had ik het zomaar goedquote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nee ik heb daar een mooi bed voor, kom maar hierheen
Wie weet is ze undercoverquote:
Is ze nog een agente ookquote:
hehequote:
De meeste zijn of pot of 100 kgquote:Op zondag 25 februari 2007 23:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
hehedie komen idd niet heel veel voor
Minimaalquote:
Hoe weet je van m'n politiepakjequote:
Dat heb ik hem verteld.. sst..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hoe weet je van m'n politiepakje![]()
![]()
Cha, dat is de vraagquote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hoe weet je van m'n politiepakje![]()
![]()
Zag er een paar maanden geleden nog 1 lopen op de politieschool in Leeuwarden nou....quote:
Ik heb helemaal nix van jouquote:
Nou nu zal ik je wel moeten straffen hoorquote:
Blondquote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zag er een paar maanden geleden nog 1 lopen op de politieschool in Leeuwarden nou....Die mocht mij echt wel in de boeien slaan
![]()
Jaartje of 20 lang blond haar
![]()
hoi...quote:
Ben je nog aan het skypenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nou nu zal ik je wel moeten straffen hoor![]()
een zweep?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef mstr het volgende:
[..].
Met de handboeien en de zweep?
Dan vind ik het goed..
Ja maar dat was geen echte agentequote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een zweep?
ooit een agente gezien met een zweep?![]()
politieagentes te paardquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een zweep?
Nee. Niet op straat.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een zweep?
GMTAquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar dat was geen echte agente![]()
yupquote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je nog aan het skypen?
idd, ik ga zo ook maarquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga alvast m'n pyama aantrekken.. morgen weer school
das kellyquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee. Niet op straat.
Wel van die gore 0906 reclames met een stel lelijke wijven
Ja lelijk zijn de wijven altijd hequote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee. Niet op straat.
Wel van die gore 0906 reclames met een stel lelijke wijven
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga alvast m'n pyama aantrekken.. morgen weer school
idd.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja lelijk zijn de wijven altijd hedas nog wel het grappigste eraan
Beidequote:
idd.. het echte schoon vind je buiten de mediaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja lelijk zijn de wijven altijd hedas nog wel het grappigste eraan
quote:
Aajahweljohquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef VlaDje het volgende:
Politie vrouwtjes versieren is geen goed idee, tenzij het in de kroeg is...
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AajahweljohHeb ik 1 keer gedaan bij een ME-oefening zoeen jonge agente moest ons kapot slaan met der wapenstok
Toen ik vroeg of ze die handboeien ook mee naar huis nam en of ze die wapenstok dan ook gebruikte flipte ze helemaal... deed wel pijn die wapenstok op me hoofd
![]()
"quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AajahweljohHeb ik 1 keer gedaan bij een ME-oefening zoeen jonge agente moest ons kapot slaan met der wapenstok
Toen ik vroeg of ze die handboeien ook mee naar huis nam en of ze die wapenstok dan ook gebruikte flipte ze helemaal... deed wel pijn die wapenstok op me hoofd
![]()
quote:
Ik ben al anderhalf jaar vrijquote:
altijd, fviv en ik =quote:
haha.. heb ook welles tik gehad met zon stok..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ookben zelfs nog even in utrecht
stage op basisschool, ik doelde eigenlijk op vriendin-loosquote:
Whehequote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
stage op basisschool, ik doelde eigenlijk op vriendin-loos
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. heb ook welles tik gehad met zon stok..
maar dat had hele andere redenen..
een dronken errrjee en foute opmerkingen![]()
Kanje wel lachen, ben dr aardig op uitgekeken, alhoewel die juffen ook wel van die geile aanwijsstokken hebbenquote:
>> We gebruiken pepperspray hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
!!
We mochten toen wel met dranghekken en lantaarnpalen gooienVonden ze ook niet leuk
![]()
Die dingen zwiepen hard doorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kanje wel lachen, ben dr aardig op uitgekeken, alhoewel die juffen ook wel van die geile aanwijsstokken hebben
no shitquote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ookben zelfs nog even in utrecht
't Is maar net waar je van houdtquote:
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
't Is maar net waar je van houdtmaar let wel, die jonge juffen hebben onder hun rokjes minder dan je denkt hoor
![]()
Daarom ben ik dr nu even naar terug gegaanquote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Toen ik zo klein was lette ik daar niet zo op
jeetjequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom ben ik dr nu even naar terug gegaan
Danke schoonquote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ahw
Jij ook alvast slaap lekker enzo.![]()
![]()
![]()
Ja of: Achteruit of we gebruiken geweld! En toen werd haar wapenstok afgepakt door een gozer, was ze gezakt voor dat examenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
>> We gebruiken pepperspray hoor
<< VANG!!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of: Achteruit of we gebruiken geweld! En toen werd haar wapenstok afgepakt door een gozer, was ze gezakt voor dat examen![]()
Wat moet je nou in almere ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ga iemand meeten jamaar niet in Ut
maar moet daar ff van trein wisselen
iedereen knielt voor mijquote:
zeg ik netquote:Op zondag 25 februari 2007 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat moet je nou in almere ?![]()
Sowieso een meisje bij de MEquote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of: Achteruit of we gebruiken geweld! En toen werd haar wapenstok afgepakt door een gozer, was ze gezakt voor dat examen![]()
skypen werkt primaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:22 schreef oshiro het volgende:
helleu
Heeft iemand een remedie tegen verveling?
Jah maar wie wat en waaromquote:
Zitten anders best leuke dames bij hoor, niet alleen van die manwijvenquote:
wie: lauwertquote:Op zondag 25 februari 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah maar wie wat en waarom![]()
als ik nuchter ben denk ik nog enigzins na.. wat ik zeg.. en als ik dronken ben nietquote:
Denk dat dat het juist isquote:Op zondag 25 februari 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah maar wie wat en waarom![]()
[..]
Zitten anders best leuke dames bij hoor, niet alleen van die manwijven![]()
dat zijn geen meisjes.. zijn gewoon mannen zonder piemelquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
wie: lauwert
wat: een meisje
waarom: voor de gezelligheid
Ach dit zijn van die dingen die je gewoon gedaan moet hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
als ik nuchter ben denk ik nog enigzins na.. wat ik zeg.. en als ik dronken ben niet![]()
Leuke politie agentesquote:
Je komt toch winkelen in Rotterdam?quote:
Ik neem wel een emmer water meequote:
Uhm ik ook niet..quote:
nah, daarna werd et gekker met een x-aantal dingen tot gevolgquote:Op zondag 25 februari 2007 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ach dit zijn van die dingen die je gewoon gedaan moet hebben![]()
Ik heb ut ook allemaal al gedaanquote:Op zondag 25 februari 2007 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nah, daarna werd et gekker met een x-aantal dingen tot gevolg
zitten in politie busje ook? + terug lopen naar je fiets vanaf politie buro?
maar verder geen last van gehad gelukkig
haha wilde net quoten.. van ga je em dan ook verlossenquote:
haha iddquote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb ut ook allemaal al gedaanIs niets mis mee hoor
![]()
Zolang je maar niet voor de rechter hoeft te verschijnen![]()
ja moet je doen, flippers aan + snorkelquote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef nijnja het volgende:
zal ik als het morgenvroeg heel hard regent in mn zwembroek naar stage gaan?
Ik heb wel speedoquote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja moet je doen, flippers aan + snorkel
maar dan wel in een spido
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha idd
heb wel gekkere dingen gedaan.. maar dat is niet voor fok..
maar ik ben veranderdffs
u ookquote:Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef liiszle het volgende:
slaaplekker allemaal.
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef liiszle het volgende:
slaaplekker allemaal.
Jij gaat ook ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef liiszle het volgende:
slaaplekker allemaal.
geen piepende bandenquote:
tot de volgende meet lisquote:Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef liiszle het volgende:
slaaplekker allemaal.
hihi.. heb nog wel fotos ergens..quote:
niet meeten?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:35 schreef liiszle het volgende:
nee man!
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hihi.. heb nog wel fotos ergens..
van me zwart/witte jas
veranderd in een zwart/rode jas![]()
leg dat maar is uit aan je ouders de volgende dag.
oh werd al bang.. had graag nog eens die overgevoelige rug aanwillen rakenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef liiszle het volgende:
niet slapen
cool, neem ik al me matties mee..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef mash_ het volgende:
in april gaan we meet houden bij em thuis
quote:
euhm.. nee dat nie..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Zolang er maar geen doden zijn gevallen![]()
1 extra iemand past nog wel jaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
cool, neem ik al me matties mee..
Wie komen er allemaal?quote:
Ooooow dat valt reuze meequote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
euhm.. nee dat nie..
en het was niet eens van de tegenpartij.. maar van een vriend van me...
ik was zo sociaal geweest om mijn jas als ondersteuning te gebruiken voor zijn hoofd..
wachtend op hulp
geeeen ideequote:
ONZ meet is 1 dag voor pinkpopquote:
das ook nasty jaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ONZ meet is 1 dag voor pinkpop![]()
Topic openenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
geeeen ideeweet alleen dat lauwert komt en jordy en van de rest weet ik het niet . ook nog niemand gevraagd enzo
"maat" van me was met boksbeugel geslagen.. en lag ergens out te zijn op de wegquote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooooow dat valt reuze meeIk denk die heb iemand bewerkt ofzo
![]()
jaaa kloptquote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ONZ meet is 1 dag voor pinkpop![]()
Weer in Ut?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaaa kloptga ik ook heen
naar de meet dan he
pinkpop trouwens ook misschien
dacht dat wij ook al waren uitgenodigt..quote:
jaa uhh nee want niet iedereen mag komenquote:
ohja, ik kom niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
geeeen ideeweet alleen dat lauwert komt en jordy en van de rest weet ik het niet . ook nog niemand gevraagd enzo
Hmm minderquote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
"maat" van me was met boksbeugel geslagen.. en lag ergens out te zijn op de weg
dat kwam erna.. zonder jas![]()
Ja, maar misschien wel een andere tentquote:
Ben je iets van plan met dit topic danquote:Op zondag 25 februari 2007 23:45 schreef ThijsThijs het volgende:
tot hoelaat blijven jullie hier door ''kibbelen'' ?
hihiih grapjeeequote:
quote:
oh lache.. "bob jij of bob ik.. iedereen bobt.. want die beat is zo dik"quote:Ja, maar misschien wel een andere tent![]()
dan kan ik dus echt nietquote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef mash_ het volgende:
denk trouwens dat het zaterdag 21 april gaat worde
quote:
was weer een grapjequote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan heb je pechNeej moet nog ff kijke ze zijn 3 weken weg dus
![]()
Waarom nou weer..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
het voelde goed hoor![]()
![]()
![]()
[..]
oh lache.. "bob jij of bob ik.. iedereen bobt.. want die beat is zo dik"
Kijk, nu wordt mij alles duidelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
3 wekenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
quote:
Moet dat met een vraagteken? Ik weet het antwoord niet voor jequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
ookal was het geen grapje als je niet kan heb je pech![]()
maar heb er nu wel spijt van.. er is een lange na sleep geweest.. van minder fijne dingen...quote:
Njah dat is dan wel weer mooi kutquote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maar heb er nu wel spijt van.. er is een lange na sleep geweest.. van minder fijne dingen...
Ik heb nog een paar broers dus ik ben nooit alleen thuisquote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef oshiro het volgende:
waarom gaan mijn ouders nou nooit eens weg![]()
Misschien deze zomer, dan wel meteen meet bij mijn huis uiteraard.
Zelfs in de zomer zijn ze er nog. Heb alleen het huis voor mezelf als ze werken zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef oshiro het volgende:
das toch niet dichtbijquote:
daar ga ik wel mee zittenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef oshiro het volgende:
Ik heb ook een broertje, die tape ik wel even aan het plafond ofzo.
2,5 uur is toch redelijk te doenquote:
Met Sven?quote:
ahja.. ik wilde in juni nog feestje geven.. voor de gezellig pubbers.. en mijn eigen allround matties..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef oshiro het volgende:
uhm ja ik wilde dus eerst gewoon een feest gaan geven voor pub enzo en gewoon me vrienden.. maar dan zit me huis zo volquote:Op zondag 25 februari 2007 23:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ahja.. ik wilde in juni nog feestje geven.. voor de gezellig pubbers.. en mijn eigen allround matties..
maar die combineren wel met jullie denk..
ik kan iedereen van verscheidene treinstations ophalen in de buurt..
er is bier
je mag roken
en blowen..
plassen in de sloot.. of gewoon op de wc..
je mag shcreeuwen tot 0100..
je mag eigenlijk alles.. behalve dieren verpesten.. of extreem irritant doen
true.. van je fiets afgetikt worden enzo.. midden in de nacht.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah dat is dan wel weer mooi kut![]()
ja! dies tof manquote:
gekquote:Op zondag 25 februari 2007 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2,5 uur is toch redelijk te doen![]()
mwa.. ik doe et buiten..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm ja ik wilde dus eerst gewoon een feest gaan geven voor pub enzo en gewoon me vrienden.. maar dan zit me huis zo vol![]()
Als je een kruising tussen tupac en satan tof vindtquote:
In combinatie met werken en uitstapjes naar rotterdam word het een beetje vermoeiendquote:
dat vind ik leuk ja!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je een kruising tussen tupac en satan tof vindt
Neuh das overdreven... maar je krijgt een idee![]()
uitstapjes... jij stapt niet. jij staat alleen maar stilquote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In combinatie met werken en uitstapjes naar rotterdam word het een beetje vermoeiendMaar voor de rest
![]()
Doe mij zown tuinquote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa.. ik doe et buiten..
(5000m2 tuin/weiland moet voldoende zijn)
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
uitstapjes... jij stapt niet. jij staat alleen maar stil![]()
ik vind het alsnog achterlijk langquote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In combinatie met werken en uitstapjes naar rotterdam word het een beetje vermoeiendMaar voor de rest
![]()
hahahahahahahahahahquote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
uitstapjes... jij stapt niet. jij staat alleen maar stil![]()
Ik welquote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het alsnog achterlijk langmaar goed, als jij t dr voor over hebt
Was dat die met die aliens? Die heb ik gekeken.. met die aliens.. was kapot engquote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Popje, nog boeiende dingen gedaan vanavond?
Heb the meaning of life gekeken
Kijk shutter eensquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Was dat die met die aliens? Die heb ik gekeken.. met die aliens.. was kapot eng
Maar was in de avond met m'n mams even naar m'n oom en tante gegaan![]()
mwa tuin zelf is kleiner.. maar waar we feesten geven is in weiland.. met steiger/terras aant water..quote:
truequote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat klinkt wel heul gezellig
Dat klinkt als ideaalquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa tuin zelf is kleiner.. maar waar we feesten geven is in weiland.. met steiger/terras aant water..
vuurplaats.. enzo..
met feest is er ook:
Tent.. voor of slapen of niet
plek voor de dj/of gewoon zonder
partytent.. met tafel voor drank
hangmat voor de luie mensen..
2/3 houten banken lekker zitten..
een x-aantal stoelen..
en nog wat zooi om gewoon op de grond te chillen
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer ben jij jarigquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa tuin zelf is kleiner.. maar waar we feesten geven is in weiland.. met steiger/terras aant water..
vuurplaats.. enzo..
met feest is er ook:
Tent.. voor of slapen of niet
plek voor de dj/of gewoon zonder
partytent.. met tafel voor drank
hangmat voor de luie mensen..
2/3 houten banken lekker zitten..
een x-aantal stoelen..
en nog wat zooi om gewoon op de grond te chillen
enigste wat mee moet werken is het weerquote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
13 aug..quote:
Met ze alle knus onder een grote tent ofzo kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
enigste wat mee moet werken is het weer
maar eind juni zijn me ouders 2weken finland.. dus kan goed komen
quote:
Dag schatquote:
Hoor ik mij aangesproken te voelenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:04 schreef mash_ het volgende:
maarja 21april (datum niet helemaal zeker) morgen alle chille/aardige/lieve pubers bij mij komen chillenen dan gaan we uit enzo
en de mensen die ver wge wonen kunnen dan hier slapen
Veel plesierquote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef oshiro het volgende:
Ik ga ook maffen, morgen om 11 uur bij mcDavid.
Huiswerk maken
uhh nou ja jou ken ik nog niet enzoquote:Op maandag 26 februari 2007 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoor ik mij aangesproken te voelen?
true true zolang hang ik ook nog nietquote:Op maandag 26 februari 2007 00:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhh nou ja jou ken ik nog niet enzo![]()
quote:
quote:
Je hebt maar 8 uur slaap nodigquote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef mash_ het volgende:
uhm me wekker gaat over 10uur
true.. maar is wel een eind treinen voor jou..quote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met ze alle knus onder een grote tent ofzo kan ook gezellig zijn![]()
Tis vast wel even droog in die 2 weken![]()
2 uurtjesquote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
true.. maar is wel een eind treinen voor jou..
of hoeland doe je erover naar utrecht?
mijne om 7quote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Je hebt maar 8 uur slaap nodigmijnes gaat om 9
een lotgenootquote:
haha dan zou je als je met trein gaat nog een half uur moeten naar dichtsbijzijnde station bij mij in de buurtquote:
quote:
Je bent te laatquote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef mash_ het volgende:
8uur slaap dat haal ik echt nooit heik ga altijd 12uur slapen en dan 6:45 op
5 uur is meer dan genoegquote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Je hebt maar 8 uur slaap nodigmijnes gaat om 9
jij werkt toch bij alternate?quote:
Ik ook niet hoor, maar dat haal ik altijd in op schoolquote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef mash_ het volgende:
neej want moeten moet ik niet naar school en ook niet 6:45 me bed uitquote:Op maandag 26 februari 2007 00:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bent te laat
Ik haal die 8 ook niet echt
Wat doe jij dan nu nog op?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef mash_ het volgende:
tis al 0016quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg zolang met de trein als het maar gezellig isquote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha dan zou je als je met trein gaat nog een half uur moeten naar dichtsbijzijnde station bij mij in de buurt
Ah oke, my bad, mijn wekker gaat wel om 7.00quote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
neej want moeten moet ik niet naar school en ook niet 6:45 me bed uit
Wanneer heb jij vakantie?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb zin in mijn vakantie
Helemaal niet aan school denken
Vakantieritmequote:
21 april vrij houdenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb zin in mijn vakantie
Helemaal niet aan school denken
MSNer?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:16 schreef seekfaM het volgende:
Ik ben, ben, ja wat ben ik :$
oke okequote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg zolang met de trein als het maar gezellig is![]()
Dat jaquote:
Nee, dat word hem niet, dan heb ik al wat andersquote:Op maandag 26 februari 2007 00:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
21 april vrij houden![]()
weet je het al vast
Naja normaal lig ik nu ongeveer in mn nest maar vaak zie ik alsnog de 2 wel voor de dubbele punt op mn mobielquote:Op maandag 26 februari 2007 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Jullie moeten morgen weer naar school! Foei!
Is al 2 dagen bezigquote:
wat danquote:Op maandag 26 februari 2007 00:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, dat word hem niet, dan heb ik al wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |