uhm ja ik wilde dus eerst gewoon een feest gaan geven voor pub enzo en gewoon me vrienden.. maar dan zit me huis zo volquote:Op zondag 25 februari 2007 23:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ahja.. ik wilde in juni nog feestje geven.. voor de gezellig pubbers.. en mijn eigen allround matties..
maar die combineren wel met jullie denk..
ik kan iedereen van verscheidene treinstations ophalen in de buurt..
er is bier
je mag roken
en blowen..
plassen in de sloot.. of gewoon op de wc..
je mag shcreeuwen tot 0100..
je mag eigenlijk alles.. behalve dieren verpesten.. of extreem irritant doen
true.. van je fiets afgetikt worden enzo.. midden in de nacht.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah dat is dan wel weer mooi kut![]()
ja! dies tof manquote:
gekquote:Op zondag 25 februari 2007 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2,5 uur is toch redelijk te doen![]()
mwa.. ik doe et buiten..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm ja ik wilde dus eerst gewoon een feest gaan geven voor pub enzo en gewoon me vrienden.. maar dan zit me huis zo vol![]()
Als je een kruising tussen tupac en satan tof vindtquote:
In combinatie met werken en uitstapjes naar rotterdam word het een beetje vermoeiendquote:
dat vind ik leuk ja!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je een kruising tussen tupac en satan tof vindt
Neuh das overdreven... maar je krijgt een idee![]()
uitstapjes... jij stapt niet. jij staat alleen maar stilquote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In combinatie met werken en uitstapjes naar rotterdam word het een beetje vermoeiendMaar voor de rest
![]()
Doe mij zown tuinquote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa.. ik doe et buiten..
(5000m2 tuin/weiland moet voldoende zijn)
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
uitstapjes... jij stapt niet. jij staat alleen maar stil![]()
ik vind het alsnog achterlijk langquote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In combinatie met werken en uitstapjes naar rotterdam word het een beetje vermoeiendMaar voor de rest
![]()
hahahahahahahahahahquote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
uitstapjes... jij stapt niet. jij staat alleen maar stil![]()
Ik welquote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het alsnog achterlijk langmaar goed, als jij t dr voor over hebt
Was dat die met die aliens? Die heb ik gekeken.. met die aliens.. was kapot engquote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Popje, nog boeiende dingen gedaan vanavond?
Heb the meaning of life gekeken
Kijk shutter eensquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Was dat die met die aliens? Die heb ik gekeken.. met die aliens.. was kapot eng
Maar was in de avond met m'n mams even naar m'n oom en tante gegaan![]()
mwa tuin zelf is kleiner.. maar waar we feesten geven is in weiland.. met steiger/terras aant water..quote:
truequote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat klinkt wel heul gezellig
Dat klinkt als ideaalquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa tuin zelf is kleiner.. maar waar we feesten geven is in weiland.. met steiger/terras aant water..
vuurplaats.. enzo..
met feest is er ook:
Tent.. voor of slapen of niet
plek voor de dj/of gewoon zonder
partytent.. met tafel voor drank
hangmat voor de luie mensen..
2/3 houten banken lekker zitten..
een x-aantal stoelen..
en nog wat zooi om gewoon op de grond te chillen
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer ben jij jarigquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa tuin zelf is kleiner.. maar waar we feesten geven is in weiland.. met steiger/terras aant water..
vuurplaats.. enzo..
met feest is er ook:
Tent.. voor of slapen of niet
plek voor de dj/of gewoon zonder
partytent.. met tafel voor drank
hangmat voor de luie mensen..
2/3 houten banken lekker zitten..
een x-aantal stoelen..
en nog wat zooi om gewoon op de grond te chillen
enigste wat mee moet werken is het weerquote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
13 aug..quote:
Met ze alle knus onder een grote tent ofzo kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
enigste wat mee moet werken is het weer
maar eind juni zijn me ouders 2weken finland.. dus kan goed komen
quote:
Dag schatquote:
Hoor ik mij aangesproken te voelenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:04 schreef mash_ het volgende:
maarja 21april (datum niet helemaal zeker) morgen alle chille/aardige/lieve pubers bij mij komen chillenen dan gaan we uit enzo
en de mensen die ver wge wonen kunnen dan hier slapen
Veel plesierquote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef oshiro het volgende:
Ik ga ook maffen, morgen om 11 uur bij mcDavid.
Huiswerk maken
uhh nou ja jou ken ik nog niet enzoquote:Op maandag 26 februari 2007 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoor ik mij aangesproken te voelen?
true true zolang hang ik ook nog nietquote:Op maandag 26 februari 2007 00:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhh nou ja jou ken ik nog niet enzo![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |