Na dat gesprek van gister denken ze net als Brian dat ze Jaap nu in de zak hebben... weet echt niet waar die gast mee bezig isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef LiisaB het volgende:
huub en sylvia maken zich niet druk om de stemming heb ik het idee
Ik hoop 't...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef havefun het volgende:
Mensen Jaap speelt een spelletje met Brian. Zag je hem gisteren niet nee knikken na het persoonlijke gesprek met Brian. Hij walgt van die Brian en probeerd nu zijn tactiek uit hem te krijgen om hem daar genadeloos op af te rekenen!
Dat denk ik ook,, tenminste dat hoop ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef havefun het volgende:
Mensen Jaap speelt een spelletje met Brian. Zag je hem gisteren niet nee knikken na het persoonlijke gesprek met Brian. Hij walgt van die Brian en probeerd nu zijn tactiek uit hem te krijgen om hem daar genadeloos op af te rekenen!
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we straks echt fun hebben havefunquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef havefun het volgende:
yep, helemaal weg, en weer terugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef BBW het volgende:
Streams knallen eruit
hier idem. tijd voor tvquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
eeeeeen buffer
Dát bedoel ik maar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef Kinga het volgende:
Aan de andere kant, als hij Brian vertrouwt is ie een oelewapper.
Gelukkig, begon al aan mijn pc te twijfelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef BBW het volgende:
Streams knallen eruit
Moet wel anders zou hij daar toch niet zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop nogsteeds dat dit een grote hoax is van Japie
D'r is een wijziging in het script van aankomend uur, en dat moet even met de acteurs worden doorgenomen... Ze hebben hier op Fok toch betere scenario's gevonden dan wat ze zelf hadden bedacht...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
GVD gaan we weer met de streams, ik zeg sabotage![]()
Het laatstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
In het dagelijkse leven zou iemand als Brainless Jaap gewoon uitlachen, denk niet dat Jaap zo dom is door zich door een rat als Brainless in te laten pakken, vooral niet met de voorkennis van het internet die hij heeft. Of hij speelt een spelletje, of hij heeft instructies van "achter"...
Huub is toch het kijkcijfer kanon, op die twee dubbel d's van Amanda draait een programma niet hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef marky het volgende:
En ik geloof inmiddels dat Jaap er ook gewoon met een opdracht is in gezet. Achter heeft hem gewoon verteld je hoeft geen 10000 te betalen als je maar meewerkt aan het eruit werken van Huub op een legale manier zo kunnen we zonder gezichtsverlies Huub er er toch uitwerken en is de weg voor de overwinning van Natasia erg dichtbij.
hm dus Huub is dus wel degelijk aan het oplettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Ashrak het volgende:
Volgens mij reageerde Huub erg laconiek, omdat hij eerst de actie van Jaap wil afwachten.
Vanmiddag gaf hij namelijk ook al aan dat Jaap zichzelf af en toe tegenspreekt.
Op zich wel een slimme zet ...
Ik gok zo dat Huub het probleem niet gaat worden. Amanda daarentegen moet één keer ja zeggen en één keer nee schudden maar op de één of andere manier haalt ze die door elkaar en schudt en zegt het steeds op het verkeerde moment. Die Amanda toch!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r is een wijziging in het script van aankomend uur, en dat moet even met de acteurs worden doorgenomen... Ze hebben hier op Fok toch betere scenario's gevonden dan wat ze zelf hadden bedacht...![]()
Nou maar hopen dat huub zijn teksten snel uit zijn hoofd kan leren![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef marky het volgende:
En ik geloof inmiddels dat Jaap er ook gewoon met een opdracht is in gezet. Achter heeft hem gewoon verteld je hoeft geen 10000 te betalen als je maar meewerkt aan het eruit werken van Huub op een legale manier zo kunnen we zonder gezichtsverlies Huub er er toch uitwerken en is de weg voor de overwinning van Natasia erg dichtbij.
Laten we het hopen ... ben ook maar een simpele streamerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm dus Huub is dus wel degelijk aan het opletten
Ze wordt gespeeld door Bonnie St. Claire toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Huub het probleem niet gaat worden. Amanda daarentegen moet één keer ja zeggen en één keer nee schudden maar op de één of andere manier haalt ze die door elkaar en schudt en zegt het steeds op het verkeerde moment. Die Amanda toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |