Idd, kutzooiquote:
Oude gewoon weer terug genomen..quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, kutzooi
Cagliari trouwens ook (alweer) van trainer gewisseld.
Bij mij idem ditoquote:Op maandag 26 februari 2007 00:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ambrosini laat zich de laatste tijd van een goeie kant zien. Tegen Siena wist hij ook in de 94e minuut de matchwinner te maken (4-3) en ik kan me een mooie wedstrijd herinneren tegen PSV waarin hij in de laatste minuut eveneens via een kopbal alle europese ambities van PSV de nek omdraaide.
De hele woonkamer hier was boos, maar ik vierde een feestje
Idem..quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb niks met Inter maar vind het wel ontzettend knap wat ze doen nu hoor.
Gelukkig wist een andere mooie club Milan van de beker af te houden nadat ze met 3-0 hadden voorgestaanquote:Op maandag 26 februari 2007 00:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ambrosini laat zich de laatste tijd van een goeie kant zien. Tegen Siena wist hij ook in de 94e minuut de matchwinner te maken (4-3) en ik kan me een mooie wedstrijd herinneren tegen PSV waarin hij in de laatste minuut eveneens via een kopbal alle europese ambities van PSV de nek omdraaide.
De hele woonkamer hier was boos, maar ik vierde een feestje
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig wist een andere mooie club Milan van de beker af te houden nadat ze met 3-0 hadden voorgestaan
Wat een feest was dat![]()
En ik zit dan helaas op m'n werk en moet dus 's avonds alles maar in samenvatting bekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelopen, zo'n vrije dag! Vanmiddag om 15.00 uur onder andere Palermo - AC Milan en Lazio - Catania.
Waar kan je live kijken? Of kan dat niet....quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelopen, zo'n vrije dag! Vanmiddag om 15.00 uur onder andere Palermo - AC Milan en Lazio - Catania.
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htmquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Waar kan je live kijken? Of kan dat niet....
Bedanktquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htm
wat je zegtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
fuck
54' Reggina 1-0 (0-0) Fiorentina
roma is knap naar 2-2 gekomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Liever Inter dan roma kampioen. Gefeliciteerd alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |