Inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef de_kolonel het volgende:
Er lopen echt een hoop gestoorde John Lennon-fans rond hier...............
Laten we een pol houden waar hij ze heeft verstopt:quote:Op zondag 25 februari 2007 18:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian moet ECHT even buiten gaan wandelen![]()
in de anus van ericquote:Op zondag 25 februari 2007 18:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Laten we een pol houden waar hij ze heeft verstopt:
1. In de sauna
2. In de fontein
3. In de stallen
4. In de bosjes
Ik ga voor 1![]()
nee, joh, 4. in de bosjes. Want in de sauna liggen zijn pillenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
1. In de sauna
2. In de fontein
3. In de stallen
4. In de bosjes
Ik ga voor 1![]()
Tis geen sjoelbak !!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef havefun het volgende:
Ik ga voor: Eric's Reet
Ik denk in Amoebes doos.. ruimte genoeg, en hij roert regelmatig om te kijken of ze er nog zitten...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
1. In de sauna
2. In de fontein
3. In de stallen
4. In de bosjes
Ik ga voor 1![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
![]()
Het heet toch niet-voor-niets csi-fok ??
![]()
![]()
Enne..........ik vind het MEER dan enig![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik denk in Amoebes doos.. ruimte genoeg, en hij roert regelmatig om te kijken of ze er nog zitten...
Dit zijn de nieuwe Bonny & Clyde. Ik zeg het je.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef uitgeslapen het volgende:
zuchtend keken de twee verdachten elkaar aan.....brian ietwat serieus en natsia een beetje verontrust.... Brian: we laten ons niet breken....zoals twee opgejaagde criminelen tegen elkaar zeggen...
de verdachte omstandigheden stapelen zich op....quote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
van VOL:
Brian heeft tegen Amanda gezegt dat ze NIKS van alcohol mocht aannemen van Huub. Wij dachten natuurlijk dat hij dat zei omdat hij bang was dat Huub Amanda dronken ging voeren. Maar na vandaag krijgt die uitspraak ineens een andere betekenis
Nou dan bel je toch een ambulance en hou dan op met zeuren het gaat hier maar door en door en door... kom met bewijzen of KAPPUH NOU.... zo dat lucht op...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Door alleen een camera en een microfoon kun je alleen iemand zien of horen, en weet je niet
of iemand in coma raakt ofzo !! En zoals ik al zei: ALS er een dokter was gestuurd werd dat
wel besproken door de overige bewoners! En aangezien ik niets daarover hoor voel ik me
aangesproken om daar iemand naartoe te sturen !
Beetje lol hier in de tent houden hoorquote:
Hij is de rest van de pilletjes aan het verstoppen in de bek van dat paardquote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef avonne het volgende:
waar is Brian nu?
En de bewijzen stapel zich meer en meer op en dan kunnen mevrouw en meneer kubatz oprotten.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
van VOL:
Brian heeft tegen Amanda gezegt dat ze NIKS van alcohol mocht aannemen van Huub. Wij dachten natuurlijk dat hij dat zei omdat hij bang was dat Huub Amanda dronken ging voeren. Maar na vandaag krijgt die uitspraak ineens een andere betekenis
OMGquote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
van VOL:
Nee, nee hij had ze BUITEN verstoptquote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef havefun het volgende:
Ik ga voor: Eric's Reet
Brian weer natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:28 schreef avonne het volgende:
Wie zei er nou "Koekoek, kaika"?
Zet er een link bij, anders geloof ik het nietquote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
van VOL:
JA WE weten het. Was leuk.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moet wel lachen om sommige hypocriete opmerkingen hier.
Als er morgen wél aandacht van komt in de media, dan is het wéér![]()
![]()
. Net zoals toen ik dat woordenboek stuurde.
Ik las het net ook, vanmiddag aan het begin van de middag zei hij het ook, of ik ben zelf dronken. Ik heb het in ieder geval wel gehoord op de streams.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef avonne het volgende:
Zet er een link bij, anders geloof ik het niet
dat vroeg ik me ook al af.. creepy gast zeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian aan het doen met het oog van het paard![]()
Brian gaat het paard even waarschuwen dat die niets verteld, die heeft nl alles gezien.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:28 schreef uitgeslapen het volgende:
sinds wanneer gaat brain bij de paarden kijken
Hij verstopte pillen onder z'n oogleden.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian aan het doen met het oog van het paard![]()
Inderdaad het is niet stoer om meteen al beginnen te drinken als je nog dronken bent.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef Leandra het volgende:
Damn zeg, gisteren hadden we het er nog over dat je voor een HOAX niet al te veel nodig hebt omdat er altijd wel een of andere sukkel is die het voor waar aanneemt.
Niemand (behalve 1 poster op VOL) heeft gehoord dat Brian tegen Natasia iets zei over Huub iets geven, en helemaal niemand heeft het zien gebeuren....
En ondertussen gaat het nu al 3 uur over de vermeende vergiftiging van Huub terwijl die zich gewoon al sinds vrijdagavond een slag in de rondte zuipt.
Huub had natuurlijk ook gewoon niet om 15.00 uur al rondom dronken kunnen zijn hè....
Doe idd maar een schopje naar TRU... daar stikt het ook van de goedgelovigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |