abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46694780

Welkom bij alweer de 5e aflevering van deze reeks! Dit is het topic waar amateurvoetbaltrainers met elkaar kunnen praten en discussieren over alles wat het trainersvak zo mooi/verschrikkelijk maakt. Blessures, lastige kinderen, spelvreugde, dilemma's, opstellingen, tactieken....werkelijk álles kan hier besproken worden!

Links naar voorgaande delen:
Het Grote amateur-jeugd voetbaltrainers Topic!
Het Grote amateur-jeugd voetbaltrainers Topic Deel II
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel III
Het Grote Amateur-jeugd Voetbaltrainers Topic Deel IV

Overzicht van posters in deze reeks, en welke taak zij hebben bij hun voetbalclub:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Stanley_Climbfall        GSV Lycurgus E1
Yeahinho                 OJC D8 
Dennus-F                 Zwart-Wit Harderwijk E1 
Zjakkie                  Leider SEOLTO F3 
Kaputwiehund             ? 
Damzkieee                NEO C4 
Solstice                 ? - E3
Maikelsp                 v.v. Diepenveen E-selectie en D3
TerroRobbie              Leider FC Den Bosch D1
Sethje                   Leider A2
FritsFluitketel          Leider Veluwse Boys D1
Merson                   ? - F1 
SupaMario                VVAC F4
-Petor-                  ? - B2
Hannowannabe             v.v. Diepenveen E1
Keijz                    v.v. Lyra D3
VarvesteR                S.C. Espel E1/E2
Sethje                   Leider Nemelaer B2
Karrel_Laaglawaai        SDZZ E2
donn                     WSV 1930 E-pupillen + Fortuna Wormerveer D4
nr11                     S.V. ARC E-top
PAA-053                  GSV Be Quick 1887 D2

Opm. 1: Yeahinho, ik wist je club niet 100% zeker. Klopt dit?
Opm. 2: Het lijstje is nog niet bepaald netjes. Zie ook het hulptopic dat ik daarover opende Ik edit de OP zogauw ik de oplossing weet. FAQ geeft geen uitkomst.
Opm. 3: Met dank aan Yeahinho voor de graphic!
Opm. 4: Het lijstje is ws. verouderd. Ook staan er users in die we hier al lang niet meer hebben gezien. Geef fouten even door, dan wijzig ik het.

Game on!

[ Bericht 5% gewijzigd door PAA-053 op 26-02-2007 21:16:00 ]
pi_46696491
Ik enige opmerking die ik kan geven is dat ik leider ben (van idd Seolto F3), en dus geen traingingen geef. Verder ziet het er goed uit PAA, mijn complimenten !
pi_46698776
goed bezig!
pi_46710146
Zo
pi_46746249
Ja en nu nog interessante discussies he
pi_46748248
Morgen spelen tegen WSV E1 in apeldoorn!
pi_46806351
Jammer dat ik niet kon
Hoeveel ist geworden?
pi_46819110
6-1 verloren helaas, beetje geflatteerd maar we hebben ook wel 3 of 4 goede kansen gehad en nog een penalty op de paal geschoten

Zaterdag als het doorgaat tegen vvog
pi_46819534
Wij moeten zaterdag naar UD E2 toe. Vorige keer hadden we dik gewonnen.

2e competitiehelft zijn we in ieder geval goed begonnen met een 5-3 overwinning op Columbia E1. Dus hopen dat we dit kunnen doorzetten, en misschien wel weer kampioen kunnen worden.
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_46821444
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Dennus-F het volgende:
6-1 verloren helaas, beetje geflatteerd maar we hebben ook wel 3 of 4 goede kansen gehad en nog een penalty op de paal geschoten

Zaterdag als het doorgaat tegen vvog
Dennis ik heb je gemaild op je @e1 adres. Zou je die ff willen bekijken?
pi_46822429
Heb ik gezien, helaas zitten we vol..
pi_46839374
Helaas
pi_46871199
3 minuten voordat wij weg wilden gaan belde de tegenstander toch op met de mededeling dat de wedstrijd niet doorging...
pi_46877987
Bij ons gingen alle thuiswedstrijden door: zowel op het kunstgras maar ook op het gewone gras. ALLE uitwedstrijden waren afgelast, helaas die van ons dus ook!
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
pi_47046473
Ik ben benieuwd voor komend weekend....ik wil wel weer!
En anders gaan we zwemmen, trouwens.
pi_47056375
Het weer ziet er voorlopig goed uit dus ik ga ervan uit dat we weer mogen
pi_47130345
Even een quote van mezelf uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een geouwehoer zeg die spelerspassen. We moesten gister met de B1 tegen de B1 van Excelsior Zetten voetballen. Hun de formulieren ingevuld, dus de scheids (Een leider van de thuisspelende club) wil de spelerspassen zien. Dus hij checkt de namen die met de namen die er op de lijst staan, en het klopte allemaal. Alleen had hij niet naar de leeftijd gekeken. Dus ik vraag aan de leider van Excelsior Zetten of ik het formulier mag zien dat die speler een dispensatie speler is. Hun kwamen met het antwoord dat ze die waren vergeten. Dat heb ik dus op het formulier gezet.
In de eerste helft een hoop geouwehoer, en er word door onze trainer vermoed dat hun met meer A spelers aan het spelen zijn. Ik in de rust even naar de competitie indeling van de KNVB gesurft, en wat blijkt? Dat team blijkt helemaal geen dispensatie team te zijn. Op het formulier staat nu dat die speler geen papieren bij zich had, dus niet speelgerechtig was.
Doet de KNVB hier wat mee?
Vandaag lag er een brief van de KNVB in ons elftal postvak.
Daarin stond dat de KNVB de volgende straf aan Excelsior heeft opgelegt:

-De uitslag van de wedstrijd voor 3-0 voor ons
-Excelsior krijgt 3 punten in de mindering
-En ze krijgen een boete van 150 euro

Erg goed gehandelt van de KNVB
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47133512
Verrassend
pi_47151942
Mijn mannekes begrepen er niet veel van gisteren. Het is een paar weken geleden dat we voor het laatst gespeeld hadden, en in die tijd hebben ze het voetbal compleet verleerd leek wel, we bakten er niks van. We kwamen nog met 1-0 voor, en we kregen een grote kans op 2-0. Maar daarna was het helemaal over, met een 1-6 eindstand als gevolg.

Nou heeft onze keeper pfeiffer dus die komt voorlopig niet, en iemand anders die ook altijd wil keepen (maar het liefst helemaal stopt, wat zijn ouders dan weer niet willen) stond in het goal. Het nadeel aan hem is dat hij heel erg afwezig is altijd, hij kan zijn concentratie er niet bij houden. Hij staat altijd maar een beetje tegen een paal en, en bij uittrappen neemt ie ook altijd iets te veel zijn tijd. En verder houdt ie gewoon weinig tegen. Maar het lag dit keer niet alleen aan hem. Alleen onze topspeler (serieus, die is echt goed) haalde zijn oude niveau, verder speelde iedereen bagger.
pi_47161075
Ja, het niveau loopt heel snel terug bij die spelertjes. Zal wel komen omdat ze bijna nooit buiten voetballen ofzo. Bij mijn eigen team had ik de laatste 2/3 weken iets minder op de techniek getraind, en dat zag je dan ook weer terug in de wedstrijd. De balcontrole en mannetjes passeren was gelijk een stuk minder.
pi_47369954
Toffe OP, topic helemaal gemist.

Vandaag 0-1 gewonnen bij de nummer 2, ben echt supertrots op onze mannen .

Voor de winterstop 1 gewonnen en de rest (dik) verloren.
Nu al twee gewonnen, een gelijk en een verloren, een stuk leuker om zo de competitie te spelen .
pi_47374731
Wij speelden dit keer niet eens zo slecht, alleen aanvallend konden we niks maken. Daardoor hebben we uiteindelijk met 4-1 verloren. Maar het zag er al veel beter uit dan vorige week
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:04:41 #23
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47375830
Vandaag verloren met 4-2 echt een kutwedstrijd. Wij hadden constant balbezit tot aan de 16 tegenstander maar dan kwam er niets uit. Uiteindelijk op 3-0 achter. Toen flink kwaad geworden langs de kant en va banque gaan spelen. Dat resulteerde in de 3-1 en 2 ballen op de paal . Daarna waaide een voorzet van hun er nog in, 4-1. Daarna een voorzet van onze rechtshalf en een verdediger vangt de bal op in de 16 :S echt een mafkees, dus penalty 4-2. Toen aanval op aanval maar het mocht niet baten....

Echt zo klote, ik denk dat we 60 procent balbezit hadden maar voorin te weinig stootkracht. Hun koemen 7 keer over de middelijn en score 4x..jammer
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:04:51 #24
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47375837
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef PAA-053 het volgende:

Opm. 4: Het lijstje is ws. verouderd. Ook staan er users in die we hier al lang niet meer hebben gezien. Geef fouten even door, dan wijzig ik het.

Game on!
Bij mij is het inmiddels Nemelaer A2
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_47395321
Helaas kan hem niet meer wijzigen....

Wij waren dit weekend vrij. Ben naar mijn oude clubje geweest, was erg gezellig. Concurrenten hebben het goed gedaan, we komen nu echt in een belangrijke fase van de competitie.

Maar, wat ik veel belangrijker vind en mij toch wel een beetje zorgen baart is dat we na de winterstop eigenlijk maar 1 wedstrijd echt góed hebben gespeeld. Het wordt weer eens tijd, maar ik vind het moeilijk de vinger op de zere plek te leggen.

Zaterdag a.s. moeten we tegen een echte schoptegenstander, dat ligt ons totaal niet......ik ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')