haha ja inddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ze er zelf achter kwam dat ze links en rechts door elkaar haalde, maar dat was pas na de hint van een ander 'wat bedoel je nu eigenlijk', oh eh ik bedoel rechts![]()
Je bent geweldig. Bedanktquote:
Ik geef hem persoonlijk graag een paar dagen de kans. Lijkt me niet makkelijk daarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Raise your hand when you think Jaap is boring
YWquote:
Je ze moet gevult worden....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
Huh wat zeuren ze (amanda ) nu dat ze geen post krijgen?
Natasia heeft weer een uitstapje. Lekker naar de tandarts waar Wilgo ook is.
Wat is die Japio stil
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Raise your hand if you think Jaap is boring
Ik laat mijn gehele mening afhangen van wat hij doet om 9 uur.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef hem persoonlijk graag een paar dagen de kans. Lijkt me niet makkelijk daar![]()
zdnwhmgitfpquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat is zdathtz stil vanavond.
(en voor de mensen die het zich afvragen: zij die al thuis hoort te zitten)
I say yeah.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Raise your hand if you think Jaap is boring
niet van eten redactie !!!, hdnkkk heeft er slaappillen in gegooit, hij gaat met zdngmw de show over nemenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag wel net Natasia met een hele grote pan soep naar de snackbar lopen.
kan niet stil genoeg zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
ik denk dat ze toch wel geschrokken is na die waarschuwingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef hem persoonlijk graag een paar dagen de kans. Lijkt me niet makkelijk daar![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
jaap ik moet iemand immuun maken. niet waar dombo.![]()
Brian: O ja dat is ook zo.![]()
21.00
net als ondergetekende.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik laat mijn gehele mening afhangen van wat hij doet om 9 uur.
Lieve jongen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef robert2006 het volgende:
hoe die jaap kijkt, ik ga het niet zeggen, maar hij lijkt ergens verdacht veel op een...
Dat is Natasia. Ik doelde op Amanda. Of begreep je dat wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef itsme het volgende:
[..]
zdnwhmgitfp
Zij die nooit weg had moeten gaan in the first place![]()
is toch zo, aangezien we hier ook het woord aap niet mogen zeggen, zeg ik het andere woord ook niet als ik aan jaap denkquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
Is er een topic voor al die afkortingen ? Ik ken er mog maar 2 maar als ik vraag wie en wat zdnwhmgitfp (en meerdere)
betekend krijg het halve forum over me heen waarom ik niet teruglees.![]()
Echt waar? Dan ben ik toch verkeerd bezig want dat is echt niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
Godsamme wat kan ik me soms aan je irriteren (BB6)![]()
omdat brian een blanke neger isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had het er wel bijgeschreven
al weet ik het nu niet meer
zij die nooit weg had moeten gaan in the first place![]()
Jaap wil nog even met rat praten.
waarom krijg ik nooit op mijn kop als ik brian een rat noem maar anderen wel als ze natasia een aap noemen?![]()
Als Gert er niet is mag het welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had het er wel bijgeschreven
al weet ik het nu niet meer
zij die nooit weg had moeten gaan in the first place![]()
Jaap wil nog even met rat praten.
waarom krijg ik nooit op mijn kop als ik brian een rat noem maar anderen wel als ze natasia een aap noemen?![]()
Oops nee. Maar ik snap je punt.. kan voor beidequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Natasia. Ik doelde op Amanda. Of begreep je dat wel?
Lastig hè, al die afkortingen. Ik houd het maar weer bij de gewone namen.
Hij denkt dat ie Billie in zijn zak heeft, we zullen het straks zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:16 schreef LiisaB het volgende:
die Brian heeft het naar zijn zin, is helemaal hyper
Volgens mij heb ik je zelf eens genoemd toen ik een fotoboek op fok opende (waar ik nooit kom)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar? Dan ben ik toch verkeerd bezig want dat is echt niet de bedoeling.
Beter laat dan nooit. Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef nibbieworld het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Wie is dat blonde vrouwke met die mobiel aan haar oor?
beetje laat, maar zag bij het doorlezen van de cossen de bovenstaande vraag staan.
antwoord: is een mooi vrouwtje genaamd Ylla. Zij heeft mij ook eens geinterviewd en er mede voor gezorgd dat ik door de eerste ronde heen kwam. En misschien was zij ook wel diegene die er mede voor heeft gezorgd heeft dat ik een weekendje in de kooi mocht vakantie vieren voor dat het programma begon. En dat was natuurlijk super!![]()
[afbeelding]
Tsja, ik persoonlijk vind dat wat vergezocht idd. Ik vind Nasty namelijk het proto-type BRULaap. Heeft niets met racisme te maken maar met haar karakter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef itsme het volgende:
[..]
<knip>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |