Hij is zwanger!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef ruby het volgende:
Het paard went z'n hoofd af. Hij of zij wil ook al niets meer weten van Brian.
Niks hypocriet, je werpt jezelf op als woordvoerder, daar heeft niemand je om gevraagdquote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moet wel lachen om sommige hypocriete opmerkingen hier.
Als er morgen wél aandacht van komt in de media, dan is het wéér![]()
![]()
. Net zoals toen ik dat woordenboek stuurde.
Hij moet zélf natuurlijk één of meer doseringen mislopen...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Heathen het volgende:
Dat gedrag van hem.. er klopt echt iets niet
En niet te verstaan,papiamento dusquote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian met een vieze lach om 18.32 in zijn eentje
Geef 'm even de tijd zeg. Die jongen is helemaal van de wereldquote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef blomst het volgende:
Het is wel saai zonder huub, tijd dat hij wakker word.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Hij moet zélf natuurlijk één of meer doseringen mislopen...
Daarachter zitten de cp'en.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian aan het doen met het oog van het paard![]()
LOL.. Nou ja.. volgens mij staat wel vast dat hij iets geflikt heeft, maar of het ook zo ernstig is dat er een pilletje ergens is ingestopt weet ik niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Hij moet zélf natuurlijk één of meer doseringen mislopen...
Nope....zou me niets verbazen als tie hem ook niet meer geeft, hij kliektquote:Op zondag 25 februari 2007 18:35 schreef obezzi het volgende:
heeft eric die choco pik al gegeven? zo ja is er n filmpje??
Ja meesterlijk! Wie heeft die mix eigenlijk gemaakt?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
Het wordt tijd voor de The Insane Brian Mix door de speakers. Dank u.
Ben ik met je eens. Normaal gooit ie er dan een opgewonden psychotisch lachje uit, maar dat kan in dit geval natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ervaren streamer kan ik toch wel zeggen dat Brian zijn opgefokte gedrag altijd samenvalt met een gedane actie.. of een te volgen actie. ( En actie is meestal een uitbarsting of achterbaks plan)
OMG JA!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
Oke we hebben er weer een bewijs bij.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ervaren streamer kan ik toch wel zeggen dat Brian zijn opgefokte gedrag altijd samenvalt met een gedane actie.. of een te volgen actie. ( En actie is meestal een uitbarsting of achterbaks plan)
Ik vrees dat Brian dit toch weer uit gaat leggen alsof hij een populaire jongen is buiten het hek.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ruby het volgende:
hoorde hem anders net weer die hyena lach eruitgooienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Normaal gooit ie er dan een opgewonden psychotisch lachje uit, maar dat kan in dit geval natuurlijk niet.
Whhaha hij kuste haar alleen even op de schouder voor de rest gebeurde er niks.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Mokum020 het volgende:
Huub heeft Patricia aangerand in de kapsalon..............volgens Brainless heeft ie geen respect voor vrouwen.........yeah right!![]()
wat stommm issie mislukt ofsoquote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nope....zou me niets verbazen als tie hem ook niet meer geeft, hij kliekt
de hele week al tegen natasja aan
Dat is geen bewijs maar een aanwijzing.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Oke we hebben er weer een bewijs bij.
valt wel mee. syl laat zich geen oor aannaaienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef de_kolonel het volgende:
Sylvia laat zich ook opstoken door die psychopaat....
Dan moet de "stem" van te voren aankondigen dat dat absoluut niet het geval is.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat Brian dit toch weer uit gaat leggen alsof hij een populaire jongen is buiten het hek.
Nou, hij zat ook aan haar kont en toen dacht ik ook, ho Huub, straks krijg je een knal.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef havefun het volgende:
[..]
Whhaha hij kuste haar alleen even op de schouder voor de rest gebeurde er niks.
Wie heeft eigenlijk die condoom op huub gelegd en hem verkleed?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef robert2006 het volgende:
brian rakelt het steeds weer op om huub steeds meer in diskrediet te brengen, en uiteindelijk wellicht ervoor te zorgen dat sylvia back-up af is van huub. nastasia heeft aangegeven dat ze het gevoel heeft dat de chemie tussen wilgo en haar verdwenen is. simpel
De bekende verachtelijke Brian-retoriek. Ooit gaat hij op zijn muil. Dat is een belangrijke reden dat ik het blijf kijken. De neergang van Brian. En mocht , o horror-scenario, dit stuk vuil de villa winnen, dan kijk ik NOOIT MEER NAAR TIEN!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
Huub is respectloos volgens hdnkkk, het aanraken van Patries![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien luchtbellen door de verkeerde temperatuur...dan lijkt het net alsof ie vol met wratten zitquote:
Natuurlijk, voor jouw altijd, hier een Bongetje:quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Prospera het volgende:
[COS #553] CSI FOK
Bongeman![]()
heb je nog een bongetje voor me![]()
Ik geef Brian geen ongelijk. Je moet het spel natuurlijk wel spelen als je daar de kans voor krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Kan die Brain het ook NIET eens over Huub hebben?![]()
Nena Nena Nena Para brother Nena Nena je moet oppasen Amanda, Nena nenaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Nee.... hij kon niet voor niets vannacht niet komen...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:40 schreef partyyboyy het volgende:
Haha goeie, hou ik me ook aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De bekende verachtelijke Brian-retoriek. Ooit gaat hij op zijn muil. Dat is een belangrijke reden dat ik het blijf kijken. De neergang van Brian. En mocht , o horror-scenario, dit stuk vuil de villa winnen, dan kijk ik NOOIT MEER NAAR TIEN!
Omdat ie zo lam was als een deurquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
waarom slaapt die huub de hele dag
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
Hij is gister laat naar bed gegaanquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
Omdat Brian slaappillen door zijn drank heeft gedaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
Hij kan het minimaal net zo goed gebruiken dat hij zijn drankgebruik binnen de perken houdt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Hoop dat het broertje van Huub in de gouden kooi komt
Hij kan wel wat hulp gebruiken
Hij is een beetje moe van het feestontbijt en alle verregaande voorbereidingen voor het grote verjaardagsfeestgebeuren. ( kom je scrabbelen? )quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
weet ik niet. huub heeft al veel geflikt maar syl verbreekt nooit de band. ik denk niet dat syl zo "vriendje-vriendinnetje" is, dat ze pissig wordt als iemand iets doet wat ze afkeurt. ieder voor zich.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef Heathen het volgende:
Ik denk dat Sylvia gewoon een beetje pissed off is. Vrouwen vinden het nooit leuk als je dronken bent als vriend en dat gaat je achternazitten tot in der lengte der dagen.
Misschien tijd voor de speeltuin?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
thanks lieverdquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jouw altijd, hier een Bongetje:![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er niet zo veel verstand van verder, maar waar is het ouderwetse "iemand zijn roes uit laten slapen" gebleven.
Zal ik dan maar ff weer de FAQ niet naleven?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:43 schreef yvonne het volgende:
Er is nu helemaal niks waar ik me aan kan ergeren, ook erg
Dan kan hij bepaalde drankflessen weggooienquote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef ruby het volgende:
Brian geeft de tip dat iedereen een uurtje moet gaan slapen.
Ik hoop trouwens dat iedereen slaapt vóór 12.00 u vanachtquote:Op zondag 25 februari 2007 18:42 schreef obezzi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |