1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Yeahinho OJC D8 Dennus-F Zwart-Wit Harderwijk E1 Zjakkie Leider SEOLTO F3 Kaputwiehund ? Damzkieee NEO C4 Solstice ? - E3 Maikelsp v.v. Diepenveen E-selectie en D3 TerroRobbie Leider FC Den Bosch D1 Sethje Leider A2 FritsFluitketel Leider Veluwse Boys D1 Merson ? - F1 SupaMario VVAC F4 -Petor- ? - B2 Hannowannabe v.v. Diepenveen E1 Keijz v.v. Lyra D3 VarvesteR S.C. Espel E1/E2 Sethje Leider Nemelaer B2 Karrel_Laaglawaai SDZZ E2 donn WSV 1930 E-pupillen + Fortuna Wormerveer D4 nr11 S.V. ARC E-top PAA-053 GSV Be Quick 1887 D2 |
Dennis ik heb je gemaild op je @e1 adres. Zou je die ff willen bekijken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Dennus-F het volgende:
6-1 verloren helaas, beetje geflatteerd maar we hebben ook wel 3 of 4 goede kansen gehad en nog een penalty op de paal geschoten
Zaterdag als het doorgaat tegen vvog
Vandaag lag er een brief van de KNVB in ons elftal postvak.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een geouwehoer zeg die spelerspassen. We moesten gister met de B1 tegen de B1 van Excelsior Zetten voetballen. Hun de formulieren ingevuld, dus de scheids (Een leider van de thuisspelende club) wil de spelerspassen zien. Dus hij checkt de namen die met de namen die er op de lijst staan, en het klopte allemaal. Alleen had hij niet naar de leeftijd gekeken. Dus ik vraag aan de leider van Excelsior Zetten of ik het formulier mag zien dat die speler een dispensatie speler is. Hun kwamen met het antwoord dat ze die waren vergeten. Dat heb ik dus op het formulier gezet.
In de eerste helft een hoop geouwehoer, en er word door onze trainer vermoed dat hun met meer A spelers aan het spelen zijn. Ik in de rust even naar de competitie indeling van de KNVB gesurft, en wat blijkt? Dat team blijkt helemaal geen dispensatie team te zijn. Op het formulier staat nu dat die speler geen papieren bij zich had, dus niet speelgerechtig was.
Doet de KNVB hier wat mee?
Bij mij is het inmiddels Nemelaer A2quote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef PAA-053 het volgende:
Opm. 4: Het lijstje is ws. verouderd. Ook staan er users in die we hier al lang niet meer hebben gezien. Geef fouten even door, dan wijzig ik het.
Game on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |