Samen met de CL van '96.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Valt me mee.... Nu zullen jullie de 3 punten alsnog wel krijgen denk ik![]()
Leuk gezocht naar die slecht verzonnen grap, maar echt grappig is het niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Valt me mee.... Nu zullen jullie de 3 punten alsnog wel krijgen denk ik![]()
Was geen grapquote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef gday het volgende:
[..]
Leuk gezocht naar die slecht verzonnen grap, maar echt grappig is het niet.
Losse kaartenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Moet nog even kijken, geen kaarten iig.
Ja ik ga sowieso naar Tilburg, maar weet nog niet zeker waarvoor. Ik moet woensdagavond trainen in Tilburg namelijk, net naast het stadion.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Nu wel genoeg over gesproken he. Shit happens. Nog mensen naar tilburg van de week?
Dan is het nog suffer.quote:
Wat hij zegt...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb je er niet nog wat over toevallig, of weet je iemand?
Nope, sorry.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb je er niet nog wat over toevallig, of weet je iemand?
Omdat er een neger op de splash staat.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef gday het volgende:
Waarom doet ajax.nl de laatste tijd zo kut eigenlijk?
Hehe ... ja nu doet ie het weer.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat er een neger op de splash staat.
Heb trouwens nergens last van?
Zo is het....De beker is alles wat we nog kunnen winnen, en de playoffs.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kampioenschap konden we vorige week al weer in de vriezer stoppen...
Ummm.... wat?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef Sethje het volgende:
de kaasboerenbond!
godverdomme dalijk moeten we nog eierdoppen op gaan zetten...
Ja omdat iedereen hier loopt te mekkeren over de scheids en dit en dat... houdt de eer aan jezelfquote:
Kop op Knul....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfuszooi.
Bovendien is de opmerking nog fout ook, dus tel uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |