Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar wel gezellig centrum, en voor mij persoonlijk is het een keer dicht in de buurt dus dat is ook wel een keer relaxed.
AFCA Midden-Brabant de gekstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?
Zelfde Dorp als Rubberen Rob ofzo?
Nee hoor aqua-pietje , RR is Den bosch...k woon in "de tuin van brabant"....omgeving tilburgquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?
Zelfde Dorp als Rubberen Rob ofzo?
J bij ons uit de buurt ken ik wel iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
AFCA Midden-Brabant de gekste.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
J bij ons uit de buurt ken ik wel iig
Teveel.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Sethje het volgende:
Zijn er genoeg idd....
Zijn veel Ajacieden in brabant ja...zowiezo in heel nederland wel. Ik zit hier tussen jou maatjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Teveel.....
En met de "grote" man O. bij jullie van 410 had ik ook regelmatig contact.
Maar heb 'm al een tijdje niet meer gesproken....
Hehe, toe maar. Groot netwerk die PyThquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Teveel.....
En met de "grote" man O. bij jullie van 410 had ik ook regelmatig contact.
Maar heb 'm al een tijdje niet meer gesproken....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef EdgarDavids het volgende:
Morgen doe ik gewoon mee.
haha echt humor die userquote:
Ik weet niet waar je die wijsheid allemaal vandaan haaltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef Camplo het volgende:
Grote man was toch AFCA_Youth
Komt ook zo'n groepje toffe gasten uit Venlo meen ik. Maar 1 daar van zien we ff niet terug want die heeft 3 jaar cel gekregen ZzZzZ.
Je hebt er wel kijk op he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met het nóg langer vastleggen van de slechtste verdediger van Nederland
Dank jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met het nóg langer vastleggen van de slechtste verdediger van Nederland
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even misquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
in principe vind ik het ook geen punt waar je vandaan komt...het is 1 liefde... AFCA...
alhoewel de randstad daar soms wat moeite mee blijkt te hebben....
ja dat is natuurlijk wel een kwestie van je plaats kennenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even mis.
Klopt. Al helpt zo'n dialect je ook niet echt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk wel een kwestie van je plaats kennen![]()
Op een CL-thuis dag van jullie doet de trein vanaf utrecht anders vermoedenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
Bij ons komt 95% uit Eindhoven en omliggende gemeenten.
HK heb ik het over Pizzaboyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Op een CL-thuis dag van jullie doet de trein vanaf utrecht anders vermoeden.
Waar ik nu werk (in Eindhovenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
Bij ons komt 95% uit Eindhoven en omliggende gemeenten.
Sneijder heeft contract tot 2009, dus die gaat niet bijtekenen vrees ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nu Sneijdert nog. Anders issie weg volgend seizoen![]()
Jah hoorde dhr Derksen gisteren zeggen dat ze het wilden openbreken. Hoop het.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Sneijder heeft contract tot 2009, dus die gaat niet bijtekenen vrees ik.
Je mag blij zijn als hij na dit seizoen nog blijft.
Als we nou morgen Sneijder en Perez eens sparen en Roger op 'tien' zetten met Gabri en Davids erachter. Ik ben erg benieuwd hoe hij dan presteert....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:06 schreef SiemeN het volgende:
Heeft PSV geen interesse in Roger? Spaans spreekt 'ie al.
Ik heb Roger wel genoeg in actie gezien voor dit seizoen eigenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als we nou morgen Sneijder en Perez eens sparen en Roger op 'tien' zetten met Gabri en Davids erachter. Ik ben erg benieuwd hoe hij dan presteert....
Ja, die moet eerst maar eens wat slechter worden, de rest kan echt niet mee met zijn niveauquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:29 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik heb Roger wel genoeg in actie gezien voor dit seizoen eigenlijk![]()
Rot maar op.quote:Wegereef fluit Ajax niet meer
Door: Jelmer Geerds
De arbitrale dwaling van scheidsrechter Jan Wegereef blijft niet zonder gevolgen. De leidsman heeft op eigen verzoek de KNVB verzocht hem voorlopig niet meer op duels van Ajax te zetten, schrijft De Telegraaf.
Wegereef keurde zondag tijdens het duel AZ-Ajax een Alkmaarse treffer goed, nadat Demy de Zeeuw met gestrekt been doelman Maarten Stekelenburg had aangevallen. Daarop liet de Ajax-doelman de bal los, waarna Maarten Martens eenvoudig de 1-1 kon scoren. Ook na het zien van televisie-beelden weigerde Wegereef zijn fout toe te geven.
De Telegraaf dook in de zaak en kwam met opvallende nieuwe feiten. Zo heeft Wegereef het incident waarschijnlijk niet goed kunnen waarnemen, omdat hij in zijn uitzicht op de situatie wordt gehinderd door Ajacied Leonardo, zo blijkt uit foto's. Tevens was hij op geruime afstand van het incident en kon hij slechts de rug van De Zeeuw waarnemen.
Opvallend is bovendien de verklaring van een collega-scheidsrechter, die bewust anoniem zijn commentaar op de situatie geeft. "De situatie die aan de 1-1 voorafging, was een schoolvoorbeeld van een gestrekt been. Jan weet dat ook en had zijn fout voor het imago van het scheidsrechterskorps gewoon openlijk moeten toegeven in plaats van z'n gedraai. Jan stond gewoon helemaal verkeerd opgesteld. Maar dat overkomt hem wel vaker."
Op eigen verzoek zal Wegereef tot nader orde geen duels meer van Ajax leiden. Eenzelfde beslissing nam hij al eens met wedstrijden van Feyenoord, nadat hij in het verleden bedreigd is. Wel staat de bekerwedstrijd tussen NAC en PSV onder zijn leiding.
Sjonquote:,,Prijzen pakken met Ajax is mijn doel voor de komende jaren. Ik heb een goed gevoel bij deze technische staf en selectie. Het is nog geen tijd om de stap te maken naar het buitenland.’’
Mwah, die heeft de laatste tijd al meerdere malen aangegeven nu echt klaar te zijn voor de stap naar het buitenland.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik krijg zomaar het gevoel dat Sneijder ook eens bij zou kunnen tekenen.
Nog een jaar voetballen met Stam, Gabri, Davids, Heitinga, Babel, Huntelaar kan best wel doorslaggevend zijn hoor. Daarbij optellend dat in 2008 het EK is, waar hij zou kunnen uitgroeien tot de ster en spelbepaler van het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mwah, die heeft de laatste tijd al meerdere malen aangegeven nu echt klaar te zijn voor de stap naar het buitenland.
Dat misschien wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog een jaar voetballen met Stam, Gabri, Davids, Heitinga, Babel, Huntelaar kan best wel doorslaggevend zijn hoor. Daarbij optellend dat in 2008 het EK is, waar hij zou kunnen uitgroeien tot de ster en spelbepaler van het Nederlands elftal.
Dan loop je Barcelona/Milan/Man Utd anders binnen dan een speler van de nummer twee van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |