abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220721233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:25 schreef DrDentz het volgende:
Tournee verwacht ik niet, wel de officiele aankondiging van dit album + een nieuwe single vanavond:

[ afbeelding ]
Ja verwacht ik ook hoor. En laten we eerlijk zijn, dát is nog een knap staaltje op hun leeftijd. De meeste mensen van hun leeftijd kletsen met de begonia's, weten niet meer wat begonia's zijn of zijn al voeding voor de begonia's. Met de levensstijl van de Stones had niemand er een dubbeltje voor gegeven dat ze ouder dan 50 zouden worden en al helemaal niet dat ze nog steeds actief zouden zijn.

Ben benieuwd in ieder geval, zin in!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:35:47 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220722305
De Rolling Stones hebben een nieuw studio-album aangekondigd, Foreign Tongues. Het album komt op 10 juli uit, bijna drie jaar na de lancering van hun vorige album Hackney Diamonds.

De nieuwe plaat bevat veertien nummers, die voor een groot deel overbleven van het werk aan Hackney Diamonds. Tijdens de promotie van dat album zei zanger Mick Jagger al dat ze "bijna driekwart" van het volgende album klaar hadden.

Vanavond wordt in New York een videoclip gelanceerd van het nummer In the Stars. De hoes van het album is samengesteld uit de gezichten van Jagger, gitarist Keith Richards en gitarist Ronnie Wood.

Foreign Tongues is het 25ste studioalbum van de Stones, die hun debuut The Rolling Stones meer dan zestig jaar geleden uitbrachten, in 1964. De Stones treden op sinds 1962. Jagger en Richards, beiden 82, zijn er sinds het begin bij, Wood (78) sinds 1975.

De band maakte zijn fans al maanden warm voor het nieuwe album, onder meer met T-shirts en posters met de tekst "Who the fuck are The Cockroaches?", een naam waaronder ze ooit optraden.

De Rolling Stones gaan voor zover bekend niet live optreden. Plannen voor een tour dit jaar zijn geschrapt, naar verluidt vanwege de gezondheidstoestand van Keith Richards.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220722420
Bekijk deze YouTube-video

2 nieuwe nummertjes! 1 rauwe blues en 1 beetje meer gelikte sound
  woensdag 6 mei 2026 @ 14:32:24 #154
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_220728392
Rough and Twisted vind ik net iets sterker dan In The Stars. Die laatste lijkt voor mij te veel op Doom & Gloom.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_220742805

Blijkbaar ook een Amy Winehouse cover :7

maandag 11 mei 2026 @ 16:49:50 #156
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_220765320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 14:32 schreef Peter88Online het volgende:
Rough and Twisted vind ik net iets sterker dan In The Stars. Die laatste lijkt voor mij te veel op Doom & Gloom.
Ik vind "In The Stars" wel iets fijns hebben, een mix van een albumtrack van "Dirty Work"/ "Steel Wheels" en "Rock And A Hard Place" máár.... in de coupletten hetzelfde geschreeuw dat op alle singles sinds "Oh No Not You Again" hoorbaar is.. Bij al die singles, of dat nu "Doom & Gloom", "Angry" of "Oh No Not You Again" is, de coupletten zijn slecht qua melodie. Jagger schreeuwt zinnen op één toon. Jammer. We weten dat hij beter kan.
.
pi_220806171

AI gegenereerde Stones.. tsja.. hebben ze toch de eeuwige jeugd op deze manier
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:29:02 #158
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_220808060
Dus een Keith Richards uit 1971, een Mick Jagger uit 1968 en een Ronnie Wood uit 1975. PR-technisch wel een leuk stuntje, want iedereen heeft er wel een mening over. Voor de rest een niet zo'n interessante clip. Mick wordt in zijn gezicht gelikt, iemand die rookt, honderden mensen in een repetitieruimte.. Ach ja..
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')