doe maar wel even kijken zaterdag, er zit wel 'n stijgende lijn in!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Mvnl het volgende:
toch maar ns kijken of ik zaterdag de herhaling mee kan pikken, en anders is dit blijkbaar gewoon niet mijn serie (t heeft niet zo mogen zijn![]()
)
da's wel een lekkere serie ja, met name het eerste seizoen. In seizoen 2 en (met name) 3 wordt het allemaal wat absurder. Eva is geweldig in de rol van Floor, de rol van Frederique (als Roos) vond ik wat suf. Rik Launspach is briljant (en hilarisch) als Roy, met name in het derde seizoen!quote:offtopic: @ B21: is meiden van de wit wat?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef Hik het volgende:
Ja, ik vond het ook wel leuk.
Je ziet wel steeds minder van de stad!![]()
En dat schilderij was spuuglelijk trouwens...
dat wc-papier debacle zag je ook al 'n half uur van te voren aankomen;quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vond het wel een leuke aflevering gisteren, al was het wel erg cliche allemaal ( je zag gewoon aankomen dat die Pieter vreemd gaat)
hij blijft leuk....quote:Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef babette21 het volgende:
zo, deze maar weer eens omhoog schoppen
en, wat vinden we ervan, nu we weer 'n paar weekjes verder zijn?!
dat was geinig jaquote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
....vooral het einde van vorig week.....GENIAAL...![]()
![]()
hoeveel afleveringen zijn er in totaal....?quote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was geinig ja
ik vind wel dat ze heel erg in de typetjes blijven hangen, en een beetje lekkere dialoog hoef ik geloof ik ook niet te verwachten, maar 't blijft wel vermakelijk... wel jammer dat ze alweer halverwege zijn, ik kom er net een beetje in!
10quote:Op dinsdag 24 april 2007 06:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
hoeveel afleveringen zijn er in totaal....?![]()
quote:Liefde, seks, familie en vriendschap
In het tweede seizoen van Julia’s Tango komen de persoonlijke levens van Julia, Marjolein, Pia en Jacqueline onder zware druk te staan. Zó erg zelfs, dat hun onderlinge vriendschap en het voortbestaan van de bed & breakfast in gevaar komt. De eerste extra lange aflevering van het tweede seizoen Julia’s Tango is op maandag 10 maart om 21.30 uur te zien op NET 5. De twee weken daarvoor zendt de zender het eerste seizoen op werkdagen om 15.50 uur uit.
Julia (Kim Pieters) heeft ervoor gekozen om verder te gaan zonder de twee mannen die haar leven beheersten: Bas (Michiel de Jong) en Raúl (Antonio Birabent). Ze richt zich helemaal op Casa Bocquero. Ze wil er dé beste bed & breakfast van Buenos Aires van maken en probeert haar grenzeloze ambitie op de andere vrouwen over te brengen. Maar die willen daar, tot haar teleurstelling, lang niet zo ver in gaan als zij. Wat doet Julia als ze Raúl weer tegenkomt en haar juist stimuleert haar ambitieuze plannen waar te maken?
Marjolein (Peggy Vrijens) heeft haar draai helemaal gevonden in de Argentijnse hoofdstad. Ze is dolverliefd op Pieter (Frederik Brom) en ze genieten met volle teugen van elkaar. Totdat Frederique (Nyncke Beekhuyzen), de zus van Pieter, langskomt. Marjolein krijgt door haar toedoen steeds meer het idee dat zij en Pieter misschien wel veel minder goed bij elkaar passen dan ze aanvankelijk dacht. Ze wordt onzeker en begint aan haar relatie met Pieter te twijfelen.
Pia (Tina de Bruin) wil haar vrije leven terug. Ze heeft gemerkt wat het is om verliefd te worden en dat heeft haar alleen maar ellende gebracht. Ze wijst Diego (Ludovico di Santo) rigoureus de deur en geniet van haar werk en ongebonden leventje. Toch kan ze niet voorkomen dat Diego een rol in haar leven blijft spelen. Pia wordt daardoor niet alleen hard met hem, maar ook met haar vriendinnen geconfronteerd. En uiteindelijk nog het meest met zichzelf.
Jacqueline (Miryanna van Reeden) heeft haar geluk gevonden in de bed & breakfast en vooral met haar nieuwe vriendinnen. Niet alleen heeft het werk in Casa Bocquero haar zelf goed gedaan, ook haar relatie met Erik (Chris Tates) is er aanmerkelijk door verbeterd. Totdat ze onverwacht een paar flinke tegenslagen te verduren krijgt die zowel haar relatie met Erik als die met haar vriendinnen ernstig op z’n kop zet en waardoor Jacqueline’s doorzettingsvermogen en veerkracht zwaar op de proef wordt gesteld.
Dit tweede seizoen van Julia's Tango spelen onder andere Waldemar Torenstra, Nienke Römer, Paul Groot, Dieter Troubleyn en Nyncke Beekhuyzen een gastrol.
mja 't script is echt niet om over naar huis te schrijven he, zit vol gaten en onwaarschijnlijkheden, en is totaal niet spannend (als in: couldn't care less)... Alleen de "ik ben toch geen surprise-ei"-opmerking had nog enige amusementswaardequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:07 schreef amaranta het volgende:
Nou ja zeg. Vorige week wist Pia niet eens dat ze zwanger was en droeg ze strakke jurken met riempjes op dr buik. Nu lootp ze al met een buik alsof ze 5 maanden is. En weet ze het geslacht zelfs al. Gaat wel erg snel.
Op dit tempo bevalt ze volgende week al.
Was inderdaad een hele mooie ontroerende aflevering!quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:55 schreef amaranta het volgende:
Gisteren was een mooie aflevering.
Ik kon die frustraties over die Dorien dwars door het beeldscherm voelen.
Ik zou dr die kamer uit hebben geschopt.
Ben benieuwd wat ze voglende week tegen Frederique gaan zeggen, over dat ze was vreemdgegaan.
Idd had er ook de kamer uitgemeptquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:55 schreef amaranta het volgende:
Gisteren was een mooie aflevering.
Ik kon die frustraties over die Dorien dwars door het beeldscherm voelen.
Ik zou dr die kamer uit hebben geschopt.
Ben benieuwd wat ze voglende week tegen Frederique gaan zeggen, over dat ze was vreemdgegaan.
Ach het blijft tv hequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht ook dat ze de trouwjurk aan zou gaandoen op die begrafenis.
En ik hoop ook dat Pia dr kindje af staat, maar dat zou wel erg onrealistisch zijn.
Dan zou die vader ook moeten overlijden. Die staat zn zoon echt nie zomaar af hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach het blijft tv heGTST is ook één grote Freakshow geworden....
Die papt dan aan met Jacqueline (om er maar helemaal een soap van te maken)!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou die vader ook moeten overlijden. Die staat zn zoon echt nie zomaar af hoor.
En wie is er dan lesbisch of homosexueel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die papt dan aan met Jacqueline (om er maar helemaal een soap van te maken)!
Het zou pas echt onrealistisch zijn als Pieter op Recoleta begraven wordt... maar ik zíe het ze doen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht ook dat ze de trouwjurk aan zou gaandoen op die begrafenis.
En ik hoop ook dat Pia dr kindje af staat, maar dat zou wel erg onrealistisch zijn.
Tuurlijk wordt hij daar begraven. En zijn familie komt niet op de begrafenis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het zou pas echt onrealistisch zijn als Pieter op Recoleta begraven wordt... maar ik zíe het ze doen hoor
Het was de eerste aflevering in 2 seizoenen waarin daadwerkelijk iets gebeurde, inclusief een miniscuul slikmomentje, dus enige credits kunnen niet achterblijven. Maar toch...... ben ik de enige met een Denny Duquette-flashback?!![]()
(en waarom nou toch weer die janksmoel van een Römer erin?!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de site van Julia's Tango. Stukje over volgende week.
ik kom er net achter dat 'pieter' en 'dorien' in het echt een stel zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef babette21 het volgende:
(en waarom nou toch weer die janksmoel van een Römer erin?!)
yep, en in Rozengeur & Wodkalime speelden ze ook al eens een stelletje... lekker sufquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef amaranta het volgende:
ik kom er net achter dat 'pieter' en 'dorien' in het echt een stel zijn
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, en in Rozengeur & Wodkalime speelden ze ook al eens een stelletje... lekker suf
Toevallig dacht ik gister ook: de afleveirngen worden steeds beter!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:04 schreef babette21 het volgende:
Prima aflevering gisteren, ze gaan ineens met sprongen vooruit
alleen die Jacqueline, die blijf ik zo suf vinden...
Je zat er niet ver naast... ik verstond iets van Pabs ?? Maria Annaquote:
Echt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef babette21 het volgende:
Volgende week de laatste, of niet?
oh oke, dan hebben ze er 3 meer dan vorig jaarquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:07 schreef Mex_ het volgende:
Neuh nog 4 afleveringen volgens de site
Oohquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:07 schreef Mex_ het volgende:
Neuh nog 4 afleveringen volgens de site
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:00 schreef amaranta het volgende:
van de site
Lieve Julia's Tango kijkers,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |