abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_72971539
Let it Bleed en Beggars Banquet blijven wat mij betreft toch wel de top-platen

Nooit begrepen waarom iedereen Exile on Main St. zo geweldig vind......
pi_72971787
Ik vind Steel Wheels ook geweldig, een beetje hun jaren '80 'comeback' album en het laatste met Bill Wyman.





Ik hoop dat Bill nog eens terugkomt bij de Stones, maar ik denk het niet. Hij is nogal verzuurd.
standaarddrinker
  maandag 21 september 2009 @ 17:30:09 #78
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72972626
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef cafca het volgende:
Let it Bleed en Beggars Banquet blijven wat mij betreft toch wel de top-platen

Nooit begrepen waarom iedereen Exile on Main St. zo geweldig vind......
Ik snap t wel, maar het is inderdaad over de breedte niet hun beste plaat. Hoe heet t die psychedelische vind ik ook erg onderschat.
pi_73062760
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Ik snap t wel, maar het is inderdaad over de breedte niet hun beste plaat. Hoe heet t die psychedelische vind ik ook erg onderschat.
Their Satanics Majesties Request
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:16:47 #80
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_73460190
Hoorde maandag op de radio dat er geruchten gaan dat ze weer gaan touren... Op Veronica dacht ik
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_73460402
Mick en Keith zijn nu bezig aan een heruitgave van Exile on Main St, met onuitgebrachte nummers van die sessies waarvan ze zelf ook het bestaan niet meer afwisten. En Keith werkt aan autobiografie, alleen herinnert hij zich vrijwel niks meer van vroeger. “I’m trying to remember things, which is very difficult.”
standaarddrinker
pi_79153180
Zo, maar ff een kick dan.

Ik vraag me af waarom undercover over het algemeen bekend staat als 1 van hun mindere platen. Ik vind het juist een van hun betere albums.

Ik heb trouwens echt zin in de re release van exile on main street. Geniaal album, en die extra tracks zullen vast fantastisch zijn. Vet jammer dat Mick Jagger het hele album niet live wou doen, omdat de nummers er niet geschikt voor zouden zijn.
pi_79324986
Ik vind het echt geniaal dat Ron Wood nog steeds met The Faces af en toe optreed, Althans.... met Rod Stewart dan he
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:40:45 #84
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_79327410
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:26 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het echt geniaal dat Ron Wood nog steeds met The Faces af en toe optreed, Althans.... met Rod Stewart dan he
Wat is daar geniaal aan? Ik vind Ron Wood niet echt een fantastische gitarist eigenlijk. Hij denkt dat als hij een raar gezicht trekt, dat hij dan een gitaarsolo aan het spelen is.
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef mp_40_fan het volgende:
Geniaal album, en die extra tracks zullen vast fantastisch zijn.
Schijnt dat ze flink aan die nummers hebben lopen sleutelen. Nieuwe teksten, nieuwe zangpartijen, achtergrondkoortjes opnieuw ingezongen, dus of dat wat wordt... Het zullen dus geen authentieke opnames meer zijn.
.
pi_79333548
Op 20 april komt er een 'nieuwe' single uit van het opgepoetste Exile album.

Plundered My Soul
standaarddrinker
pi_79334442

The Stones Are Back!

WACHT!!!
Straks komt er een Tour.... MET DIE OUDE NUMMERS VAN DAT ALBUM!!!

Het wordt waarschijnlijk weer een greatest hits setlist met die single er bij
pi_79334775
Dan moeten ze Mick Taylor weer optrommelen eigenlijk hè, als ze Exile gaan spelen. De beste gitarist die ze gehad hebben imo.
standaarddrinker
pi_79348443
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Dan moeten ze Mick Taylor weer optrommelen eigenlijk hè, als ze Exile gaan spelen. De beste gitarist die ze gehad hebben imo.
100 %
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef DrDentz het volgende:
Op 20 april komt er een 'nieuwe' single uit van het opgepoetste Exile album.

Plundered My Soul
YEAH, nieuwe single. Die scoren we ff natuurlijk 8)
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef Braddie het volgende:

The Stones Are Back!

WACHT!!!
Straks komt er een Tour.... MET DIE OUDE NUMMERS VAN DAT ALBUM!!!

Het wordt waarschijnlijk weer een greatest hits setlist met die single er bij
Denk niet dat er voorlopig een nieuwe tour komt, iig geen massive tour zoals ze altijd deden.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef Baba-O-Riley het volgende:

Schijnt dat ze flink aan die nummers hebben lopen sleutelen. Nieuwe teksten, nieuwe zangpartijen, achtergrondkoortjes opnieuw ingezongen, dus of dat wat wordt... Het zullen dus geen authentieke opnames meer zijn.
Volgens Jagger hoefden ze maar opvallend weinig toe te voegen. Het zullen iig wel geen complete opnames geweest zijn, want waarom zouden ze tracks die helemaal af zijn jaren in de kast houden?

[ Bericht 3% gewijzigd door mp_40_fan op 19-03-2010 19:25:57 (Best moeilijk, dat multi quoten :')) ]
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:14:53 #89
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_79350650
Omdat ze destijds niet meer op het album pasten, en Mick en Keith vergeten waren dat deze nummers nog op de plank lagen?
.
pi_79352536
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:14 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Omdat ze destijds niet meer op het album pasten, en Mick en Keith vergeten waren dat deze nummers nog op de plank lagen?
Mwah kan, persoonlijk denk ik dat ze op een gegeven moment hebben gezegd: die nummers zetten we op het album en maken we dus compleet. De rest laten we voor wat het is.
pi_79364471
Er zit ook een documentaire bij:

A deluxe edition of the reissue will also include Stones in Exile, a documentary directed by Stephen Kijak that tracks the making of Exile, along with footage from Cocksucker Blues and Ladies and Gentlemen… the Rolling Stones. After seeing the Exile film for the first time recently, Richards says, “I must not have noticed all the cameramen while I was making the record. I was amazed at how much footage they actually found.”

geinig
standaarddrinker
pi_79370466
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 04:03 schreef DrDentz het volgende:
Er zit ook een documentaire bij:

A deluxe edition of the reissue will also include Stones in Exile, a documentary directed by Stephen Kijak that tracks the making of Exile, along with footage from Cocksucker Blues and Ladies and Gentlemen… the Rolling Stones. After seeing the Exile film for the first time recently, Richards says, “I must not have noticed all the cameramen while I was making the record. I was amazed at how much footage they actually found.”

geinig
Vet idd, het zal wel bij de duurste versie zitten. Maar als echte fan moet je die natuurlijk hebben
  zondag 21 maart 2010 @ 16:01:41 #93
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_79407929
FORMER STONE MICK TAYLOR ROCKS WITH SIR MICK JAGGER
quote:
MORE than 35 years after he left The Rolling Stones former guitarist Mick Taylor has been reunited in the ­studio with Sir Mick Jagger.

Taylor, now 61, regarded by many fans as the group’s most technically gifted musician, replaced Brian Jones in 1969, shortly before the ­latter’s mysterious death. He quit the band five years later after falling out with Jagger and ­fellow Stone Keith Richards over song­writing credits. ­

Now it’s emerged that Taylor was recently brought back into the fold to briefly work on a new re-mastered version of the group’s classic 1972 album Exile On Main Street, due to be released this May. Taylor arrived in the studio to provide “new guitar licks” on one of the songs, we hear.

With current guitarist Ronnie Wood, who replaced Taylor in the Seventies, having suffered well-­documented personal problems of late, there have been doubts the rocker will be in good enough shape to tour with the group again without the steadying influence of ex-wife Jo.

This has prompted speculation that Taylor might be brought back into the line-up all these years on. However we are reliably told there is no prospect of him returning ­full-time. The Stones had been expected to tour in 2010 but announced in ­January that they would not perform this year. The now portly Taylor has also had health problems but has been playing with his own band recently, including gigs in Scotland.

One promoter tells Day & Night: “He said he’d been in the studio with Mick Jagger. He was terrific on stage, although he looked like he was struggling a bit off it. But, boy, give him a guitar and he can still play.”
.
  zondag 21 maart 2010 @ 18:28:38 #95
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_79413148
Zou me niks verbazen als er een paar optredens kwamen met Taylor, gewijd aan Exile On Main Street.
.
pi_79413169
Gaaf. Hopen voor hem dat Jagger hem nu niet van zijn royalties berooft.
standaarddrinker
pi_79426133
quote:
Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Zou me niks verbazen als er een paar optredens kwamen met Taylor, gewijd aan Exile On Main Street.
Dunno, het zou super cool zijn. Maar Jagger heeft al gezegd dat ie t niet echt zag zitten, live iets met Exile doen. Ik denk dat het probleem wat is dat Jagger blijkbaar niet zoveel met Exile heeft, tenminste: dat zegt ie altijd in de interviews...

Also: http://store.universal-music.co.uk/restofworld/Artists/The-Rolling-Stones/icat/therollingstones?utm_source=StonesOfficial&utm_medium=OfficialLink&utm_campaign=StonesOfficialLink

Wat VET
pi_79426357
*oeps verkeerde topic*

Dan maar een clipje

standaarddrinker
  zondag 21 maart 2010 @ 22:25:10 #99
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_79428352
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef mp_40_fan het volgende:
Dunno, het zou super cool zijn. Maar Jagger heeft al gezegd dat ie t niet echt zag zitten, live iets met Exile doen. Ik denk dat het probleem wat is dat Jagger blijkbaar niet zoveel met Exile heeft, tenminste: dat zegt ie altijd in de interviews...
Och, als die een kans ziet om nog wat extra geld binnen te harken, dan doet-ie dat wel hoor. En hij weet ook dat optredens met Mick Taylor weer wat publiciteit opleveren. Ronnie Wood ligt waarschijnlijk toch ergens bezopen in een greppel, dus daar zal hij weinig aan hebben.
.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:43:59 #100
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_79481988
Waarom zie ik dit topic nu pas

Stones

.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')