Met een geldige goal van Budan afgekeurd wegens buitenspel, wat het (net) niet was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef pfaf het volgende:
Parma 0-0 gespeeld bij Ascoli dat het halve elftal mist.
Wat geheel geen pingel was, schandalige beslissing.quote:
Inderdaad een hele lekkere dag voor Lazio, speelden ook redelijk. De stand is mooi:quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef DIGGER het volgende:
Lazio, Empoli en Samp de winnaars van de speelronde, Calgliari en Messina de grote verliezers onderin. Torino pakt 3 heel belangrijke punten, de 1e van het jaar.
Ik las het elders ja, maakt het wel zuur, want de aansluiting verdwijnt uit zicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met een geldige goal van Budan afgekeurd wegens buitenspel, wat het (net) niet was.
Dit is gewoon lachwekkend. Helemaal dat verongelijkte gezicht erna.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10732/2a0e0362/index.html
quote:'Milan praat met Real over Cannavaro'
Fabio Cannavaro is bezig aan zijn eerste seizoen bij Real Madrid, maar als het aan AC Milan ligt ook zijn laatste. De rossoneri willen de verdediger deze zomer terug naar Italië en de Spaanse krant AS schrijft donderdag dat Real bereid is om mee te werken. De eerste gesprekken vonden een maand geleden plaats bij de transfer van Ronaldo naar Milan.
Real aast al tijden op Kaká, maar Milan wil de Braziliaan alleen laten gaan in ruil voor Cannavaro, Robinho en voormalig Vitesse-speler Mahamadou Diarra. Laatstgenoemde mag echter niet vertrekken uit Madrid. Cannavaro draait dit seizoen niet goed en houdt rekening met een vertrek. "In het ergste geval heeft de club een ander doel voor ogen met mij dan ik, maar daar moeten we het in juni maar over hebben", zei hij tegen ABC.
Klopt en laten we dat nog maar even zo houden ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Samp uit meen ik dat we met 2-0 hadden verloren. Daar werd ik niet blij van. Ik smacht naar een sportieve revanche.
Klose die naar Italie vertrekt... volgens mij spelen er helemaal niet zoveel Duitsers in Italie, toch?
Dit seizoen zelfs geen één in de Serie A. Denk dat Giuseppe Gemiti de laatste is geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Samp uit meen ik dat we met 2-0 hadden verloren. Daar werd ik niet blij van. Ik smacht naar een sportieve revanche.
Klose die naar Italie vertrekt... volgens mij spelen er helemaal niet zoveel Duitsers in Italie, toch?
zonder die straf had Milan derde gestaan !quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Zonder die straf had Viola derde gestaan. Ze draaien echt een goed seizoen hoor.
Nee hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zonder die straf had Milan derde gestaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |