Maar je mag wel meer aanvragen toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 ontslagronde per keer.
Precies. Waarschijnlijk net zo een teleurstelling als gisteren om 20.45quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd een droomscenario. Ik ben bang dat het bij een droom zal blijven
Getver.Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik meteen al gedaan, gaat vanzelf bij het woord neuken.![]()
Tja, als de vetkwabben op zijn dijbenen de weg naar zijn thingy niet blokkeren dan zou hij onderop kunnen.
Maar makkelijk zal het niet gaan.
Ik ben blij dat dit off topic is.![]()
What else is new dear?? It's Brian talking..... komt geen zinnig woord uit dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
Brian over JAap: 'Hij vind ook niet zomaar een mooie en leuke dame'
Dat is gewoon ZO LAAG om te zeggen!!! WAT EEN ENORME GORE KLOOTZAK!!
En als het erop aankomt dan haken ze hem n pootje....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft echt met Jaap te doen.
Natasja ook.
Ik begrijp deze niet. Je vergeet Amanda in dit verhaaltje volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zit net te denken...
Als Huub groep nu een stemming aanvragen voor bijvoorbeeld Natasia.
Dan moet Jaap de immuniteit aan haar geven (ik weet niet of dat kan trouwens)
Daardoor staat brian alleen, en de rest is histroie...
Als dat kan, dan sla je twee vliegen in één klap!!
Amanda stemt hem er echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zit net te denken...
Als Huub groep nu een stemming aanvragen voor bijvoorbeeld Natasia.
Dan moet Jaap de immuniteit aan haar geven (ik weet niet of dat kan trouwens)
Daardoor staat brian alleen
Jij moet bij dat programma gaan werken als je dat nog niet doetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die trouwens nog steeds denken dat er een kans is dat NatasJa weg gaat de volgende ontslag-ronde: Stel dat Amanda overgehaald wordt. Ga er dan maar vanuit dat de vervangster voor Ilona nog VOOR de ontslag-ronde in het huis gezet wordt en laat die nou heel toevallig pro-NatasJa zijn
En beklagen ze zich achteraf over de schade die zo'n klap aanricht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
En als het erop aankomt dan haken ze hem n pootje....
Al jaren zeker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
LOL
Hey, ik ben ziek, het werkt allemaal een beetje trager okay...
Precies!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En als het erop aankomt dan haken ze hem n pootje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |