ONZ meet is 1 dag voor pinkpopquote:
das ook nasty jaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ONZ meet is 1 dag voor pinkpop![]()
Topic openenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
geeeen ideeweet alleen dat lauwert komt en jordy en van de rest weet ik het niet . ook nog niemand gevraagd enzo
"maat" van me was met boksbeugel geslagen.. en lag ergens out te zijn op de wegquote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooooow dat valt reuze meeIk denk die heb iemand bewerkt ofzo
![]()
jaaa kloptquote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ONZ meet is 1 dag voor pinkpop![]()
Weer in Ut?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaaa kloptga ik ook heen
naar de meet dan he
pinkpop trouwens ook misschien
dacht dat wij ook al waren uitgenodigt..quote:
jaa uhh nee want niet iedereen mag komenquote:
ohja, ik kom niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
geeeen ideeweet alleen dat lauwert komt en jordy en van de rest weet ik het niet . ook nog niemand gevraagd enzo
Hmm minderquote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
"maat" van me was met boksbeugel geslagen.. en lag ergens out te zijn op de weg
dat kwam erna.. zonder jas![]()
Ja, maar misschien wel een andere tentquote:
Ben je iets van plan met dit topic danquote:Op zondag 25 februari 2007 23:45 schreef ThijsThijs het volgende:
tot hoelaat blijven jullie hier door ''kibbelen'' ?
hihiih grapjeeequote:
quote:
oh lache.. "bob jij of bob ik.. iedereen bobt.. want die beat is zo dik"quote:Ja, maar misschien wel een andere tent![]()
dan kan ik dus echt nietquote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef mash_ het volgende:
denk trouwens dat het zaterdag 21 april gaat worde
quote:
was weer een grapjequote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan heb je pechNeej moet nog ff kijke ze zijn 3 weken weg dus
![]()
Waarom nou weer..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
het voelde goed hoor![]()
![]()
![]()
[..]
oh lache.. "bob jij of bob ik.. iedereen bobt.. want die beat is zo dik"
Kijk, nu wordt mij alles duidelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
3 wekenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
quote:
Moet dat met een vraagteken? Ik weet het antwoord niet voor jequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
ookal was het geen grapje als je niet kan heb je pech![]()
maar heb er nu wel spijt van.. er is een lange na sleep geweest.. van minder fijne dingen...quote:
Njah dat is dan wel weer mooi kutquote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maar heb er nu wel spijt van.. er is een lange na sleep geweest.. van minder fijne dingen...
Ik heb nog een paar broers dus ik ben nooit alleen thuisquote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef oshiro het volgende:
waarom gaan mijn ouders nou nooit eens weg![]()
Misschien deze zomer, dan wel meteen meet bij mijn huis uiteraard.
Zelfs in de zomer zijn ze er nog. Heb alleen het huis voor mezelf als ze werken zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef oshiro het volgende:
das toch niet dichtbijquote:
daar ga ik wel mee zittenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef oshiro het volgende:
Ik heb ook een broertje, die tape ik wel even aan het plafond ofzo.
2,5 uur is toch redelijk te doenquote:
Met Sven?quote:
ahja.. ik wilde in juni nog feestje geven.. voor de gezellig pubbers.. en mijn eigen allround matties..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef oshiro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |