Hij is zwanger!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef ruby het volgende:
Het paard went z'n hoofd af. Hij of zij wil ook al niets meer weten van Brian.
Niks hypocriet, je werpt jezelf op als woordvoerder, daar heeft niemand je om gevraagdquote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moet wel lachen om sommige hypocriete opmerkingen hier.
Als er morgen wél aandacht van komt in de media, dan is het wéér![]()
![]()
. Net zoals toen ik dat woordenboek stuurde.
Hij moet zélf natuurlijk één of meer doseringen mislopen...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Heathen het volgende:
Dat gedrag van hem.. er klopt echt iets niet
En niet te verstaan,papiamento dusquote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian met een vieze lach om 18.32 in zijn eentje
Geef 'm even de tijd zeg. Die jongen is helemaal van de wereldquote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef blomst het volgende:
Het is wel saai zonder huub, tijd dat hij wakker word.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Hij moet zélf natuurlijk één of meer doseringen mislopen...
Daarachter zitten de cp'en.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian aan het doen met het oog van het paard![]()
LOL.. Nou ja.. volgens mij staat wel vast dat hij iets geflikt heeft, maar of het ook zo ernstig is dat er een pilletje ergens is ingestopt weet ik niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Hij moet zélf natuurlijk één of meer doseringen mislopen...
Nope....zou me niets verbazen als tie hem ook niet meer geeft, hij kliektquote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef obezzi het volgende:
heeft eric die choco pik al gegeven? zo ja is er n filmpje??
Ja meesterlijk! Wie heeft die mix eigenlijk gemaakt?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
Het wordt tijd voor de The Insane Brian Mix door de speakers. Dank u.
Ben ik met je eens. Normaal gooit ie er dan een opgewonden psychotisch lachje uit, maar dat kan in dit geval natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ervaren streamer kan ik toch wel zeggen dat Brian zijn opgefokte gedrag altijd samenvalt met een gedane actie.. of een te volgen actie. ( En actie is meestal een uitbarsting of achterbaks plan)
OMG JA!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
Oke we hebben er weer een bewijs bij.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ervaren streamer kan ik toch wel zeggen dat Brian zijn opgefokte gedrag altijd samenvalt met een gedane actie.. of een te volgen actie. ( En actie is meestal een uitbarsting of achterbaks plan)
Ik vrees dat Brian dit toch weer uit gaat leggen alsof hij een populaire jongen is buiten het hek.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
hoorde hem anders net weer die hyena lach eruitgooienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Normaal gooit ie er dan een opgewonden psychotisch lachje uit, maar dat kan in dit geval natuurlijk niet.
Whhaha hij kuste haar alleen even op de schouder voor de rest gebeurde er niks.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Mokum020 het volgende:
Huub heeft Patricia aangerand in de kapsalon..............volgens Brainless heeft ie geen respect voor vrouwen.........yeah right!![]()
wat stommm issie mislukt ofsoquote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nope....zou me niets verbazen als tie hem ook niet meer geeft, hij kliekt
de hele week al tegen natasja aan
Dat is geen bewijs maar een aanwijzing.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Oke we hebben er weer een bewijs bij.
valt wel mee. syl laat zich geen oor aannaaienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef de_kolonel het volgende:
Sylvia laat zich ook opstoken door die psychopaat....
Dan moet de "stem" van te voren aankondigen dat dat absoluut niet het geval is.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat Brian dit toch weer uit gaat leggen alsof hij een populaire jongen is buiten het hek.
Nou, hij zat ook aan haar kont en toen dacht ik ook, ho Huub, straks krijg je een knal.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef havefun het volgende:
[..]
Whhaha hij kuste haar alleen even op de schouder voor de rest gebeurde er niks.
Wie heeft eigenlijk die condoom op huub gelegd en hem verkleed?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef robert2006 het volgende:
brian rakelt het steeds weer op om huub steeds meer in diskrediet te brengen, en uiteindelijk wellicht ervoor te zorgen dat sylvia back-up af is van huub. nastasia heeft aangegeven dat ze het gevoel heeft dat de chemie tussen wilgo en haar verdwenen is. simpel
De bekende verachtelijke Brian-retoriek. Ooit gaat hij op zijn muil. Dat is een belangrijke reden dat ik het blijf kijken. De neergang van Brian. En mocht , o horror-scenario, dit stuk vuil de villa winnen, dan kijk ik NOOIT MEER NAAR TIEN!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
Huub is respectloos volgens hdnkkk, het aanraken van Patries![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien luchtbellen door de verkeerde temperatuur...dan lijkt het net alsof ie vol met wratten zitquote:
Natuurlijk, voor jouw altijd, hier een Bongetje:quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Prospera het volgende:
[COS #553] CSI FOK
Bongeman![]()
heb je nog een bongetje voor me![]()
Ik geef Brian geen ongelijk. Je moet het spel natuurlijk wel spelen als je daar de kans voor krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Kan die Brain het ook NIET eens over Huub hebben?![]()
Nena Nena Nena Para brother Nena Nena je moet oppasen Amanda, Nena nenaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Nee.... hij kon niet voor niets vannacht niet komen...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Haha goeie, hou ik me ook aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De bekende verachtelijke Brian-retoriek. Ooit gaat hij op zijn muil. Dat is een belangrijke reden dat ik het blijf kijken. De neergang van Brian. En mocht , o horror-scenario, dit stuk vuil de villa winnen, dan kijk ik NOOIT MEER NAAR TIEN!
Omdat ie zo lam was als een deurquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
waarom slaapt die huub de hele dag
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
Hij is gister laat naar bed gegaanquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
Omdat Brian slaappillen door zijn drank heeft gedaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
Hij kan het minimaal net zo goed gebruiken dat hij zijn drankgebruik binnen de perken houdt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Hoop dat het broertje van Huub in de gouden kooi komt
Hij kan wel wat hulp gebruiken
Hij is een beetje moe van het feestontbijt en alle verregaande voorbereidingen voor het grote verjaardagsfeestgebeuren. ( kom je scrabbelen? )quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
weet ik niet. huub heeft al veel geflikt maar syl verbreekt nooit de band. ik denk niet dat syl zo "vriendje-vriendinnetje" is, dat ze pissig wordt als iemand iets doet wat ze afkeurt. ieder voor zich.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef Heathen het volgende:
Ik denk dat Sylvia gewoon een beetje pissed off is. Vrouwen vinden het nooit leuk als je dronken bent als vriend en dat gaat je achternazitten tot in der lengte der dagen.
Misschien tijd voor de speeltuin?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
thanks lieverdquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jouw altijd, hier een Bongetje:![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er niet zo veel verstand van verder, maar waar is het ouderwetse "iemand zijn roes uit laten slapen" gebleven.
Zal ik dan maar ff weer de FAQ niet naleven?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:43 schreef yvonne het volgende:
Er is nu helemaal niks waar ik me aan kan ergeren, ook erg
Dan kan hij bepaalde drankflessen weggooienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef ruby het volgende:
Brian geeft de tip dat iedereen een uurtje moet gaan slapen.
Ik hoop trouwens dat iedereen slaapt vóór 12.00 u vanachtquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef ruby het volgende:
Eric vraagt Huub z'n kont omhoog te doen.
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef obezzi het volgende:
huub kan toch niet de hele nacht ook nog doorslapen??? de word straks wakkerr hooor i tell you
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BBW het volgende:
Hahhahahaa, huub heeft ook altijd praatjes klaar
Flessen weggooiendquote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef Lieve het volgende:
Pas op, brian alleen in de keuken!!!!!
Dat siert haar dan wel weer.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het een rotjong maar ze helpt hem wel.
natas helpt huub wel op zo'n moment. huub zou in staat zijn iemand extra te pakken of te zieken als de rollen omgedraaid warenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat is nu het verschil tussen Huub en Nats
- Natas kan niet begrijpen dat Huub zijn daden toegeeft !!!
Daarom is Huub bij mij plus en Nats Min.
Uurtje of 23 of zo. Ben benieuwd of hij dan wéér naar de drank grijpt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef obezzi het volgende:
huub kan toch niet de hele nacht ook nog doorslapen??? de word straks wakkerr hooor i tell you
Ja en 3 x raden wat ie dan gaat doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef obezzi het volgende:
Ze kan aleen geen 112 bellen omdat ze geen punten heeft ....quote:
no spang, brothaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef ruby het volgende:
Brian wordt boos om deze shit, hij wordt boos om deze shit.
ik hoop dat ie gaat keten met eric dat is altijd lolligquote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Uurtje of 23 of zo. Ben benieuwd of hij dan wéér naar de drank grijpt.
Een kutstreek uithalen misschien ?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:49 schreef Gert het volgende:
Wat is Brian nu weer stiekem aan het doen?
Daar geloof ik niets van, ik vind Huub van Nature goed.. hij speelt het spel minder gemeen, en achterbaks maar goed we zien wel..quote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
natas helpt huub wel op zo'n moment. huub zou in staat zijn iemand extra te pakken of te zieken als de rollen omgedraaid waren
Ze is ook niet zo gestoord als Brian. Natas heeft best wel menselijke kanten soms.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Op het filmpje op de site over de verjaardag van Natasia staat iemand ete plassen bij de flessen? Is dat Huub?
Vroeg begonnen met zuipenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar heeft Huub sinds gisterenavond niet geslapen of zo? Of is hij heel vroeg begonnen met zuipen vandaag?
Daar heeft ze gelijk in.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:51 schreef pullup het volgende:
Stoer hoor Natasia om hem hier even op te proberen te pakken
Lag vroeg al te ronken. Nogmaals te drank veel in korte tijd.. Dat gaat niet goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar heeft Huub sinds gisterenavond niet geslapen of zo? Of is hij heel vroeg begonnen met zuipen vandaag?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Als de Miljonairs bijna volzitten van al het lekkere eten, gaat de telefoon. “'Simon' komt niet, één van de bandleden is ziek”, is de mededeling. Iedereen vindt dat jammer. “Dan maken we er zelf een feestje van”, laat de jarige job weten. Maar er ligt nog een verrassing in het verschiet: Er komt namelijk een oude bekende langs. Maar of Huub daar ook zo blij mee is.
Bron 10
Natte Nel?
Daar ziet het wel naar uitquote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Als de Miljonairs bijna volzitten van al het lekkere eten, gaat de telefoon. “'Simon' komt niet, één van de bandleden is ziek”, is de mededeling. Iedereen vindt dat jammer. “Dan maken we er zelf een feestje van”, laat de jarige job weten. Maar er ligt nog een verrassing in het verschiet: Er komt namelijk een oude bekende langs. Maar of Huub daar ook zo blij mee is.
Bron 10
Natte Nel?
Hahahaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef partyyboyy het volgende:
En Brain heeft nog nooit koffertjes weggegooit
Komt ie dan tóch???quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Natte Nel?
Ooh er komt iemand langs coowlquote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Natte Nel?
en ook nog nooit punten weggehaald die niet van hem waren...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef partyyboyy het volgende:
OMFG!quote:
Dat soort dingen doet Brian toch niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef partyyboyy het volgende:
Een urinetest is al voldoende......quote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef uitgeslapen het volgende:
Gewoon zeggen dat er even een dokter komt om een bloedtestje af te nemen van Huub, kijken hoe die gifmenger reageeert
Die slaapt toch. Maar kan bestquote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Natte Nel?
Eens kijken voor hoelang. NL heeft nog wel een appel te schillen en Huub zat ook nog aan de kont van Patries. . .Bovendien heeft NL niks te verliezen, die knalt Huub zo weer KO.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Huub kan toch alleen maar lachen.
Ach, het is weer de same old shit. Brian en Natasia. Natasia en Brian. Ze worden hier alleen maar sterker door..bla bla bla.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even opschrijven wat Brian en Natasia bespreken?
Ik probeerde het, maar ik kan niet tegen de stem van het stuk vuil Brian.
Het lijkt wel of hij me bezoedelt met dat vieze hijgerige geluidje, ik word er misselijk van. Echt.![]()
ik wordtquote:Op zondag 25 februari 2007 18:52 schreef Mokum020 het volgende:
"Ik wordt boos om deze shit......ik wordt boos om deze shit......."
looser!
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens kijken voor hoelang. NL heeft nog wel een appel te schillen en Huub zat ook nog aan de kont van Patries. . .Bovendien heeft NL niks te verliezen, die knalt Huub zo weer KO.
Aangetoond dat Wilgo een walgelijke, doortrapte feeks als vriendin heeft.quote:
Dat zou echt een klote streek zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Natte Nel?
Denken ze nou werkelijk dat Hupert straks al uit coma is?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Natte Nel?
En dan te bedenken dat we er pas 5 maanden op hebben zitten, das nog minimaal een jaar te gaan!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, het is weer de same old shit. Brian en Natasia. Natasia en Brian. Ze worden hier alleen maar sterker door..bla bla bla.![]()
Huub is te ver heen om deze "verrassing" bewust mee te maken, hij kan zich er morgen niets meer van herinneren!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Natte Nel?
Nena ook maar die kan ook gewoon uitgenodigd worden en zij was een dag later weer even in de villa.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zou echt een klote streek zijn.
NL is verwijderd.
Hoho, als bezoek komt ie langs, niet dat ie opnieuw bewoner wordtquote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL is verwijderd.
Oh jammer...Hadden ze door dat het pis was?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat was vanmiddag al en het is ook al schoongemaakt. Door wie weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub is te ver heen om deze "verrassing" bewust mee te maken, hij kan zich er morgen niets meer van herinneren!
Maar ja, dat was Nena ook. En ook zij kwam nog even haar zegje doen achteraf.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL is verwijderd.
Tja? Zal welquote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef partyyboyy het volgende:
WTF.."alle islamitische mensen..daar zit Huub"
Nou dan vind ik nog niet dat je er in mag.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoho, als bezoek komt ie langs, niet dat ie opnieuw bewoner wordt
Ja, dat doet die toch goed. Hij verpest alsnog het feestje en ze hebben het allemaal druk met Huubke.quote:
goed idee. dit is ook de limit voor mequote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef partyyboyy het volgende:
Ik zet de streams nu ook op MUTE kan die grafmensen niet aanhoren.
Gisterenavond tijdens het eten.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef Miraaa het volgende:
Wat heeft Huub vanmiddag over het islamitische geloof gezegt ???
Koran op zijn reet tatoueren ???![]()
Nou dan hoop ik dat hij nog uren slaapt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar ja, dat was Nena ook. En ook zij kwam nog even haar zegje doen achteraf.
Dus de kans is zeer aanwezig.
Ik heb het meteen afgezet toen ze begonnen. Het onhaalbare verlangen om met een honkbalknuppel het licht uit die rattensmoel te rammen, wordt al snel ondragelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:58 schreef blomst het volgende:
Ik wou de gesprekken tussen Natasia en brian volgen, maar ik ben te zwak ik kan het niet.
Nena kwam toch ook nog ff langs toen Amanda er net inzat?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan vind ik nog niet dat je er in mag.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
Zijn hdnkkk en zdngmw nu een oproep aan het doen a la het Theo van Gogh gebeuren?
Ik geloof mijn oren niet!
Wat willen ze bewerkstelligen?
Dat zet de teller op 2 vandaag............Patricia heeft ie ook aangerand volgens Brainless.............quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
huub heeft amanda aangerand!!! aldus brainless
Laat huub maar een uurtje zienquote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef partyyboyy het volgende:
Ik zet de streams nu ook op MUTE kan die grafmensen niet aanhoren.
Wat is daar mis mee? De Koran is toch ook een achterlijk boek voor simpele zielen?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef Miraaa het volgende:
Wat heeft Huub vanmiddag over het islamitische geloof gezegt ???
Koran op zijn reet tatoueren ???![]()
ja en ja maar toen ie wakker werd gemaakt zei ie dat ie nog dronken was en de dag begon met een champagne ontbijt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:58 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh jammer...Hadden ze door dat het pis was?
Heeft Huub vannacht wel geslapen of niet?
Huub moet dood denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
Zijn hdnkkk en zdngmw nu een oproep aan het doen a la het Theo van Gogh gebeuren?
Je hebt toch wel meegekregen dat Brian probeert te bewerkstelligen dat de Islamieten Huub moeten gaan vermoorden.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het meteen afgezet toen ze begonnen. Het onhaalbare verlangen om met een honkbalknuppel het licht uit die rattensmoel te rammen, wordt al snel ondragelijk.![]()
Dat bedoel ik... dit is niet meer grappig!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat het wel goedkomt en dat die nog uren van de wereld is.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat hij nog uren slaapt.
Hij weet toch niet beter, misschien kan hij in de kooi een inburgeringscursus doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
Brian: wie is hij om te zeggen dat vrouwen achter het fornuis horen te staan? vrouwen horen in de maatschappij te doen wat ze willen. Weet je wat ie met amanda doet, trekt haar rokje omhoog, bekijkt haar string. . .
Ja, Brian, dan jijzelf, jij laat amanda een kalender maken.
Koran voor dummy's ?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? De Koran is toch ook een achterlijk boek voor simpele zielen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? De Koran is toch ook een achterlijk boek voor simpele zielen?
De geschiedenis NENA herhaald zich...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
Is brian jaloers ofzo ??
Of een beetje bezitterig ?
Was tie toen lazerus of was het in een serieus gesprekquote:Op zondag 25 februari 2007 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gisterenavond tijdens het eten.
In een discussie over geloof.
Zometeen gaat het verhaaltje van Meester Max weer verder.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:04 schreef Brulkip het volgende:
Waar is zij nu in godsnaam mee bezig?!?!
leg uitquote:Op zondag 25 februari 2007 19:04 schreef Kaleddis het volgende:
Maar heeft nu niemand gehoord dat Natasia net zei: "Ik ben blij dat m'n kindjes zo goed geschermd worden. Ik ben blij dat je weet wel heeft gebeld en dat ze zeiden tranquillen. Wilgo moeten ze natuurlijk ook rustig houden..."
Bij mij gingen er wel wat belletjes rinkelen.
Hij heeft gewoon een contract, dus hij moet wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik geloof er niets van dat Nathanael nog een stap binnen die villa zet
Patricia had ook al laten blijken dat het hem allemaal niet lekker zit hoe het is gegaan dus of je dan toch met je poffertjesponum ten tonele verschijnt...ik betwijfel het...
Pcies, ik zeg knokploeg voor als Braaaaaaajen eruit komt!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... dit is niet meer grappig!![]()
Kan dat dan ?quote:
Wel serieus, het ging over of je godsdiensten (in het algemeen) moest provoceren.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Was tie toen lazerus of was het in een serieus gesprek![]()
Whahahah!!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
Als ik zo tegen mijn 4 jarige zou praten zou die zeggen dat het tijd werd dat ik eens volwassen moest worden of dat ik een cavia moest gaan kopen.
Sterke maag. Ik ben ook regelmatig zwaar van de kaart maar kotsen doe ik vrijwel nooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
Dat Huub nog niet heeft geverbaasd Eric nogal
Wat ze dus zo ongeveer zegt is dat er van achter stappen zijn ondernomen om Huub rustig te houden.quote:
Niet vergeten te bidden!!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:07 schreef Sense het volgende:
Oh ja, Yennatje en Yairotje krijgen heeeeeeeeeel veel speeltjes voor hun verjaardagjes, dat maakt vast iets van het gemis van mama Natasia goed.
En nu lekker gaan slapen hoor kindjes, en goed jullie best doen op jullie schooltje, daaaaaaaaag!
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:06 schreef uitgeslapen het volgende:
brain mag best slaappillen door huub zijn drinken doen want huub is een vieze vuile verkrachtend, racistisch alcoholischtisch en niet te vergeten pedofiel monster! maar goed dat hij er niet was want waarschijnlijk had ie een van de kinderen van natasia opgegeten!! Als ontbijt!! met een glaasje chapagne erbij....
SIck toch...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ze dus zo ongeveer zegt is dat er van achter stappen zijn ondernomen om Huub rustig te houden.
HUH ?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:06 schreef uitgeslapen het volgende:
brain mag best slaappillen door huub zijn drinken doen want huub is een vieze vuile verkrachtend, racistisch alcoholischtisch en niet te vergeten pedofiel monster! maar goed dat hij er niet was want waarschijnlijk had ie een van de kinderen van natasia opgegeten!! Als ontbijt!! met een glaasje chapagne erbij....
Net zoals Bart zeker...geen afscheidsfilmpje niets...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een contract, dus hij moet wel...
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:07 schreef maikel112 het volgende:
bah die kop van Natasia, heb gewoon zin om eroverheen te kotsen, of aan de trekhaak te hangen
Wat mij ook steeds meer doordringt... het gaat om miljoenen.. steeds meer mensen beseffen dat... De kans dat diemand wint is 1 op tien... mensen in hum omgeving gaan dat ook beseffen.. en dat trekt allerlei figuren aan,.. goede en foute.. Voor de oude "kern" is de winkans eigenlijk 1 op 3 ..quote:Op zondag 25 februari 2007 19:04 schreef Kaleddis het volgende:
Maar heeft nu niemand gehoord dat Natasia net zei: "Ik ben blij dat m'n kindjes zo goed geschermd worden. Ik ben blij dat je weet wel heeft gebeld en dat ze zeiden tranquillen. Wilgo moeten ze natuurlijk ook rustig houden..."
Bij mij gingen er wel wat belletjes rinkelen.
volgens mij ben jij aan je tabletje toequote:Op zondag 25 februari 2007 19:06 schreef uitgeslapen het volgende:
Alle islamieten oproepen om Huub te liquideren zeker niet?quote:
ssssst.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:05 schreef maikel112 het volgende:
slaat nergens op die priveleges voor natasia, voorlezen voor de streams.
Nee, aanzetten tot geweld...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef Prospera het volgende:
Natas; ik zei nog tegen de camera vanmiddag: alle islamitische mensen, daar zit Huub.
Dat is een doodsbedreiging![]()
Natasia wordt morgen al 33 en dat is ook een debieltje dus het kan wel hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 19:08 schreef Sense het volgende:
ze praat godbetert tegen die kinderen alsof het twee debieltjes zijn.
die oudste is toch al 12 of zo???
True, maar goed, wij kunnen daar toch niets aan doen. Ik hoop alleen dat de familie van Huub ook meekijkt en wel stappen onderneemt (onderzoek eisen ofzo).quote:Op zondag 25 februari 2007 19:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
SIck toch...
..wat er met Huub is dat is in ieder geval niet alleen door de alcohol. Dat is zeker duidelijk.
Deed hij dat écht (vrijwel) letterlijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Alle islamieten oproepen om Huub te liquideren zeker niet?
Mag hopen dat Islamitisch Nederland hier om lachtquote:Op zondag 25 februari 2007 19:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Alle islamieten oproepen om Huub te liquideren zeker niet?
Daar is alleen wat mis mee, als Brian iemands woorden uit het verband rukt zodat de context van het verhaal, waarin Huub het bedoelt heeft wegvalt.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze bedoelt het telefoontje naar Huub of ie zich wat wil inhouden omdat er smiddags kindjes komen, dat ie daar wel aardig voor moet zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ze dus zo ongeveer zegt is dat er van achter stappen zijn ondernomen om Huub rustig te houden.
ik dacht dat die onzin nu wel voorbij zou zijn, maar er zijn dus nog steeds mensen die denken dat brian een pil in de drank van Huub heeft gedaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True, maar goed, wij kunnen daar toch niets aan doen. Ik hoop alleen dat de familie van Huub ook meekijkt en wel stappen onderneemt (onderzoek eisen ofzo).
Dat vind ik dan wel weer slim! Je moet die dingen toch ofenen.. waarom niet relaxed in bad!. Beter als wéér aan die tafel.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef BwennieBren het volgende:
Monologen oefenen in bad?
En niet aleen dat .... Dat onderkruipsel.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Daar is alleen wat mis mee, als Brian iemands woorden uit het verband rukt zodat de context van het verhaal, waarin Huub het bedoelt heeft wegvalt.
Met andere woorden.......Brian die dus huub als een zware rassist aan het neerzetten is.
Dat wordt dus hun volgende taktiek?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Daar is alleen wat mis mee, als Brian iemands woorden uit het verband rukt zodat de context van het verhaal, waarin Huub het bedoelt heeft wegvalt.
Met andere woorden.......Brian die dus huub als een zware rassist aan het neerzetten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |