Meerdere keren ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het ooit wel is bevestigd op een of andere manier dat het daadwerkelijk de redactie is?
Heb je even gehuild ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef itsme het volgende:
shit ik wilde 594 typen.
Ja, waarom deed je dat dan niet ??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef itsme het volgende:
shit ik wilde 594 typen.
quote:
Ja, laten we de FB weer eens lekker gaan vervuilen met deze discussie!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het lezen van het forum belangrijker is dan jij denkt...
Het blijft een TV programma op een commerciele tv zender wat moet scoren, en omdat er hier altijd serieus gediscusieerd werdt over mogelijke theorien is het natuurlijk altijd handig om te weten wat het publiek vind.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel vind dat het forum met veel onzin wordt vervuild, het is misschien ook weer handig om de SC en de COS uit elkaar te gaan houden...
mijn vingers trillen zo. (voor vanavond?)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je dat dan niet ??![]()
quote:
HBO diploma?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je dat dan niet ??![]()
Geen woorden maar dadenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen racisme hier, geen k**ker-geroep, en het bovenstaande valt in dezelfde categorie, dus dat houd je ook maar voor je.![]()
Nog niet! Hij heeft een afspraak met Brian, maar moet zijn keuze vanavond pas bekend maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
Jeet ik lees net in de vorige Cos dat Jaap Silvia Immuniteit heeft gegeven. Ik hoop maar dar Eric Huub blijft beackuppen... anders ligt ie eruit. En vica versa....
Jaaa!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, laten we de FB weer eens lekker gaan vervuilen met deze discussie!![]()
De immuniteit is toch nog niet vergeven?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
Jeet ik lees net in de vorige Cos dat Jaap Silvia Immuniteit heeft gegeven. Ik hoop maar dar Eric Huub blijft beackuppen... anders ligt ie eruit. En vica versa....
Gertje schat, kan je de TT even veranderen in 594? (als je dat niet ondertussen gedaan hebt, voor ik met die trillende vingers dit getypt heb en dan nog alle spelfouten er uit heb gehaald)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen racisme hier, geen k**ker-geroep, en het bovenstaande valt in dezelfde categorie, dus dat houd je ook maar voor je.![]()
Hij heeft nog niemand immuniteit gegeven, hij heeft het alleen aan Brian toegezegd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Sonique het volgende:
Het blijft een TV programma op een commerciele tv zender wat moet scoren, en omdat er hier altijd serieus gediscusieerd werdt over mogelijke theorien is het natuurlijk altijd handig om te weten wat het publiek vind.
Nou dat denken ze volgens mij echt niet. Want Silvia immuniteit geven betekend ook dat ze Huub niet kan dekken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat er geen zak gaande is nu. Huub en Sylvia denken vast dat ze Jaap al binnen hebben.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Denken jullie dat Jaap snel weer gaat huilen? Ik heb het namelijk gemist![]()
Maar het ziet er niet goed uit inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog niet! Hij heeft een afspraak met Brian, maar moet zijn keuze vanavond pas bekend maken.
ff in zijn script kijken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeee, je loopt op de zaken vooruit. Zo krijg je dat gelul dus hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
Je kan er, zeg maar, op wachten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Maar natuurlijk lieve itsme, en het komt echt wel goed vanavond hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Gertje schat, kan je de TT even veranderen in 594? (als je dat niet ondertussen gedaan hebt, voor ik met die trillende vingers dit getypt heb en dan nog alle spelfouten er uit heb gehaald)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat is wel erg jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
En ik meende ook iets van Huub te horen dat ie Hedda heeft gezien... Volgens mij had ie het er gisteren over in de gameroom met Silvia...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
FOK is gewoon DGK's enquette team. Als de bewoners in het huis "iets" doen en er wordt massaal op FOK gereageerd op die actie dan kunnen ze daar op inspelen. Neem bijvoorbeeld die pillen van Brian. Als mensen op FOK daar niet een HELE dag over gezeurd hadden dan was Huub nooit met die bloedtest-onzin aangekomen. Persoonlijk denk ik dat ze gewoon effe naar de plaatselijke McDonalds gegaan zijn en niet eens bij het ziekenhuis in de buurt geweest zijn
Ze vertrouwen op hun pact met Eric.. De rest boeit ze niet volgens mij ze hebben hem ook niet geprobeerd over te halen ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dat denken ze volgens mij echt niet. Want Silvia immuniteit geven betekend ook dat ze Huub niet kan dekken...
Goh... waar heb ik dat toch voor het laatst gehoord? Verrek ja, gisteren. Toen iedereen ook zei dat het wel goed zou komen en dat Amanda er echt wel uitgezet zou worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar natuurlijk lieve itsme, en het komt echt wel goed vanavond hoor.![]()
Hij die niet gegeten heeft... ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
HDNGH
Hij is er ook 1 aan het maken voor Jaap toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Brian krijgt een trainings schema van Carlos
[afbeelding]
5 keer rukkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Brian krijgt een trainings schema van Carlos
[afbeelding]
Hmm, zo letterijk niet denk ik. Dat bloedtest gedoe werdt niet door ons, maar door de moeder van Huub in de show gebracht (en die had het weer van het internet)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
FOK is gewoon DGK's enquette team. Als de bewoners in het huis "iets" doen en er wordt massaal op FOK gereageerd op die actie dan kunnen ze daar op inspelen. Neem bijvoorbeeld die pillen van Brian. Als mensen op FOK daar niet een HELE dag over gezeurd hadden dan was Huub nooit met die bloedtest-onzin aangekomen. Persoonlijk denk ik dat ze gewoon effe naar de plaatselijke McDonalds gegaan zijn en niet eens bij het ziekenhuis in de buurt geweest zijn
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je er toevallig een filmpje van?
![]()
heel dom, eric waait gewoon met alle winden mee, wilde in eerste instantie optreden als relnicht/diva bleef softie, maar is uiteindelijk erg geniepig volgens mijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:06 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Ze vertrouwen op hun pact met Eric.. De rest boeit ze niet volgens mij ze hebben hem ook niet geprobeerd over te halen ofzo
Hij Die Nooit Geneukt Heeftquote:
voor het eerst in lange tijd weer sex ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef itsme het volgende:
[..]
mijn vingers trillen zo. (voor vanavond?)![]()
Hij wil geloof ik eerst dat Jaap getest word door zijn mensen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Hij is er ook 1 aan het maken voor Jaap toch?
Laten ze aljeblieft Natasia of Brian anonimiteit gevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
De immuniteit is toch nog niet vergeven?
Het plan van Huub en silvia was dat Brian immuun moest worden en Amanda te bewerken om Natasia eruit te stemmen... Maar het is weer helemaal anders. Ik begrijp ook niet (ik heb een uurtje geen streams gekeken0 waaron Sil die immuniteit krijgt. Voor wie is ie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:05 schreef Taurus het volgende:
Wie zegt dat de eerstvolgende stemming om Eric zal gaan, als het om Huub gaat ligt ie er wellicht uitAls Syl daadwerkelijk die immuniteit krijgt dus. Hij moet 'm aan Brian geven, dan kan de stemming om Natasia (werkt niet, zagen we vorige keer) of om Amanda gaan. Natasia stemt Amanda er misschien wel uit
![]()
Ik roep niet zo snel dat ik "stop met kijken als-dit-en-dat". Maar als die twee stukken vuil Sylvia en Huub eruit weten te werken, gaat hier de stekker er ook uit, dat is een belofte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh... waar heb ik dat toch voor het laatst gehoord? Verrek ja, gisteren. Toen iedereen ook zei dat het wel goed zou komen en dat Amanda er echt wel uitgezet zou worden.
Een seconde onder de kraan is genoeg hoor. Er staat volgens mij heel wat druk op die kraan in de keuken. Als de kraan aan staat hoor je vaak niet eens de bewoners praten. En veel mensen (ik dus) nemen niet eens de moeite om de lepel af te spoelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia heeft altijd wel een hoge pet op van haarzelf mbt hygiëne, maar ze zat net gewoon een lepel van d'r pindasoep af te lebberen, daarna doet ze hem alleen even snel onder de kraan en roert ze er gewoon weer mee verder!
Jemig, je woont die vent wel uit zeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
5 keer rukken
3 keer schoppen
1 keer Jaap optillen
6 keer a-del beuken
I wishquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:08 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
voor het eerst in lange tijd weer sex ?jk
![]()
Hoe weet je dat? Kennis?quote:
Hij is voor die gene die hem het meest steunt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het plan van Huub en silvia was dat Brian immuun moest worden en Amanda te bewerken om Natasia eruit te stemmen... Maar het is weer helemaal anders. Ik begrijp ook niet (ik heb een uurtje geen streams gekeken0 waaron Sil die immuniteit krijgt. Voor wie is ie?
Als ze zeggen 'we maken nu even een zoom op de tattoo van Brian' en als dat dan 30 seconden later ook gebeurt, dan zijn ze wel wat meer dan alleen de redactie van de internet site denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Sonique het volgende:
De Redactie is volgens mij ook alleen de redactie van de DGK site (correct me if im wrong), en ik denk dat onze hersenspinsels gebruikt worden voor de cliffhangers enzo, Wat vind de kijker leuk en wat boeid de kijker. Wat is interesant..
Ik ben het niet eens met je sport keuze, maar hier sluit ik me bij aan. Zal wel even blijven gluren als Jaap op a-del duiktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik roep niet zo snel dat ik "stop met kijken als-dit-en-dat". Maar als die twee stukken vuil Sylvia en Huub eruit weten te werken, gaat hier de stekker er ook uit, dat is een belofte.![]()
Precies. Dat Huub er eens uit zal worden gestemd oke, maar niet door die 2 parasietenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik roep niet zo snel dat ik "stop met kijken als-dit-en-dat". Maar als die twee stukken vuil Sylvia en Huub eruit weten te werken, gaat hier de stekker er ook uit, dat is een belofte.![]()
Maar toch...Huub had al zo`n 30 uur niet gegeten, en toen ie terug kwam van het "ziekenhuis" hebben we hem ook niet zien eten. Dus mijn idee dat ze bij de mcDonalds zijn geweest om te eten is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Sonique het volgende:
Hmm, zo letterijk niet denk ik. Dat bloedtest gedoe werdt niet door ons, maar door de moeder van Huub in de show gebracht (en die had het weer van het internet)
quote:
Ja, zou Jaap nog maagd zijn?quote:
Wordt het dan niet donker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
ja dan zijn ze van een hogere machtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zeggen 'we maken nu even een zoom op de tattoo van Brian' en als dat dan 30 seconden later ook gebeurt, dan zijn ze wel wat meer dan alleen de redactie van de internet site denk ik.
Linke soep als voor Eric en Huub onslag aangevraagd wordt. Stel dat Eric als eerste weg moet dan is ook Huub vertrokken. Of zou Eric nog magen backen nadat hij te horen heeft gekregen dat ie weg moet? Stel dat Eric om wat voor reden het huis moet verlaten dan is Huub thuis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel dom, eric waait gewoon met alle winden mee, wilde in eerste instantie optreden als relnicht/diva bleef softie, maar is uiteindelijk erg geniepig volgens mij
Heb hem achter het centraal station geweigerdquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem achter het centraal station geweigerd![]()
Momentjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waaaaar???
Ik had al bij update en streamverslagen gekeken maar niks gezien![]()
Ik ben zo benieuwd waarom ie begon te huilen, waar kan ik het filmpie vinden?![]()
Dat weet ik, dat weet ik. Ik was er zelfs bij. Ik was degene die vroeg of ze het licht niet aan of uit konene zetten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zeggen 'we maken nu even een zoom op de tattoo van Brian' en als dat dan 30 seconden later ook gebeurt, dan zijn ze wel wat meer dan alleen de redactie van de internet site denk ik.
Misschien mag Jaap zn 12 uur aanvragen ?quote:
[..]
[..]
Het overbekende.....or, ork, orkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef Sporti het volgende:
Jaap dekt de tafel en vraagt aan Nastasi : vorken links, lepels rechts??
Nastasi weet het ook niet zeker maar zegt ooooooo we hebben geen vorken nodig
Dan gaan ze dus ook over de regie van de beelden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
ja dan zijn ze van een hogere macht![]()
ik zeg ook niet dat ík het erg vind, maar ik vind het wel vrij frappant voor iemand die een ernstig dwangmatische vorm van smetvrees heeft getoond de tijd dat ze in het huis heeft doorgebrachtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een seconde onder de kraan is genoeg hoor. Er staat volgens mij heel wat druk op die kraan in de keuken. Als de kraan aan staat hoor je vaak niet eens de bewoners praten. En veel mensen (ik dus) nemen niet eens de moeite om de lepel af te spoelen
Damn, en ik de hele tijd maar denken dat je nieuwe avatar een of ander kunstwerk van wapperende sjaals was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
Linke soep als voor Eric en Huub onslag aangevraagd wordt. Stel dat Eric als eerste weg moet dan is ook Huub vertrokken. Of zou Eric nog magen backen nadat hij te horen heeft gekregen dat ie weg moet? Stel dat Eric om wat voor reden het huis moet verlaten dan is Huub thuis.
Ja kan wel wezen dat hij voor Silvia is maar dan stelt hij wel dat pact op de proef. Brian zal blij zijn als Silvia immuniteit heeft en heeft die CP dus niet nodig. Ze kan niet weggestemt worden maar mag ook niet stemmen. En kan dus ook niet tegen stemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij is voor die gene die hem het meest steunt.
Dus als iedereen goed zijn best doet is hij voor iedereen. en anders omkopen met cp, dat is wat brian doet.
Er kan maar 1 ontslagronde per keer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Linke soep als voor Eric en Huub onslag aangevraagd wordt. Stel dat Eric als eerste weg moet dan is ook Huub vertrokken. Of zou Eric nog magen backen nadat hij te horen heeft gekregen dat ie weg moet? Stel dat Eric om wat voor reden het huis moet verlaten dan is Huub thuis.
* Sonique kan het niet laten:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ík het erg vind, maar ik vind het wel vrij frappant voor iemand die een ernstig dwangmatische vorm van smetvrees heeft getoond de tijd dat ze in het huis heeft doorgebracht
"anonimiteit "quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze aljeblieft Natasia of Brian anonimiteit geven
Moet ik er een tekening bij maken? Die man kán niet eens meer neuken... Probeer het eens te visualiseren...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, zou Jaap nog maagd zijn?
Misschien is hij daarom zo veel gaan eten, en heeft hij daarmee zijn probleem vergroot.
Hij wordt in deze staat zelfs niet meer toegelaten bij de hoeren.
Ja maar Natasia raakt echt niet besmet van zichzelf. Dus dit kan gewoon.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ík het erg vind, maar ik vind het wel vrij frappant voor iemand die een ernstig dwangmatische vorm van smetvrees heeft getoond de tijd dat ze in het huis heeft doorgebracht
Haha wapperende sjaals...lolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en ik de hele tijd maar denken dat je nieuwe avatar een of ander kunstwerk van wapperende sjaals was.
Is het gewoon de koffie-worp van Amanda![]()
En idd linke soep als Jaap het verblijf van Huub laat afhangen van Eric. Volgens mij kan er bij een ontslagronde overigens maar 1 ontslag bewerkstelligd worden, geen 2.
Was het die kraan waar kokend water uitkomt??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Leuk, wil ik ook zo'n bandje waar zijn ze te koop?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap moet een bandje dragen om zn calorieen s'nachts te meten
Hij is niet altijd zó dik geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik er een tekening bij maken? Die man kán niet eens meer neuken... Probeer het eens te visualiseren...
Idd een droomscenario. Ik ben bang dat het bij een droom zal blijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
droom scenario. Brian is nu zo hyper blij, dat Jaap vanavond die lach van die rotkop weg maait.
Het is 1 keer eerder voorgekomen dat er 2 ontslagen aangevraagd waren (voor Stephan door Nicolaas en voor Nicolaas door Stephan) en toen moest er voor de ontslagronde begon worden besloten voor wiens ontslag er gestemd zou worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef akveor het volgende:
Haha wapperende sjaals...lol
Ik heb geen idee eigenlijk. Weet iemand hoe dat zit met die wegstem regels?
Denk het ook...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef itsme het volgende:
Brian wil dus toch eric er uit. heef tmeer kans om met huub eric er uit te krijgen dan andersom
Dat had ik meteen al gedaan, gaat vanzelf bij het woord neuken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik er een tekening bij maken? Die man kán niet eens meer neuken... Probeer het eens te visualiseren...
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zit net te denken...
Als Huub groep nu een stemming aanvragen voor bijvoorbeeld Natasia.
Dan moet Jaap de immuniteit aan haar geven (ik weet niet of dat kan trouwens)
Daardoor staat brian alleen, en de rest is histroie...
Maar je mag wel meer aanvragen toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 ontslagronde per keer.
Precies. Waarschijnlijk net zo een teleurstelling als gisteren om 20.45quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd een droomscenario. Ik ben bang dat het bij een droom zal blijven
Getver.Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik meteen al gedaan, gaat vanzelf bij het woord neuken.![]()
Tja, als de vetkwabben op zijn dijbenen de weg naar zijn thingy niet blokkeren dan zou hij onderop kunnen.
Maar makkelijk zal het niet gaan.
Ik ben blij dat dit off topic is.![]()
What else is new dear?? It's Brian talking..... komt geen zinnig woord uit dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
Brian over JAap: 'Hij vind ook niet zomaar een mooie en leuke dame'
Dat is gewoon ZO LAAG om te zeggen!!! WAT EEN ENORME GORE KLOOTZAK!!
En als het erop aankomt dan haken ze hem n pootje....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft echt met Jaap te doen.
Natasja ook.
Ik begrijp deze niet. Je vergeet Amanda in dit verhaaltje volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zit net te denken...
Als dat kan, dan sla je twee vliegen in één klap!!
Amanda stemt hem er echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zit net te denken...
Daardoor staat brian alleen
Jij moet bij dat programma gaan werken als je dat nog niet doetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die trouwens nog steeds denken dat er een kans is dat NatasJa weg gaat de volgende ontslag-ronde: Stel dat Amanda overgehaald wordt. Ga er dan maar vanuit dat de vervangster voor Ilona nog VOOR de ontslag-ronde in het huis gezet wordt en laat die nou heel toevallig pro-NatasJa zijn
En beklagen ze zich achteraf over de schade die zo'n klap aanricht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
En als het erop aankomt dan haken ze hem n pootje....
Al jaren zeker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
LOL
Hey, ik ben ziek, het werkt allemaal een beetje trager okay...
Precies!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En als het erop aankomt dan haken ze hem n pootje....
En ligt Amanda ondertussen op de bodem van de vijver?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zit net te denken...
Als dat kan, dan sla je twee vliegen in één klap!!
Nee dank je, dan MOET ik dat eindeloze gezeur van die gekken in het huis aan gaan horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij moet bij dat programma gaan werken als je dat nog niet doet![]()
![]()
![]()
Amanda is geen factor...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda stemt hem er echt niet uit hoor.
En waarom zou Jaap Natasia immuniteit moeten geven dan?
hoezo, dat is gewoon een feit, dikke mensen worden altijd afgeschilderd als vrolijk en gezellig enzo, maar als men vraagt wie er echt een relatie wilt met zo'n dikker persoon zullen echt niet veel mensen aanmelden, klinkt wreed maar is zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
Brian wel zeker ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
Alles ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
LOL
Hey, ik ben ziek, het werkt allemaal een beetje trager okay...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef schatje het volgende:
Huub heeft toch al opnieuw een ontslagronde voor Natasia aangevraagd?
Waar. Op zijn 19de woog hij 120 kg. Voor die tijd was het dé stud van het Cunnilingus College!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij is niet altijd zó dik geweest.
Zou ook een Huub opmerking kunnen zijn. Maar die zou het rechtstreeks ook tegen Jaap zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
Neen, je moet enkel soliciteren voor "sneaky en evil ontwikkelingen manager"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nee dank je, dan MOET ik dat eindeloze gezeur van die gekken in het huis aan gaan horen
Interessante scenario-twist..... goed bedacht!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En ligt Amanda ondertussen op de bodem van de vijver?
Ze zouden ons de scripts moeten laten schrijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Interessante scenario-twist..... goed bedacht!!!![]()
Dat is het enige wat dat kind heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef itsme het volgende:
Waarom is amandoos zo opgetut.
Staat in het Carlos afval rooster voor Jaapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef itsme het volgende:
Waarom is amandoos zo opgetut.
Ik vind 't wel 'n beetje waar eigenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
Er is een Cooker, dat is een kraan waar kokend water uitkomt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een seconde onder de kraan is genoeg hoor. Er staat volgens mij heel wat druk op die kraan in de keuken. Als de kraan aan staat hoor je vaak niet eens de bewoners praten. En veel mensen (ik dus) nemen niet eens de moeite om de lepel af te spoelen
Ik lees hier telkens dat Jaap zon schaaktalentje is dat wel intelligent moet zijn, dan doorziet ie die Brian toch in een seconde? Al vóór zijn intrek in de villa, mag ik dan toch aannemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef itsme het volgende:
17:04 - Slim plannetje!
Brian probeert Jaap te overtuigen om vanavond toch een tactische stem uit te brengen en hiervoor grijpt hij alles aan wat hij kan bedenken: “Ik geef jou 100 contactpunten als jij mij helpt om iemand die voor mij gunstig is, eruit te stemmen. Hij benadrukt dat Jaap op deze manier zijn vriendin Cora sneller kan uitnodigen. “En dit mag gewoon?”, wil Jaap weten. “Dat is juist het spel”, legt Brian uit. “Alleen gebeurd dat nooit!” De Antilliaan oppert dan ook om Sylvia immuniteit te geven om zo Eric eruit te kunnen stemmen. Hij belooft dat hij er zal zijn voor Jaap en hem op allerlei manieren zal stimuleren bij het behalen van zijn doelen. Ziet de nieuwe Miljonair iets in dit plannetje?
Bron talpa
Ik denk dat de kans groter is dat NatasJa Amanda er uit zal stemmen, dan Amanda NatasJa. Amanda heeft geen eigen mening, Brainless zal nooit toestaan dat Amanda NatasJa wegstemd. NatasJa aan de andere kant zal zeggen, "Brian, het is voor je eigen bestwil dat Amanda weggaat. Jij verdient een vrouw met klasse".quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef Maanvis het volgende:
De beste optie om er iemand uit te krijgen is in mijn optiek brian immuniteit, en amanda omlullen om natasia te dolken vanachter. Mocht deze omlulpoging niet slagen dan is het aan ons huubke om amanda weer op de kast en naar het fysieke geweld te jagen 1 dag voordat de stemming is
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hij staat hier [DGK] Updates #2
Nog even wachten tot ie klaar is.
Jaap huilt
Daar hoop ik dus ook heel erg op. Kan nog best interressant worden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lees hier telkens dat Jaap zon schaaktalentje is dat wel intelligent moet zijn, dan doorziet ie die Brian toch in een seconde? Al vóór zijn intrek in de villa, mag ik dan toch aannemen.
Inderdaad, dit zal misschien nog wel het beste werken: Brian immuniteit, stemming voor Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat NatasJa Amanda er uit zal stemmen, dan Amanda NatasJa. Amanda heeft geen eigen mening, Brainless zal nooit toestaan dat Amanda NatasJa wegstemd. NatasJa aan de andere kant zal zeggen, "Brian, het is voor je eigen bestwil dat Amanda weggaat. Jij verdient een vrouw met klasse".
generaliseren is ook een vak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoezo, dat is gewoon een feit, dikke mensen worden altijd afgeschilderd als vrolijk en gezellig enzo, maar als men vraagt wie er echt een relatie wilt met zo'n dikker persoon zullen echt niet veel mensen aanmelden, klinkt wreed maar is zo
Das weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
Waar. Op zijn 19de woog hij 120 kg. Voor die tijd was het dé stud van het Cunnilingus College!
Bij Brian zou ik ook bang zijn dat ie gaat huilenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain lijkt me vreselijk, maar bij Jaap ben ik bang dat hij gaat huilen ( heeft niks met zn omvang te maken)
Multimedia redactie heten ze.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet ik. Ik was er zelfs bij. Ik was degene die vroeg of ze het licht niet aan of uit konene zetten!
Ik was er zelf bij dat de REdactie teksten op de streams aan het zetten waren toen er een technische storing was.
Maar ik dacht zoiets opgevangen te hebben dat ze van de dGK site waren, en ik denk dan dat die in hetzelfde kamertje zitten als de stream servers...
'Niet veel mensen zullen zich hiervoor aanmelden' >> Dat is niet generaliseren. Mensen vallen nou eenmaal tevens op uiterlijk en dan werkt 2 meter in omvang niet in je voordeel. Lijkt me logisch.quote:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar binnen 24 uur heeft Brian één of meer nieuwe sletjes gevonden!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian wel zeker ?
Zou die nog niet in de gaten hebben dat hij waarschijnlijk door elke griet uitgekotst zal worden als er nog leven is na DGK ??![]()
Dan kun je hem toch fijn troostenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:31 schreef botox het volgende:
[..]
Bij Brian zou ik ook bang zijn dat ie gaat huilen: omdat ie niet kan klaarkomen bijvoorbeeld.
En wie troost mij dan? Seks met Braaaaaai lijkt me geen prettige ervaring, dat gestamp!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch fijn troosten
Lijkt me ook vreselijk maar ik ben dan ook een hetero man...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain lijkt me vreselijk, maar bij Jaap ben ik bang dat hij gaat huilen ( heeft niks met zn omvang te maken)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, tuurlijk reken dat maar af op mijn HBO-studie![]()
Ik zou bij Brian bang zijn dat ik in de lach zou schieten: heel lang en onbedaarlijk..... om zijn zoetgevooisde gezever.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Beetje raar dat jij de schuld van jou kostzichtigheid bij een persoon zoals Jaap legt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
'Niet veel mensen zullen zich hiervoor aanmelden' >> Dat is niet generaliseren. Mensen vallen nou eenmaal tevens op uiterlijk en dan werkt 2 meter in omvang niet in je voordeel. Lijkt me logisch.
Is wel goed voor de verbrandingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:33 schreef botox het volgende:
[..]
En wie troost mij dan? Seks met Braaaaaai lijkt me geen prettige ervaring, dat gestamp!
Die in z'n hoofdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor HBO studie heeft Brian dan afgerond?
Ik zou al lachen zonder dat hij bezig wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bij Brian bang zijn dat ik in de lach zou schieten: heel lang en onbedaarlijk..... om zijn zoetgevooisde gezever.
Volgens huub?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach ja maar een orgasme klaarkomen (Brian-speak voor klaarkomen) is ook niet weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is wel goed voor de verbranding
Misschien kunnen ze dan Brian overhalen sexs met Jaap te hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Liever geen verbrandingen daarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
Waar. Op zijn 19de woog hij 120 kg. Voor die tijd was het dé stud van het Cunnilingus College!
Dat lachen vergaat je wel, zodra hij zijn 240 konijnenbeats per minute in de strijd gooit in zijn wanhopige poging een orgasme te bereiken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bij Brian bang zijn dat ik in de lach zou schieten: heel lang en onbedaarlijk..... om zijn zoetgevooisde gezever.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan Brian overhalen sexs met Jaap te hebben?![]()
Wat een onzin! Jaap mag de eerste twee keer niet eens meestemmen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef itsme het volgende:
17:04 - Slim plannetje!
Brian probeert Jaap te overtuigen om vanavond toch een tactische stem uit te brengen en hiervoor grijpt hij alles aan wat hij kan bedenken: “Ik geef jou 100 contactpunten als jij mij helpt om iemand die voor mij gunstig is, eruit te stemmen. Hij benadrukt dat Jaap op deze manier zijn vriendin Cora sneller kan uitnodigen. “En dit mag gewoon?”, wil Jaap weten. “Dat is juist het spel”, legt Brian uit. “Alleen gebeurd dat nooit!” De Antilliaan oppert dan ook om Sylvia immuniteit te geven om zo Eric eruit te kunnen stemmen. Hij belooft dat hij er zal zijn voor Jaap en hem op allerlei manieren zal stimuleren bij het behalen van zijn doelen. Ziet de nieuwe Miljonair iets in dit plannetje?
Bron talpa
Ik ben bang dat ik in beiden gevallen zou gaan huilen.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Dan hoop ik dat Jaap zich op Braaaai stort en hem op het hoogtepunt verpletterd. Top tv!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan Brian overhalen sexs met Jaap te hebben?![]()
Weet jij of er ook een filmpje is van Huub die zondagavond bij het hek stond met zijn koffers ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap huilt
Lijkt me 'n algemeenheid, het is niet alleen mijn kortzichtigheid (is geen kortzichtigheid, ik moet me aangetrokken voelen tot 'n man, en dat heb ik al 'n stuk minder bij 'n dik iemand, can't help it). En ik leg het niet bij Jaap, ik denk alleen dat het geen kutopmerking is van Brian als hij zegt dat Jaap waarschijnlijk geen mooie dame kan krijgen, of in ieder geval niet makkelijk kan krijgen, dat denk ik namelijk ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Beetje raar dat jij de schuld van jou kostzichtigheid bij een persoon zoals Jaap legt...
Voor het laatste gedeelte is hij gezaktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[/quot
Parakunde en specialisatie neukologie
Jaja en ondertussen wel steeds dezelfde zin blijven herhalen "Ik wil je pik in me voelen"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zou al lachen zonder dat hij bezig was
Wel knap om er in 5 jaar nog is 80 kilo bij te etenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
en zijn konijnen rondjes. :quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lachen vergaat je wel, zodra hij zijn 240 konijnenbeats per minute in de strijd gooit in zijn wanhopige poging een orgasme te bereiken.![]()
aiaiaiaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef botox het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Jaap zich op Braaaai stort en hem op het hoogtepunt verpletterd. Top tv!![]()
Ik weet niet of er al een filmpje van is, maar ik zou hem er misschien wel op kunnen zetten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet jij of er ook een filmpje is van Huub die zondagavond bij het hek stond met zijn koffers ?
De immuniteit geldt voor 2 stemmingsrondes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat NatasJa Amanda er uit zal stemmen, dan Amanda NatasJa. Amanda heeft geen eigen mening, Brainless zal nooit toestaan dat Amanda NatasJa wegstemd. NatasJa aan de andere kant zal zeggen, "Brian, het is voor je eigen bestwil dat Amanda weggaat. Jij verdient een vrouw met klasse".
Laat me even denkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eric jij MOET verhuizen want Brian en ik willen dat niet !
Rara wie zei dat?
Geniaal weer...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Rara wie zei dat?
Eric? Omdat Natasia en Brian niet willen verhuizen bepaald Natasia dat Eric weg moet? Dacht het niet!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze weten wel hoe ze iemand welkom moeten heten daar ...NOT
Wat een hond die Eric
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ik heb de aan zekerheid grenzende overtuiging dat dat verschrikkelijke gemurmel van Brian bij mij een aanval van Vaginisme veroorzaakt die zelfs de meest doorgewinterde gynaecoloog nog zal verbazen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef Gert het volgende:
Dat lachen vergaat je wel, zodra hij zijn 240 konijnenbeats per minute in de strijd gooit in zijn wanhopige poging een orgasme te bereiken.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in beiden gevallen zou gaan huilen.....
Kom op.. laten we niet opeens schijheilig met zijn allen gaan doen en zeggen dat uiterlijk er niet toe doet! Ik moet er niet aan denken om met iemand (hoe aardig ook) met de omvang van Jaap in bed te moeten liggen.....
Hmm.... Moeilijk.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Rara wie zei dat?
Zou het inderdaad nog een keer willen zien !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of er al een filmpje van is, maar ik zou hem er misschien wel op kunnen zetten.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ik heb de aan zekerheid grenzende overtuiging dat dat verschrikkelijke gemurmel van Brian bij mij een aanval van Vaginisme veroorzaakt die zelfs de meest doorgewinterde gynaecoloog nog zal verbazen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ik heb de aan zekerheid grenzende overtuiging dat dat verschrikkelijke gemurmel van Brian bij mij een aanval van Vaginisme veroorzaakt die zelfs de meest doorgewinterde gynaecoloog nog zal verbazen.
mee eens, helaas is het eenmaal zo dat onze maatschappij erg gericht is op uiterlijk, er was ook een artikel gepubliceerd over uiterlijk en carriere.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik in beiden gevallen zou gaan huilen.....
Kom op.. laten we niet opeens schijheilig met zijn allen gaan doen en zeggen dat uiterlijk er niet toe doet! Ik moet er niet aan denken om met iemand (hoe aardig ook) met de omvang van Jaap in bed te moeten liggen.....
Ik ben al verbaasd dat ze uberhaupt kan lezen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda kan het woord "succes" niet lezen!?
Ruzie? Wat een flut vertoning en semi-rustige gedrag van Natasia, ik ga er een punt achter zetten, mensen veel plezier met DGK, ik hou het even voor gezien nu. Het weekend was echt te gek en gister was leuke afterparty, maar vandaag slaat alles, en nu hoor ik de kaart van Amandel, pffff nu geloof ik het niet meer( deed ik al niet) maar leuk vond ik het wel , maar de lol is er nu ECHT af, veel plezier voor de mensen die dit wel slikken maar mij gaat het ff te ver....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijk die ruzie over de plaatsen aan tafel...
Ja inderdaad daar lijkt het wel een beetje op. Of Jaap speelt een spel om zo lang mogelijk buiten schot te blijven en net alsof te doen dat hij niet voor de winst gaat , zoals Natasia dat ook deed!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Katewalker het volgende:
Jaap gaat echt alleen voor het afvallen. Niks geen spel, hij gaat niet voor het huis, niet voor de miljoenen maar wil alleen afvallen en heeft daar veel hulp bij nodig. Precies zoals hij dat zelf al heeft gezegd. Wie mij helpt (met afvallen) help ik. Huub hoeft geen steun van hem te verwachten omdat Jaap niks aan Huub heeft. Met Brian kan hij fanatiek sporten en met Natasia gezond eten.
Ik baal van die newbiemiljonairs.
Amanda is het neukertje van Brian.
Eric vriendinnetje voor Amanda.
Jaap gebruiksvoorwerp voor Brian en Natasia.
![]()
Ik vind die discussie niet okay in het bijzijn van Japioquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eric? Omdat Natasia en Brian niet willen verhuizen bepaald Natasia dat Eric weg moet? Dacht het niet!
Succes is haar nou ook niet bepaald op 't lijf geschrevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda kan het woord "succes" niet lezen!?
Dan moet Brian wel erg snel en vies vreten lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Toch kan je aan de manier van eten zien aan een man hoe hij in bed is
...van je vagijn misschien!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh ja? Vertel me meer!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Volkomen terecht dat Huub meteen dozen slagroomijs tevoorschijn haalde.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Katewalker het volgende:
Jaap gaat echt alleen voor het afvallen. Niks geen spel, hij gaat niet voor het huis, niet voor de miljoenen maar wil alleen afvallen en heeft daar veel hulp bij nodig.
Wat ik zeg, kortzichtig en generaliserend...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt me 'n algemeenheid, het is niet alleen mijn kortzichtigheid (is geen kortzichtigheid, ik moet me aangetrokken voelen tot 'n man, en dat heb ik al 'n stuk minder bij 'n dik iemand, can't help it). En ik leg het niet bij Jaap, ik denk alleen dat het geen kutopmerking is van Brian als hij zegt dat Jaap waarschijnlijk geen mooie dame kan krijgen, of in ieder geval niet makkelijk kan krijgen, dat denk ik namelijk ook niet![]()
De jongen met wie ik date, morst veel tijdens het eten. Wat zegt dat, oh wijs klein zusje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Toch is haar lijf het enige waar ze ooit succes mee zal kunnen hebben...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Succes is haar nou ook niet bepaald op 't lijf geschreven.
Ach, voor Brian zit "mooi" toch voornamelijk van buitenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef Sonique het volgende:
Wat ik zeg, kortzichtig en generaliserend...
Wat de opmerking zo verrot maakt is omdat bRian zei 'Mooie dame' waarmee hij meteen een scheiding maakt tussen de 'uber' en 'unter' menschen..
En dat vind ik eng...
Dat hij in bed ook een slabbetje moet dragenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef botox het volgende:
[..]
De jongen met wie ik date, morst veel tijdens het eten. Wat zegt dat, oh wijs klein zusje?
R&P graagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef botox het volgende:
[..]
De jongen met wie ik date, morst veel tijdens het eten. Wat zegt dat, oh wijs klein zusje?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat hij in bed ook een slabbetje moet dragen
Bedankt HiDiHoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap huilt
Niet slim alleenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Volkomen terecht dat Huub meteen dozen slagroomijs tevoorschijn haalde.
Ik zou ook zoiets hebben van "ik ben hier niet om jou te helpen, maar om je weg te werken"
vaste klantenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef havefun het volgende:
Hoeveel verschillebnde mensen posten hier eigenlijk op COS regelmatig? een stuk of 100 ofzo, ik zie wel veel vaste klanten hier volgens mij.
Tis toch ontzettend caloriearmquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:47 schreef kleinzusje het volgende:
Eet Jaap nu ook pindasoep ?
Echt te gek, super bedanktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap huilt
Ik geloof er geen bal van, wat een gelul dat iemand die villa in zou willen alleen maar om af te vallenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Katewalker het volgende:
Jaap gaat echt alleen voor het afvallen. Niks geen spel, hij gaat niet voor het huis, niet voor de miljoenen maar wil alleen afvallen en heeft daar veel hulp bij nodig. Precies zoals hij dat zelf al heeft gezegd. Wie mij helpt (met afvallen) help ik. Huub hoeft geen steun van hem te verwachten omdat Jaap niks aan Huub heeft. Met Brian kan hij fanatiek sporten en met Natasia gezond eten.
knip
Vanmiddag hoorde ik Huub een keer zeggen dat hij Jaap al zichzelf heeft horen tegenspreken. Ik hoop dan ook dat hij hem niet vertrouwt en het HES-pact in stand blijft.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wil een compliment: "Ik hoor jullie niet. Smaakt het?"
Iedereen: "Ja"
Huub: "Niet te eten"
Uhmz...de immunuteit voor Jaap is 2 rondes geldig (6 weken), maar de immuniteit van de andere persoon is ALLEEN de komende ronde geldig. Dus als NatasJa Amanda eruit stemt de komende ronde, zullen de eerstvolgende keer daarop Brainless en NatasJa elkaar kunnen dekken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
De immuniteit geldt voor 2 stemmingsrondes.
Natasia heeft heus wel door dat als eerst Amanda weggaat, de tweede ronde zij of Brian zal moeten moven
Wat is R&P ?quote:
Zie je het ons kent ons ook al?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef havefun het volgende:
Hoeveel verschillebnde mensen posten hier eigenlijk op COS regelmatig? een stuk of 100 ofzo, ik zie wel veel vaste klanten hier volgens mij.
Ja zelf een nijlpaard heeft nog meer tafelmanieren. Het valt me nog mee dat hij niet heel het tafelkleed er afroust en dan al het eten met servies in een keer in zijn bek laat glijden.quote:
Hij antwoordde......de XTC was heerlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
Huub heeft een kijkers?
kijkers van ogen of wij?![]()
Gelijk heeft ie...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef Gigageil het volgende:
Jaap denkt : Moet ik de hele avond teren op die vloeibare rotzooi ?![]()
Tja misschien zijn ze toch wel zeker van elkaar. Ze doen niet bepaald hun best om Jaap in hun groep te krijgen iig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik Huub een keer zeggen dat hij Jaap al zichzelf heeft horen tegenspreken. Ik hoop dan ook dat hij hem niet vertrouwt en het HES-pact in stand blijft.
Ik zeg nietsquote:
complimenten vragen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie...
Waarom vraagt Nasty om de drie minuten of het smaakt?![]()
De groentequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:52 schreef BwennieBren het volgende:
Wat zit die Jaap nou de hele tijd uit te spugen?
Ik hoop idd dat Huub ook nu voet bij stuk houd en het pact niet breekt. Het zou alleen in zijn nadeel zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja misschien zijn ze toch wel zeker van elkaar. Ze doen niet bepaald hun best om Jaap in hun groep te krijgen iig.
We zullen straks zien of hen dat wat oplevert en zo niet hoe ze daar op reageren.
Zo van, oke, we stemmen elkaar toch niet weg?
Christ, doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja zelf een nijlpaard heeft nog meer tafelmanieren. Het valt me nog mee dat hij niet heel het tafelkleed er afroust en dan al het eten met servies in een keer in zijn bek laat glijden.
Ze kan er niet tegen haar evenbeeld te zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef Sense het volgende:
Heeft onze o zo barmhartige samaritaan Natasia soms moeite om tegenover Jaap te gaan zitten?
Zo iemand noemen ze ook wel een self kicker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie...
Waarom vraagt Nasty om de drie minuten of het smaakt?![]()
Ik ben blij dat ik al gegeten heb, alhoewel de kans nu aanwezig is dat alles er weer uitkomtquote:
Man wat hier over de anders bewoners geschreven wordt is nog veel erger dus ga even ergens anders de moraal ridder uithangen.quote:
Volgens mij moet de uitslag nog komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:52 schreef NS het volgende:
Ik heb de moeite genomen om eerst wat cossen te lezen maar ik kan niets vinden over de uitslag van het bloedonderzoek van Huub. Al iets bekend?
En, stel dat die Jaap immuniteit aan Sylvia geeft, zou ze dat ook mogen weigeren? Zou het beste zijn, lijkt mij, voor Huub. Huub moet wel blijven, toch?
Op dit moment gaat die het pact echt niet verbreken..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat Huub ook nu voet bij stuk houd en het pact niet breekt. Het zou alleen in zijn nadeel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |