quote:Uilenberg: Doelpunt AZ niet geldig
Door: Sjoerd Hartholt
De scheidsrechterscommissie van de KNVB heeft bekendgemaakt dat het doelpunt dat AZ maakte tegen Ajax eigenlijk niet had mogen tellen. Demy de Zeeuw ging hard door op keeper Stekelenburg. Maarten Martens (foto) schoot de bal vervolgens binnen.
De scheidsrechterscommissie, die onder leiding staat van Jaap Uilenberg, keurt het doelpunt in tegenstelling tot scheidsrechter Jan Wegereef af. "Er was inderdaad sprake van een overtreding op Maarten Stekelenburg. De Zeeuw gleed met gestrekt been door op de doelman en dat had moeten worden bestraft met een vrije trap voor Ajax", aldus Uilenberg op de website van de KNVB.
De beslissing van Wegereef leidde tot grote woede en onbegrip bij de Amsterdammers, die hun voorsprong zagen verdwijnen.
De gele kaarten die Edgar Davids ontving waren volgens Uilenberg wel juist: “Bij de eerste gele kaart gaat het om de onbesuisde wijze van inkomen. Die gele kaart was op z'n plaats. Het feit of een speler al dan niet wordt geraakt, is in deze niet van belang. Bij de tweede gele kaart onderbreekt Davids met een overtreding een veelbelovende aanval. Geel dus."
De KNVB evalueert intern met de scheidsrechters iedere wedstrijd. "De wedstrijd tussen AZ en Ajax dus ook, maar wat de uitkomst is van die evaluatie blijft intern", aldus Uilenberg. Het duel tussen AZ en Ajax eindigde in een 1-1 gelijkspel.
Denk je nou werkelijk dat Uilenberg zijn eigen collega of gaat vallen in de pers?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef Corksterr het volgende:
[..]
![]()
Voetbalprimeur, meerdere bronnen melden het.
hij kan dus woensdag wél mee doen.quote:Ajax zal het één competitieduel moeten stellen zonder Edgar Davids. De middenvelder liep zondagmiddag in de topper met AZ een discutabele rode kaart op en maakte eerder al bekend deze aan te vechten.
Davids moest al voor rust inrukken doordat hij binnen drie minuten twee gele kaarten te pakken had.
De tuchtcommissie schorste verder Kwame Quansah, Stefaan Tanghe (beiden Heracles Almelo), Patrick Pothuizen, Andrzej Niedzielan (beiden NEC) en Anduele Prijor voor één competitiewedstrijd.
denk je serieus dat alle andere voetbalsites het nieuws van Voetbalprimeur over nemen?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat Uilenberg zijn eigen collega of gaat vallen in de pers?
Dit bericht is gewoon een verzinsel van een gefrustreerde Jood. 1 site als Voetbalprimeur zet het op hun site en de rest kopieerd het gewoon.
Voetbalprimeur kopieert het eerder van andere bronnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat Uilenberg zijn eigen collega of gaat vallen in de pers?
Dit bericht is gewoon een verzinsel van een gefrustreerde Jood. 1 site als Voetbalprimeur zet het op hun site en de rest kopieerd het gewoon.
En verzind zelf heel veel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Voetbalprimeur kopieert het eerder van andere bronnen.
Verzindquote:
Dit stuk slaat toch werkelijk nergens op.....quote:De KNVB evalueert intern met de scheidsrechters iedere wedstrijd. "De wedstrijd tussen AZ en Ajax dus ook, maar wat de uitkomst is van die evaluatie blijft intern", aldus Uilenberg. Het duel tussen AZ en Ajax eindigde in een 1-1 gelijkspel.
Uilenberg reageert regelmatig in de media op discutabele beslissingen van zijn scheidsrechters. Lijkt me algemeen bekend.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Let ff niet op mijn taalgebruik vandaag. Ben eergister naar Flockers geweest dus ik heb een Maandag dip.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verzint.
Sorry, verkapte tvp...
Maar valt zijn collega's nooit openbaar af.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Uilenberg reageert regelmatig in de media op discutabele beslissingen van zijn scheidsrechters. Lijkt me algemeen bekend.
Ah, een begrijpelijke dip jaquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Let ff niet op mijn taalgebruik vandaag. Ben eergister naar Flockers geweest dus ik heb een Maandag dip.
"Aldus Uilenberg op de website van de KNVB."quote:
Toen hij nog een wekelijkse column schreef voor de KNVB deed hij dat wel eens hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Maar valt zijn collega's nooit openbaar af.
knjb hequote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Het is een Joods complot!
Bron KNVBquote:Op maandag 26 februari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is zeker waarom de KNVB het zelf ook als nieuws naar buiten brengt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Nu wel genoeg over gesproken he. Shit happens. Nog mensen naar tilburg van de week?
Samen met de CL van '96.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Valt me mee.... Nu zullen jullie de 3 punten alsnog wel krijgen denk ik![]()
Leuk gezocht naar die slecht verzonnen grap, maar echt grappig is het niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Valt me mee.... Nu zullen jullie de 3 punten alsnog wel krijgen denk ik![]()
Was geen grapquote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef gday het volgende:
[..]
Leuk gezocht naar die slecht verzonnen grap, maar echt grappig is het niet.
Losse kaartenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Moet nog even kijken, geen kaarten iig.
Ja ik ga sowieso naar Tilburg, maar weet nog niet zeker waarvoor. Ik moet woensdagavond trainen in Tilburg namelijk, net naast het stadion.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Nu wel genoeg over gesproken he. Shit happens. Nog mensen naar tilburg van de week?
Dan is het nog suffer.quote:
Wat hij zegt...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb je er niet nog wat over toevallig, of weet je iemand?
Nope, sorry.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb je er niet nog wat over toevallig, of weet je iemand?
Omdat er een neger op de splash staat.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef gday het volgende:
Waarom doet ajax.nl de laatste tijd zo kut eigenlijk?
Hehe ... ja nu doet ie het weer.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat er een neger op de splash staat.
Heb trouwens nergens last van?
Zo is het....De beker is alles wat we nog kunnen winnen, en de playoffs.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kampioenschap konden we vorige week al weer in de vriezer stoppen...
Ummm.... wat?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef Sethje het volgende:
de kaasboerenbond!
godverdomme dalijk moeten we nog eierdoppen op gaan zetten...
Ja omdat iedereen hier loopt te mekkeren over de scheids en dit en dat... houdt de eer aan jezelfquote:
Kop op Knul....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfuszooi.
Bovendien is de opmerking nog fout ook, dus tel uit.quote:
Misschien moeten we gaan naar 4 wissels per wedstrijd. Elke challenge kost dan 1 wissel, tenzij de challenge in het voordeel uitvalt voor de aanvragende ploeg. Wissels op? Dan ook geen challenge meer. Een beetje zoals bij football in de VS dus, waar ze dat met time-outs doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef Zwansen het volgende:
Zoiets als in tennis. Een stuk 2 challenges per helft.
Nee, gewoon de 4e official achter een beeldscherm zetten. Hij kan dan via een microfoontje de scheids corrigeren bij verkeerde beslissingen. Dat lijkt mij de meest makkelijke beslissing, dan hoeft de wedstrijd niet eens onderbroken te worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef Zwansen het volgende:
Zoiets als in tennis. Een stuk 2 challenges per helft.
Ja en dat het publiek mag smsen of een doelpunt telt en wie er gewisseld moet worden. En dan gaan we 4 keer een half uur spelen, kunnen we meer reclame uitzenden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:09 schreef gday het volgende:
[..]
Misschien moeten we gaan naar 4 wissels per wedstrijd. Elke challenge kost dan 1 wissel, tenzij de challenge in het voordeel uitvalt voor de aanvragende ploeg. Wissels op? Dan ook geen challenge meer.
Zielige vertoning weer.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:09 schreef gday het volgende:
Check het achtergrondplaatje op http://www.az-alkmaar.nl/
Teringquote:Op maandag 26 februari 2007 19:09 schreef gday het volgende:
Sorry? Ik zie de relevantie niet echt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja en dat het publiek mag smsen of een doelpunt telt en wie er gewisseld moet worden. En dan gaan we 4 keer een half uur spelen, kunnen we meer reclame uitzenden.
Ga toch weg met al die onzin.
Het lijkt wel alsof ze trots zijn op die actie.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ik zei wat van die photo in het AZ topic, maar daar waren ze meteen op hun piemeltje getrapt....
Ome Dirk zal die foto wel in posterformaat boven zijn bed hebben hangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:09 schreef gday het volgende:
Zegt genoeg dat men daar tevreden lijkt te zijn met een gelijkspel.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:09 schreef gday het volgende:
Idd, op deze manier zullen ze nooit een topploeg worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat men daar tevreden lijkt te zijn met een gelijkspel.
Ik vind je maar een irritant kereltje, maar van mij mag dat geneuzel ook wel afgelopen zijn. AZ is gewoon een kneuzenclub, scheidsrechters in het algemeen zijn kut en Ajax moet met Sneijder en Perez spelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef dlebrok het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het doorjanken over dat kaartje en die goal?
Ik vind Babel het prima doen de laatste tijd, ik zie geen reden hem te wisselen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Zullen we niet Mitea er voor de grap een keer ingooien?
Zeg niet dat Babel eruit moet, maar begin het een beetje sneu te vinden dat we nooit meer kunnen genieten van die jongen. Willem II voor de beker is een mooie wedstrijd om wat andere spelers wat speeltijd te gunnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind Babel het prima doen de laatste tijd, ik zie geen reden hem te wisselen.
Hij lijkt een beetje op een dood spoor te zitten, net als Manu. Misschien hadden we hen ook moeten verhuren?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zeg niet dat Babel eruit moet, maar begin het een beetje sneu te vinden dat we nooit meer kunnen genieten van die jongen. Willem II voor de beker is een mooie wedstrijd om wat andere spelers wat speeltijd te gunnen.
Precies, beetje body mag wel. Verder gewoon Babel (speelt erg goed laatste tijd) en Huntelaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef zjroentje het volgende:
De Mul voor Leonardo please.
Laten we Willem II nu wel serieus nemen, geen zin om weer uitgeschakeld te worden door zo'n B-club in de beker (2005, blessure Maxwell, uitschakeling).quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zeg niet dat Babel eruit moet, maar begin het een beetje sneu te vinden dat we nooit meer kunnen genieten van die jongen. Willem II voor de beker is een mooie wedstrijd om wat andere spelers wat speeltijd te gunnen.
Hey, eindelijk een medestander.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Al dat geouwehoer over die opstellingen altijd. Wat schiet je ermee op.
Ik knijp 'm nu al voor Willem II!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we Willem II nu wel serieus nemen, geen zin om weer uitgeschakeld te worden door zo'n B-club in de beker (2005, blessure Maxwell, uitschakeling).
Met het geouwehoer niks, met goede opstellingen punten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef PizzaSalami het volgende:
Al dat geouwehoer over die opstellingen altijd. Wat schiet je ermee op.
Net zoals tegen Excelsior?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik knijp 'm nu al voor Willem II!
Eerlijk gezegd zag ik ons daar niet gemakkelijk winnen. 2-1 oid had ik verwacht. Ok, als we niet winnen van Willem II dan drink ik ook heel april geen alcohol!quote:
Emanuelson is al geblesseerd dus een linksback kan iig niet uitgeschakeld wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we Willem II nu wel serieus nemen, geen zin om weer uitgeschakeld te worden door zo'n B-club in de beker (2005, blessure Maxwell, uitschakeling).
Afgelopen wedstrijd de hele wedstrijd meegedaan bij Inter.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:53 schreef toma het volgende:
Misschien is t een idee om een poging te doen om Maxwell terug te halen. Hij komt niet aan spelen toe in Milaan en volgens mij heeft hij t hier wel naar zn zin gehad.
quote:
Alsof de supporters die maken. Of je nu Mitea, de Mul of Patty Brard rechtsbuiten zet, voetballen moet jequote:Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Met het geouwehoer niks, met goede opstellingen punten.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd de hele wedstrijd meegedaan bij Inter.
Alsof De Mul zoveel meer body heeft dan Leonardoquote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, beetje body mag wel. Verder gewoon Babel (speelt erg goed laatste tijd) en Huntelaar.
Verder Sneijder, Davids (nu ff niet dan) en Heitinga er voor zeker in.
Doe eens een gok.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef twi het volgende:
Zie er op de site nog wat staan met slecht zicht, benieuwd wat dat is...
Check De Zeeuw eens moeilijk doen op die foto, want o o o wat heeft Davids toch een lelijke overtreding gemaakt! Dat zou De Zeeuw noooooit doen! Nee echt niet!quote:
Dan zit je misschien naast zo een tussenwandquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef twi het volgende:
Ga toch kijken of er nog wat kaarten zijn voor Heerenveen. Last-minute, maar vind het wel wat lang wachten tot begin april. Zie er op de site nog wat staan met slecht zicht, benieuwd wat dat is...
wegereef hoeft niet met een hoofdletterquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef gday het volgende:
Hé Max, verander je sig eens zodat je Wegereef met een hoofdletter hebt, en gespeeld met een 'd' (voltooid deelwoord jeweettog!)
Yup, waarschijnlijk. Maargoed, dat moet dan maar een keer. Vorige week waren er alleen nog kaarten lange zijde over, en ik vertik het om meer dan 30 euro voor een kaart voor Heerenveen uit te geven.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan zit je misschien naast zo een tussenwand
Ben benieuwd of dat wat is dan, mierenneukerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Doe eens een gok.
Je kan wel een beetje heen en weer wandelen opzich, controle stelt toch geen reet voor. Zijn vast ook nog wel kaarten in 415 ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, waarschijnlijk. Maargoed, dat moet dan maar een keer. Vorige week waren er alleen nog kaarten lange zijde over, en ik vertik het om meer dan 30 euro voor een kaart voor Heerenveen uit te geven.
Ajax.nl kut al maanden. Dan blijft 'ie gewoon op de intropagina staan. Ze vinden die rood/wit actie wel geslaagd geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef gday het volgende:
ajax.nl ligt nu toch weer te kutten bij mij
Hij zal wel gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Mr.Mills het volgende:
PSV
Te schooierig om hem dan in de zomer ook te kopen.
Als dat gebeurt, hoop ik dat hij PSV 10 keer achter elkaar kampioen maakt. Dat zou terecht zijn, na zo'n staaltje onvermogen van zowel de trainers als de technische stafquote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
Ik zie hem daar nog best wel spelen.
Jij ziet toch ook elke wedstrijd?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, hoop ik dat hij PSV 10 keer achter elkaar kampioen maakt. Dat zou terecht zijn, na zo'n staaltje onvermogen van zowel de trainers als de technische staf
Wat ben je toch een lieve schat!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, hoop ik dat hij PSV 10 keer achter elkaar kampioen maakt. Dat zou terecht zijn, na zo'n staaltje onvermogen van zowel de trainers als de technische staf
Netjesquote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef Tommeke het volgende:
Ik was vandaag bij Jong Heerenveen - Jong Ajax, een mooie goal van Mitea gezien! Speelde een paar man voorbij en schoot em er van de zijkant in
Jep...uitvak...word een leuk midddagje bierenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef PizzaSalami het volgende:
. Nog mensen naar tilburg van de week?
Ja, en Maduro speelt al een tijd niet goed, maar heeft zeker laten zien dat hij het wel kan. Ook recentelijk nog. Hem transfervrij laten vertrekken naar notabene PSV zou gewoon te schandalig voor woorden zijn. Natuurlijk ligt de bal bij Maduro, maar voorlopig heeft Henk hem niet aan het voetballen gekregen en zorgen deze twijfels ook niet voor het vertrouwen om hem nog aan het voetballen te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ziet toch ook elke wedstrijd?
quote:27/2/2007 - Wegereef voorlopig niet meer bij duels Ajax
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat scheidsrechter Wegereef in ieder geval voorlopig niet meer zal worden aangesteld bij duels van Ajax. Na de hoog opgelopen emoties na het duel tussen AZ en Ajax vindt de bond het niet verstandig hem in de nabije toekomst aan te stellen voor een duel van Ajax. Maar ook zelf zou Wegereef hebben aangegeven geeen duel van Ajax meer te willen leiden.
Ajax Netwerk
Op eigen verzoek fluit Wegereef sinds 2001 ook al geen duels van Feyenoord in De Kuip meer na bedreigingen aan zijn adres
*hapt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
ZIjn die mensen het grote voorbeeld van 410?
Heb al genoeg van 410 gezien en gehoord. Zelfs van iemand die al 8 jaar een seizoenskaart heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
*hapt.
Maybe een keer naar de ligging van 410 kijken voordat je nog wat doms zegt![]()
Wat een stumpertje ben je toch......quote:
Och och och, nou voelen de boertjes zich meteen boos. Natuurlijk zit er weer iedereen in het Ajax topic behalve de Ajacieden zelfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een stumpertje ben je toch......
Jij bent degene die zich belachelijk maakt door zoiets te posten in notabene het ajaxtopic.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Och och och, nou voelen de boertjes zich meteen boos. Natuurlijk zit er weer iedereen in het Ajax topic behalve de Ajacieden zelf
Want Oh oh oh als ze het toch over de anderen hebben
Ehm. Ok.quote:
Tjah werken opt land hè.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:39 schreef Happel het volgende:
De vuisten van psv'ers komen best hard aan, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Jij hapt zo lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich belachelijk maakt door zoiets te posten in notabene het ajaxtopic.
Kleutertje....
Jij binnekort niet meerquote:
Inderdaad, triest ventje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich belachelijk maakt door zoiets te posten in notabene het ajaxtopic.
Kleutertje....
Misschien wel even het gevaarlijke tilburg in jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:44 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar tilburg morgenmidddag?
Ik las serieus 'Nog mensen naar tubgirl morgenmiddag?'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:44 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar tilburg morgenmidddag?
quote:De onderhandelingen tussen John Heitinga en Ajax hebben geleid tot een nieuwe verbintenis die de verdediger tot medio 2011 in Amsterdam houdt.
Heitinga, echte ajaciedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met het nóg langer vastleggen van de slechtste verdediger van Nederland
Nou dat niet, maar wel gezellig centrum, en voor mij persoonlijk is het een keer dicht in de buurt dus dat is ook wel een keer relaxed.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien wel even het gevaarlijke tilburg in ja.
Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar wel gezellig centrum, en voor mij persoonlijk is het een keer dicht in de buurt dus dat is ook wel een keer relaxed.
AFCA Midden-Brabant de gekstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?
Zelfde Dorp als Rubberen Rob ofzo?
Nee hoor aqua-pietje , RR is Den bosch...k woon in "de tuin van brabant"....omgeving tilburgquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?
Zelfde Dorp als Rubberen Rob ofzo?
J bij ons uit de buurt ken ik wel iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
AFCA Midden-Brabant de gekste.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
J bij ons uit de buurt ken ik wel iig
Teveel.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Sethje het volgende:
Zijn er genoeg idd....
Zijn veel Ajacieden in brabant ja...zowiezo in heel nederland wel. Ik zit hier tussen jou maatjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Teveel.....
En met de "grote" man O. bij jullie van 410 had ik ook regelmatig contact.
Maar heb 'm al een tijdje niet meer gesproken....
Hehe, toe maar. Groot netwerk die PyThquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Teveel.....
En met de "grote" man O. bij jullie van 410 had ik ook regelmatig contact.
Maar heb 'm al een tijdje niet meer gesproken....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef EdgarDavids het volgende:
Morgen doe ik gewoon mee.
haha echt humor die userquote:
Ik weet niet waar je die wijsheid allemaal vandaan haaltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef Camplo het volgende:
Grote man was toch AFCA_Youth
Komt ook zo'n groepje toffe gasten uit Venlo meen ik. Maar 1 daar van zien we ff niet terug want die heeft 3 jaar cel gekregen ZzZzZ.
Je hebt er wel kijk op he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met het nóg langer vastleggen van de slechtste verdediger van Nederland
Dank jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even misquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
in principe vind ik het ook geen punt waar je vandaan komt...het is 1 liefde... AFCA...
alhoewel de randstad daar soms wat moeite mee blijkt te hebben....
ja dat is natuurlijk wel een kwestie van je plaats kennenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even mis.
Klopt. Al helpt zo'n dialect je ook niet echt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk wel een kwestie van je plaats kennen![]()
Op een CL-thuis dag van jullie doet de trein vanaf utrecht anders vermoedenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
Bij ons komt 95% uit Eindhoven en omliggende gemeenten.
HK heb ik het over Pizzaboyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Op een CL-thuis dag van jullie doet de trein vanaf utrecht anders vermoeden.
Waar ik nu werk (in Eindhovenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
Bij ons komt 95% uit Eindhoven en omliggende gemeenten.
Sneijder heeft contract tot 2009, dus die gaat niet bijtekenen vrees ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nu Sneijdert nog. Anders issie weg volgend seizoen![]()
Jah hoorde dhr Derksen gisteren zeggen dat ze het wilden openbreken. Hoop het.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Sneijder heeft contract tot 2009, dus die gaat niet bijtekenen vrees ik.
Je mag blij zijn als hij na dit seizoen nog blijft.
Als we nou morgen Sneijder en Perez eens sparen en Roger op 'tien' zetten met Gabri en Davids erachter. Ik ben erg benieuwd hoe hij dan presteert....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:06 schreef SiemeN het volgende:
Heeft PSV geen interesse in Roger? Spaans spreekt 'ie al.
Ik heb Roger wel genoeg in actie gezien voor dit seizoen eigenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als we nou morgen Sneijder en Perez eens sparen en Roger op 'tien' zetten met Gabri en Davids erachter. Ik ben erg benieuwd hoe hij dan presteert....
Ja, die moet eerst maar eens wat slechter worden, de rest kan echt niet mee met zijn niveauquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik heb Roger wel genoeg in actie gezien voor dit seizoen eigenlijk![]()
Rot maar op.quote:Wegereef fluit Ajax niet meer
Door: Jelmer Geerds
De arbitrale dwaling van scheidsrechter Jan Wegereef blijft niet zonder gevolgen. De leidsman heeft op eigen verzoek de KNVB verzocht hem voorlopig niet meer op duels van Ajax te zetten, schrijft De Telegraaf.
Wegereef keurde zondag tijdens het duel AZ-Ajax een Alkmaarse treffer goed, nadat Demy de Zeeuw met gestrekt been doelman Maarten Stekelenburg had aangevallen. Daarop liet de Ajax-doelman de bal los, waarna Maarten Martens eenvoudig de 1-1 kon scoren. Ook na het zien van televisie-beelden weigerde Wegereef zijn fout toe te geven.
De Telegraaf dook in de zaak en kwam met opvallende nieuwe feiten. Zo heeft Wegereef het incident waarschijnlijk niet goed kunnen waarnemen, omdat hij in zijn uitzicht op de situatie wordt gehinderd door Ajacied Leonardo, zo blijkt uit foto's. Tevens was hij op geruime afstand van het incident en kon hij slechts de rug van De Zeeuw waarnemen.
Opvallend is bovendien de verklaring van een collega-scheidsrechter, die bewust anoniem zijn commentaar op de situatie geeft. "De situatie die aan de 1-1 voorafging, was een schoolvoorbeeld van een gestrekt been. Jan weet dat ook en had zijn fout voor het imago van het scheidsrechterskorps gewoon openlijk moeten toegeven in plaats van z'n gedraai. Jan stond gewoon helemaal verkeerd opgesteld. Maar dat overkomt hem wel vaker."
Op eigen verzoek zal Wegereef tot nader orde geen duels meer van Ajax leiden. Eenzelfde beslissing nam hij al eens met wedstrijden van Feyenoord, nadat hij in het verleden bedreigd is. Wel staat de bekerwedstrijd tussen NAC en PSV onder zijn leiding.
Sjonquote:,,Prijzen pakken met Ajax is mijn doel voor de komende jaren. Ik heb een goed gevoel bij deze technische staf en selectie. Het is nog geen tijd om de stap te maken naar het buitenland.’’
Mwah, die heeft de laatste tijd al meerdere malen aangegeven nu echt klaar te zijn voor de stap naar het buitenland.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik krijg zomaar het gevoel dat Sneijder ook eens bij zou kunnen tekenen.
Nog een jaar voetballen met Stam, Gabri, Davids, Heitinga, Babel, Huntelaar kan best wel doorslaggevend zijn hoor. Daarbij optellend dat in 2008 het EK is, waar hij zou kunnen uitgroeien tot de ster en spelbepaler van het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mwah, die heeft de laatste tijd al meerdere malen aangegeven nu echt klaar te zijn voor de stap naar het buitenland.
Dat misschien wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog een jaar voetballen met Stam, Gabri, Davids, Heitinga, Babel, Huntelaar kan best wel doorslaggevend zijn hoor. Daarbij optellend dat in 2008 het EK is, waar hij zou kunnen uitgroeien tot de ster en spelbepaler van het Nederlands elftal.
Dan loop je Barcelona/Milan/Man Utd anders binnen dan een speler van de nummer twee van Nederland.
Bij Roda JC noemen ze zichzelf altijd 'de trots van het zuiden', ik zeg maar zo: 'Ajax, trots van het noorden, oosten, westen én het zuiden'. Clubs als Roda, Heerenveen, Twente haalt de aanhang misschien in de regio, Ajax is een club met nationaal, misschien zelfs internationaal aanzien en dus ook aanhang. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik fan was van een regionale club, zeker gezien de reistijden en -kosten, maar ik ben vooral altijd een pure voetballiefhebber geweest, en dan kwam je al snel uit bij Ajax.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even mis.
Ajax kan op dit moment ook nooit vangen voor Heitinga wat ze voor van der Meyde kregen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:15 schreef Camplo het volgende:
Johnny is slimmer dan A. vd Meyde.
De mensen die er over gaan zullen zich nog wel eens achter de oren krabben met het bod van 9 miljoen van Valencia vorig jaar wat ze afsloegenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax kan op dit moment ook nooit vangen voor Heitinga wat ze voor van der Meyde kregen.
Sevilla ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
De mensen die er over gaan zullen zich nog wel eens achter de oren krabben met het bod van 9 miljoen van Valencia vorig jaar wat ze afsloegen![]()
Wat jij wil knul van je moeder.quote:
Ach, ik ben wel blij dat ze hem hebben gehouden. Het is een toonbeeld uit de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
De mensen die er over gaan zullen zich nog wel eens achter de oren krabben met het bod van 9 miljoen van Valencia vorig jaar wat ze afsloegen![]()
Dat dan weer wel......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel blij dat ze hem hebben gehouden. Het is een toonbeeld uit de jeugdopleiding.
Maar het was wel Sevilla hoor.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel blij dat ze hem hebben gehouden. Het is een toonbeeld uit de jeugdopleiding.
Weet ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar het was wel Sevilla hoor.Zat geen vervelende bijbedoeling bij hoor ...
Alleen moet 'ie niet gaan roepen dat hij nog tien jaar blijft, want we weten allemaal hoe het met Rosenberg is afgelopen.quote:
Een beetje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens gaat heersen, al is het alleen maar in Nederland. Ben het een beetje zat dat PyTh hier al drie jaar lang lachend komt kijken waar we nu weer over klagen, hij krijgt een beetje Ajax' arrogantie en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Alleen moet 'ie niet gaan roepen dat hij nog tien jaar blijft, want we weten allemaal hoe het met Rosenberg is afgelopen.
Ach, ik denk altijd maar zo: het succes dat Ajax door de jaren heen heeft gehad en het aanzien dat Ajax nog steeds heeft over de hele wereld zorgt nou eenmaal voor afgunst, en dat trekt gasten als PyTh en Vakkie_W aan blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer eens gaat heersen, al is het alleen maar in Nederland. Ben het een beetje zat dat PyTh hier al drie jaar lang lachend komt kijken waar we nu weer over klagen, hij krijgt een beetje Ajax' arrogantie en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Jep, Johnny is de man! Een onvervalste shirt-kusser!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
Verder vind ik het overigens fantastisch dat hij blijft. Johnny is echt een held.
Jij bent ook lekker goed gelovig. Jij wilt denk ik geloven wat je zelf goed uitkomt. Volgens mij was er geen echt goeie bron die die 9 miljoen heeft gezegd. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat voor Johny wilde betalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
ik denk dat een club hoogstens 4 miljoen voor hem zou willen betalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker goed gelovig. Volgens mij was er geen echt goeie bron die die 9 miljoen heeft gezegd. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat voor Johny wilde betalen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef gday het volgende:
[..]
Jep, Johnny is de man! Een onvervalste shirt-kusser!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
Verder vind ik het overigens fantastisch dat hij blijft. Johnny is echt een held.
Sevilla wilde echt 9 miljoen neerleggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker goed gelovig. Jij wilt denk ik geloven wat je zelf goed uitkomt. Volgens mij was er geen echt goeie bron die die 9 miljoen heeft gezegd. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat voor Johny wilde betalen.
Waar sta jij ergens?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
blijft een vette foto van johnny
nee hij moet gewoon blijven zitten waar hij zitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Misschien is het beter een avater te maken "koeman kom terug" ?
Nee johquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Misschien is het beter een avater te maken "koeman kom terug" ?
Ik stond toen 2e ringquote:
Wij zaten ook eerste ring, met stel bussen. Hekken waren snel genoeg openquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik stond toen 2e ring![]()
Verder wel veel bekenden op deze foto... maar 1e ring zaten alleen de treinen toen meen ik
Schitterend.quote:
Alsjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef jna het volgende:
Er was ook een high res versie van die foto maar die kan ik nergens meer vinden. Iemand anders misschien?
Huldequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef Madine het volgende:
Voor mij persoonlijk een van de mooiste Johnny-momenten en nou net niet in het shirt van Ajax:
http://www.youtube.com/watch?v=P3hYLlrv5yo (4e penalty)
Ik ben niet zo'n Oranje-gek, maar na al die verloren strafschoppenseries kreeg ik kippenvel toen ik daar dat jonge gastje van Ajax zag aanleggen en 'm er onberispelijk in zag schieten terwijl enkele 'oudjes' de verantwoordelijkheid niet durfden te nemen. Wat was ik toen trots dat Heitinga voor Ajax speelde.
Wat een lul hè, die PyTh...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus zeg, mag er niet eens meer een grapje gemaakt worden..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:26 schreef dndiek het volgende:
Offtopic verwijderd, nu graag ontopic gewoon verder
Kunnen we een coup plegen, de tering. Wat is het volgende, dat bedankjes voor een link naar een bepaalde foto worden weggehaald? Sjonge...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jezus zeg, mag er niet eens meer een grapje gemaakt worden..Ban er nog 12 ofzo
Zit jij eigenlijk ook zo vaak in topics van AZ, PSV, Feyenoord en Heerenveen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jezus zeg, mag er niet eens meer een grapje gemaakt worden..Ban er nog 12 ofzo
Zou toch zweren dat mijn quote er net stond, maargoedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft het tegen robbie.
Van der Sar, wat een held is het ook...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef Madine het volgende:
Voor mij persoonlijk een van de mooiste Johnny-momenten en nou net niet in het shirt van Ajax:
Ik ben niet zo'n Oranje-gek, maar na al die verloren strafschoppenseries kreeg ik kippenvel toen ik daar dat jonge gastje van Ajax zag aanleggen en 'm er onberispelijk in zag schieten terwijl enkele 'oudjes' de verantwoordelijkheid niet durfden te nemen. Wat was ik toen trots dat Heitinga voor Ajax speelde.
DIe van RvN was maar lelijk inderdaadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van der Sar, wat een held is het ook...
Zelfde geldt idd ook voor Heitinga, maar zeker ook voor Reiziger en Robben... Ohja, en Makaay, wat schoot ie em koel in.
Ahhh..... je voelt nu gewoon nog de spanning. Mooie beelden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef Madine het volgende:
Nee. gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DIe van RvN was maar lelijk inderdaad![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef toma het volgende:
hij moet alleen wel minder blunders maken.
[afbeelding]
Mwah.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef koningdavid het volgende:
Sjonnie is gewoon een held. Goed dat hij heeft bijgetekend.![]()
Wel minder van die gelimiteerde transferclausule, die had Babel ook al. Dat is geen goede zaak als dat een gewoonte gaat worden.
Johnny is een echte Ajacied, maar soms zie ik hem liever naast dan op het veldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar hij baalde wel vreselijk na die goal van excelsior. Zo hoort het.
Hij moet wel even wennen, die eerste wedstrijden als verdedigende middenvelder ... maar de laatste keer dat ik hem zo zag spelen vond ik hem prima.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Johnny is een echte Ajacied, maar soms zie ik hem liever naast dan op het veldJohnny als verdedigende middenvelder
![]()
Hij heeft nog gelijk ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef PLAE@ het volgende:
Johnny is natuurlijk ook gewoon een cultheld voor ons. Goeie gozer.
tja, hopen dat Willem II niet hun dag heeft, misschien valt het dan nog meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef devv05 het volgende:
Morgen inmakertje.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
tja, hopen dat Willem II niet hun dag heeft, misschien valt het dan nog mee
je zou er niet aan moeten denken wat er gebeurd wanneer ze degraderenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
De lol is er wel af in dat topic. Eerst vond ik het zinkende schip feyenoord nog grappig, maar het is nu gewoon zielig.
Ik heb nog met hem gevoetbald wanneer hij bij zijn opa en oma in Ter Aar was!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef PLAE@ het volgende:
Johnny is natuurlijk ook gewoon een cultheld voor ons. Goeie gozer.
Sja hij zocht het talent op zal ik dan maar zeggen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef PLAE@ het volgende:
Jij wel. Ik nooit als ik bij m'n famillie daar was![]()
Toegeven dat hij foutzat was idd makkelijker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef Da_Sandman het volgende:
De KNVB geet Wegereef even rust en hij zal de bekerwedstrijd tussen PSV en NAC Breda niet fluiten. Ik vind dit raar.
Kap nou eens over die kut wegereef, die gast heeft al veel te veel aandacht gehad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef Da_Sandman het volgende:
De KNVB geet Wegereef even rust en hij zal de bekerwedstrijd tussen PSV en NAC Breda niet fluiten. Ik vind dit raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |