Een seconde onder de kraan is genoeg hoor. Er staat volgens mij heel wat druk op die kraan in de keuken. Als de kraan aan staat hoor je vaak niet eens de bewoners praten. En veel mensen (ik dus) nemen niet eens de moeite om de lepel af te spoelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia heeft altijd wel een hoge pet op van haarzelf mbt hygiëne, maar ze zat net gewoon een lepel van d'r pindasoep af te lebberen, daarna doet ze hem alleen even snel onder de kraan en roert ze er gewoon weer mee verder!
Jemig, je woont die vent wel uit zeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
5 keer rukken
3 keer schoppen
1 keer Jaap optillen
6 keer a-del beuken
I wishquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:08 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
voor het eerst in lange tijd weer sex ?jk
![]()
Hoe weet je dat? Kennis?quote:
Hij is voor die gene die hem het meest steunt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het plan van Huub en silvia was dat Brian immuun moest worden en Amanda te bewerken om Natasia eruit te stemmen... Maar het is weer helemaal anders. Ik begrijp ook niet (ik heb een uurtje geen streams gekeken0 waaron Sil die immuniteit krijgt. Voor wie is ie?
Als ze zeggen 'we maken nu even een zoom op de tattoo van Brian' en als dat dan 30 seconden later ook gebeurt, dan zijn ze wel wat meer dan alleen de redactie van de internet site denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Sonique het volgende:
De Redactie is volgens mij ook alleen de redactie van de DGK site (correct me if im wrong), en ik denk dat onze hersenspinsels gebruikt worden voor de cliffhangers enzo, Wat vind de kijker leuk en wat boeid de kijker. Wat is interesant..
Ik ben het niet eens met je sport keuze, maar hier sluit ik me bij aan. Zal wel even blijven gluren als Jaap op a-del duiktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik roep niet zo snel dat ik "stop met kijken als-dit-en-dat". Maar als die twee stukken vuil Sylvia en Huub eruit weten te werken, gaat hier de stekker er ook uit, dat is een belofte.![]()
Precies. Dat Huub er eens uit zal worden gestemd oke, maar niet door die 2 parasietenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik roep niet zo snel dat ik "stop met kijken als-dit-en-dat". Maar als die twee stukken vuil Sylvia en Huub eruit weten te werken, gaat hier de stekker er ook uit, dat is een belofte.![]()
Maar toch...Huub had al zo`n 30 uur niet gegeten, en toen ie terug kwam van het "ziekenhuis" hebben we hem ook niet zien eten. Dus mijn idee dat ze bij de mcDonalds zijn geweest om te eten is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef Sonique het volgende:
Hmm, zo letterijk niet denk ik. Dat bloedtest gedoe werdt niet door ons, maar door de moeder van Huub in de show gebracht (en die had het weer van het internet)
quote:
Ja, zou Jaap nog maagd zijn?quote:
Wordt het dan niet donker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
ja dan zijn ze van een hogere machtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zeggen 'we maken nu even een zoom op de tattoo van Brian' en als dat dan 30 seconden later ook gebeurt, dan zijn ze wel wat meer dan alleen de redactie van de internet site denk ik.
Linke soep als voor Eric en Huub onslag aangevraagd wordt. Stel dat Eric als eerste weg moet dan is ook Huub vertrokken. Of zou Eric nog magen backen nadat hij te horen heeft gekregen dat ie weg moet? Stel dat Eric om wat voor reden het huis moet verlaten dan is Huub thuis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel dom, eric waait gewoon met alle winden mee, wilde in eerste instantie optreden als relnicht/diva bleef softie, maar is uiteindelijk erg geniepig volgens mij
Heb hem achter het centraal station geweigerdquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem achter het centraal station geweigerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |