat de redactie daar wel voor zorgt. Dat heeft hij zelfs al meerdere keren uitgesproken als hij weer eens flink gezopen had. Net als Natasia dus. Beide zijn wel veilig denk ik.
Je informatie klopt niet. De kooi is al verkocht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef marky het volgende:
Bij de DGK draait het alleen maar om de winst van Natasia. Natasia moet winnen. John wil daar mooie sier mee maken. Natasia is straks een rijke vrouw heeft allelij dingen gedaan aan zichzelf om zich te verbeteren en dat kan John mooi verkopen. zie eens hoe goed dit programma kan zijn voor de mensen die eraan deelnemen.
De rest zijn idd figuranten
nee, ik denk... dat het wel degelik een walchelik programma is geworden. Dat alles wat nog enigzins moraal heeft er allang uit ligt. Geen normen en waarden of achtergrond met principes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hey je vergeet de grootste ster. Natasiaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
nee, ik denk... dat het wel degelik een walchelik programma is geworden. Dat alles wat nog enigzins moraal heeft er allang uit ligt. Geen normen en waarden of achtergrond met principes.
Het is de grote brainless braajen show.
iemand waar iedereen zich aan kan spiegelen of in ieder geval sympathie voor op kan brengen. Dat is bij natasia niet het geval, en dat lukt ook nooit meer!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je echt absoluut verkeerd. Natasia moet er zo lang mogelijk inblijven (net als Tanja bij BB5 -> kijkcijfers) maar moet zeer zeker NIET winnen. Ook de makers weten dat een populair figuur altijd moet winnen in dit soort programma's.
Ik denk niet dat huub veilig is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat kostte dat hok?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef XiChico het volgende:
[..]
Je informatie klopt niet. De kooi is al verkocht.
O jaap zit er ook bij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Het is mooi dat Eric nu het een en ander kan vermoeden. Hij zal wel snel met Huub en Sylvia gaan praten en die kunnen dn nog misschien met Jaap gaan praten.
klopt, maar hij lijdt momenteel wel aan grootheidswaan, en je weet waar dat naar toe kan leiden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat die uitspraken meer voortkomen uit Huubs arrogantie. In zijn ogen draait de hele show om hem, en zonder hem is het dood. Zijn weekje surfen op het internet heeft dat bevestigd, iedereen gilde dat Huub terug moest.
Maar er moet nog wel promotie plaats vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef XiChico het volgende:
[..]
Je informatie klopt niet. De kooi is al verkocht.
Onder andere ...quote:
uitslag binnen geloof ik. negatiefquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef vzzzzzbx het volgende:
hoe laat is de uitslag van huub's bloedproef?
hoe laat bepaalt jaap wie immuniteit krijgt?
eric wil first in first outquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef Marrije het volgende:
Brian maakt Erik bang met last in first out, nu Jaap niet weggestemd kan worden is Erik dus de last in.
hahaha ja zegt ie om de minuutquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
brian heeft een nieuw woord geleerd: zakelijk
ik hoor huub en amandel nu over de uitslag. is blijkbaar nog niet binnen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
[..]
uitslag binnen geloof ik. negatief
tweede vraag 21.00
Waar denk je ongeveer aan of heb je geen idee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Onder andere ...
Ik denk dat er meer speelt, maar dat heb ik al een aantal dagen. Kan aan mij liggen.
nee hoor eric reageert sterk; ik ben voor first in first out. Jaap vindt dat humor, brian niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef Marrije het volgende:
Brian maakt Erik bang met last in first out, nu Jaap niet weggestemd kan worden is Erik dus de last in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |