abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216481944
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 11:09 schreef DrDentz het volgende:
Helaas.. toerplannen afgeblazen.. -O-
Waar lees je dat?
pi_216482079
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 11:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
Jan 30: The rumoured Rolling Stones European Tour 2025 is off
The Rolling Stones tour, as rumoured for Europe this summer, will NOT go on as planned. The tour is off, no further news are available now.

https://iorr.org/news.htm
  donderdag 30 januari 2025 @ 12:15:43 #103
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216482216
Ah fuck zooi. En BV van IORR kan je daar in wel vertrouwen. Had ze graag nog een 3e keer gezien. Eerste keer was 2014 in Werchter, 2e keer was in de Arena. Had dit jaar ook weer zo geweest..
Naja, Mick en Keith 81. Ronnie 77.. Ergens heb ik het idee dat met het afblazen van deze tour er ook een einde is gekomen aan de Stones als tourmachine. Of ze moeten "gewoon" weer in clubs gaan spelen en het qua stage presence anders doen. Beetje Storytellers stijl, maar dat gaan ze never nooit doen.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216482468
Jammer, hopelijk komen er concrete plannen voor later dit jaar of volgend jaar. Maar heel eerlijk, de mannen worden langzamerhand zo oud dat het fysiek bijna onmogelijk is om nog te presteren op niveau. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik al sinds jaar en dag mensen hoor zeggen "laten we dit concert van de Stones maar bezoeken, waarschijnlijk is het de laatste keer".

Met het wegvallen van Charlie enkele jaren geleden vroeg ik mij wel af of ze ooit nog zouden gaan optreden. Dat bleek het geval en hoewel ik Charlie echt gemist heb de laatste keer is Steve Jordan echt een meer dan prima vervanger (was natuurlijk ook niet voor het eerst en Charlie heeft hem niet voor niets voorgedragen).

Voor mij was Charlie echt 1 van de 4 hoekstenen van Stones, zijn stoïcijnse blik en feit dat hij zich nooit en te nimmer van de wijs liet brengen gaf de band zoveel rust en houvast. Ik denk dat zonder Charlie de Stones tig jaar geleden al uit elkaar gevallen was. Samen met Mick, Keith en Ron was hij echt het fundament, al het andere om hen heen kon rouleren.

Hoop dat deze "afzegging" (tussen haakjes, er was nooit een toezegging natuurlijk) niet betekent dat 1 van de 3 overgebleven hoekstenen niet meer in staat is om op te treden in de toekomst. Ik hoop ook met alles dat ik ze nog een keer mag zien schitteren. De laatste keer in de Arena hadden we noodgedwongen een zitplaats, maar ik zou nog zo graag weer eens vooraan willen staan. Ondanks dat ik ze al vaker heb gezien voelt het niet als af, het boek is nog niet gesloten voor mij.

Maar heel realistisch, we weten ook dat het over niet al te lange tijd ophoudt. Het is al een mega prestatie dat ze 63 jaar kunnen presteren. Er zijn genoeg mensen in de wereld die niet eens 63 jaar oud worden, en die mensen hebben waarschijnlijk een stuk voorbeeldiger gedragen op gezondheidsvlak. 63 jaar is een geweldige prestatie, maar ook het besef dat het steeds fragieler wordt. Een simpele val kan een grote impact betekenen op het menselijk lichaam op de leeftijd van de 3 heren (al is Ron nog een "jonkie" met zijn slechts 77 jaar ;) ).
pi_216482566
Ik hoop stiekem dat het nog wordt verplaatst naar de herfst of naar volgend jaar, al lopen ze natuurlijk wel echt op hun laatste benen inmiddels.
  donderdag 30 januari 2025 @ 14:54:58 #106
508590 Grotetijd
pi_216483583
Denk dat ze toch ooit de tourplannen moeten herzien en het anders moeten aanpakken.
Ga gewoon met een wat kleiner gezelschap de clubs in en kleinschalig op stoeltjes zitten en speel wat liedjes terwijl je verhalen vertelt.
Well, life can be a riot
pi_216483774
Bekijk deze YouTube-video

Zoals dit, met verhalen erbij.. zou mooi zijn..
Maar, Mick vindt dat te saai denk ik, en het levert te weinig op. Hij wil nooit echt over het verleden praten, en claimt er niks meer van te weten. Heeft ook zijn autobiografie nooit afgemaakt..
  donderdag 13 februari 2025 @ 23:45:27 #108
508590 Grotetijd
pi_216673984
VET! _O_ Bekijk deze YouTube-video
(toch past dit nummer echt véél beter bij Keith z'n stem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:08:48 #109
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216676380
Deze blijft mooi:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216920514

Iig jonger dan Bob Dylan 8-)
  dinsdag 4 maart 2025 @ 13:55:06 #111
508590 Grotetijd
pi_216920540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:52 schreef DrDentz het volgende:

Iig jonger dan Bob Dylan 8-)
Op het Rolling Stones forum zeggen ze "hij loopt wel echt als een man van 81"
Zijn die mensen allemaal blind?! Hij loopt beter dan de gemiddelde 60er _O-
Well, life can be a riot
pi_216920718
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:55 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Op het Rolling Stones forum zeggen ze "hij loopt wel echt als een man van 81"
Zijn die mensen allemaal blind?! Hij loopt beter dan de gemiddelde 60er _O-
Nou.. vergelijk hem eens met leeftijdsgenoot Joe Biden.. blijkbaar doet een leven van seks, drugs & rocknroll wonderen!
pi_217994211
In plaats van deze zomer stadions op hun grondvesten te laten trillen, zijn The Rolling Stones de studio ingedoken. Volgens een bericht van The Sun werkt de iconische rockband aan een nieuw album. Hun laatste album was het verrassend sterke Hackney Diamonds uit 2023.

De legendarische formatie, bestaande uit Mick Jagger, Keith Richards, Ronnie Wood en drummer Steve Jordan, begon in april met de opnames in de Metropolis Studios in West-Londen. Inmiddels liggen er volgens de berichtgeving al dertien tracks klaar en wordt er met de platenmaatschappij onderhandeld over een releasedatum.

Oorspronkelijk stond een grootschalige tournee door Europa op de planning, als verlengstuk van hun succesvolle Amerikaanse tour van 2024. Maar de Stones besloten de stekker uit die plannen te trekken toen logistieke hobbels en volle agenda’s roet in het eten gooiden. In plaats daarvan zouden ze de studio ingedoken zijn.

Producer Andrew Watt, de man achter het geluid van Hackney Diamonds, is opnieuw aangeschoven om het nieuwe werk vorm te geven. Het laatste album betekende de terugkeer van de Stones naar originele songs na achttien jaar, maar volgens Jagger en Richards hoeven we deze keer geen decennium te wachten.

‘We waren toen al driekwart op weg met het volgende album,’ zei Jagger eerder tegen The New York Times. Richards voegde eraan toe bij SiriusXM: ‘Er ligt nog genoeg materiaal van Hackney Diamonds op de plank. Er komt altijd een volgende, tot we erbij neervallen.’ Of dat volgende album ook weer een wereldtournee inluidt, is nog onduidelijk.

https://oor.nl/news/the-r(...)dioalbum-in-de-maak/

Ben benieuwd c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')