Gertje schat, kan je de TT even veranderen in 594? (als je dat niet ondertussen gedaan hebt, voor ik met die trillende vingers dit getypt heb en dan nog alle spelfouten er uit heb gehaald)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen racisme hier, geen k**ker-geroep, en het bovenstaande valt in dezelfde categorie, dus dat houd je ook maar voor je.![]()
Hij heeft nog niemand immuniteit gegeven, hij heeft het alleen aan Brian toegezegd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
Jeet ik lees net in de vorige Cos dat Jaap Silvia Immuniteit heeft gegeven. Ik hoop maar dar Eric Huub blijft beackuppen... anders ligt ie eruit. En vica versa....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Sonique het volgende:
Het blijft een TV programma op een commerciele tv zender wat moet scoren, en omdat er hier altijd serieus gediscusieerd werdt over mogelijke theorien is het natuurlijk altijd handig om te weten wat het publiek vind.
Nou dat denken ze volgens mij echt niet. Want Silvia immuniteit geven betekend ook dat ze Huub niet kan dekken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat er geen zak gaande is nu. Huub en Sylvia denken vast dat ze Jaap al binnen hebben.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Denken jullie dat Jaap snel weer gaat huilen? Ik heb het namelijk gemist![]()
Maar het ziet er niet goed uit inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog niet! Hij heeft een afspraak met Brian, maar moet zijn keuze vanavond pas bekend maken.
ff in zijn script kijken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeee, je loopt op de zaken vooruit. Zo krijg je dat gelul dus hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
Jeet ik lees net in de vorige Cos dat Jaap Silvia Immuniteit heeft gegeven. Ik hoop maar dar Eric Huub blijft beackuppen... anders ligt ie eruit. En vica versa....
Je kan er, zeg maar, op wachten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Maar natuurlijk lieve itsme, en het komt echt wel goed vanavond hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Gertje schat, kan je de TT even veranderen in 594? (als je dat niet ondertussen gedaan hebt, voor ik met die trillende vingers dit getypt heb en dan nog alle spelfouten er uit heb gehaald)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat is wel erg jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
En ik meende ook iets van Huub te horen dat ie Hedda heeft gezien... Volgens mij had ie het er gisteren over in de gameroom met Silvia...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
FOK is gewoon DGK's enquette team. Als de bewoners in het huis "iets" doen en er wordt massaal op FOK gereageerd op die actie dan kunnen ze daar op inspelen. Neem bijvoorbeeld die pillen van Brian. Als mensen op FOK daar niet een HELE dag over gezeurd hadden dan was Huub nooit met die bloedtest-onzin aangekomen. Persoonlijk denk ik dat ze gewoon effe naar de plaatselijke McDonalds gegaan zijn en niet eens bij het ziekenhuis in de buurt geweest zijn
Ze vertrouwen op hun pact met Eric.. De rest boeit ze niet volgens mij ze hebben hem ook niet geprobeerd over te halen ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dat denken ze volgens mij echt niet. Want Silvia immuniteit geven betekend ook dat ze Huub niet kan dekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |