Dat lijkt me ook wel jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef obezzi het volgende:
huub kan toch niet de hele nacht ook nog doorslapen??? de word straks wakkerr hooor i tell you
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BBW het volgende:
Hahhahahaa, huub heeft ook altijd praatjes klaar
Flessen weggooiendquote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef Lieve het volgende:
Pas op, brian alleen in de keuken!!!!!
Dat siert haar dan wel weer.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
Ze vindt het een rotjong maar ze helpt hem wel.
natas helpt huub wel op zo'n moment. huub zou in staat zijn iemand extra te pakken of te zieken als de rollen omgedraaid warenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat is nu het verschil tussen Huub en Nats
- Natas kan niet begrijpen dat Huub zijn daden toegeeft !!!
Daarom is Huub bij mij plus en Nats Min.
Uurtje of 23 of zo. Ben benieuwd of hij dan wéér naar de drank grijpt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef obezzi het volgende:
huub kan toch niet de hele nacht ook nog doorslapen??? de word straks wakkerr hooor i tell you
Ja en 3 x raden wat ie dan gaat doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef obezzi het volgende:
Ze kan aleen geen 112 bellen omdat ze geen punten heeft ....quote:
no spang, brothaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef ruby het volgende:
Brian wordt boos om deze shit, hij wordt boos om deze shit.
ik hoop dat ie gaat keten met eric dat is altijd lolligquote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Uurtje of 23 of zo. Ben benieuwd of hij dan wéér naar de drank grijpt.
Een kutstreek uithalen misschien ?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:49 schreef Gert het volgende:
Wat is Brian nu weer stiekem aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |