Helemaal mee eens, ik vind het zelfs zo'n leuke serie dat ik er vannacht over lag te dromen!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef eefje125 het volgende:
Ik vind het echt een fantastische serie, je krijgt er een lekker zomers gevoel van, leuke shots van Buenos Aires en omgeving, leuke kleding, het is gewoon een vrolijke vrouwenserie. Ik hoop dat er nog een derde seizoen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelbaarheid druipt er nu al af. Ik zet in op:
Hereniging Jacq en Erik, happy familylife voor Pia en een dikke erfenis (waar de Casa mee gered wordt) voor Marjolein. Ben alleen errug benieuwd naar het Julia-stukje!!
Hè ik zal Buenos Aires toch wel gaan missen denk ik...![]()
Dat was behoorlijk tenenkrommend ja. Ik hoopte nog op een vette wraakactie, maar het enige wat we kregen was 'n oersaaie blaatscène.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:52 schreef flipsen het volgende:
Brrrr, net online de slot-aflevering gekeken, wat dramatisch slecht zegVooral dat gedoe tijdens die bijeenkomst van Raoul. Kom op, zoiets gebeurt echt niet en zéker dat applaus niet...
zucht.... jij welquote:Maar goed, het Rosedal park was weer leuk, over anderhalve maand zit ik weer 20 uur in de bus voor een weekje Buenos Aires. Jammer dat het dan al winter is![]()
Erg jammerquote:Op maandag 26 mei 2008 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.nu.nl/news/1583628/61/Julia%27s_Tango_stopt.html
Geen nieuwe reeks dus meer jammer
Laten we het hopenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_uit__.html?p=7,1
Maar misschien dus wel ene vervolg??
Bol.com, voor 'n prikkie... maar of die ook in Argentinië bezorgen!?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar je jaar 1 terug kan vinden?
dat de afleveringen online staan? nee, daar doet net5 niet aan.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet op internet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |