Mjah en de afwerking, de manier hoe ze vallen (meer keuze mogelijkheden qua maten) en ga zo nog maar even doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zoiets zou ik misschien overwegen als ik het dagelijks aan zou meoten ja, maar zoals ik al zei, voor een meeting ga ik niet 2u lang in een te duur overhemd zitten.
Al snap ik natuurlijk wel de charmes van zo'n ding
tsja ook Bijenkorf is burgelijke meuk. Je moet toch wat met een budget van 25 euro...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:35 schreef Japin het volgende:
Ik ga er vanuit dat je als "ontwerper" niet in een ambtenarenhemd wil lopen. Dus juist de "burgerlijke" winkels als HEMA en V&D zal je het niet vinden. Denk toch dat je het van de H&M/Zara moet hebben. Misschien bijenkorf in de uitverkoop.
Bij WE kan je online je eigen overhemd 'ontwerpen', zodat je kan zorgen dat ze het voor jou nét wel zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
WE had wel 2 leuke, maar waren het nét niet
Zal er ff naar kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef Everett het volgende:
[..]
Bij WE kan je online je eigen overhemd 'ontwerpen', zodat je kan zorgen dat ze het voor jou nét wel zijn.
Je komt dan wel iets boven de 25 euro uit, maar je moet ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
En dan de website voor de meeste saleartikelen en gratis verzendenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Pony-Lover het volgende:
esprit
Als mijn vriend overhemden aan wil hebben dan strijkt hij ze maar lekker zelfquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef heaven7 het volgende:
Dat is om de vrouwen te ontlasten. Klotekrengen om te strijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |