had ik het zomaar goedquote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nee ik heb daar een mooi bed voor, kom maar hierheen
Wie weet is ze undercoverquote:
Is ze nog een agente ookquote:
hehequote:
De meeste zijn of pot of 100 kgquote:Op zondag 25 februari 2007 23:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
hehedie komen idd niet heel veel voor
Minimaalquote:
Hoe weet je van m'n politiepakjequote:
Dat heb ik hem verteld.. sst..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hoe weet je van m'n politiepakje![]()
![]()
Cha, dat is de vraagquote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hoe weet je van m'n politiepakje![]()
![]()
Zag er een paar maanden geleden nog 1 lopen op de politieschool in Leeuwarden nou....quote:
Ik heb helemaal nix van jouquote:
Nou nu zal ik je wel moeten straffen hoorquote:
Blondquote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zag er een paar maanden geleden nog 1 lopen op de politieschool in Leeuwarden nou....Die mocht mij echt wel in de boeien slaan
![]()
Jaartje of 20 lang blond haar
![]()
hoi...quote:
Ben je nog aan het skypenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nou nu zal ik je wel moeten straffen hoor![]()
een zweep?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef mstr het volgende:
[..].
Met de handboeien en de zweep?
Dan vind ik het goed..
Ja maar dat was geen echte agentequote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een zweep?
ooit een agente gezien met een zweep?![]()
politieagentes te paardquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een zweep?
Nee. Niet op straat.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een zweep?
GMTAquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar dat was geen echte agente![]()
yupquote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je nog aan het skypen?
idd, ik ga zo ook maarquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga alvast m'n pyama aantrekken.. morgen weer school
das kellyquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee. Niet op straat.
Wel van die gore 0906 reclames met een stel lelijke wijven
Ja lelijk zijn de wijven altijd hequote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee. Niet op straat.
Wel van die gore 0906 reclames met een stel lelijke wijven
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga alvast m'n pyama aantrekken.. morgen weer school
idd.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja lelijk zijn de wijven altijd hedas nog wel het grappigste eraan
Beidequote:
idd.. het echte schoon vind je buiten de mediaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja lelijk zijn de wijven altijd hedas nog wel het grappigste eraan
quote:
Aajahweljohquote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef VlaDje het volgende:
Politie vrouwtjes versieren is geen goed idee, tenzij het in de kroeg is...
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AajahweljohHeb ik 1 keer gedaan bij een ME-oefening zoeen jonge agente moest ons kapot slaan met der wapenstok
Toen ik vroeg of ze die handboeien ook mee naar huis nam en of ze die wapenstok dan ook gebruikte flipte ze helemaal... deed wel pijn die wapenstok op me hoofd
![]()
"quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AajahweljohHeb ik 1 keer gedaan bij een ME-oefening zoeen jonge agente moest ons kapot slaan met der wapenstok
Toen ik vroeg of ze die handboeien ook mee naar huis nam en of ze die wapenstok dan ook gebruikte flipte ze helemaal... deed wel pijn die wapenstok op me hoofd
![]()
quote:
Ik ben al anderhalf jaar vrijquote:
altijd, fviv en ik =quote:
haha.. heb ook welles tik gehad met zon stok..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ookben zelfs nog even in utrecht
stage op basisschool, ik doelde eigenlijk op vriendin-loosquote:
Whehequote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
stage op basisschool, ik doelde eigenlijk op vriendin-loos
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. heb ook welles tik gehad met zon stok..
maar dat had hele andere redenen..
een dronken errrjee en foute opmerkingen![]()
Kanje wel lachen, ben dr aardig op uitgekeken, alhoewel die juffen ook wel van die geile aanwijsstokken hebbenquote:
>> We gebruiken pepperspray hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
!!
We mochten toen wel met dranghekken en lantaarnpalen gooienVonden ze ook niet leuk
![]()
Die dingen zwiepen hard doorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kanje wel lachen, ben dr aardig op uitgekeken, alhoewel die juffen ook wel van die geile aanwijsstokken hebben
no shitquote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ookben zelfs nog even in utrecht
't Is maar net waar je van houdtquote:
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
't Is maar net waar je van houdtmaar let wel, die jonge juffen hebben onder hun rokjes minder dan je denkt hoor
![]()
Daarom ben ik dr nu even naar terug gegaanquote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Toen ik zo klein was lette ik daar niet zo op
jeetjequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom ben ik dr nu even naar terug gegaan
Danke schoonquote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ahw
Jij ook alvast slaap lekker enzo.![]()
![]()
![]()
Ja of: Achteruit of we gebruiken geweld! En toen werd haar wapenstok afgepakt door een gozer, was ze gezakt voor dat examenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
>> We gebruiken pepperspray hoor
<< VANG!!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of: Achteruit of we gebruiken geweld! En toen werd haar wapenstok afgepakt door een gozer, was ze gezakt voor dat examen![]()
Wat moet je nou in almere ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ga iemand meeten jamaar niet in Ut
maar moet daar ff van trein wisselen
iedereen knielt voor mijquote:
zeg ik netquote:Op zondag 25 februari 2007 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat moet je nou in almere ?![]()
Sowieso een meisje bij de MEquote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of: Achteruit of we gebruiken geweld! En toen werd haar wapenstok afgepakt door een gozer, was ze gezakt voor dat examen![]()
skypen werkt primaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:22 schreef oshiro het volgende:
helleu
Heeft iemand een remedie tegen verveling?
Jah maar wie wat en waaromquote:
Zitten anders best leuke dames bij hoor, niet alleen van die manwijvenquote:
wie: lauwertquote:Op zondag 25 februari 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah maar wie wat en waarom![]()
als ik nuchter ben denk ik nog enigzins na.. wat ik zeg.. en als ik dronken ben nietquote:
Denk dat dat het juist isquote:Op zondag 25 februari 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jah maar wie wat en waarom![]()
[..]
Zitten anders best leuke dames bij hoor, niet alleen van die manwijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |