Ach het blijft tv hequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht ook dat ze de trouwjurk aan zou gaandoen op die begrafenis.
En ik hoop ook dat Pia dr kindje af staat, maar dat zou wel erg onrealistisch zijn.
Dan zou die vader ook moeten overlijden. Die staat zn zoon echt nie zomaar af hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach het blijft tv heGTST is ook één grote Freakshow geworden....
Die papt dan aan met Jacqueline (om er maar helemaal een soap van te maken)!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou die vader ook moeten overlijden. Die staat zn zoon echt nie zomaar af hoor.
En wie is er dan lesbisch of homosexueel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die papt dan aan met Jacqueline (om er maar helemaal een soap van te maken)!
Het zou pas echt onrealistisch zijn als Pieter op Recoleta begraven wordt... maar ik zíe het ze doen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht ook dat ze de trouwjurk aan zou gaandoen op die begrafenis.
En ik hoop ook dat Pia dr kindje af staat, maar dat zou wel erg onrealistisch zijn.
Tuurlijk wordt hij daar begraven. En zijn familie komt niet op de begrafenis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het zou pas echt onrealistisch zijn als Pieter op Recoleta begraven wordt... maar ik zíe het ze doen hoor
Het was de eerste aflevering in 2 seizoenen waarin daadwerkelijk iets gebeurde, inclusief een miniscuul slikmomentje, dus enige credits kunnen niet achterblijven. Maar toch...... ben ik de enige met een Denny Duquette-flashback?!![]()
(en waarom nou toch weer die janksmoel van een Römer erin?!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de site van Julia's Tango. Stukje over volgende week.
ik kom er net achter dat 'pieter' en 'dorien' in het echt een stel zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef babette21 het volgende:
(en waarom nou toch weer die janksmoel van een Römer erin?!)
yep, en in Rozengeur & Wodkalime speelden ze ook al eens een stelletje... lekker sufquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef amaranta het volgende:
ik kom er net achter dat 'pieter' en 'dorien' in het echt een stel zijn
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, en in Rozengeur & Wodkalime speelden ze ook al eens een stelletje... lekker suf
Toevallig dacht ik gister ook: de afleveirngen worden steeds beter!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:04 schreef babette21 het volgende:
Prima aflevering gisteren, ze gaan ineens met sprongen vooruit
alleen die Jacqueline, die blijf ik zo suf vinden...
Je zat er niet ver naast... ik verstond iets van Pabs ?? Maria Annaquote:
Echt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef babette21 het volgende:
Volgende week de laatste, of niet?
oh oke, dan hebben ze er 3 meer dan vorig jaarquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:07 schreef Mex_ het volgende:
Neuh nog 4 afleveringen volgens de site
Oohquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:07 schreef Mex_ het volgende:
Neuh nog 4 afleveringen volgens de site
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:00 schreef amaranta het volgende:
van de site
Lieve Julia's Tango kijkers,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |