Als je vanaf elf uur je tv op Tien hebt staan, zit je goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:13 schreef Luigi_ het volgende:
Wanneer waar en hoelaat komen de samenvattingen op tv? (Laat de kots tekentjes achter de zender maar achterwege)
Dankjewelquote:Op zondag 25 februari 2007 17:16 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Als je vanaf elf uur je tv op Tien hebt staan, zit je goed.
Zulk soort standen bedoel je? 80' Catania 2 - 5 Inter Milanquote:Op zondag 25 februari 2007 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Hoezo altijd 0-0 1-0 uitslagen in Italië.
Maar geen grote club uit een groot voetballand waar de competitie hoog aangeschreven staat heeft ze dit ooit nagedaan. Ook niet clubs als Real Madrid, Bayern, Milan, Liverpool of de neusjes in hun hoogtijdagen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef DeVinger het volgende:
Inter moet toch minstens 25x winnen om een wereld of europees record te verbreken volgens de laatste VI.
Aan het einde van het seizoen met 3 titels in handenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Inter helden, waar stopt dit..
1 maalquote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft Zlatan nog gescoort voor Inter?
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Rood voor Oddo van Milan
Weet ik niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef borisz het volgende:
na 10 min.. wat deed hij?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 maal
Een Ibracadabra goal
Geel voor Olivera in de '35 en direct rood in de '39. Als ik het goed begrepen heb.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geel voor Olivera in de '35 en direct rood in de '39. Als ik het goed begrepen heb.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geel voor Olivera in de '35 en direct rood in de '39. Als ik het goed begrepen heb.
Ik heb het ook maar ergens van overgenomen. Ze zitten daar te prutsen is wel duidelijk. Maakt niet uit. Als Milan maar puntjes laat liggen.quote:
Ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelijkspel is ideaal. Volhouden jongens en blijf die kaarten pakken!
Idd, kutzooiquote:
Oude gewoon weer terug genomen..quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, kutzooi
Cagliari trouwens ook (alweer) van trainer gewisseld.
Bij mij idem ditoquote:Op maandag 26 februari 2007 00:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ambrosini laat zich de laatste tijd van een goeie kant zien. Tegen Siena wist hij ook in de 94e minuut de matchwinner te maken (4-3) en ik kan me een mooie wedstrijd herinneren tegen PSV waarin hij in de laatste minuut eveneens via een kopbal alle europese ambities van PSV de nek omdraaide.
De hele woonkamer hier was boos, maar ik vierde een feestje
Idem..quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb niks met Inter maar vind het wel ontzettend knap wat ze doen nu hoor.
Gelukkig wist een andere mooie club Milan van de beker af te houden nadat ze met 3-0 hadden voorgestaanquote:Op maandag 26 februari 2007 00:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ambrosini laat zich de laatste tijd van een goeie kant zien. Tegen Siena wist hij ook in de 94e minuut de matchwinner te maken (4-3) en ik kan me een mooie wedstrijd herinneren tegen PSV waarin hij in de laatste minuut eveneens via een kopbal alle europese ambities van PSV de nek omdraaide.
De hele woonkamer hier was boos, maar ik vierde een feestje
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig wist een andere mooie club Milan van de beker af te houden nadat ze met 3-0 hadden voorgestaan
Wat een feest was dat![]()
En ik zit dan helaas op m'n werk en moet dus 's avonds alles maar in samenvatting bekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelopen, zo'n vrije dag! Vanmiddag om 15.00 uur onder andere Palermo - AC Milan en Lazio - Catania.
Waar kan je live kijken? Of kan dat niet....quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelopen, zo'n vrije dag! Vanmiddag om 15.00 uur onder andere Palermo - AC Milan en Lazio - Catania.
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htmquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Waar kan je live kijken? Of kan dat niet....
Bedanktquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htm
wat je zegtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
fuck
54' Reggina 1-0 (0-0) Fiorentina
roma is knap naar 2-2 gekomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Liever Inter dan roma kampioen. Gefeliciteerd alvast.
Jouw Serie B clubje, Albinoleffe, heeft al 14 keer een X.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef zjroentje het volgende:
Toch alweer het zevende gelijkspel thuis voor Siena.![]()
Ik zoek ze wel uit ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jouw Serie B clubje, Albinoleffe, heeft al 14 keer een X.
Die hebben dus de X-factor
Kort samengevat in het Nederlands: Het zit allemaal niet mee. Eerst waren er al grote hoeveelheden aan zakken cement gestolen en nu ook nog eens magneetpasjes voor de draaipoortjes.quote:San Paolo, rubate schede magnetiche per i tornelli
Dopo aver già rubato delle sacchette di cemento, i soliti ignoti prelevano anche le schede magnetiche per i tornelli.
Fatto increscioso nei pressi della zona antistante lo Stadio San Paolo di Napoli, dove in questi giorni si stanno effettuando dei lavori per mettere a norma l' impianto. Dopo che nella scorsa notte, ignoti hanno rubato alcune sacchette di cemento, adesso è stata la volta delle schede magnetiche che dovevano essere utilizzate per i tornelli.
Maakt mij echt niet meer uit wat Inter doet. Van mij mogen ze nu alles winnen want ze worden toch wel kampioen. Maar dan even tegen LAZIO wel verliezen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef M0NTANA het volgende:
Internazionale staat met 1-0 achter tegen Udinese, nog veertig minuten te gaan.
nopequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef Henkmanz het volgende:
Heeft inter gewonnen nou dan of niet?
* dndiek knijpt pfaf hard in zijn armquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef pfaf het volgende:
Knijp me! Nu!
Met een geldige goal van Budan afgekeurd wegens buitenspel, wat het (net) niet was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef pfaf het volgende:
Parma 0-0 gespeeld bij Ascoli dat het halve elftal mist.
Wat geheel geen pingel was, schandalige beslissing.quote:
Inderdaad een hele lekkere dag voor Lazio, speelden ook redelijk. De stand is mooi:quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef DIGGER het volgende:
Lazio, Empoli en Samp de winnaars van de speelronde, Calgliari en Messina de grote verliezers onderin. Torino pakt 3 heel belangrijke punten, de 1e van het jaar.
Ik las het elders ja, maakt het wel zuur, want de aansluiting verdwijnt uit zicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met een geldige goal van Budan afgekeurd wegens buitenspel, wat het (net) niet was.
Dit is gewoon lachwekkend. Helemaal dat verongelijkte gezicht erna.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10732/2a0e0362/index.html
quote:'Milan praat met Real over Cannavaro'
Fabio Cannavaro is bezig aan zijn eerste seizoen bij Real Madrid, maar als het aan AC Milan ligt ook zijn laatste. De rossoneri willen de verdediger deze zomer terug naar Italië en de Spaanse krant AS schrijft donderdag dat Real bereid is om mee te werken. De eerste gesprekken vonden een maand geleden plaats bij de transfer van Ronaldo naar Milan.
Real aast al tijden op Kaká, maar Milan wil de Braziliaan alleen laten gaan in ruil voor Cannavaro, Robinho en voormalig Vitesse-speler Mahamadou Diarra. Laatstgenoemde mag echter niet vertrekken uit Madrid. Cannavaro draait dit seizoen niet goed en houdt rekening met een vertrek. "In het ergste geval heeft de club een ander doel voor ogen met mij dan ik, maar daar moeten we het in juni maar over hebben", zei hij tegen ABC.
Klopt en laten we dat nog maar even zo houden ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Samp uit meen ik dat we met 2-0 hadden verloren. Daar werd ik niet blij van. Ik smacht naar een sportieve revanche.
Klose die naar Italie vertrekt... volgens mij spelen er helemaal niet zoveel Duitsers in Italie, toch?
Dit seizoen zelfs geen één in de Serie A. Denk dat Giuseppe Gemiti de laatste is geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Samp uit meen ik dat we met 2-0 hadden verloren. Daar werd ik niet blij van. Ik smacht naar een sportieve revanche.
Klose die naar Italie vertrekt... volgens mij spelen er helemaal niet zoveel Duitsers in Italie, toch?
zonder die straf had Milan derde gestaan !quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Zonder die straf had Viola derde gestaan. Ze draaien echt een goed seizoen hoor.
Nee hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zonder die straf had Milan derde gestaan !
Pas als het seizoen is afgelopen en LAZIO in de top 4 eindigt.quote:
Milan moet punten laten liggen. Dat is beter voor LAZIO.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie en wat?
Bari was toch ook zo'n 'vaste' ploeg in de serie A? Daar heeft die snotneus van Real ook nog gespeeldquote:Op zondag 4 maart 2007 08:19 schreef DIGGER het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bari vorigeweek de trainer heeft ontslagen?
En weten jullie wie daar nu de trainer is?
De vader van Marco Materazzi.
Luca meteen de 2-1 er achteraan btwquote:Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef dndiek het volgende:
Viola - Torino
15' [0 - 1] A. Rosina
31' [1 - 1] L. Toni
Paarse shirtsquote:Op zondag 4 maart 2007 16:48 schreef Henkmanz het volgende:
Waarom wordt Fiorentina Viola genoemd?
Raymania, Jasza en ik zitten in hetzelfde AJAX-vak en we kennen elkaar. Was niks aan de hand, alleen wat gedol onderling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:39 schreef RayMania het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar.
3-1 uiteindelijk geworden, door Seedorf in de Italiaanse minuut.
Ga me niet vertellen dat je niet weet hoe de benaming van Milan luidt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:48 schreef Henkmanz het volgende:
Waarom wordt Fiorentina Viola genoemd?
De Rossoneri neem ik aanquote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je niet weet hoe de benaming van Milan luidt.
Viola heeft ook iets te maken met het tenue van Fiorentina.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
De Rossoneri neem ik aan.
Maar is het erg dat ik niet alles weet van italiaans voetbal dan? Of is het dan not done om hier te posten ofzo?
Als Inter zijn werk doet en Palermo net zo blijft spelen als de afgelopen weken wel ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef DIGGER het volgende:
Na komend weekend nog maar 2 egoTRON.
En als Juve vanavond punten laat liggen is jouw weekend ook weer goedquote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef DIGGER het volgende:
Na komend weekend nog maar 2 egoTRON.
Klopt, maar ik zou met de huidige stand de eerste plaats nog niet uit het oog verliezen....wie weetquote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef DIGGER het volgende:
Juve staat 2-0 voordus dat zal niet gebeuren, maar wint dan dus wel van een concurrent van Napoli, dus op zich is dat niet vervelend. Juve wordt toch kampioen, kunnen ze beter tegen alle concurrenten van Napoli winnen.
Dat begrijp ik nu ookquote:Op zondag 4 maart 2007 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Viola heeft ook iets te maken met het tenue van Fiorentina.
quote:11.03
Reggina - LAZIO
Inter - Milan
Palermo - Fiorentina
Empoli - Livorno
roma - Udinese
Zit zeker wel wat lekkers tussen!quote:18.03
LAZIO - Empoli
Ascoli - Inter
Milan - Atalanta
Fiorentina - roma
Palermo - Sampdoria
Stel je eens niet zo aan en typ Roma ook gewoon met hoofdletterquote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Komende 2 weekenden de top 7:
[..]
[..]
Zit zeker wel wat lekkers tussen!
Abbiati maakt veel te veel fouten voor 1e doelman bij Milan dus die verwacht ik niet als serieuze kandidaat voor die positie.quote:Milan ponder Gomes move Tuesday 6 March, 2007
Milan are interested in Heurelho Gomes of PSV Eindhoven as it becomes increasingly likely that goalkeeper Nelson Dida is on his way out of the club.
The Rossoneri No 1 seems set to leave once his contract expires in the summer as extension talks have stalled over Dida’s financial requests.
Milan are therefore looking for a valid replacement and have targeted Gomes, who recently earned a call-up from Selecao Coach Carlos Dunga.
The 26-year-old Brazilian is currently contracted to the Dutch giants until 2010, but might be allowed to leave for something around £5m.
Juve ace Gianluigi Buffon also remains a primary target for the Via Turati outfit, as confirmed recently by President Silvio Berlusconi.
Christian Abbiati, on loan at Torino, and Gregory Coupet of Lyon are also reportedly on their wish-list too.
Meanwhile, reserve ‘keeper Zeljko Kalac renewed his deal with the Rossoneri on Monday, extending his contract until 2009.
Ik zeg 20 miljoen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Abbiati maakt veel te veel fouten voor 1e doelman bij Milan dus die verwacht ik niet als serieuze kandidaat voor die positie.
Buffon zie ik niet snel weggaan bij Juve, ze promoveren toch.
Dus Gomes, de kans is best aanwezig ja.
Hoewel ik denk dat ze, afhankelijk van wat ze nog meer op de transfermarkt doe qua niet-Europeanen, anders gaan shoppen in Livorno
Lazio in de top 3!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Komende 2 weekenden de top 7:
[..]
[..]
Zit zeker wel wat lekkers tussen!
Lazio zal het de komende wedstrijden nog lastig krijgen, nu het Emilson Cribari en Sebastiano Siviglia moet missen.quote:
En dat maakt dit het mooiste seizoen in jaren. Ik ben heel erg benieuwd hoe we het thuis tegen Empoli doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk is de strijd om de derde plaats vele malen mooier dan die om de landstitel, met Palermo, Lazio, Fiorentina en AC Milan als favorieten en Empolis als verrassende outsider.
Sneu. Dat gaat nog heel lastig worden, maar zeker niet onmogelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef pfaf het volgende:
1-1 Parma begon goed, daarna kreeg Atatlanta de overhand. Parma nu laatste.
Cagliari 27
Chievo 24
Messina 24
Reggina 22
Ascoli 19
Parma 19
Ja hoor, hij heeft 1 pingel gemaakt en de 3e goal was ook van hem, ditmaal met het hoofd.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Heeft Tottina er weer 1 gemist? Kan deze voetbaldag nog mooier?
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Heeft Tottina er weer 1 gemist? Kan deze voetbaldag nog mooier?
quote:Italiaanse keeper betrapt op cocaïne
Doelverdediger Nicholas Caglioni van Messina is betrapt op het gebruik van cocaïne. De keeper werd getest na afloop van de competitiewedstrijd tegen Catania op 11 februari. Een eerste analyse heeft de aanwezigheid van het witte poeder uitgewezen, zo berichtte het Italiaans Olympisch Comité maandag.
Minder dan een maand geleden testte een andere speler uit de Serie A, Francesco Flachi van Sampdoria, ook al positief op cocaïne. Eerder in het seizoen werd AC Milan-spits Marco Borriello drie maanden geschorst in verband met de aanwezigheid van corticosteroïden in zijn lichaam.
Nope.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Heeft er trouwens ooit een Italiaanse ploeg de scudetto gewonnen zonder een nederlaag te lijden?
Coke is toch niet prestatieverhogend? Snap niet dat het op dopinglijst staat, of is het puur gebaseerd op de voorbeeldfunctie van een voetballer? Diego Armando Maradona gebruikte het ook en dat is een held!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze breken record na record nationaal, enige waar het echt aan ontbreekt is een duidelijke goalgetter die met afstand de topscoorderslijsten overheerst. tegenstand
Doet er toch niet toe.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Coke is toch niet prestatieverhogend? Snap niet dat het op dopinglijst staat, of is het puur gebaseerd op de voorbeeldfunctie van een voetballer? Diego Armando Maradona gebruikte het ook en dat is een held!
feit is wel dat Milan spelers als Zambrotta, Zlatan, ... misgelopen is doordat ze eerst geen CL mochten spelen. Inter had een vrijgeleide qua transfers. Milan, begon ook al met min 8 ad comp, wat ook mentaal zwaar om dragen is. Plus het feit dat ze onverwachts ad bak moesten vroeg ih seizoen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Ach flauwekul, alleen omdat Juve in de Serie B speelt?
Er staan wel gewoon weer 2 Italiaanse clubs (niet eens Inter zelf) bij de laatste 8 van de CL, Milan de enige club van de 8 die er vorig jaar ook stond. Maar toch pakken ze even de dubbel over Inter heen. Record aantal punten, record aantal uitzege's op rij, record zeges op een rij, dat kun je simpelweg niet alleen afdoen met de tegenstand.
Mijn Italiaans is niet zo goed, maar dit gaat over nieuwe regels mbt. spandoeken, bandieri, etc in de stadions?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef DIGGER het volgende:
http://www.ilquotidiano.it/articoli/index.cfm?ida=69262
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Yep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn Italiaans is niet zo goed, maar dit gaat over nieuwe regels mbt. spandoeken, bandieri, etc in de stadions?
Naar Nederlands voorbeeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:29 schreef DIGGER het volgende:
Als ze dit strak hanteren is opera publiek straks alleen nog in kleding van het voetbalpubliek te onderscheiden, om het even zwart wit te stellen
Het zal wel loslopen...zoals alles op een gegeven moment all'italiana kan worden opgelost.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep.
Alles moet gekeurd gaan worden, alleen goedgekeurde bandieri mogen nog naar binnen. Niks geen vuurwerk, niks geen beledigende/ludieke spandoeken, niks geen megafoons, sjaal alleen in de clubkleuren, geen ultra logo's, geen politieke teksten/logo's, geen trommels, geen vlaggen
Als ze dit strak hanteren is opera publiek straks alleen nog in kleding van het voetbalpubliek te
onderscheiden, om het even zwart wit te stellen
Er zijn wel gesprekken geweest met een aantal mij nog niet bekende ultra grouperingen, om in elk geval wel dus megafoons, trommels, spandoeken en vlaggen mee te krijgen. Kan ook haast niet anders, de afgekondigde maatregelen slaan namelijk helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen...zoals alles op een gegeven moment all'italiana kan worden opgelost.
Protest:
[afbeelding]
Oplossing voor de kaartjes op naam, en eigen plaats:
http://www.asromaultras.org/0607romaudinese_MOV08537.MPG
![]()
![]()
![]()
Ik ben maar een gewone lad uit de parte bassa van de curvaquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Er zijn wel gesprekken geweest met een aantal mij nog niet bekende ultra grouperingen, om in elk geval wel dus megafoons, trommels, spandoeken en vlaggen mee te krijgen. Kan ook haast niet anders, de afgekondigde maatregelen slaan namelijk helemaal nergens op.
Gefeliciteerd trouwens nog met de Fedayn, 1 van de beste groepen van het land mijn inziens.
Sterven zal hij!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:04 schreef borisz het volgende:
ik kopieerde dit uit de serie A toto topicdus ik stuur je door naar Diek
![]()
dat diek die opmerking maar niet te serieus neemtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |