hmmm, als ik daar nou eens een goed antwoord op gekregen had. Maar dat hebben ze helaas niet gedaan. Ik ben trouwens maar door een screening, fotoshoot, camera intervieuw heengekomen. Maar mocht wel een weekje voor aanvang van het programma met 9 anderen (mensen die wel bij de laatste 30 waren maar uiteindelijk niet meer wilde of niet meer mochten) het huis testen. Was wel vreemd, doordat de rest wel veel verder was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom ben je er niet doorgekomen
ik vind dat slimmer als de hele dag bij te hem lopen slijmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef LiisaB het volgende:
ik heb huub niet veel bij jaap gezien vandaag
Getverdemme... Jaap! Mijn huub, wat doe je!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
Jaap over de stemming zo.
Hij heeft het er ok met carlos er over, dus hij wil huub er uit.![]()
![]()
![]()
Jaap kan geen verleiding aan dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
Huub is een gevaar voor jaap zegt hij door alcohol.
Jaap is een klootzak dus.![]()
zeker weten alleen wil Jaap niet eerst eric maar Huub weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft Jaap in de zak. Zo lijkt het tenminste wel.
dat vindt hij ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Wat zit die Jaap weer bij Brian te slijkmen?
Gister noemde hij het clubje van Brian nog teringlijers
Ik hoop nog steeds dat hij die driedubbele bodem heeft...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Wat zit die Jaap weer bij Brian te slijkmen?
Gister noemde hij het clubje van Brian nog teringlijers
Is Jaap nou bezig met een sneaky plannetje!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
Jaap denk dat Sylvia hem verkiest boven Erik, want zoals Jaap zegt 'die jaap is toch wel goud waard'.
Nou Jaap, als jij Huub eruit stemt moet ik het nog zien dat ze jou uitkiest als maatje.
deze info krijgt huub en eric en sylvia ook wel (hoop ik) voor de stemrondequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
Jaap denk dat Sylvia hem verkiest boven Erik, want zoals Jaap zegt 'die jaap is toch wel goud waard'.
Nou Jaap, als jij Huub eruit stemt moet ik het nog zien dat ze jou uitkiest als maatje.
Ik denk dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat hij die driedubbele bodem heeft...![]()
Ben bang van niet ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Jaap nou bezig met een sneaky plannetje!?
Dat had ik al door toen Jaap gisteravond zijn vette reet in die stoel probeerde te duwen en de manier waarop hij zich presenteerde. Nee, geen beste aanwinst!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
Huub is een gevaar voor jaap zegt hij door alcohol.
Jaap is een klootzak dus.![]()
Dat geloof ik ook zo langzamerhand...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij ziet jaap huub ook als bedreiging voor het grote geld want naast het afvallen wil hij volgens mij ook het grote geld
of hij zou hebben moeten afgesproken met zijn studenten vriendjes dat hij brain gaat naaien maar nee. Hij wil Huub er uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Jaap nou bezig met een sneaky plannetje!?
Hij gaf anders vanmorgen nog tips aan Natas over caloriearme drankjes, citroenjenever met seven up enzo...dat ging maar door over light, omega, maagwand, optimel etc..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef robert2006 het volgende:
ja, jaap wil flink wat kilootjes afvallen, dan is alcohol natuurlijk niet al te best
ZIEKquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Darklight het volgende:
Streams gaan weer uit, hoop dat die vetklep een hartaanval krijgt
Waarom? Hij wil Huub weg hebben!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben Jaap fan
ik heb ook een schurft al aan hem maar vind dat een beetje ver gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Darklight het volgende:
Streams gaan weer uit, hoop dat die vetklep een hartaanval krijgt
Het is erop of eronder vanavond......Of Jaap wordt op handen gedragen, of hij kan de tering krijgen.......hangt ervan af of ie zich laat inpalmen door gladde Brian, of dat ie zich houd aan wat ie gisteren heeft besproken in het Huub-camp......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat hij die driedubbele bodem heeft...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |