Hey je vergeet de grootste ster. Natasiaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
nee, ik denk... dat het wel degelik een walchelik programma is geworden. Dat alles wat nog enigzins moraal heeft er allang uit ligt. Geen normen en waarden of achtergrond met principes.
Het is de grote brainless braajen show.
iemand waar iedereen zich aan kan spiegelen of in ieder geval sympathie voor op kan brengen. Dat is bij natasia niet het geval, en dat lukt ook nooit meer!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je echt absoluut verkeerd. Natasia moet er zo lang mogelijk inblijven (net als Tanja bij BB5 -> kijkcijfers) maar moet zeer zeker NIET winnen. Ook de makers weten dat een populair figuur altijd moet winnen in dit soort programma's.
Ik denk niet dat huub veilig is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Huub weet dat hij er toch niet uit gaat. Dat de redactie daar wel voor zorgt. Dat heeft hij zelfs al meerdere keren uitgesproken als hij weer eens flink gezopen had. Net als Natasia dus. Beide zijn wel veilig denk ik.
Wat kostte dat hok?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef XiChico het volgende:
[..]
Je informatie klopt niet. De kooi is al verkocht.
O jaap zit er ook bij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Het is mooi dat Eric nu het een en ander kan vermoeden. Hij zal wel snel met Huub en Sylvia gaan praten en die kunnen dn nog misschien met Jaap gaan praten.
klopt, maar hij lijdt momenteel wel aan grootheidswaan, en je weet waar dat naar toe kan leiden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat die uitspraken meer voortkomen uit Huubs arrogantie. In zijn ogen draait de hele show om hem, en zonder hem is het dood. Zijn weekje surfen op het internet heeft dat bevestigd, iedereen gilde dat Huub terug moest.
Maar er moet nog wel promotie plaats vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef XiChico het volgende:
[..]
Je informatie klopt niet. De kooi is al verkocht.
Onder andere ...quote:
uitslag binnen geloof ik. negatiefquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef vzzzzzbx het volgende:
hoe laat is de uitslag van huub's bloedproef?
hoe laat bepaalt jaap wie immuniteit krijgt?
eric wil first in first outquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef Marrije het volgende:
Brian maakt Erik bang met last in first out, nu Jaap niet weggestemd kan worden is Erik dus de last in.
hahaha ja zegt ie om de minuutquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
brian heeft een nieuw woord geleerd: zakelijk
ik hoor huub en amandel nu over de uitslag. is blijkbaar nog niet binnen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
[..]
uitslag binnen geloof ik. negatief
tweede vraag 21.00
Waar denk je ongeveer aan of heb je geen idee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Onder andere ...
Ik denk dat er meer speelt, maar dat heb ik al een aantal dagen. Kan aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |