Klopt, en dat vind ik erg gaaf.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Paladijn het volgende:
TG viel wat tegen :x Wel humoristisch, maar het is meer entertainment tegenwoordig..
Niet specifiek eigenlijk, maar het oude format beviel me beter. Zoals het tot iets van een jaar geleden was, nu zijn de specials de overhand gaan nemen en is het meer entertainment met auto's dan een autoprogramma imho. Ik heb liever een aantal mooie auto's fraai in beeld gebracht op fraaie lokaties met af en toe eens een special.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Klopt, en dat vind ik erg gaaf.
Welke auto's hadden ze nog mogen testen vind je?
de format van fifth gear is sinds dit seizoen knap waardeloos geworden imo. de vorige serie was veel beter. ik kijk het de laatste tijd ook niet meer. huidige format van top gear vind ik wel goed, het is wat meer humor en wat minder auto's, maar dat geeft niet, 't blijft gewoon lachenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet specifiek eigenlijk, maar het oude format beviel me beter. Zoals het tot iets van een jaar geleden was, nu zijn de specials de overhand gaan nemen en is het meer entertainment met auto's dan een autoprogramma imho. Ik heb liever een aantal mooie auto's fraai in beeld gebracht op fraaie lokaties met af en toe eens een special.
Niet dat het nu niet leuk is oid, maar er is niet echt een ander programma wat dat nu wel biedt (en nee, fifth gear valt af)
Heb je serieuze interesse erin?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Alfisti het volgende:
Bara > die zwarte GTV 3.0 moet 8500 kosten
Als je nu eerst eens een auto ging kopen voor je project, en dan wat onderdelen gaat zoeken.. lijkt me een stuk logischer dan eerst onderdelen kopen en dan de auto. Of ga je die 3.7 V6 in je 155 hangen?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]voor mn project, ik heb net wat leuke dingen gelezen op een internationaal Alfa Forum
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vond in de vorige seizoenen de specials ook altijd het leukstquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet specifiek eigenlijk, maar het oude format beviel me beter. Zoals het tot iets van een jaar geleden was, nu zijn de specials de overhand gaan nemen en is het meer entertainment met auto's dan een autoprogramma imho. Ik heb liever een aantal mooie auto's fraai in beeld gebracht op fraaie lokaties met af en toe eens een special.
Niet dat het nu niet leuk is oid, maar er is niet echt een ander programma wat dat nu wel biedt (en nee, fifth gear valt af)
Laat Peu nou maarquote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef GT3 het volgende:
[..]
Als je nu eerst eens een auto ging kopen voor je project, en dan wat onderdelen gaat zoeken.. lijkt me een stuk logischer dan eerst onderdelen kopen en dan de auto. Of ga je die 3.7 V6 in je 155 hangen?
welke sticker? met een rooie tomaat erop?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
En omg lexxx, dat je die sticker ook gespammed hebt gekregen betekend nog niet dat je'm op je auto moet plakken
Nee, erger... een met "I <3 Fryslân"quote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
welke sticker? met een rooie tomaat erop?
Same here, ze blijven je wel bij. En misschien wordt het format over een jaar wel weer aangepast omdat de ideeen op zijn. Het blijft in ieder geval nog altijd vele malen beter dan de nederlandse "autoprogramma's"quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vond in de vorige seizoenen de specials ook altijd het leukst![]()
Ik heb me toevallig gistermiddag nog lekker zitten ergeren aan Tim en Tom jaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here, ze blijven je wel bij. En misschien wordt het format over een jaar wel weer aangepast omdat de ideeen op zijn. Het blijft in ieder geval nog altijd vele malen beter dan de nederlandse "autoprogramma's"
Tuurlijk wel, ben FNP stemmerquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
En omg lexxx, dat je die sticker ook gespammed hebt gekregen betekend nog niet dat je'm op je auto moet plakken
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
welke sticker? met een rooie tomaat erop?
"Welk merk denk je dat dit is, Frans? Duits? Nee, het is een Kia! En hij rijdt nog behoorlijk rap voor een lage prijs ook!"quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb me toevallig gistermiddag nog lekker zitten ergeren aan Tim en Tom ja
nu nog de vlag op het dak schilderenquote:
Nee, dat doe ik bij de Niva.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:25 schreef lipje het volgende:
[..]
nu nog de vlag op het dak schilderen
Nee hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
En die nachtfoto van je wat heb je uitgespookt?weg kwijt enzo?
![]()
Algehele moeheid inhalenquote:
Mja dat probeerde ik gister ook. Lag ik weer tot 1 uur wakker terwijl ik echt ubergaar wasquote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Algehele moeheid inhalen![]()
Morgen weer vroeg op
Ja heerlijk jaquote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja dat probeerde ik gister ook. Lag ik weer tot 1 uur wakker terwijl ik echt ubergaar was![]()
Fijne momenten zijn dat altijd, vooral als je dan weer een paar uur later uit bed moet voor stage
Een of andere SOA of Pfifer opgelopen?!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:10 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja heerlijk jaIk heb nu al 3 nachten achter elkaar ruim 10 uur geslapen
Een VW.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:18 schreef Fugie het volgende:
ugh moet ik nog dingen gaan verzinnen die ik wil krijgen voor mijn verjaardag
SOA onmogelijk. Pfeiffer zou eventueel kunnen ja... maar ik hoop gewoon slaaptekort inhalen eigenlijk...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Een of andere SOA of Pfifer opgelopen?!
Meer neuken.quote:
Ik hoop het niet voor je.quote:Pfeiffer zou eventueel kunnen ja...
Na 3x 10 uur moet dat toch wel een beetje gelukt zijn.quote:maar ik hoop gewoon slaaptekort inhalen eigenlijk...
Wel eens van veilig gehoord?quote:
Ik ook nietquote:[..]
Ik hoop het niet voor je.
Daarom, dus vannacht gewoon weer 7 uur hoop ik.quote:[..]
Na 3x 10 uur moet dat toch wel een beetje gelukt zijn.
Zolang je geen uitwoonde sletten pakt is dat niet nodig.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wel eens van veilig gehoord?
[..]
Weltrustenquote:Ik ook niet
[..]
Daarom, dus vannacht gewoon weer 7 uur hoop ik.
Alsof je dat kan weten na 1 avondquote:Op maandag 26 februari 2007 13:42 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zolang je geen uitwoonde sletten pakt is dat niet nodig.
Ja dankje.quote:[..]
Weltrusten![]()
Lang leve de onschuldige 1e jaarsjesquote:Op maandag 26 februari 2007 13:43 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Alsof je dat kan weten na 1 avond
[..]
Ja dankje.
Die zijn ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 26 februari 2007 13:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Lang leve de onschuldige 1e jaarsjes
En heb je dat andere mokkel al d'r huid volgescholden?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de baan voor in ieder geval 2 maanden!
Je pikt ze er meestal wel snel uitquote:Op maandag 26 februari 2007 13:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Die zijn ook niet meer wat het geweest is
En ze zijn 17quote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je pikt ze er meestal wel snel uit
Die is jammer genoeg vrijquote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef roflcopter het volgende:
[..]
En heb je dat andere mokkel al d'r huid volgescholden?
Van uitstel komt....quote:Op maandag 26 februari 2007 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die is jammer genoeg vrij!
Maar goed, ik heb nog geen ontslag genomen. Het nummer ligt wel voor me, want het moet via de telefoon. Maar ik ben het aan het uitstellen als een gek!
Dat dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Anne says:
*uitstel is afstel Anne* *uitstel is afstel Anne*
Klopt. Maar op een TU zijn die nu niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Op de Universiteit zijn ze vrijwel allemaal 18.
Mietje.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een TU zijn die nu niet echt om over naar huis te schrijven
Die op de PABO en zulks wel, maar die zijn dus 17, soms 18
Anne says:quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mietje.
Moet ik je tekst even voor je uittypen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef Richboy het volgende:
[..]
Pedagogiek, Psychologie, Bestuurskunde, Rechten, Economie
Zoiets.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Anne says:
"Hallo, ik heb goed nieuws, of slecht nieuws, maar goed, ik wil per direct gaan stoppen als weekendhulp in Boxmeer".
PER DIRECT, STOMME HOER.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:03 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Zoiets.
En dan zegt hij/zij.
"Oke, prima, per wanneer?"
Dat krijg je toch wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee wacht! Ik moet nog loon krijgen.
quote:Den Haag, 23 februari 2007 - De nieuwe regering Balkenende, die voor het eerst in de geschiedenis een passage van het regeerakkoord heeft gewijd aan het welzijn van dieren, heeft bij haar aantreden gisteren op het bordes van Huis ten Bosch een valse start gemaakt. Een van de ministers (Maria van der Hoeven) droeg een kraag van vossenbont, een van de meest omstreden producten wanneer het gaat om dierenwelzijn. De Tweede Kamerfractie van de Partij voor de Dieren heeft in een open brief aan minister Van der Hoeven om opheldering gevraagd. De partij is daarnaast een emailactie gestart onder het motto: Een dode vos bij Huis ten Bosch! Daarmee wordt Nederlandse burgers de kans te geven hun zorgen kenbaar te maken over het dieronvriendelijke signaal dat met het vossenbont op de kraag van een minister door de nieuwe regering is afgegeven.
Ik verwacht z'n 'vader'...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef roflcopter het volgende:
Ja, en je moeder is nog maagd.
quote:One evening a man was at home watching TV and eating peanuts. He'd toss one in the air, then catch it in his mouth. In the middle of catching one, his wife asked a question, and as he turned to answer her, the peanut fell into his ear.
He tried and tried to dig it out but succeeded only in pushing it in deeper. His wife tried to help, but after hours of trying they became worried and decided to go to the hospital. As they were ready to go out the door, their daughter came home with her date. After being informed of the problem, their daughter's date said he could get the peanut out.
The young man told the father to sit down, then shoved two fingers up the father's nose and told him to blow hard. When the father blew, the peanut flew out.
The mother and daughter jumped and yelled for joy. The young man insisted that it was nothing and the daughter brought the young man out to the kitchen for something to eat.
Once he was gone the mother turned to the father and said, "That's wonderful - isn't he smart? What do you think he's going to be when he grows older?" The father replied, "From the smell of his fingers, our son-in-law!"
rightquote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef PeuRac het volgende:
Een van de mensen die in de raad van bestuur bij Stichting AAP zit (die is ook fel tegen bont), komt op alle vergaderingen en feestjes met een dikke bontjas![]()
Lijkt Zeeland welquote:Op maandag 26 februari 2007 00:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Verjaardag van een klasgenoot in Duiven. En ik reed via Duitsland terug, en blijkbaar rijden ze daar niet in de nacht. En lantaarnpalen ofzo kennen ze ook niet. Wel veel bos, met enge schaduwen
![]()
. (ik zat mezelf trouwens behoorlijk bang te maken
)
Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
Die schijt corsa doet 1 op 16.8![]()
Weet niet wat die slet met z'n diesel doet maar volgens mij gooit ie de helft meteen de straat op![]()
Zo'n kleine kutbak hoort toch makkelijk 1 op 19 te lopen?
mja.. ligt ook aan de rijstijl. maar opzich zou die best 1 op 19 moeten kunnen lopen. als je constant 110-120 rijdt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
Die schijt corsa doet 1 op 16.8![]()
Weet niet wat die slet met z'n diesel doet maar volgens mij gooit ie de helft meteen de straat op![]()
Zo'n kleine kutbak hoort toch makkelijk 1 op 19 te lopen?
Mijn golfje type 3 Diesel deed 1 op 18 terwijl ik continu met 150 over de snelweg ging.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef GT3 het volgende:
[..]
mja.. ligt ook aan de rijstijl. maar opzich zou die best 1 op 19 moeten kunnen lopen. als je constant 110-120 rijdt.
tsja.. 't is geen VW hequote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn golfje type 3 Diesel deed 1 op 18 terwijl ik continu met 150 over de snelweg ging.
Deze bitch is zo onzuinig als de pest![]()
Sjongejonge, dat kost je 2 euro extra per week? Boehoequote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn golfje type 3 Diesel deed 1 op 18 terwijl ik continu met 150 over de snelweg ging.
Deze bitch is zo onzuinig als de pest![]()
Hoi 'n shizzlequote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
Hai en shit
Netjesquote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef LaCie het volgende:
Peu mode:
Toch fijn om weer aan een tafel te kunnen eten ipv met bord op schoot voor de tv
[afbeelding]
netjesquote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef LaCie het volgende:
Peu mode:
Toch fijn om weer aan een tafel te kunnen eten ipv met bord op schoot voor de tv
[afbeelding]
lijkt maar zo, alles is waterpas gezet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef roflcopter het volgende:
[..]
NetjesStrak design
Alleen staat die poot nu scheef?
Kun je 2 hamburgers van kopenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sjongejonge, dat kost je 2 euro extra per week? Boehoe
Mja klopt, zie het nu ook. De poten van de krukjes lopen naar binnen, dat geeft het vertekende beeldquote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef LaCie het volgende:
[..]
lijkt maar zo, alles is waterpas gezet.![]()
Ah, ik dacht dat je hamburgers bedoelde.quote:
Ziet er goed uit Bo, alleen bord op schoot voor de tv is natuurlijk wel relaxterquote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef LaCie het volgende:
Peu mode:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
hij had beter de roest aan de wielkast kunnen repareren
wat 'n wrak.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef Paladijn het volgende:
En Bo, wanneer ga jij'm zo tjoenen?
[afbeelding]
ik heb altijd aan tafel gegeten dus ik vind het maar niks met m'n bord op schoot. Vanaf de tafel kan ik nog steeds tv kijken hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 18:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Bo, alleen bord op schoot voor de tv is natuurlijk wel relaxter
en voor de liefhebbers de Autoweek nr. 18 1994 (scrollen) test van deze 155. Ik ken de eigenaresse ook. Idd beetje jammer van de roest en die uitlaten had van mij ook niet gehoeven. Maar er zijn nog maar weinig Savali's dus best aparte 155quote:Op maandag 26 februari 2007 19:28 schreef LaCie het volgende:
ik ken deze, is een Savali 3.1.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxx > pics van de onderdelendag van de SCARB op www.alfisti.nl
hoogetepunten
Ik wil de rechter![]()
[afbeelding]
Beuax in een 166
[afbeelding]
Beuax in een Maser 155 echter Maser
[afbeelding]
weet ik, rdwquote:
doe dan de rechter maarquote:Op maandag 26 februari 2007 20:52 schreef GT3 het volgende:
[..]
dat ding is bwjr 2004. dus doe 'n gok.
ik gok ver buiten je budget
2.0 uit 96 ofzo lijkt me primaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ook buiten je budget > 17950 euro
ook buiten mijn budget overigens
Zij, de eigenaar van deze auto is een vrouwquote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
hij had beter de roest aan de wielkast kunnen repareren
daar hoefde ik gelukkig alleen maar het prijskaartje van te laten zienquote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef LaCie het volgende:
[..]
en toen sprong ik zo over in de nieuwere 166![]()
mjah toen rolde ik er vanzelf weer uit jaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
daar hoefde ik gelukkig alleen maar het prijskaartje van te laten zien
3.2 was wel fappenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef LaCie het volgende:
[..]
mjah toen rolde ik er vanzelf weer uit ja![]()
mjah doe mij maar zo'n kratjequote:Op maandag 26 februari 2007 21:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
3.3 was wel fappenen die 3.7 bij louis ook
kort en krachtig: nietquote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer komt er eesn een SCARB-meets-Visaclub-meeting met races? (over een drempelig parcoers)
een vrouw met een opgevoerde alfa 155 met roestquote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij, de eigenaar van deze auto is een vrouw
en beroep: ANWB wegenwachtquote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een vrouw met een opgevoerde alfa 155 met roest [afbeelding]
De Peugeot 405 club wilde wel al een gezamenlijke meeting doenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
kort en krachtig: niet
Tegelijkertijd met de Fiat 500 club op het CPZ is al erg genoeg
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en beroep: ANWB wegenwachtDat is dan weer stijl
overigens is de enige die mogelijk kans bij haar maakt ijsmeis
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Peugeot 405 club wilde wel al een gezamenlijke meeting doen
Roesthok.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef Paladijn het volgende:
En Bo, wanneer ga jij'm zo tjoenen?
[afbeelding]
Strak, netjesquote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef LaCie het volgende:
Peu mode:
[afbeelding]
kut voor je zeg!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:27 schreef GT3 het volgende:
Morgen voor het laatst Fordjes rijden.en donderdag een nieuwe baan beginnen
morgen voor het laatst Volvo's, LaRo's, Jags rijden![]()
![]()
Heb je zo'n hekel aan ze?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r is dus een plaatsje voor je vrij. zal ik ff bellen?
Niet aan iedereen die daar werkt. Met sommige mensen kan ik minder overweg of mag ik gewoon niet. Gek genoeg zijn dat toevallig de genen die de gang van zaken bepalen.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Niet aan iedereen die daar werkt. Met sommige mensen kan ik minder overweg of mag ik gewoon niet. Gek genoeg zijn dat toevallig de genen die de gang van zaken bepalen.
Nee, ik neem wel een jag in de leasequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r is dus een plaatsje voor je vrij. zal ik ff bellen?
puik!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor Alfisti (en andere alfa liefhebbers)
was wel een leuk uitje zo te zienquote:
Prima vermaaktquote:
ohja!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Prima vermaakten zondag a.s. gaan Bo en ondergetekende als het goed is een Alfa rit rijden
blij dat ik een TomTom heb![]()
Je wil een GTVquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
neeIk weet nie of ik een GTV of 155 Q4 wil.:')
en een 155quote:
*voelt zich niet aangesproken*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en een 155
Alhoewel......... gezien het feit dat het klootjesvolk ook in een 155 sjeest neig ik toch naar een GTV
hij doelde ook op Peuquote:
en op de oma bij mij uit de buurt die als een heuse geblondeerde del in haar 155 het verkeer onveilig maaktquote:
Foute tuning, perfect dus.quote:
Puike foto's, had ze stiekem op't werk al bekekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor Alfisti (en andere alfa liefhebbers)
Zeer fraaie auto, alleen die koplampenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
De nogal opvallende roestplek en 'spoiler' helpen ook niet echt mee eerlijk gezegd... moet toegeven dat er ergere is thoughquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef LaCie het volgende:
[..]
De enige foute tuning zijn imo de kleur van de velgen en de uitlaten.
De spoiler is orgineel Savali geen autostyle ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De nogal opvallende roestplek en 'spoiler' helpen ook niet echt mee eerlijk gezegd... moet toegeven dat er ergere is though
Begreep ik al uit je autoweek linkje mya, maar de combinatie blijft jammerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef LaCie het volgende:
[..]
De spoiler is orgineel Savali geen autostyle ofzo![]()
ik heb geen flauw idee manquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Bo, weet jij zo of er dit jaar weer een 'trainingsdag' is als voorbereiding op de clubspecials? Zoiets was er vorig jaar wel, waarbij je voor 120 euro oid een dag lang cursus had op CPZ.
Dan kijk ik wel even rond, kon zo snel niets vinden op de clubspecials website.quote:
ik wist niet eens dat er een trainingsdag wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel even rond, kon zo snel niets vinden op de clubspecials website.
't is waarschijnlijk wat verstandiger zoiets te doen ipv meteen de TF op te gaan
De MG-Rover mensjes vorig jaar ook niet, maar nadat ze er nogal hard uit werden gereden door de Mini's bleek dat die een maand ervoor een trainingsdag hadden gedaan. Ik zag er later ook wat over terug in't circuitrij topic, dus dat ben ik nu wat aan't nalezenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:25 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er een trainingsdag was![]()
Heb je nou al een circuitbak?
http://forum.fok.nl/topic/986658/8/25#46745302quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De MG-Rover mensjes vorig jaar ook niet, maar nadat ze er nogal hard uit werden gereden door de Mini's bleek dat die een maand ervoor een trainingsdag hadden gedaan. Ik zag er later ook wat over terug in't circuitrij topic, dus dat ben ik nu wat aan't nalezen
En mwa.. zeer binnenkortZodra alles rond is post ik't hier wel
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:31 schreef lipje het volgende:
[..]
[PTA SC] Pagani Zonda C12S @ 1250KG
leuke cicuitbak
gevonden stond me nog iets van bij nl.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:25 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er een trainingsdag was![]()
Triumphquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]dodenkist
Oude engelse bak (Morris/MG?) gok ik...
Alleen op de dagen dat we uit gaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
krijgen we nu elke dag een soort van report van je dag?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen op de dagen dat we uit gaan![]()
bier = op = slapen
maar hoe kan je je ervoor opgeven dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
gevonden stond me nog iets van bij nl.
Rotvolk is het ja... Stond gisteren tijdens het sporten naast twee van de belgische gleuven. Een half uur lang lopen praten in dat achtelijke kuttaaltje van ze, en nog een schetterbek ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef lipje het volgende:
Schijt hier alle limburgers in hun bek
Al was het origineel Ferrari.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef LaCie het volgende:
[..]
De spoiler is orgineel Savali geen autostyle ofzo![]()
Je hoeft het inderdaad niet mooi te vinden, ik ben er zelf ook niet gek van. Alleen kijk ik er niet tegenaan alsof het een tupperware autostyle jolinde kutsnol picknickbench is.quote:
Je hebt gradaties....quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:22 schreef LaCie het volgende:
[..]
Je hoeft het inderdaad niet mooi te vinden, ik ben er zelf ook niet gek van. Alleen kijk ik er niet tegenaan alsof het een tupperware autostyle jolinde kutsnol picknickbench is.![]()
![]()
Mjah en dit is een eigen creatie van Sam van Lingen (SaVaLi), waar hoort dat thuis?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je hebt gradaties....
Van mooi tot lelijk
Van origineel, fabrieks-af tot home made
Ik zie liever iets dat mooi is en home made, dan iets lelijks fabrieks af....
Aangezien ik het niet mooi vind, wat mij betreft vrij onderaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:31 schreef LaCie het volgende:
[..]
Mjah en dit is een eigen creatie van Sam van Lingen (SaVaLi), waar hoort dat thuis?![]()
Email verwijderen. Dat soort wil je niet in huis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:15 schreef roflcopter het volgende:
Ongekend hoe slecht de kennis/het gebruik van de Nederlandse taal van tegenwoordig is.
Mensen van 24 en ouder die reageren op een kamer, en niet eens hoofdletters, komma's en punten gebruiken in een stukje tekst. Niet te geloven
.
Vijf reacties. Vijf van die heldere lichten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Email verwijderen. Dat soort wil je niet in huis.
Alsof dat ook maar iets uitmaakt.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:33 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets uitmaakt.
Drie van die apen hebben een universitaire studie afgemaakt. En dan nog te laks zijn om een shift-toets in te drukken....
SOG enzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef roflcopter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je die zelf gemaakt?
Held
Dat jij dit ooit zou posten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik, met mijn ingebouwde grafhekel tegen studenten verenigingen, vond het best leuk, gewoon gezellig beetje ouwe hoeren, muziekje aan, peukie erbij.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:43 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat jij dit ooit zou posten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan toch maar even in m'n rol blijven. Je hebt een hekel aan iets, niet tegen iets
.
Gebrek aan discipline dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
Tja ik heb niet zozeer tijd teveel. Ik zat te leren voor mn tentamen vanmiddag en toen gingen ze bij de buren de voegen eruit boren. Ergo het is klote herrie en ik heb nog geen zin om naar de bieb te gaan.
Mja het is vooral gebrek aan motivatiequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gebrek aan discipline dus
Zooo herkenbaar
* Xtreem mompelt iets over Murphy....quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het is vooral gebrek aan motivatie
Gisteren heeft m'n hoogbejaarde oma d'r heup gebroken, had m'n vriendin een hevige studiedip en kwam er een gezellige verkoudheid bij me op.
Dus ik dacht ga vandaag wel leren, gaan ze die voegen eruit raggen
Naja ik ga nu even in de bieb leren. Kom wel goed.
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Toch even mierenneuken: Had er de Nederlandsche Spellingnazi Bond van gemaakt![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt echt teveel tijd?!
Zeg, Herman ben je gereincarneerd in die breezernaam?!
Kon me al niet voorstellen dat je hij zo diep zou zinken.quote:
ROFLPWNAGE!@1111!111!1!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat je hij zo diep zou zinken.
Is dit de GTA?quote:
Ik moet ook maar 'ns een relkloontje aanmakenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
ROFLPWNAGE!@1111!111!1!!!!
Dit was m'n kloontje toen ik een ban had. En nu heb ik een mooi postaantal op hermandeperman, dus gebruik ik m'n josti-kloontje even.
Wel al lekker een paar ongenuanceerde posts geplaatst afgelopen weekend in een of ander topic.
Nee. Hij typt te fatsoenlijk voor Tjab.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet ook maar 'ns een relkloontje aanmaken
Is die richboy ook van Tjabbo?!
Jij dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Nee. Hij typt te fatsoenlijk voor Tjab.
quote:
Ik dacht eigenlijk al die tijd dat hij van jou wasquote:
Jazeker. Heb maar 2 dagen hoeven recoveren, dus opzich netjes.quote:Carnaval overleefd?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Is dit de GTA?
Zag hem gisteren staan (normale uitvoering) erg mooie bak inderdaad.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk al die tijd dat hij van jou was.
2 dagenquote:[..]
Jazeker. Heb maar 2 dagen hoeven recoveren, dus opzich netjes.
Heb jij er nog aan meegedaan of is dat te banaal voor je?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet ook maar 'ns een relkloontje aanmaken
Het was een vraag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GTA is nog weinig over bekend. Dit is de 159 TI een speciale uitvoering van de 3.2 Q4 of 2.4JTDm 20v Op deze auto is oa de lak van de C8 Competizione verkrijgbaar
Meelopen in de optocht is dan weer niet echt mijn dingquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar het geeft natuurlijk wel inspiratie
[..]
2 dagen
Nee, niet te banaal.. Vorig jaar mee gelopen in de optocht () dat was wel genoeg voor mij.... Nu gewoon bij m'n stage gezeten....
jaaa! zielige kansloze verhalen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Het was een vraag.
Heb je nog zielige verhalen over afgelopen nacht?
Van Schrobbeler krijg je het warm genoegquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:56 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Meelopen in de optocht is dan weer niet echt mijn ding.
Ja... Kon in 2 weken zonder begeleider (zowel vanuit KPMG als de uniquote:En stage lopen is inderdaad verstandiger om te doen ja.
Volgens mij heb je inderdaad de juiste beslissing genomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van Schrobbeler krijg je het warm genoeg
[..]
Ja... Kon in 2 weken zonder begeleider (zowel vanuit KPMG als de uni)
mezelf inlezen en een onderzoeksvoorstel schrijven (inclusier literatuur, deelvragen, sample opbouw, variabelen etc etc...)
Afweging was niet zo moeilijk
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:03 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inderdaad de juiste beslissing genomen
Hoe is het met je vriendin?
Burgerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Goed
Door de weeks woon ik practisch bij haar
Rustig aanquote:Met jouw scharrel/vriendin/.... ?! en studie?!
Vanaf tilburg is het 2uur heen en 2uur terug reizenquote:
Klinkt qua studie niet heel enthousiast... Moeilijk of teveel in de kroeg?quote:Rustig aan
En studie gaat aardig... Niet om over naar huis te schrijven maar ook niet heel slecht...
Daar heb je zelf voor gekozenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vanaf tilburg is het 2uur heen en 2uur terug reizen
Dat laastequote:[..]
Klinkt qua studie niet heel enthousiast... Moeilijk of teveel in de kroeg?
porno op wielenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:03 schreef roflcopter het volgende:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6068
Huug!
Zooooooooooooooooooooooooooooooo lelijkquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Daar heb je zelf voor gekozen
[..]
Daar heb je zelf voor gekozenquote:Dat laaste![]()
.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je zelf voor gekozen
quote:
Klopt. Werkt nu als inkoper bij de HEMAquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verder nog nieuws hier?
Ik las dat TF weg is bij VW?!
Dit is echt te ergquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens, om mezelf meteen maar nog verder voor lul te zetten:
Ik zit hier de hele dagen aan de groene thee![]()
neuh tis geen volvo daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooooooooo lelijk.
inkoperquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Klopt. Werkt nu als inkoper bij de HEMA.
[..]
Kom maarrrrrrrquote:Dit is echt te ergIk hou me in.................
Ik heb dat ding altijd al een gedrocht gevonden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
neuh tis geen volvo daar heb je gelijk in
Ik had ook niet verwacht dat jij zou gaan semi-samenwonen tijdens je studie enquote:
Ik hou me in.quote:[..]
Kom maarrrrrrr
Wat is er mis met een kopje oude vertrouwde koffie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef Fugie het volgende:
HIer hebben ze alleen maar normale thee, dus drink ik maar water
Het is wel een apart wagentje jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb dat ding altijd al een gedrocht gevonden.
2,5 liter koffie op een dag == slecht voor je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kopje oude vertrouwde koffie?
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
2,5 liter koffie op een dag == slecht voor je.
* Fugie is niet zo'n fan van koffiequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja.
Maar wel lekker.
En ach, ik vouw me niet ieder weekend om een lantaarnpaal heen, dus dan kan dat best.
Waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie is niet zo'n fan van koffie
Lantaarnpalen zijn makkelijk te ontwijken![]()
Doe me best, doe me best. Maar die opel heeft zoveel vermogen en zo weinig grip met zijn fwd dat het gewoon gekkewerk is eigelijk!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:35 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet?
Overhemden!
Mja, jij bent meer van de strakke bodybuilders-styl0w natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
Doe me best, doe me best. Maar die opel heeft zoveel vermogen en zo weinig grip met zijn fwd dat het gewoon gekkewerk is eigelijk!
Tevens faal ik er keer op keer in om rustig te blijven rijden
Wat moet je nou met een overhemd als je niet in pak gaatSpijkerbroeken zijn echt zoooo gaar
Nee, maar dat is een kwestie van tijd. Ik voel me meer thuis bij de grote mensenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij zou gaan semi-samenwonen tijdens je studie enthee
zou gaan drinken...
Heb je je JOVD-lidmaatschap al opgezegd?
[..]
quote:Ik hou me in.
Dit is een schokkende dag voor me. Eerst lees ik dat Sjoewe iets positiefs over studentenverenigingen typt, en nu dit....
Ja, dat zou je ook echt zeggen als je me ziet met me pensquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, jij bent meer van de strakke bodybuilders-styl0w natuurlijk.
Maar zeiken dat je een speciaal overhemd en blaaablaaaablaaaa moet hebben, en dan max 25E wil lappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |