Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, sommige weten het verschil niet tussen minuten en seconden. En die leven al meer dan 30 jaar!
Ik zag wel net Natasia met een hele grote pan soep naar de snackbar lopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop het voor m, zo'n bordje pindasoep is ook niks.![]()
Nu lijkt het alsof ze er zelf achter kwam dat ze links en rechts door elkaar haalde, maar dat was pas na de hint van een ander 'wat bedoel je nu eigenlijk', oh eh ik bedoel rechtsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef Jm4nski het volgende:
amanDEL : daar in de koelkast links links ... ownee ik bedoel rechts ... LOL
Waarom ben je er niet doorgekomen en zou je uberhaupt nog willen???????????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef nibbieworld het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Wie is dat blonde vrouwke met die mobiel aan haar oor?
beetje laat, maar zag bij het doorlezen van de cossen de bovenstaande vraag staan.
antwoord: is een mooi vrouwtje genaamd Ylla. Zij heeft mij ook eens geinterviewd en er mede voor gezorgd dat ik door de eerste ronde heen kwam. En misschien was zij ook wel diegene die er mede voor heeft gezorgd heeft dat ik een weekendje in de kooi mocht vakantie vieren voor dat het programma begon. En dat was natuurlijk super!![]()
[afbeelding]
met zijn koppie is niets mis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Toch wel leuke vent om te zien die Huub
Brian dacht dat het een kauwgumpje wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
Carlaa. gefeliciteerd trouwens. Volgens mij krijgt Amanda je brief niet. Ze hebben allemaal post ontvangen maar zit geen condoom post bij.
Ik heb hem zondag in de bus gegooid, dus vandaag of morgen zou hij binnen moeten komen. Hij is geadresseerd aan Brian en Amoebe, en Brian is nog met zijn post bezig... dus ik hoop dat de visite nog effe weg blijftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
Carlaa. gefeliciteerd trouwens. Volgens mij krijgt Amanda je brief niet. Ze hebben allemaal post ontvangen maar zit geen condoom post bij.
haha ja inddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ze er zelf achter kwam dat ze links en rechts door elkaar haalde, maar dat was pas na de hint van een ander 'wat bedoel je nu eigenlijk', oh eh ik bedoel rechts![]()
Je bent geweldig. Bedanktquote:
Ik geef hem persoonlijk graag een paar dagen de kans. Lijkt me niet makkelijk daarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Raise your hand when you think Jaap is boring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |