quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, tuurlijk reken dat maar af op mijn HBO-studie![]()
Ik zou bij Brian bang zijn dat ik in de lach zou schieten: heel lang en onbedaarlijk..... om zijn zoetgevooisde gezever.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain lijkt me vreselijk, maar bij Jaap ben ik bang dat hij gaat huilen ( heeft niks met zn omvang te maken)
Beetje raar dat jij de schuld van jou kostzichtigheid bij een persoon zoals Jaap legt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
'Niet veel mensen zullen zich hiervoor aanmelden' >> Dat is niet generaliseren. Mensen vallen nou eenmaal tevens op uiterlijk en dan werkt 2 meter in omvang niet in je voordeel. Lijkt me logisch.
Is wel goed voor de verbrandingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:33 schreef botox het volgende:
[..]
En wie troost mij dan? Seks met Braaaaaai lijkt me geen prettige ervaring, dat gestamp!
Die in z'n hoofdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor HBO studie heeft Brian dan afgerond?
Ik zou al lachen zonder dat hij bezig wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bij Brian bang zijn dat ik in de lach zou schieten: heel lang en onbedaarlijk..... om zijn zoetgevooisde gezever.
Volgens huub?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor HBO studie heeft Brian dan afgerond?
Ach ja maar een orgasme klaarkomen (Brian-speak voor klaarkomen) is ook niet weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is wel goed voor de verbranding
Misschien kunnen ze dan Brian overhalen sexs met Jaap te hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Liever geen verbrandingen daarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
Waar. Op zijn 19de woog hij 120 kg. Voor die tijd was het dé stud van het Cunnilingus College!
Dat lachen vergaat je wel, zodra hij zijn 240 konijnenbeats per minute in de strijd gooit in zijn wanhopige poging een orgasme te bereiken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bij Brian bang zijn dat ik in de lach zou schieten: heel lang en onbedaarlijk..... om zijn zoetgevooisde gezever.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan Brian overhalen sexs met Jaap te hebben?![]()
Wat een onzin! Jaap mag de eerste twee keer niet eens meestemmen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef itsme het volgende:
17:04 - Slim plannetje!
Brian probeert Jaap te overtuigen om vanavond toch een tactische stem uit te brengen en hiervoor grijpt hij alles aan wat hij kan bedenken: “Ik geef jou 100 contactpunten als jij mij helpt om iemand die voor mij gunstig is, eruit te stemmen. Hij benadrukt dat Jaap op deze manier zijn vriendin Cora sneller kan uitnodigen. “En dit mag gewoon?”, wil Jaap weten. “Dat is juist het spel”, legt Brian uit. “Alleen gebeurd dat nooit!” De Antilliaan oppert dan ook om Sylvia immuniteit te geven om zo Eric eruit te kunnen stemmen. Hij belooft dat hij er zal zijn voor Jaap en hem op allerlei manieren zal stimuleren bij het behalen van zijn doelen. Ziet de nieuwe Miljonair iets in dit plannetje?
Bron talpa
Ik ben bang dat ik in beiden gevallen zou gaan huilen.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain lijkt me vreselijk, maar bij Jaap ben ik bang dat hij gaat huilen ( heeft niks met zn omvang te maken)
Dan hoop ik dat Jaap zich op Braaaai stort en hem op het hoogtepunt verpletterd. Top tv!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan Brian overhalen sexs met Jaap te hebben?![]()
Weet jij of er ook een filmpje is van Huub die zondagavond bij het hek stond met zijn koffers ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hij staat hier [DGK] Updates #2
Nog even wachten tot ie klaar is.
Jaap huilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |