Nope....zou me niets verbazen als tie hem ook niet meer geeft, hij kliektquote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef obezzi het volgende:
heeft eric die choco pik al gegeven? zo ja is er n filmpje??
Ja meesterlijk! Wie heeft die mix eigenlijk gemaakt?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
Het wordt tijd voor de The Insane Brian Mix door de speakers. Dank u.
Ben ik met je eens. Normaal gooit ie er dan een opgewonden psychotisch lachje uit, maar dat kan in dit geval natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ervaren streamer kan ik toch wel zeggen dat Brian zijn opgefokte gedrag altijd samenvalt met een gedane actie.. of een te volgen actie. ( En actie is meestal een uitbarsting of achterbaks plan)
OMG JA!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
Oke we hebben er weer een bewijs bij.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ervaren streamer kan ik toch wel zeggen dat Brian zijn opgefokte gedrag altijd samenvalt met een gedane actie.. of een te volgen actie. ( En actie is meestal een uitbarsting of achterbaks plan)
Ik vrees dat Brian dit toch weer uit gaat leggen alsof hij een populaire jongen is buiten het hek.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
hoorde hem anders net weer die hyena lach eruitgooienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Normaal gooit ie er dan een opgewonden psychotisch lachje uit, maar dat kan in dit geval natuurlijk niet.
Whhaha hij kuste haar alleen even op de schouder voor de rest gebeurde er niks.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Mokum020 het volgende:
Huub heeft Patricia aangerand in de kapsalon..............volgens Brainless heeft ie geen respect voor vrouwen.........yeah right!![]()
wat stommm issie mislukt ofsoquote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nope....zou me niets verbazen als tie hem ook niet meer geeft, hij kliekt
de hele week al tegen natasja aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |