En als Juve vanavond punten laat liggen is jouw weekend ook weer goedquote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef DIGGER het volgende:
Na komend weekend nog maar 2 egoTRON.
Klopt, maar ik zou met de huidige stand de eerste plaats nog niet uit het oog verliezen....wie weetquote:Op zondag 4 maart 2007 21:52 schreef DIGGER het volgende:
Juve staat 2-0 voordus dat zal niet gebeuren, maar wint dan dus wel van een concurrent van Napoli, dus op zich is dat niet vervelend. Juve wordt toch kampioen, kunnen ze beter tegen alle concurrenten van Napoli winnen.
Dat begrijp ik nu ookquote:Op zondag 4 maart 2007 21:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Viola heeft ook iets te maken met het tenue van Fiorentina.
quote:11.03
Reggina - LAZIO
Inter - Milan
Palermo - Fiorentina
Empoli - Livorno
roma - Udinese
Zit zeker wel wat lekkers tussen!quote:18.03
LAZIO - Empoli
Ascoli - Inter
Milan - Atalanta
Fiorentina - roma
Palermo - Sampdoria
Stel je eens niet zo aan en typ Roma ook gewoon met hoofdletterquote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Komende 2 weekenden de top 7:
[..]
[..]
Zit zeker wel wat lekkers tussen!
Abbiati maakt veel te veel fouten voor 1e doelman bij Milan dus die verwacht ik niet als serieuze kandidaat voor die positie.quote:Milan ponder Gomes move Tuesday 6 March, 2007
Milan are interested in Heurelho Gomes of PSV Eindhoven as it becomes increasingly likely that goalkeeper Nelson Dida is on his way out of the club.
The Rossoneri No 1 seems set to leave once his contract expires in the summer as extension talks have stalled over Dida’s financial requests.
Milan are therefore looking for a valid replacement and have targeted Gomes, who recently earned a call-up from Selecao Coach Carlos Dunga.
The 26-year-old Brazilian is currently contracted to the Dutch giants until 2010, but might be allowed to leave for something around £5m.
Juve ace Gianluigi Buffon also remains a primary target for the Via Turati outfit, as confirmed recently by President Silvio Berlusconi.
Christian Abbiati, on loan at Torino, and Gregory Coupet of Lyon are also reportedly on their wish-list too.
Meanwhile, reserve ‘keeper Zeljko Kalac renewed his deal with the Rossoneri on Monday, extending his contract until 2009.
Ik zeg 20 miljoen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Abbiati maakt veel te veel fouten voor 1e doelman bij Milan dus die verwacht ik niet als serieuze kandidaat voor die positie.
Buffon zie ik niet snel weggaan bij Juve, ze promoveren toch.
Dus Gomes, de kans is best aanwezig ja.
Hoewel ik denk dat ze, afhankelijk van wat ze nog meer op de transfermarkt doe qua niet-Europeanen, anders gaan shoppen in Livorno
Lazio in de top 3!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Komende 2 weekenden de top 7:
[..]
[..]
Zit zeker wel wat lekkers tussen!
Lazio zal het de komende wedstrijden nog lastig krijgen, nu het Emilson Cribari en Sebastiano Siviglia moet missen.quote:
En dat maakt dit het mooiste seizoen in jaren. Ik ben heel erg benieuwd hoe we het thuis tegen Empoli doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk is de strijd om de derde plaats vele malen mooier dan die om de landstitel, met Palermo, Lazio, Fiorentina en AC Milan als favorieten en Empolis als verrassende outsider.
Sneu. Dat gaat nog heel lastig worden, maar zeker niet onmogelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef pfaf het volgende:
1-1 Parma begon goed, daarna kreeg Atatlanta de overhand. Parma nu laatste.
Cagliari 27
Chievo 24
Messina 24
Reggina 22
Ascoli 19
Parma 19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |