Dat is geen bewijs maar een aanwijzing.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Oke we hebben er weer een bewijs bij.
valt wel mee. syl laat zich geen oor aannaaienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef de_kolonel het volgende:
Sylvia laat zich ook opstoken door die psychopaat....
Dan moet de "stem" van te voren aankondigen dat dat absoluut niet het geval is.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat Brian dit toch weer uit gaat leggen alsof hij een populaire jongen is buiten het hek.
Nou, hij zat ook aan haar kont en toen dacht ik ook, ho Huub, straks krijg je een knal.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef havefun het volgende:
[..]
Whhaha hij kuste haar alleen even op de schouder voor de rest gebeurde er niks.
Wie heeft eigenlijk die condoom op huub gelegd en hem verkleed?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef robert2006 het volgende:
brian rakelt het steeds weer op om huub steeds meer in diskrediet te brengen, en uiteindelijk wellicht ervoor te zorgen dat sylvia back-up af is van huub. nastasia heeft aangegeven dat ze het gevoel heeft dat de chemie tussen wilgo en haar verdwenen is. simpel
De bekende verachtelijke Brian-retoriek. Ooit gaat hij op zijn muil. Dat is een belangrijke reden dat ik het blijf kijken. De neergang van Brian. En mocht , o horror-scenario, dit stuk vuil de villa winnen, dan kijk ik NOOIT MEER NAAR TIEN!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
Huub is respectloos volgens hdnkkk, het aanraken van Patries![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien luchtbellen door de verkeerde temperatuur...dan lijkt het net alsof ie vol met wratten zitquote:
Natuurlijk, voor jouw altijd, hier een Bongetje:quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Prospera het volgende:
[COS #553] CSI FOK
Bongeman![]()
heb je nog een bongetje voor me![]()
Ik geef Brian geen ongelijk. Je moet het spel natuurlijk wel spelen als je daar de kans voor krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Kan die Brain het ook NIET eens over Huub hebben?![]()
Nena Nena Nena Para brother Nena Nena je moet oppasen Amanda, Nena nenaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Nee.... hij kon niet voor niets vannacht niet komen...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Haha goeie, hou ik me ook aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De bekende verachtelijke Brian-retoriek. Ooit gaat hij op zijn muil. Dat is een belangrijke reden dat ik het blijf kijken. De neergang van Brian. En mocht , o horror-scenario, dit stuk vuil de villa winnen, dan kijk ik NOOIT MEER NAAR TIEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |