abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:50:58 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_46741750

Julia's Tango gaat over vier jonge, Nederlandse vrouwen Julia, Marjolein, Pia en Jacqueline. Hun levens voegen zich samen als ze een Bed & Breakfast beginnen in Argentinië. De vriendschap tussen de vier vrouwen, hun ambities en hun liefdeslevens volgen we tegen de achtergrond van Buenos Aires.

De rol van Julia zal worden gespeeld door Kim Pieters, bekend van onder andere ONM. Miryanna van Reeden die was te zien in Liever Verliefd en Man en Paard speelt Jacqueline. Peggy Vrijens vult de rol in van Marjolein en Tina de Bruin speelt Pia. Grote mannelijke rollen zijn weggelegd voor onder andere Frederik Brom, Michiel de Jong en Chris Tates.

Vanaf maandag 19 maart 2007, 21.30 uur op Net5

met dank aan Wup voor de tip;)

==========================================================================================

Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze
fijne cast, fijne setting: lijkt me er wel weer één om voor te gaan zitten!!
pi_46741862
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]

Julia's Tango gaat over vier jonge, Nederlandse vrouwen Julia, Marjolein, Pia en Jacqueline. Hun levens voegen zich samen als ze een Bed & Breakfast beginnen in Argentinië. De vriendschap tussen de vier vrouwen, hun ambities en hun liefdeslevens volgen we tegen de achtergrond van Buenos Aires.

De rol van Julia zal worden gespeeld door Kim Pieters, bekend van onder andere ONM. Miryanna van Reeden die was te zien in Liever Verliefd en Man en Paard speelt Jacqueline. Peggy Vrijens vult de rol in van Marjolein en Tina de Bruin speelt Pia. Grote mannelijke rollen zijn weggelegd voor onder andere Frederik Brom, Michiel de Jong en Chris Tates.

Vanaf maandag 19 maart 2007, 21.30 uur op Net5

met dank aan Wup voor de tip;)

===============================================================================================

Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze
fijne cast, fijne setting: lijkt me er wel weer één om voor te gaan zitten!!
lijk me ook wel leuk ik ga kijken!!!!
pi_46742949
Fruitig
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:42:13 #4
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46776742
Kim Pieters ! .

Maar helaas dat het een vrouwen drama serie is .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_46777693
]Oftewel gewoon een makeover van Wodka Lime etc...Pfff chicklits series zijn
soooo
pi_47095049
Kim Pieters was erg stoer in ONM, Myrianna verraste me positief in Liever Verliefd, Chris Tates , en voor Peggy Vrijens (en Argentinië) heb ik tijdens WIDM 2006 toch wel n klein zwakje gekregen...
Dus ga op z'n minst een keertje kijken.. ben wel benieuwd of de serie 2talig wordt of dat de meiden heel toevallig alleen maar nederlandse mannen treffen...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 12 maart 2007 @ 18:57:01 #7
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47200313
zo direct in rtl boulevard

[en mvnl, we zijn 't helemaal eens!! ]
pi_47201715
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:57 schreef babette21 het volgende:
zo direct in rtl boulevard

[en mvnl, we zijn 't helemaal eens!! ]
Ben benieuwd of dat nog steeds zo is na t zien van aflevering 1
Las dit trouwens blijkbaar net te laat... ik zag alleen maar 'bompa' Pfaff bij Boulevard
Was t n interessant en veelzeggend item?
  maandag 12 maart 2007 @ 20:17:22 #9
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47203655
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef Mvnl het volgende:
Was t n interessant en veelzeggend item?
nou, 't blijft Boulevard he
't was wel aardig, maar ging niet echt over de serie zelf... meer over hoe 't was om daar te filmen enzo
pi_47227285
De grote comeback van Kim Pieters:

Kim Pieters in Veronica Magazine #11 (2007)
pi_47229262
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
De grote comeback van Kim Pieters:
gevaarlijk hoor, om dat van tevoren al zo hard te roepen...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:35:45 #12
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47230757
Tof Iwan!!
comeback... alsof ze ooit is weggeweest

[Iwan, zou je die andere Argentinië-pagina's ook kunnen scannen en naar mij willen mailen?
ik ga daar nl. overwinteren ]
pi_47232824
ha hier zijn de Kim Pieters fans:)

wat komt dat stomme Snoyink mens nou weer doen
heeft iemand ooit gehoord van Tina de Bruin?
en ik hoop van harte dat ze elke vorm van humor weg houden bij Miryanna van Reeden want itt. Mvnl vond ik haar echt gruwelijk in Liever Verliefd [ wat sowieso een gehele aanfluiting was maar dat ter zijde.] Geef mij de Westenwind Miryanna van Reeden maar......

maar het is volgende week al da's mooi
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:42:13 #14
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47233066
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef Wup het volgende:
en ik hoop van harte dat ze elke vorm van humor weg houden bij Miryanna van Reeden want itt. Mvnl vond ik haar echt gruwelijk in Liever Verliefd [ wat sowieso een gehele aanfluiting was maar dat ter zijde.] Geef mij de Westenwind Miryanna van Reeden maar......
Ik vond haar prima in Liever Verliefd (maar da's volgens mij sowieso niet echt Wup's genre haha), maar de Westenwind-versie is niet te overtreffen!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:47:10 #15
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_47233224
Hmm, Maandag maar eens gaan kijken of het wat is.
pi_47233304
quote:
heeft iemand ooit gehoord van Tina de Bruin?
Ik heb even m'n archief doorgespit. Tina de Bruin speelde 'Douanier 1' in aflevering 5 van de dramaserie 'Waltz'.
quote:
Hier ben ik het 100% mee eens.
pi_47234623
Van de NET5 site:
quote:
Liefde, seks, familie en vriendschap
Vier verschillende, eigenzinnige vrouwen starten het avontuur van hun leven in Buenos Aires. Dit is het uitgangspunt van Julia’s Tango, de nieuwe Nederlandse dramaserie van NET 5. Ze hebben elkaar én de bruisende Argentijnse stad nodig om te ontdekken hoe ze in het leven staan en wie ze werkelijk zijn. Want hoe ver je ook reist, je komt jezelf altijd tegen...

Naar Buenos Aires
Wanneer de succesvolle advocate Julia Marsman (Kim Pieters) besluit om een weekje met haar beste vriendin Marjolein (Peggy Vrijens) naar Buenos Aires te gaan, heeft ze nog geen idee dat die beslissing haar leven ingrijpend zal veranderen. Eenmaal terug in de stad waar haar familie vandaan komt en die ze als kind voor het laatst zag, wordt het al snel duidelijk dat het niet bij die ene week zal blijven.

Bed & breakfast
Ze ontmoet haar oudtante Maria (Liz Snoijnk) en haar achternichtje Pia (Tina de Bruin) die op het punt staan het oude familiehuis te verkopen. In haar verlangen om haar Argentijnse familie te helpen én om haar leven, dat in Nederland wel erg hectisch is geworden een nieuwe draai te geven, maakt ze de verkoop van 'de casa' ongedaan. Met hulp van Marjolein, Pia en de al tien jaar in Buenos Aires wonende Jacqueline (Miryanna van Reeden), wil Julia proberen van het pand een bed & breakfast te maken.

In tien afleveringen wordt duidelijk hoe de groeiende vriendschap tussen deze vier vrouwen voortdurend op de proef wordt gesteld tijdens de onvermijdelijke tegenslagen die dit ambitieuze project meebrengt. Maar belangrijker nog, we zien hoezeer de vrouwen elkaar tot steun zijn in hun persoonlijke levens. Want zonder haar vriendinnen zou Julia niet weten wat ze moet als ze geconfronteerd wordt met de keuze tussen haar vriend Bas (Michiel de Jong) en haar Argentijnse minnaar Raoul. Zou Marjolein nooit kiezen voor de liefde van haar leven, Pieter (Frederik Brom). Zou Pia niet durven zichzelf voor het eerst toe te staan verliefd te worden. En zou het Jacqueline niet lukken om het verlies van haar baby te verwerken en daarmee haar huwelijk te redden.

Let op: binnenkort kun je op NET5.nl een uigebreide site van 'Julia's Tango' vinden.

bron
pi_47234741
quote:
Tja, ik heb Westenwind nooit echt gevolgd/meegekregen, maar wel wat van de 'harde uitstraling' van haar personage in die serie, en was wat dat betreft erg verrast dat ze in Liever Verliefd erg aardig een rol vertolkte die daar mijlen vandaan stond.. overigens idd niet de sterkste romcom die ik ken, maar dat kwam vooral door t waardeloze einde..

On-topic: gezellig, Liz mag ook weer terug naar Argentinië
pi_47234809
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Van de NET5 site:
[..]
Want zonder haar vriendinnen zou Julia niet weten wat ze moet als ze geconfronteerd wordt met de keuze tussen haar vriend Bas (Michiel de Jong) en haar Argentijnse minnaar Raoul. Zou Marjolein nooit kiezen voor de liefde van haar leven, Pieter (Frederik Brom). Zou Pia niet durven zichzelf voor het eerst toe te staan verliefd te worden. En zou het Jacqueline niet lukken om het verlies van haar baby te verwerken en daarmee haar huwelijk te redden.
Ligt t nou aan mij of komt dit stukje érg spoilerig over?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:00:12 #20
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47235733
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef Mvnl het volgende:
... maar wel wat van de 'harde uitstraling' van haar personage in die serie, en was wat dat betreft erg verrast dat ze in Liever Verliefd erg aardig een rol vertolkte die daar mijlen vandaan stond..
precies, dat bedoel ik dus ook!
tuurlijk was 't een flutrol, maar van te voren was ik erg sceptisch en ik moest toegeven dat ze 't geinig deed.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:15:32 #21
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47236268
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb even m'n archief doorgespit. Tina de Bruin speelde 'Douanier 1' in aflevering 5 van de dramaserie 'Waltz'.
da's alles!?
quote:
Julia Marsman (Kim Pieters) [...] haar vriend Bas (Michiel de Jong)
speelde Michiel geen Marsman in Het Glazen Huis?! Het zou bijna verwarrend worden
leuke combi trouwens (Michiel ), heeft Kim ook 's een tegenspeler die niet op 'n kratje hoeft te staan hihi
pi_47249240
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef babette21 het volgende:
da's alles!?
Ze heeft een mager cv. Volgens IMDB heeft ze ook nog gespeeld in een paar series die mij totaal niets zeggen: 'Bij de mensen thuis' (2006) en 'De Horzel' (2001)... ach nou zie ik het... 'Bij de mensen thuis' was dat grappig bedoelde onderdeel van 'Koppensnellers' (Talpa).
quote:
speelde Michiel geen Marsman in Het Glazen Huis?! Het zou bijna verwarrend worden
leuke combi trouwens (Michiel ), heeft Kim ook 's een tegenspeler die niet op 'n kratje hoeft te staan hihi
Thijs Marsman
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:25:24 #23
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47249317
Ik wil met Kim Pieters trouwen .
pi_47250745
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef babette21 het volgende:
asjemenou, dat je dat nog weet..... maar ik heb wel weer zin om hem te zien.
klinkt idd. als prima combinatie, hadden ze zich bij ONM ook wel eens mogen beseffen toendertijd:)
[hoewel, ik geloof dat Claire toen dat Sid lijntje had, dat was ook wel tof]]
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft een mager cv. Volgens IMDB heeft ze ook nog gespeeld in een paar series die mij totaal niets zeggen: 'Bij de mensen thuis' (2006) en 'De Horzel' (2001)... ach nou zie ik het... 'Bij de mensen thuis' was dat grappig bedoelde onderdeel van 'Koppensnellers' (Talpa).
'Waltz'. zei me ook al niks,
'Douanier 1' in aflevering 5 klinkt ook niet echt als een enorme rol.
maar in de promo van Julia's Tango komt ze oke over.
quote:
Thijs Marsman
en jij dus ook al, maar jij speelt vast vals met je archiefje:)
pi_47251115
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef Mvnl het volgende:
Tja, ik heb Westenwind nooit echt gevolgd/meegekregen, maar wel wat van de 'harde uitstraling' van haar personage in die serie, en was wat dat betreft erg verrast dat ze in Liever Verliefd erg aardig een rol vertolkte die daar mijlen vandaan stond.. overigens idd niet de sterkste romcom die ik ken, maar dat kwam vooral door t waardeloze einde..
ow oke, op zich te waarderen dat acteurs voor wat variatie kiezen natuurlijk, maar de comedy dingetjes moet ze toch echt aan Kim Pieters overlaten.
ik heb haar nog gezien in een volgens mij Belgische advocatenserie die net5 een paar jaar terug na 1 uitzending alweer van de buis haalde en later in marathonversie in de nacht heeft uitgezonden. Daarin was ik ook niet echt kapot van haar. Vandaar mijn twijfels bij haar mogelijkheden.........
pi_47256224
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Wup het volgende:

[..]

ow oke, op zich te waarderen dat acteurs voor wat variatie kiezen natuurlijk, maar de comedy dingetjes moet ze toch echt aan Kim Pieters overlaten.
En waar hebben we Kim's komische talent eerder mogen bewonderen??
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:59:21 #27
165358 Kukidentmonster
Ik lust nog wel een Kukident!
pi_47256654
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Wup het volgende:

[..]

ik heb haar nog gezien in een volgens mij Belgische advocatenserie die net5 een paar jaar terug na 1 uitzending alweer van de buis haalde en later in marathonversie in de nacht heeft uitgezonden. Daarin was ik ook niet echt kapot van haar. Vandaar mijn twijfels bij haar mogelijkheden.........
De Wet volgens Milo.

(De ergst geflopte dramaserie van Nederland in co-productie met Vlaanderen) OOIT !)

Dus jij bent die kijker!!
Prima.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:32:49 #28
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47263310
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:44 schreef Mvnl het volgende:
En waar hebben we Kim's komische talent eerder mogen bewonderen??
in het vreselijke "Samen" op Talpa

maar dat is eigenlijk vergelijkbaar met het Westenwind/Liever Verliefd-verhaal: ik was erg sceptisch toen bleek dat Kim comedy ging doen, maar ik heb me rotgelachen om haar Borderliner-uitvoering
pi_47348448
Net was er een promo voor 'Julia's Tango' te zien op NET5. Michiel de Jong is flink gekortwiekt.

BTW: Hij zat ook in de promo voor de Baantjer classic van a.s. zondag.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:03:51 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47352728
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Net was er een promo voor 'Julia's Tango' te zien op NET5. Michiel de Jong is flink gekortwiekt.
ik zag 'm gisteren ook langskomen, maar had het al in televizier gezien, dus de klap kwam wat minder hard aan (ik vind 't zo op het eerst gezicht nl. geen succes)
pi_47353412
ojee.... ik kan me er even geen voorstelling bij maken maar ik ben blij dat ik gewaarschuwd ben.
ow en Babette je had gelijk wat de uitzendtijd betreft:)
pi_47426871
quote:
Interview Kim Pieters

"Je hoort mij niet klagen"
NET 5 start deze week met de nieuwe Nederlandse dramaserie Julia’s Tango, waarin vier vriendinnen een Bed & Breakfast in Buenos Aires beginnen. Actrices Kim Pieters, Peggy Vrijens, Tina de Bruin en Miryanna van Reeden wonen vier maanden in de Argentijnse hoofdstad voor de opnamen. Kim Pieters: "Het bruisende Buenos Aires ga je veel in de serie terugzien."

Jammer
Pieters, die de rol van Julia vertolkt, heeft er maar weinig moeite mee dat ze vier maanden van huis is. "Het bevalt me hier erg goed. Van tevoren kun je moeilijk inschatten hoe lang vier maanden eigenlijk is, maar je stelt je er op in. Bovendien werken we hier hard en hebben we het heel leuk, dus de tijd vliegt echt. Skype (gratis telefoneren via internet, red.) is wel onmisbaar. Daardoor heb ik toch het gevoel dat ik weinig mis in Nederland. Dat ik de eerste voorjaarsdagen niet meemaak vind ik wel jammer, maar hier is het elke dag 28 graden. Je hoort mij niet klagen."

Winkelparadijs
Echt een beeld van het land heeft Pieters echter nog niet. "Ik moet zeggen dat ik nog te weinig van het land heb gezien om daar wat over te kunnen zeggen. We draaien voornamelijk in en om Buenos Aires en dat is echt een geweldige stad. Ik ben wel een paar keer op een estancia geweest. Dat is een luxe boerderij met paarden, waar je kunt overnachten. Dan zie je pas hoe mooi het buiten de stad is. Verder is het hier een heel gevaarlijk winkelparadijs. We vergapen ons aan de leuke winkels. Veel kleding is hier prachtig gemaakt en bovenden is het allemaal de helft goedkoper dan in Nederland. Je snapt het al, daar worden wij blij van."

Efficiënt
Ook over de sfeer op de set is Pieters enthousiast. "Met Miryanna, Tina en Peggy is het super. We zijn allemaal als het ware in dit avontuur gerold en maken hetzelfde mee. Dat schept een enorme band. Ook met de Argentijnse crew is het erg leuk, al was dat in het begin wel even wennen. Wij werken altijd ongelofelijk efficiënt in Nederland; we willen de tijd optimaal gebruiken. Wachten vinden wij vervelend. De Argentijnen in de crew zie je dan denken: maak je niet zo druk, neem een kop koffie en geniet van de zon." [MT]

Julia's tango, NET 5, 21:25 uur

bron
pi_47427598
Tvp'tje Het lijkt mij niet zo'n hele leuke serie, als ik de voorfilmpjes zo zie. Maar ik ga het zeker wel een kans geven
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_47452342
Schop! Nu op Net5 .

Ben benieuwd, ga zo kijken.
Eeuwig vijfentwintig
pi_47462216
Leuke serie! Leuke omgeging, leuke karakters, leuk verhaal, wat wil een mens nog meer?
Ik vond Liz er alleen wel bizar oud uit zien! En wat een onflatterende kleding had ze aan!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:22:16 #36
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47462234
Ik heb gisteren stiekem toch een beetje gekeken. Damn .
Vind de serie geen bal aan. Maar Kim Pieters blijft . En ze deed het wel erg goed .
pi_47463653
Ik heb het ook een kans gegeven, en ik vond het enigzins wel leuk Zal zeker alle afleveringen bekijken.

Tina de Bruin heeft trouwens ook gespeeld in het BNN programma "De Kannibalen" en ze was laatst te zien in "Tequila" ook van BNN.
pi_47464023
Ikvond het middelmatig, weer een poging van de NL'se omroepen om een Nederlandse variant op Sex & The City te maken. Ik vind de karakters redelijk vlak, maar is de 1e aflevering, dus dat zegt nog niet zoveel, en die studio opnames verpesten de sfeer een beetje. Plaatjes van BA zijn wel mooi.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:14:53 #39
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47467439
Mijn eerdere post uit het Argentinie-topic:
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef Hik het volgende:
Ok, verslagje...

De serie an sich is nog niet eens erg slecht. Heb het niet zo op Hollandse series, maar je kunt zien dat dit met veel geld en tijd is gemaakt. Heel in het kort gaat het over een succesvolle advocate ( ) die voor een weekje met haar vriendin meegaat die een wereldreis gaat maken die start in BsAs. De advocate (Julia) heeft als kind in BsAs gewoond en haar tante en nichtje wonen er nog steeds. Het huis van tante en nichtje staat op het punt van verkopen aan een zeer gladde Argentijn, waarbij je gelijk aan Julia ziet: dat wordt nuecken! Julia steekt een stokje voor de verkoop en besluit te gaan helpen met het opknappen van het huis tot een B&B.

Het geheel wordt opgeleukt met heel veel prachtige beelden van de stad. Ik zat echt met kippenvel! Damn... . Ok, eigenlijk zat ik al met kippenvel bij de bekende zwarte taxis.... Verder prettig: veel mannelijk-Argentijnse eyecandy.
Minder prettig: Productplacement is wel heel overduidelijk (sinds wanneer krijg je Tia Maria in de Economy? ) ) Er wordt bovendien wel een heel standaard beeld geschapen van Argentinie. Zo heeft iedereen het de godganse tijd over wijn en wordt er om de haverklap tango gedanst. De voorouders van Julia liggen ook begraven op Recoletta (sure! ). Tenslotte is het gesproken spaans niet om aan te horen. Das niet erg wanneer iemand volgens het verhaal zo uit Nederland komt, maar als ze er al tien jaar wonen en het steeds hebben over VINOOO (met Rotterdams accent) is dat toch een beetje sneu.

Al met al wel uit te houden. Als ik volgende week thuis ben kijk ik wel weer.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47476048
Anders ga je even uit eten op de avond dat HNTM, Just The Two Of Us, en 'die mogelijk interessante nieuwe Net5-serie' starten
(en neem je ook niks op )
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:52:08 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47477314
Aardige pilot, al ben ik nog niet overtuigd (hoeft ook niet, ik kijk toch wel vanwege Argentinië ). 't Komt allemaal wat cliché over, met van die enorme typetjes en voorspelbare verhaaltjes, maar 't spel is zeker niet tenenkrommend en 't fijne decor zit vol mooie mensen (ik kreeg enigszins klepperende eierstokken van die Argentijn ), dus deze serie kijken is heus geen straf!
pi_47595820
weet iemand hoe dat liedje heet dat speelt tijdens de Julia's tango reclame???
iets met 'I'm falling behind.... when you read my mind"
ah, ik weet het al - the killers: read your mind

[ Bericht 17% gewijzigd door emss op 23-03-2007 21:22:09 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 23 maart 2007 @ 21:21:51 #43
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47596021
ik vond de eerste aflevering verschrikkelijk (heb het dan ook niet uitgekeken) maar waag maandag nog een poging, hoop dat ik het dan leuker vind.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47596051
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef babette21 het volgende:
(ik kreeg enigszins klepperende eierstokken van die Argentijn ), dus deze serie kijken is heus geen straf!
enge ziektes sucks :'(
pi_47627362
Ik vond het teleurstellend vorige week. Ik verwachtte er misschien te veel van en daarom geef ik het nog een poging overmorgen...
pi_47627983
Yay... de herhaling.. dank U net5
ik vind haarloze Michiel de Jong wel okay
en ik zag Paul Groot in de promo voor maandag....
pi_47628289
Waar zijn ze mee bezig bij Net5... of mis ik wat? Mississippi Burning zou komen! Ik wil die film maar al te graag zien en had vanavond niet de puf om iets anders te doen en dan komt dit .. een herhaling nog wel...
  maandag 26 maart 2007 @ 22:17:22 #48
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47691185
Ik ben eruit: de Argentijn lijkt op Viggo-met-Aragornbaard... verklaart een hoop
  maandag 26 maart 2007 @ 22:31:36 #49
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47691917
yups, het heeft even geduurd - anderhalve uitzending op z'n minst - maar ik durf 't nu wel hardop te zeggen: 't heeft wel potentie dit
pi_47695779
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
yups, het heeft even geduurd - anderhalve uitzending op z'n minst - maar ik durf 't nu wel hardop te zeggen: 't heeft wel potentie dit
hey, jij hebt een nieuwe avatar
(wel oke hoor!)

Nou heb ik t verdomme wéér gemist, zonder er bij stil te staan
toch maar ns kijken of ik zaterdag de herhaling mee kan pikken, en anders is dit blijkbaar gewoon niet mijn serie (t heeft niet zo mogen zijn )

offtopic: @ B21: is meiden van de wit wat? Overweeg namelijk de box te kopen terwijl ik t nooit echt gezien heb, maar had/heb wel een zwak voor Eva Duijvesteijn sinds ONM, Angela al helemaal sinds GTST en Frederique (en Liz een beetje) sinds WIDM dus wat dat betreft zou t toch goed moeten vallen...
pi_47696129
Vind het wel lekker chillen met zo'n serie.
En Tina is
  dinsdag 27 maart 2007 @ 08:27:30 #52
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47700778
Leuke serie dit. Ik heb t gisteravond niet helemaal af kunnen kijken dus dat deel kijk ik dan wel zaterdagavond.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_47700904
Tweede aflevering was wel beter .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:49:59 #54
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47702245
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Mvnl het volgende:
toch maar ns kijken of ik zaterdag de herhaling mee kan pikken, en anders is dit blijkbaar gewoon niet mijn serie (t heeft niet zo mogen zijn )
doe maar wel even kijken zaterdag, er zit wel 'n stijgende lijn in!
quote:
offtopic: @ B21: is meiden van de wit wat?
da's wel een lekkere serie ja, met name het eerste seizoen. In seizoen 2 en (met name) 3 wordt het allemaal wat absurder. Eva is geweldig in de rol van Floor, de rol van Frederique (als Roos) vond ik wat suf. Rik Launspach is briljant (en hilarisch) als Roy, met name in het derde seizoen!
  Redactie Frontpage dinsdag 27 maart 2007 @ 11:40:16 #55
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47705724
deze serie gaat het niet worden voor mij
iedereen die het wel leuk vond: veel plezier er mee
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:13:44 #56
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47709158
Ik weet het ook nog steeds niet. Ik kom er toch meer en meer achter dat er gewoon niét goed wordt geacteerd in Nederlandse series, of misschien is het gewoon slecht geschreven ofzo. Ik vindt de dialogen allemaal zó kunstmatig...

Ondanks dat heb ik het wel gewoon weer uitgekeken hoor...
Moest wel lachen om de uitbeelding van de stereotype Argentijn...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47956518
Vond het wel een leuke aflevering gisteren, al was het wel erg cliche allemaal ( je zag gewoon aankomen dat die Pieter vreemd gaat)
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:38:36 #58
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47956896
Ja, ik vond het ook wel leuk.
Je ziet wel steeds minder van de stad!

En dat schilderij was spuuglelijk trouwens...
pi_47959416
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef Hik het volgende:
Ja, ik vond het ook wel leuk.
Je ziet wel steeds minder van de stad!

En dat schilderij was spuuglelijk trouwens...
Helemaal mee eens
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:57:48 #60
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47964306
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vond het wel een leuke aflevering gisteren, al was het wel erg cliche allemaal ( je zag gewoon aankomen dat die Pieter vreemd gaat)
dat wc-papier debacle zag je ook al 'n half uur van te voren aankomen;
die Marjolein is echt zo enorm de Bridget Jones van het stel.

't kijkt wel lekker weg, maar ik zit tot nu toe niet jubelend op de bank...
  maandag 23 april 2007 @ 14:43:58 #61
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_48632927
zo, deze maar weer eens omhoog schoppen

en, wat vinden we ervan, nu we weer 'n paar weekjes verder zijn?!
pi_48632958
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef babette21 het volgende:
zo, deze maar weer eens omhoog schoppen

en, wat vinden we ervan, nu we weer 'n paar weekjes verder zijn?!
hij blijft leuk.... ....vooral het einde van vorig week.....GENIAAL...
  maandag 23 april 2007 @ 14:59:52 #63
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_48633514
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
....vooral het einde van vorig week.....GENIAAL...
dat was geinig ja

ik vind wel dat ze heel erg in de typetjes blijven hangen, en een beetje lekkere dialoog hoef ik geloof ik ook niet te verwachten, maar 't blijft wel vermakelijk... wel jammer dat ze alweer halverwege zijn, ik kom er net een beetje in!
pi_48649424
hey,die gast van (heineken)BIERTJE!!!
Tomatensoep is roder dan groentensoep
pi_48656069
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef babette21 het volgende:

[..]

dat was geinig ja

ik vind wel dat ze heel erg in de typetjes blijven hangen, en een beetje lekkere dialoog hoef ik geloof ik ook niet te verwachten, maar 't blijft wel vermakelijk... wel jammer dat ze alweer halverwege zijn, ik kom er net een beetje in!
hoeveel afleveringen zijn er in totaal....?
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:16:53 #66
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_48659174
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 06:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
hoeveel afleveringen zijn er in totaal....?
10
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:06:35 #67
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_51464500
Voor de liefhebbers, in november beginnen de opnames voor het 2e seizoen en er komt hoogst waarschijnlijk ook een derde seizoen

En heeeeeel misschien wel een samenwerking met mijn reisorganisatie
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:17:24 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_56870204
quote:
In het tweede seizoen van Julia’s Tango komen de persoonlijke levens van Julia, Marjolein, Pia en Jacqueline onder zware druk te staan. Zó erg zelfs, dat hun onderlinge vriendschap en het voortbestaan van de bed & breakfast in gevaar komt. De eerste extra lange aflevering van het tweede seizoen Julia’s Tango is op maandag 10 maart om 21.30 uur te zien op NET 5. De twee weken daarvoor zendt de zender het eerste seizoen op werkdagen om 15.50 uur uit.

Julia (Kim Pieters) heeft ervoor gekozen om verder te gaan zonder de twee mannen die haar leven beheersten: Bas (Michiel de Jong) en Raúl (Antonio Birabent). Ze richt zich helemaal op Casa Bocquero. Ze wil er dé beste bed & breakfast van Buenos Aires van maken en probeert haar grenzeloze ambitie op de andere vrouwen over te brengen. Maar die willen daar, tot haar teleurstelling, lang niet zo ver in gaan als zij. Wat doet Julia als ze Raúl weer tegenkomt en haar juist stimuleert haar ambitieuze plannen waar te maken?
Marjolein (Peggy Vrijens) heeft haar draai helemaal gevonden in de Argentijnse hoofdstad. Ze is dolverliefd op Pieter (Frederik Brom) en ze genieten met volle teugen van elkaar. Totdat Frederique (Nyncke Beekhuyzen), de zus van Pieter, langskomt. Marjolein krijgt door haar toedoen steeds meer het idee dat zij en Pieter misschien wel veel minder goed bij elkaar passen dan ze aanvankelijk dacht. Ze wordt onzeker en begint aan haar relatie met Pieter te twijfelen.

Pia (Tina de Bruin) wil haar vrije leven terug. Ze heeft gemerkt wat het is om verliefd te worden en dat heeft haar alleen maar ellende gebracht. Ze wijst Diego (Ludovico di Santo) rigoureus de deur en geniet van haar werk en ongebonden leventje. Toch kan ze niet voorkomen dat Diego een rol in haar leven blijft spelen. Pia wordt daardoor niet alleen hard met hem, maar ook met haar vriendinnen geconfronteerd. En uiteindelijk nog het meest met zichzelf.

Jacqueline (Miryanna van Reeden) heeft haar geluk gevonden in de bed & breakfast en vooral met haar nieuwe vriendinnen. Niet alleen heeft het werk in Casa Bocquero haar zelf goed gedaan, ook haar relatie met Erik (Chris Tates) is er aanmerkelijk door verbeterd. Totdat ze onverwacht een paar flinke tegenslagen te verduren krijgt die zowel haar relatie met Erik als die met haar vriendinnen ernstig op z’n kop zet en waardoor Jacqueline’s doorzettingsvermogen en veerkracht zwaar op de proef wordt gesteld.

Dit tweede seizoen van Julia's Tango spelen onder andere Waldemar Torenstra, Nienke Römer, Paul Groot, Dieter Troubleyn en Nyncke Beekhuyzen een gastrol.

Hoewel ik niet overtuigd was na het eerste seizoen en dit verhaaltje ook niet bijzonder aanspreekt, kijk ik toch weer rijkhalzend uit naar (10?) nieuwe afleveringen... Argentinië , Raúl , Bas ... what's not to like?!

bovendien staat ie toch al op goede net vanwege GA...

bron + meer info
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:59:38 #69
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57302254
Gisteravond weer gekeken, vind het opzich wel een lekkere serie, lekker zomersfeertje! En de dames hebben altijd leuke jurkjes aan! Alleen belachelijk dat er een reclame was van ruim 5 min. om vervolgens nog even twee minuten Julia's Tango te laten zien...

Had ook wel gehoopt dat Pia een "draagmoeder" zou worden voor Jacqueline...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:07:43 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57602859
Nou ja zeg. Vorige week wist Pia niet eens dat ze zwanger was en droeg ze strakke jurken met riempjes op dr buik. Nu lootp ze al met een buik alsof ze 5 maanden is. En weet ze het geslacht zelfs al. Gaat wel erg snel.
Op dit tempo bevalt ze volgende week al.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:39:49 #71
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_57603527
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:07 schreef amaranta het volgende:
Nou ja zeg. Vorige week wist Pia niet eens dat ze zwanger was en droeg ze strakke jurken met riempjes op dr buik. Nu lootp ze al met een buik alsof ze 5 maanden is. En weet ze het geslacht zelfs al. Gaat wel erg snel.
Op dit tempo bevalt ze volgende week al.
mja 't script is echt niet om over naar huis te schrijven he, zit vol gaten en onwaarschijnlijkheden, en is totaal niet spannend (als in: couldn't care less)... Alleen de "ik ben toch geen surprise-ei"-opmerking had nog enige amusementswaarde
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:55:37 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57906134
Gisteren was een mooie aflevering.
Ik kon die frustraties over die Dorien dwars door het beeldscherm voelen.
Ik zou dr die kamer uit hebben geschopt.

Ben benieuwd wat ze voglende week tegen Frederique gaan zeggen, over dat ze was vreemdgegaan.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:07:10 #73
125420 Starlie
pi_57906321
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:55 schreef amaranta het volgende:

Ben benieuwd wat ze voglende week tegen Frederique gaan zeggen, over dat ze was vreemdgegaan.
Was inderdaad een hele mooie ontroerende aflevering!

Zag inderdaad in het voorstukje dat die Frederique weer terug komt...
Denk trouwens dat Marjolein wel in haar trouwjurk naar de begrafenis gaat..

Hoop nog steeds dat Pia haar kindje afstaat aan Jacqueline... maar als het kindje eenmaal geboren is zal ze het wel zelf willen houden...
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:18:31 #74
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57906537
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:55 schreef amaranta het volgende:

Idd had er ook de kamer uitgemept het was wel een hele mooie aflevering

En Frederique weer terug
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:22:19 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57906597
Ik dacht ook dat ze de trouwjurk aan zou gaandoen op die begrafenis.

En ik hoop ook dat Pia dr kindje af staat, maar dat zou wel erg onrealistisch zijn.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:25:16 #76
125420 Starlie
pi_57906648
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:

En ik hoop ook dat Pia dr kindje af staat, maar dat zou wel erg onrealistisch zijn.
Ach het blijft tv he GTST is ook één grote Freakshow geworden....
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:50:36 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57907080
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ach het blijft tv he GTST is ook één grote Freakshow geworden....
Dan zou die vader ook moeten overlijden. Die staat zn zoon echt nie zomaar af hoor.
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:14:59 #78
125420 Starlie
pi_57907540
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dan zou die vader ook moeten overlijden. Die staat zn zoon echt nie zomaar af hoor.
Die papt dan aan met Jacqueline (om er maar helemaal een soap van te maken)!
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:04:19 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57908410
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:14 schreef Starlie het volgende:

[..]

Die papt dan aan met Jacqueline (om er maar helemaal een soap van te maken)!
En wie is er dan lesbisch of homosexueel?
Die moeten we ook hebben.
En dan zou uiteindelijk moeten blijken dat ze allevier dezelfde vader hebben.
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:21:56 #80
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_57908741
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:

Het zou pas echt onrealistisch zijn als Pieter op Recoleta begraven wordt... maar ik zíe het ze doen hoor

Het was de eerste aflevering in 2 seizoenen waarin daadwerkelijk iets gebeurde, inclusief een miniscuul slikmomentje, dus enige credits kunnen niet achterblijven. Maar toch...... ben ik de enige met een Denny Duquette-flashback?!

(en waarom nou toch weer die janksmoel van een Römer erin?! )
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:42:53 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57909171
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef babette21 het volgende:

[..]

Het zou pas echt onrealistisch zijn als Pieter op Recoleta begraven wordt... maar ik zíe het ze doen hoor

Het was de eerste aflevering in 2 seizoenen waarin daadwerkelijk iets gebeurde, inclusief een miniscuul slikmomentje, dus enige credits kunnen niet achterblijven. Maar toch...... ben ik de enige met een Denny Duquette-flashback?!

Tuurlijk wordt hij daar begraven. En zijn familie komt niet op de begrafenis.
Alleen zn zus dan.
Zouden Dorien en die Jeroen een relatie hebben gehad??

Ik had geen duquette flasback trouwens.
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:58:02 #82
125420 Starlie
pi_57909477
Ik had dan wel weer een Duquette flasback toen ze zo naast hem op het bed ging liggen..

Die Jeroen vond Dorien toch juist niet leuk zei hij gister...?
Denk dat Jeroen misschien wel wat met Marjolein gaat krijgen of is dat te voorspelbaar?

Er zit nog geen lesbi of homo in... maar Pia is wel bi dacht ik....
pi_57910106
Ik heb het gisteravond, noodgedwongen , ook even gekeken. Maar wat nep zeg, die aorta ruptuur. De meeste patienten zijn al lang overleden voordat ze in het ziekenhuis zijn aangekomen..
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:15:23 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57915063
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de site van Julia's Tango. Stukje over volgende week.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:28:15 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57915298
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef babette21 het volgende:

ik kom er net achter dat 'pieter' en 'dorien' in het echt een stel zijn
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:47:08 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_57915660
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef amaranta het volgende:
ik kom er net achter dat 'pieter' en 'dorien' in het echt een stel zijn
yep, en in Rozengeur & Wodkalime speelden ze ook al eens een stelletje... lekker suf
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:20:08 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57916237
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef babette21 het volgende:

[..]

yep, en in Rozengeur & Wodkalime speelden ze ook al eens een stelletje... lekker suf
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:04:15 #88
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58071524
Prima aflevering gisteren, ze gaan ineens met sprongen vooruit
alleen die Jacqueline, die blijf ik zo suf vinden...
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:07:49 #89
125420 Starlie
pi_58072978
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:04 schreef babette21 het volgende:
Prima aflevering gisteren, ze gaan ineens met sprongen vooruit
alleen die Jacqueline, die blijf ik zo suf vinden...
Toevallig dacht ik gister ook: de afleveirngen worden steeds beter!
En wat betreft Jacqueline ben ik het ook helemaal met je eens!!

Nu was Frederique gelukkig wel erg lief voor Marjolein!!
  maandag 28 april 2008 @ 22:14:24 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58368487
Ik weet nog goed dat toen ik ging bevallen ik ook mn mooiste jurk aantrok
Wat een fanta.

Ow en ik zei net tegen mn man, zul je zien dat ze een meid krijgen.

Denk trouwens dat ze Merel gaat heten,ofzoiets.
  maandag 28 april 2008 @ 22:29:23 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58368873
of toch anna....
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:58:21 #92
125420 Starlie
pi_58374613
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef amaranta het volgende:
of toch anna....
Je zat er niet ver naast... ik verstond iets van Pabs ?? Maria Anna
Heb nu al een soort van zin in de volgende aflevering!
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:19:08 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58374874
paz denk ik dat ze bedoelde
Veelgebruikte naam in spaanstalige landen.
Vrede betekent het.
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:40:18 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58384264
Meest saaie aflevering tot nu toe.....

Volgende week de laatste, of niet?
pi_58384299
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef babette21 het volgende:
Volgende week de laatste, of niet?
Echt?
pi_58384741
Neuh nog 4 afleveringen volgens de site
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:13:11 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58384851
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:07 schreef Mex_ het volgende:
oh oke, dan hebben ze er 3 meer dan vorig jaar
pi_58402004
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:07 schreef Mex_ het volgende:
Ooh
  woensdag 30 april 2008 @ 20:00:40 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58402713
van de site
Lieve Julia's Tango kijkers,
Bedankt voor al jullie leuke reacties via de website! We zijn blij dat jullie zo van de serie genieten, want daar doen wij het toch uiteindelijk voor. We willen jullie vragen om te blijven reageren maar om vooral ook naar de uitzendingen op televisie te blijven kijken. Als jullie, net als wij, willen dat er nog een seizoen Julia's Tango komt, hoeven jullie alleen maar de tv aan te zetten en te kijken op maandagavond 21.25 uur, NET 5! Alvast bedankt en heel veel plezier met de laatste vier afleveringen! Veel liefs, Peggy, Miryanna, Kim en Tina. (geplaatst: 28/4/08)
  woensdag 30 april 2008 @ 20:20:06 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58403146
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:00 schreef amaranta het volgende:
van de site
Lieve Julia's Tango kijkers,
zijn de kijkcijfers zo dramatisch ofzo?!
  woensdag 30 april 2008 @ 20:23:26 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58403219
volgens mij kijkt er geen hond...
maar tis gewoon nepper dan nep en ik kom mijn maandagavond door
de achtergronden zijn ook soms zo nep..
En die bevalling... nepper dan alle soapbevallingen bij elkaar
  woensdag 30 april 2008 @ 21:14:44 #102
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58404326
De achtergronden nep? Op de overdreven zonsondergangen na komt 't allemaal toch aardig overeen
Bevallingen moeten ze überhaupt achterwege laten...

Maar ik ken best wat mensen die kijken hoor (toegegeven, met dank aan de programmering)
  woensdag 30 april 2008 @ 21:37:58 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58404824
Nou ja in de 1e afl. van dit seizoen liepen ze op gegeven moment over het platteland. En je zag gewoon dat het geschilderd was.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:24:12 #104
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58405872
Dat kan ik me niet meer voor me halen. Wat zou er geschilderd zijn dan? Lijkt me zo onlogisch: maandenlang filmen in BA maar dan 'n platteland moeten schilderen?!
D'r is een hoop op de serie aan te merken - de verhaallijnen nog wel op de eerste plaats - maar de plaatjes vind ik toch wel lekker hoor
pi_58409419
Kim Pieters is reden genoeg om te kijken!
pi_58496287
Ik vind het echt een fantastische serie, je krijgt er een lekker zomers gevoel van, leuke shots van Buenos Aires en omgeving, leuke kleding, het is gewoon een vrolijke vrouwenserie. Ik hoop dat er nog een derde seizoen komt.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:41:47 #107
125420 Starlie
pi_58506643
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef eefje125 het volgende:
Ik vind het echt een fantastische serie, je krijgt er een lekker zomers gevoel van, leuke shots van Buenos Aires en omgeving, leuke kleding, het is gewoon een vrolijke vrouwenserie. Ik hoop dat er nog een derde seizoen komt.
Helemaal mee eens, ik vind het zelfs zo'n leuke serie dat ik er vannacht over lag te dromen!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:14:56 #108
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58507204
Ik vind het ook een leuke serie moet binnenkort seizoen 1 nog eens kijken.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:10:05 #109
48000 Vlinder
Vlinder
pi_58514339
Sinds 5 weken helemaal verslaafd!

Maar hoe heet nou de baby van Pia?
'Bas'?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:46:25 #110
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58515526
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:10 schreef Vlindur het volgende:
Maar hoe heet nou de baby van Pia?
'Bas'?
Paz, da's Spaans voor vrede...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:05:46 #111
48000 Vlinder
Vlinder
pi_58515862
Ah, bedankt
  woensdag 7 mei 2008 @ 01:38:34 #112
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_58524006
De shots van BsAs zijn allemaal echt hoor Zelfs de zons-ondergangen! Niet dat die er iedere avond zo uitzien, maar af en toe zeker wel.

´Beroepshalve´ heb ik de 1e serie op DVD gezien en ben blijven hangen, maar ja, ik moet altijd tot dinsdagavond wachten voor ik de aflevering online kan zien
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:14:29 #113
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58634389
Lekker wel, al die ruzies en dat geblèr
pi_58639617
Ik vind het ook zeker een leuke serie Gisteravond ook weer gekeken!
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:56:38 #115
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58659992
Maandag de laatste aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspelbaarheid druipt er nu al af. Ik zet in op:
Hereniging Jacq en Erik, happy familylife voor Pia en een dikke erfenis (waar de Casa mee gered wordt) voor Marjolein. Ben alleen errug benieuwd naar het Julia-stukje!!

Hè ik zal Buenos Aires toch wel gaan missen denk ik...
  donderdag 15 mei 2008 @ 01:27:02 #116
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_58677028
Ik denk dat je het redelijk goed hebt babette

Maar ik weet ook dat er voor een 3e serie gedraaid zou worden, dus ik neem aan dat er nog een vervolg seizoen komt
pi_58717884
Ik zag net even een item over de serie en moet 'm toch echt maar eens een kans gaan geven..
Kim Pieters
Peggy Vrijens (ik vind haar zóó leuk )
Chris Tates

edit: en ik heb dit hele verhaal voor de serie begon ook al gepost, maar ben dus blijkbaar nooit aan kijken toegekomen
  maandag 19 mei 2008 @ 22:31:48 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58769825
Ik dacht even dat ze die pot zo het water in ging gooien. Maar gelukkig niet.

OVerigens hebben we Erik niet zien tekenen.... en er is ook niks meer over gezegd.
ZOu zomaar kunnen dat zij na het tekenen is vertrokken, en dat hij niet heeft getekend.

Verder had Babette een treffende voorspelling. Maar goed, het is ook een voorspelbare serie.
  maandag 19 mei 2008 @ 22:36:47 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58769925
Ik heb wel 't idee dat de scheiding erdoor was, dat dat juist de "les" was: zonder hem is ze beter af (zijn beste herinnering was dat zij op hem zat te wachten, en daarna zag ze hoe die Anouk nu die rol had en huppelde ze bijna haar leven tegemoed).
Wat betreft voorspellingen dus 1 out of 3.... valt me mee van JT, toch minder voorspelbaar dan ik dacht. Maar ik vond het eerlijk gezegd geen boeiende aflevering...
  donderdag 22 mei 2008 @ 02:52:30 #120
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_58816144
Brrrr, net online de slot-aflevering gekeken, wat dramatisch slecht zeg Vooral dat gedoe tijdens die bijeenkomst van Raoul. Kom op, zoiets gebeurt echt niet en zéker dat applaus niet...

Maar goed, het Rosedal park was weer leuk, over anderhalve maand zit ik weer 20 uur in de bus voor een weekje Buenos Aires. Jammer dat het dan al winter is
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:54:56 #121
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_58830930
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:52 schreef flipsen het volgende:
Brrrr, net online de slot-aflevering gekeken, wat dramatisch slecht zeg Vooral dat gedoe tijdens die bijeenkomst van Raoul. Kom op, zoiets gebeurt echt niet en zéker dat applaus niet...
Dat was behoorlijk tenenkrommend ja. Ik hoopte nog op een vette wraakactie, maar het enige wat we kregen was 'n oersaaie blaatscène.....
quote:
Maar goed, het Rosedal park was weer leuk, over anderhalve maand zit ik weer 20 uur in de bus voor een weekje Buenos Aires. Jammer dat het dan al winter is
zucht.... jij wel
  maandag 26 mei 2008 @ 13:25:58 #122
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
  maandag 26 mei 2008 @ 13:50:27 #123
125420 Starlie
pi_58918598
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.nu.nl/news/1583628/61/Julia%27s_Tango_stopt.html

Geen nieuwe reeks dus meer jammer
Erg jammer
pi_58919440
Gatverdamme. Krijgen we dat stomme "De Co-assistent"

Vreselijk.
  maandag 26 mei 2008 @ 14:54:35 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58919968
jammer
  maandag 26 mei 2008 @ 15:47:40 #126
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_58920990
Vreemd, de 3e serie is voor zover ik weet namelijk wel opgenomen...
pi_58926241
He potver, geen nieuwe series meer
  maandag 26 mei 2008 @ 21:50:10 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58928084
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_uit__.html?p=7,1

Maar misschien dus wel ene vervolg??
pi_58934617
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_uit__.html?p=7,1

Maar misschien dus wel ene vervolg??
Laten we het hopen
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:13:32 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58989471
hoop dat het terug komt!
pi_59939640
Weet iemand of Julia´s tango ook in het Spaans wordt uitgeven of uitgeven gaat worden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60427848
En waar je jaar 1 terug kan vinden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:06:55 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_60428297
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar je jaar 1 terug kan vinden?
Bol.com, voor 'n prikkie... maar of die ook in Argentinië bezorgen!?
pi_60428604
Niet op internet?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:49:00 #135
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_60429287
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet op internet?
dat de afleveringen online staan? nee, daar doet net5 niet aan.....
(edit: hoewel? seizoen 2 hadden ze geloof ik wel online gezet, vond ik al zo'n wonder... maar 1 dus niet)
pi_61436320
Serie 1 wordt vanaf vandaag rond 10 uur uitgezonden op Eén. De Belg dus.
pi_61453875
Is er al meer bekend of dit terug komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')